Miehet kommentoikaa...

mä vaan

Miehet jotka käytte baareissa, laivoilla ja muissa tällaisissa paikoissa, kertokaas...
Sanotte et nainen on hyvännäköinen, kauniit hiukset, kaunis hymy, kaunis suu jne... ja sitten jo sänkytouhuissa asti kun ollaan niin sulla on kaunis lantio, hyvännäköinen takapuoli, sellainen et kaikki miehet katsoo sitä, hyvännäköiset reidet? Miehet tarkoitatteko puoliakaan näistä vai onko ne vaan iskurepliikkejä? Voiko ne ottaa kohteliaisuutena vai puhutteko vaan lämpimiksenne?

17

3196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä tulee

      mutta vain omasta puolestani vastaan. Olen kaikkea muuta kun lepertelevää tyyppiä, eli en sitä tee iskumielessä, mutta jos sanon niin se todellakin pitää paikkansa.

      Mutta kuten sanoin tämä vain omani, tiedän että meitä miehiä on monenlaisia ja osa varmaan tekee sitä iskumielessäkin.

    • Heihaloo

      Annat vaan niille sitä pillua, tuskin sun maailma kaatuu vaikka jonkun mielestä sun perse oliskin läski.

    • ........

      Itse en tarkoita puoliakaan mitä sanon. tällänen anonyymi tunnustus.

      • sooloaja

        En ikinä kehu kenenkään naisen ulkonäköä.


    • kki

      mitä naisen mielessä liikkuu meillä oli katseet syvälle silmiin ehdotin tapaamista vastaus olen varattu.katseet jatkuu suorastaan jää odottaan huomaanko minä.edelleen ollaan keskusteltu onko kyseessä pelkkä ystävällisyys vai flirtti.katseella voi myös tarkoittaa mee hel....
      muttei hän puhua pitäis

    • etten tarkota

      Vähän ku lämpimikseen puhuu kauniita niin naiset on ihan myytyjä ja sitten pääseekin jo suoraan hommiin ja sen jälkeen vaan kylmästi heittää akan pellolle. Eikä edes kaduta, olen mikä olen.

      • sade70

        et osu koskaan mun kohdalle. Toivottavasti saat joskus takaisin ja kunnolla.


      • tota en just tajuu, miksi pitää lässyttää sellasta paskaa jota ei tarkoita?? Eikö nykyisin ole olemassa ihan reilua peliä tollasten asioiden suhteen, jos harrastetaan yhden illan juttuja tms. niin ei niissä tartte alkaa lepertelee mitään älytöntä. Eikö se riitä että on päästy jo sinne sänkyasteelle, eikö se jo kerro että toinen miellyttää ulkonäöllään edes jkv. Pitääkö puhua paskaa silmät ja korvat täyteen? minkä nautinnon saa sellaisesta? Ei jaksa vanha tajuu, itse naisena en ainakaan sano miehestä mitään sellasta mitä en ajattele. en posit. en negat.


      • on kätevää
        aip kirjoitti:

        tota en just tajuu, miksi pitää lässyttää sellasta paskaa jota ei tarkoita?? Eikö nykyisin ole olemassa ihan reilua peliä tollasten asioiden suhteen, jos harrastetaan yhden illan juttuja tms. niin ei niissä tartte alkaa lepertelee mitään älytöntä. Eikö se riitä että on päästy jo sinne sänkyasteelle, eikö se jo kerro että toinen miellyttää ulkonäöllään edes jkv. Pitääkö puhua paskaa silmät ja korvat täyteen? minkä nautinnon saa sellaisesta? Ei jaksa vanha tajuu, itse naisena en ainakaan sano miehestä mitään sellasta mitä en ajattele. en posit. en negat.

        puhua kiihkeäksi imartelemalla. Saa paljon paremmat kyydit.


    • vähän

      sweet talkkia, rojut torveen, akka mäkeen

      • hemmo 91

        ja pöh ite en menis ainakaan tolla tavalla tyhjänpäiväsiä puhumaan vaan puhun totta. ja aatella näin nuorella iällä :o


      • Asidofilus
        hemmo 91 kirjoitti:

        ja pöh ite en menis ainakaan tolla tavalla tyhjänpäiväsiä puhumaan vaan puhun totta. ja aatella näin nuorella iällä :o

        joskus, mutta ei aina, tulee pälistyä kaikennäköstä ja eipä niistä touhujen jälkeen oikeen mittään muista... et kunhan lässytän.


    • Vissiin

      Riippuu vähän miehestä. Minä en miehenä liikaa hehkuta naisen joka kohtaa hänelle. Kyllähän siitä maku lähteen kun lässytän koko illan kehuen jotakin seikkaa. Se on aika varmaa että mies mikä ei pidä sellureisistä niin ei se niitä kehu. Jos on riippaperse niin ei sitäkään varmaan usein kehuta.

      • Sä olet niii-in kaunis

        naisille vaan...:) Ei mikään ihme et monet tavallisen näköiset naiset luulevat olevansa kauniita. Reipas ylipaino ymym...


    • !!!!!!!!!

      Henk.koht. olen sellaista tyyppiä että pidän suuni kiinni jos joku ei miellytä. Tosin tiedän muutamia 100% varmoja tapauksia jolloin on pelkästään sen takia kehuttu...sanotaanko näin. Jos henkilö kehuu useamman kerran...niin voisin melkeinpä uskoa että silloin tarkoitetaan tai ainakin se on hänen makuunsa. Jos asiasta ei mainita, niin yleensä se on siten että sillä ei ole väliä tai se ei miellytä. Tosin kaikkea ei välttämättä "tajua" kehua.

    • Ihan oikein sinulle

      Olet ollut pelimiehen uhri. Pitäis taas alata harrastamaan itsekin enemmän, lähdempä kohta baariin kehumaan jotain tyhmää eukkoa.

      • poju--91

        Itse en ainakaan kehu naista turhaan... Jos sanon jotain, tarkoitan myös sitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe