Miehet kommentoikaa...

mä vaan

Miehet jotka käytte baareissa, laivoilla ja muissa tällaisissa paikoissa, kertokaas...
Sanotte et nainen on hyvännäköinen, kauniit hiukset, kaunis hymy, kaunis suu jne... ja sitten jo sänkytouhuissa asti kun ollaan niin sulla on kaunis lantio, hyvännäköinen takapuoli, sellainen et kaikki miehet katsoo sitä, hyvännäköiset reidet? Miehet tarkoitatteko puoliakaan näistä vai onko ne vaan iskurepliikkejä? Voiko ne ottaa kohteliaisuutena vai puhutteko vaan lämpimiksenne?

17

3260

Äänestä

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä tulee

mutta vain omasta puolestani vastaan. Olen kaikkea muuta kun lepertelevää tyyppiä, eli en sitä tee iskumielessä, mutta jos sanon niin se todellakin pitää paikkansa.

Mutta kuten sanoin tämä vain omani, tiedän että meitä miehiä on monenlaisia ja osa varmaan tekee sitä iskumielessäkin.

• Heihaloo

Annat vaan niille sitä pillua, tuskin sun maailma kaatuu vaikka jonkun mielestä sun perse oliskin läski.

• ........

Itse en tarkoita puoliakaan mitä sanon. tällänen anonyymi tunnustus.

• sooloaja

En ikinä kehu kenenkään naisen ulkonäköä.

• kki

mitä naisen mielessä liikkuu meillä oli katseet syvälle silmiin ehdotin tapaamista vastaus olen varattu.katseet jatkuu suorastaan jää odottaan huomaanko minä.edelleen ollaan keskusteltu onko kyseessä pelkkä ystävällisyys vai flirtti.katseella voi myös tarkoittaa mee hel....
      muttei hän puhua pitäis

• etten tarkota

Vähän ku lämpimikseen puhuu kauniita niin naiset on ihan myytyjä ja sitten pääseekin jo suoraan hommiin ja sen jälkeen vaan kylmästi heittää akan pellolle. Eikä edes kaduta, olen mikä olen.

• sade70

et osu koskaan mun kohdalle. Toivottavasti saat joskus takaisin ja kunnolla.

• tota en just tajuu, miksi pitää lässyttää sellasta paskaa jota ei tarkoita?? Eikö nykyisin ole olemassa ihan reilua peliä tollasten asioiden suhteen, jos harrastetaan yhden illan juttuja tms. niin ei niissä tartte alkaa lepertelee mitään älytöntä. Eikö se riitä että on päästy jo sinne sänkyasteelle, eikö se jo kerro että toinen miellyttää ulkonäöllään edes jkv. Pitääkö puhua paskaa silmät ja korvat täyteen? minkä nautinnon saa sellaisesta? Ei jaksa vanha tajuu, itse naisena en ainakaan sano miehestä mitään sellasta mitä en ajattele. en posit. en negat.

• on kätevää
        aip kirjoitti:

tota en just tajuu, miksi pitää lässyttää sellasta paskaa jota ei tarkoita?? Eikö nykyisin ole olemassa ihan reilua peliä tollasten asioiden suhteen, jos harrastetaan yhden illan juttuja tms. niin ei niissä tartte alkaa lepertelee mitään älytöntä. Eikö se riitä että on päästy jo sinne sänkyasteelle, eikö se jo kerro että toinen miellyttää ulkonäöllään edes jkv. Pitääkö puhua paskaa silmät ja korvat täyteen? minkä nautinnon saa sellaisesta? Ei jaksa vanha tajuu, itse naisena en ainakaan sano miehestä mitään sellasta mitä en ajattele. en posit. en negat.

puhua kiihkeäksi imartelemalla. Saa paljon paremmat kyydit.

• vähän

sweet talkkia, rojut torveen, akka mäkeen

• hemmo 91

ja pöh ite en menis ainakaan tolla tavalla tyhjänpäiväsiä puhumaan vaan puhun totta. ja aatella näin nuorella iällä :o

• Asidofilus
        hemmo 91 kirjoitti:

ja pöh ite en menis ainakaan tolla tavalla tyhjänpäiväsiä puhumaan vaan puhun totta. ja aatella näin nuorella iällä :o

joskus, mutta ei aina, tulee pälistyä kaikennäköstä ja eipä niistä touhujen jälkeen oikeen mittään muista... et kunhan lässytän.

• Vissiin

Riippuu vähän miehestä. Minä en miehenä liikaa hehkuta naisen joka kohtaa hänelle. Kyllähän siitä maku lähteen kun lässytän koko illan kehuen jotakin seikkaa. Se on aika varmaa että mies mikä ei pidä sellureisistä niin ei se niitä kehu. Jos on riippaperse niin ei sitäkään varmaan usein kehuta.

• Sä olet niii-in kaunis

naisille vaan...:) Ei mikään ihme et monet tavallisen näköiset naiset luulevat olevansa kauniita. Reipas ylipaino ymym...

• !!!!!!!!!

Henk.koht. olen sellaista tyyppiä että pidän suuni kiinni jos joku ei miellytä. Tosin tiedän muutamia 100% varmoja tapauksia jolloin on pelkästään sen takia kehuttu...sanotaanko näin. Jos henkilö kehuu useamman kerran...niin voisin melkeinpä uskoa että silloin tarkoitetaan tai ainakin se on hänen makuunsa. Jos asiasta ei mainita, niin yleensä se on siten että sillä ei ole väliä tai se ei miellytä. Tosin kaikkea ei välttämättä "tajua" kehua.

• Ihan oikein sinulle

Olet ollut pelimiehen uhri. Pitäis taas alata harrastamaan itsekin enemmän, lähdempä kohta baariin kehumaan jotain tyhmää eukkoa.

• poju--91

Itse en ainakaan kehu naista turhaan... Jos sanon jotain, tarkoitan myös sitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      23
      1585
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      65
      1288
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      98
      1030
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      105
      954
    5. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      328
      889
    6. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      817
    7. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      226
      755
    8. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      120
      745
    9. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      61
      685
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      103
      656
    11. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      13
      624
    12. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      298
      615
    13. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      114
      586
    14. 38
      519
    15. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      50
      502
    16. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      40
      500
    17. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      491
    18. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      84
      489
    19. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      59
      475
    20. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      472
    Aihe