Eläimet luovia!!???

kummastunut

10

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei usko kuin

kreatonisti että norsu olisi tyhmä. Afrikannorsu on elävä odiste siitä että aivot kehittyy jos on tarvetta ja mahdollisuuksia käyttää älyä.
      Tässätapauksessa kärsä on kuin ihmisen käsi. Ainoastaan afrikannorsu pystyy tarttumaan peukalo-etusormi otetta vastaavalla otteella kappaleeseen ihmisen lisäksi, muiden ihmisapinoiden peukalo on heikko ja "väärässä" paikassa kämmentä. Luovuutta tarvitaan afrikan savanneilla, sekä valtavaa muistikapasiteetia. Onhan sanonta että valtava kuin norsun muisti.

Ja sitäpaitti tuo elephantti maalaa paremmin kuin minä.

• Us Kova

Nuo olivat kyllä aasialaisia eikä afrikkalaisia norsuja.
        Joten se sinun viisaudestasi!

• Us Kova kirjoitti:

Nuo olivat kyllä aasialaisia eikä afrikkalaisia norsuja.
        Joten se sinun viisaudestasi!

jaahas.. uusi norsulaji siis on ilmaantunut? ole ennemmin kuullutkaa aasian norsusta, intian norsusta kylläkin. ja mistäs päättelet että kyseessä ei ole afrikan norsu?

• näet
        ravenlored kirjoitti:

jaahas.. uusi norsulaji siis on ilmaantunut? ole ennemmin kuullutkaa aasian norsusta, intian norsusta kylläkin. ja mistäs päättelet että kyseessä ei ole afrikan norsu?

Katsoinkin näet englanninkielisiltä sibvuilta.
        Pahoittelen mokaani.
        Suomessa se nimetään intiannorsuksi.
        Wikipedia tosin nimittää intiannorsua kuten minäkin tein!
        Katso itse jos et usko! http://fi.wikipedia.org/wiki/Norsut

• näet
        ravenlored kirjoitti:

Minä näet katsoin linkin, jossa myytiin AASIANNORSUN TEKEMIÄ KUVIA INTIASSA.
        Tekivät jopa nimikirjoituksen kuvaan!

• juutuupin videot
        näet kirjoitti:

Minä näet katsoin linkin, jossa myytiin AASIANNORSUN TEKEMIÄ KUVIA INTIASSA.
        Tekivät jopa nimikirjoituksen kuvaan!

Ovat 100% varmuudella nimetty oikein. Sen takia minä olen eri mieltä, koska intian/aasian mikälie norsu tarttuu kappaleeseen kärsällään kuin käärme, kietoutuu. Afrikkalainen serkku pystyy tämän lisäksi tarttumaan kappaleeseen kärsän kärjessä olevilla ulokkeilla pihtimäisellä otteella. Muita lajityypillisiä eroja, kuten korvien kokoa on hiemanb hankala näistä videoista arvioida, mutta intian norsun korvat ovat alempana pään laesta. lisäksi tässä maalaava norsu on viel poikanen, joten ruumiin mittasuhteet muuttuvat vielä vuosikymmenten saatossa.

http://youtube.com/watch?v=8FGEJKQzaMA Parempi viteo maalarista

• ymmällä vid
        juutuupin videot kirjoitti:

Ovat 100% varmuudella nimetty oikein. Sen takia minä olen eri mieltä, koska intian/aasian mikälie norsu tarttuu kappaleeseen kärsällään kuin käärme, kietoutuu. Afrikkalainen serkku pystyy tämän lisäksi tarttumaan kappaleeseen kärsän kärjessä olevilla ulokkeilla pihtimäisellä otteella. Muita lajityypillisiä eroja, kuten korvien kokoa on hiemanb hankala näistä videoista arvioida, mutta intian norsun korvat ovat alempana pään laesta. lisäksi tässä maalaava norsu on viel poikanen, joten ruumiin mittasuhteet muuttuvat vielä vuosikymmenten saatossa.

http://youtube.com/watch?v=8FGEJKQzaMA Parempi viteo maalarista

Videossa näytetään aasian norsuja, mutta kärsän kärki oli afrikannorsun tapainen.
        Korvat olivat selkeästi aasialaisen.

http://www.upali.ch/differences_en.html

• juutas.

Video oli kerrassaan ällistyttävä! Olen kyllä tiennyt, että norsuilla(kin) on paljon älyä, mutta että ne tuollaiseen ilmaisuun pystyvät! Ylittää kyllä täysin odotukseni!

Lapseni eivät osaisi yhtä hyvää norsun kuvaa maalata kuin tuo norsu, tuskin minä itsekään. Ällistyttävää!

• Opiskelija nro. 2607953

Ihminenkin oppii asioita kouluttautumisella. Sen takia meillä on yhdeksänvuotinen oppivelvollisuus.

Maailmassa on ihmisiä jotka osaavat piirtää ja on ihmisiä jotka eivät osaa piirtää. Maailmassa on ihmisiä jotka osaavat lukea ja on...

Määkin olen opiskelija, mutta sillä erolla, että mää olen jo edennyt korkeimmalle koulutusasteelle.

• Evomies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      188
      4800
    2. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3670
    3. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      39
      2572
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      157
      2247
    5. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1568
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1318
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1161
    8. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1142
    9. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      39
      1093
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1021
    Aihe