Minkälainen nainen teidän miesten mielestä on itsenäinen nainen? Ja ei kiitos mitään "vanha piika" juttuja!
itsenäinen nainen
26
1145
Vastaukset
Sellainen, joka pärjää omillaan niin henkisesti, fyysisesti kuin taloudellisestikin.
Minä aina ihmettelen, mikä se sellainen liian itsenäinen nainen on. Minä en ainakaan ole koskaan sellaista vielä tavannut. Välinpitämättömiä olen kylläkin tavannut.- kuulemma...
Miehen suusta kuultuna:
1. Käy korjauttamassa puhjennen autonrenkaan kilometrin päässä, ennemmin kuin soittaa kumppanilleen 20 km päähän ja kysyy mitä pitää tehdä =D
2. Hankkii maalit ja maalaa aikuisen lapsensa kanssa oman kotinsa seinät, ennemmin kuin kysyy kumppaniltaan voisiko tämä auttaa.
3. Vaihtaa autonsa renkaat aikuisen lapsensa kanssa ennemmin kuin pyytää kumppaniaan tekemään sen.
Huom! Kahdessa viimeisessä tapauksessa oikea mies olisi ehkä voinut tarjota apuaan...ei tarjonnut, vaan odotti että apua olisi aneltu...
J.K. Suhde on entinen, koska olen liian itsekäs ja itsenäinen nainen...tai siis en edes ollut nainen...miehen suusta kuultuna =D
(Tällainen on siis liian itsenäinen nainen :) Pieni, mutta pippurinen sellainen...mistä löytyy tällaiselle oikea mies...lattiat pitäis laittaa ;)) - -lilian-
miten kuvailet ton henkisesti ja fyysisesti omillaan pärjäävän? mitä mieltä miehet yleensä on itsenäisistä, muttei itsekkäistä naisita?
-lilian- kirjoitti:
miten kuvailet ton henkisesti ja fyysisesti omillaan pärjäävän? mitä mieltä miehet yleensä on itsenäisistä, muttei itsekkäistä naisita?
Sellaisen, joka elämässään seisoo omilla jaloillaan. Sellainen, joka osaa ja pärjää elämässään ilman miestäkin. Sellainen, joka ei ole ulkoistanut omaan vastuutaan onnestaan miehelle.
Enkä minä tässä puhu mistään autonrenkaiden vaihdosta tms. vaan asenteesta. Sellaisen kanssa on miellyttävää jakaa elämänsä. Se kun tehdään siksi, että halutaan, ei siksi, ettei muuten pärjättäisi.
Tosin tiedän, että maailma on väärällään epävarmoja ihmisiä, jotka eivät jaa ajatusmaailmaani ja se heille suotakoon.- -lilian-
Ratikkakuski kirjoitti:
Sellaisen, joka elämässään seisoo omilla jaloillaan. Sellainen, joka osaa ja pärjää elämässään ilman miestäkin. Sellainen, joka ei ole ulkoistanut omaan vastuutaan onnestaan miehelle.
Enkä minä tässä puhu mistään autonrenkaiden vaihdosta tms. vaan asenteesta. Sellaisen kanssa on miellyttävää jakaa elämänsä. Se kun tehdään siksi, että halutaan, ei siksi, ettei muuten pärjättäisi.
Tosin tiedän, että maailma on väärällään epävarmoja ihmisiä, jotka eivät jaa ajatusmaailmaani ja se heille suotakoon.ajattelen, että kyllä se onni lähtee jokaisesta itsestä. Itse kyllä ajattelen olevani joskus juuri se liian itsenäinen nainen, kun ajattelee että pitäisi esim. asunto jakaa miehen kanssa :D mutta sitten huomaa, et siihenki tarvii vain sen oikeanlaisen tyypin, jotta homma natsaaja ettei ala ahdistamaan, et toinen viihtyy viikonloppuna pidempääkin... yksin olen asunut 17 vuotiaasta asti enkä koskaan miehen kanssa ja ikää on kohta jo 25 :D
-lilian- kirjoitti:
ajattelen, että kyllä se onni lähtee jokaisesta itsestä. Itse kyllä ajattelen olevani joskus juuri se liian itsenäinen nainen, kun ajattelee että pitäisi esim. asunto jakaa miehen kanssa :D mutta sitten huomaa, et siihenki tarvii vain sen oikeanlaisen tyypin, jotta homma natsaaja ettei ala ahdistamaan, et toinen viihtyy viikonloppuna pidempääkin... yksin olen asunut 17 vuotiaasta asti enkä koskaan miehen kanssa ja ikää on kohta jo 25 :D
Rouva Ratkikkakin oli jo 31-vuotias, ennen kuin asui ensimmäistä kertaa yhdessä jonkun miehen, eli minun kanssani. Ja monet tekevät sen vasta paljon, paljon vanhempanakin. Se vain vaatii sen oikean ihmisen löytymisen.
- -lilian-
Ratikkakuski kirjoitti:
Rouva Ratkikkakin oli jo 31-vuotias, ennen kuin asui ensimmäistä kertaa yhdessä jonkun miehen, eli minun kanssani. Ja monet tekevät sen vasta paljon, paljon vanhempanakin. Se vain vaatii sen oikean ihmisen löytymisen.
totta, pitää olla juuri se itselle oikeanlainen mies :D ja jos sitä ei tuu vastaan niin sitten elelen onnellisesti singlenä. Pääsiäistä!
- päätöksen tehnyt
Miehet on niin vittumaisia,ennemmin yksin kun roikkua miehessä kiinni..
- Lienuska
En ole mies,mutta mielestäni itsenäinen nainen vastaa itse huutonsa eikä ole kiero valehtelija eikä yritä aina miellyttää ja mennä toisten selän taa loisimaan.Alistujat ovat minulle hirvitys,he alistuvat myös pahaan.
Itsenäinen nainen on pieni mutta krvainen, niin karvainen ettei hän löydä karvoiltaan maaliin. Häpeilemättömyyden ylimielinen, vaativa ja kateellinen. Hyväksikäytön mestari, rajaton maaginen kusettaja. Näistä piirteistä tunnistat itsenäisen naisen. Itsenäinen nainen on todellisuudessa hyväksikäyttäjä. Hänelle kaikki ihmissuhteet ovat olemassa vain omien tarpeiden tyydytystä varten. Itsenäinen nainen on jäänyt jollekin Barbinukke aikaiselle tasolle: hän ei ole kyennyt erillistymään mistään ja näkee siksi toiset ihmiset itsensä jatkumona. Itsenäinen nainen ei ymmärrä omia eikä toisten ihmisten rajoja, manipuloi heidät toteuttamaan omia päämääriään leikkimällä itsenäistä ja samalla mitätöi heitä. Itsenäinen nainen on feikki, jollei vain yksinkertaisesti pidä miehistä, tämä siirtää heikkoutensa kanssaihmisiinsä ja paistattelee omassa erinomaisuudessaan. Niin ja itsenäinen nainen itkee öisin omaa yksinäisyyttään, minkä hän kostaa seuraavana päivänä ensinmäiselle vastaan tulevalle miehelle.
- Amy_von_Tussu
Rauhoitu. Olet vielä shokissa tekareidesi katoamisen takia, mutta kyllä elämä kantaa, jopa sininlaistasi ukkopahaa :-)
Itsenäinen nainen määrää mitä omalla kropalla tehdään ja milloin. Jos itsenäinen nainen haluaa silikoonitissit, niin itsenäinen nainen voi mennä levittämään jalkovälinsä yleisölle, saadakseen tästä maksun, millä kumitissit kustannetaan.
Haah! Hyvät naurut otin. Mistä sinä aina keksitkin kaiken! Mielestäni se on jopa totta. Vähän kuin ihannenaisen malli, jota parempi ei nainen voisi olla ':D
- Luolamadonna
Mjaa
Itsenäisestä naisesta tulee mieleen yksinpurjehdus. En oikein ymmärrä miksi.
Kuva on yhtälailla kaunis kuin on pelottava. - dghdh
Itsenäinen nainen harrastaa yhden illan juttuja, eikä ole kovin romanttinen. Hän omistaa elämänsä työlleen ja luonteeltaan hän on yleensä kovin mitäänsanomaton ja jotenkin kylmä. Parisuhteeseen hänellä on aivan liian suuret odotukset, eikä yksikään mies ole hänen mielestään tarpeeksi tasokas.
Sellainen mies jonka tämä nainen kelpuuttaisi, on sellainen mies joka voi saada kenet tahansa naisen, eikä varmasti tyytyisi tähän itsenäiseen naiseen.
Itsenänen nainen on jotenkin puistattava ajatus. Haluan naisen joka tarvitsee miestä, kuten itse tarvitsen naista. Mikä se sellainen parisuhde on, jossa toista ei oikeasti tarvitse.- Luolamadonna
Muuten kivaa luettavaa, mutta tuota viimeistä ajatusta en oikein saa mahtumaan päähäni. Siis lukuisissa parisuhteissani en ole koskaan tuntenut itseäni jollain tasolla korvaamattomaksi. Ajatus on täysin vieras. Toinen vieras asia on se että mies (eli minä) ajattelee olevansa naisen elämässä jollain lailla tarpeellinen.
Kuulostaa ihan työleiriltä.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Muuten kivaa luettavaa, mutta tuota viimeistä ajatusta en oikein saa mahtumaan päähäni. Siis lukuisissa parisuhteissani en ole koskaan tuntenut itseäni jollain tasolla korvaamattomaksi. Ajatus on täysin vieras. Toinen vieras asia on se että mies (eli minä) ajattelee olevansa naisen elämässä jollain lailla tarpeellinen.
Kuulostaa ihan työleiriltä.
(Hihitystä)Mjoo
Siis itsenäisyys on sitä että tällaisia asiota ei tarvitse pohtia, jos ei huvita. Monet näköjään ajattelevat näin.
(Naurua) - dghdh
Ok! Jos et ole tuntenut itseäsi korvaamattomaksi, niin ei kuulosta sellaiselta suhteelta, johon itse haluaisin sotkeentua.
Haluan parisuhteen, jossa kumpikin on toiselle korvaamaton. - Luolamadonna
dghdh kirjoitti:
Ok! Jos et ole tuntenut itseäsi korvaamattomaksi, niin ei kuulosta sellaiselta suhteelta, johon itse haluaisin sotkeentua.
Haluan parisuhteen, jossa kumpikin on toiselle korvaamaton.Sun ajatusmaailmas on mulle ihan käsittämätöntä. Siis ei kukaan ole korvaamaton. Sitä luulee, että tuo ja tämä on sulle korvaamatonta, ja ehkä näin onkin, hetken, mutta lopulta aika viilaa elämälle uudet kynnet raapia vanhaa typerää päätään.
(Hihitystä) dghdh kirjoitti:
Haluan parisuhteen, jossa kumpikin on toiselle korvaamaton.KOMPPAAN!
- Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Sun ajatusmaailmas on mulle ihan käsittämätöntä. Siis ei kukaan ole korvaamaton. Sitä luulee, että tuo ja tämä on sulle korvaamatonta, ja ehkä näin onkin, hetken, mutta lopulta aika viilaa elämälle uudet kynnet raapia vanhaa typerää päätään.
(Hihitystä)Lisäyksenä pöytäkirjaan mainittakoon, että itsenäisyys ei roiku korvaamattomuudesta kuin lasipallo kuusenoksasta, vaan loistaa taivaalla painottomana jättiläisenä.
(Naurua tonttulakista)
Itsenäinen nainen ei rahoita kumitissejä kapellimestarin ammatilla, eikä lähde Cheekin konserttiin ilman vahvaa make uppia. Koska itsenäinen nainen tietää, että Cheek noteerataan pörssissä.
Itsenäisen naisen lempisanat: "Tää on se hetki, tää on se hetki, tää on se hetki."- kreettar
Aito itsenäinen, kunnioitettava nainen on sellainen joka ei raahaa mukanaan työtönta ja rahatonta renttumiestä joita nykyään pyörii jaduilla ja TE kursseilla pilvin pimein.
Nuo ovat yleensä häiriintyneitä hylkiöitä joista ei tahdo päästä millään etoon vaikka kuinka mieli tekisi.
Yksin ja itsenäisenä eteenpäin.Kuinka monta rahatonta aitoa itsenäistä naista tiedät, itse en yhtään. Ja mikään näistä vaihtoehdoista ei ole minulta pois.
- määmy
Itsenäisenä mimminä avaudun. Yks frendi totes mulle "Sua itsenäisempää immist tuski löytyy tält boltsilt".
Avaudun kuiteski lisää jutus täs. Itsenäine henkilö osaa yht sun toist & jos e osaa, osaa numeroo tekemättä apua ettii. Itsenäinen henkilö e välttämäti oo moniosaajanero vaan oivaltava organisoija, mi huomioi myös toise aikataulut.- määmy
Lisäks uskaltaa omat heikkoutensa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa772195- 1591946
- 1021923
- 971431
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351419MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171285- 611272
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301132Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761076Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa450992