Miehet kommentoikaa...

mä vaan

Miehet jotka käytte baareissa, laivoilla ja muissa tällaisissa paikoissa, kertokaas...
Sanotte et nainen on hyvännäköinen, kauniit hiukset, kaunis hymy, kaunis suu jne... ja sitten jo sänkytouhuissa asti kun ollaan niin sulla on kaunis lantio, hyvännäköinen takapuoli, sellainen et kaikki miehet katsoo sitä, hyvännäköiset reidet? Miehet tarkoitatteko puoliakaan näistä vai onko ne vaan iskurepliikkejä? Voiko ne ottaa kohteliaisuutena vai puhutteko vaan lämpimiksenne?

17

3231

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä tulee

mutta vain omasta puolestani vastaan. Olen kaikkea muuta kun lepertelevää tyyppiä, eli en sitä tee iskumielessä, mutta jos sanon niin se todellakin pitää paikkansa.

Mutta kuten sanoin tämä vain omani, tiedän että meitä miehiä on monenlaisia ja osa varmaan tekee sitä iskumielessäkin.

• Heihaloo

Annat vaan niille sitä pillua, tuskin sun maailma kaatuu vaikka jonkun mielestä sun perse oliskin läski.

• ........

Itse en tarkoita puoliakaan mitä sanon. tällänen anonyymi tunnustus.

• sooloaja

En ikinä kehu kenenkään naisen ulkonäköä.

• kki

mitä naisen mielessä liikkuu meillä oli katseet syvälle silmiin ehdotin tapaamista vastaus olen varattu.katseet jatkuu suorastaan jää odottaan huomaanko minä.edelleen ollaan keskusteltu onko kyseessä pelkkä ystävällisyys vai flirtti.katseella voi myös tarkoittaa mee hel....
      muttei hän puhua pitäis

• etten tarkota

Vähän ku lämpimikseen puhuu kauniita niin naiset on ihan myytyjä ja sitten pääseekin jo suoraan hommiin ja sen jälkeen vaan kylmästi heittää akan pellolle. Eikä edes kaduta, olen mikä olen.

• sade70

et osu koskaan mun kohdalle. Toivottavasti saat joskus takaisin ja kunnolla.

• tota en just tajuu, miksi pitää lässyttää sellasta paskaa jota ei tarkoita?? Eikö nykyisin ole olemassa ihan reilua peliä tollasten asioiden suhteen, jos harrastetaan yhden illan juttuja tms. niin ei niissä tartte alkaa lepertelee mitään älytöntä. Eikö se riitä että on päästy jo sinne sänkyasteelle, eikö se jo kerro että toinen miellyttää ulkonäöllään edes jkv. Pitääkö puhua paskaa silmät ja korvat täyteen? minkä nautinnon saa sellaisesta? Ei jaksa vanha tajuu, itse naisena en ainakaan sano miehestä mitään sellasta mitä en ajattele. en posit. en negat.

• on kätevää
        aip kirjoitti:

tota en just tajuu, miksi pitää lässyttää sellasta paskaa jota ei tarkoita?? Eikö nykyisin ole olemassa ihan reilua peliä tollasten asioiden suhteen, jos harrastetaan yhden illan juttuja tms. niin ei niissä tartte alkaa lepertelee mitään älytöntä. Eikö se riitä että on päästy jo sinne sänkyasteelle, eikö se jo kerro että toinen miellyttää ulkonäöllään edes jkv. Pitääkö puhua paskaa silmät ja korvat täyteen? minkä nautinnon saa sellaisesta? Ei jaksa vanha tajuu, itse naisena en ainakaan sano miehestä mitään sellasta mitä en ajattele. en posit. en negat.

puhua kiihkeäksi imartelemalla. Saa paljon paremmat kyydit.

• vähän

sweet talkkia, rojut torveen, akka mäkeen

• hemmo 91

ja pöh ite en menis ainakaan tolla tavalla tyhjänpäiväsiä puhumaan vaan puhun totta. ja aatella näin nuorella iällä :o

• Asidofilus
        hemmo 91 kirjoitti:

ja pöh ite en menis ainakaan tolla tavalla tyhjänpäiväsiä puhumaan vaan puhun totta. ja aatella näin nuorella iällä :o

joskus, mutta ei aina, tulee pälistyä kaikennäköstä ja eipä niistä touhujen jälkeen oikeen mittään muista... et kunhan lässytän.

• Vissiin

Riippuu vähän miehestä. Minä en miehenä liikaa hehkuta naisen joka kohtaa hänelle. Kyllähän siitä maku lähteen kun lässytän koko illan kehuen jotakin seikkaa. Se on aika varmaa että mies mikä ei pidä sellureisistä niin ei se niitä kehu. Jos on riippaperse niin ei sitäkään varmaan usein kehuta.

• Sä olet niii-in kaunis

naisille vaan...:) Ei mikään ihme et monet tavallisen näköiset naiset luulevat olevansa kauniita. Reipas ylipaino ymym...

• !!!!!!!!!

Henk.koht. olen sellaista tyyppiä että pidän suuni kiinni jos joku ei miellytä. Tosin tiedän muutamia 100% varmoja tapauksia jolloin on pelkästään sen takia kehuttu...sanotaanko näin. Jos henkilö kehuu useamman kerran...niin voisin melkeinpä uskoa että silloin tarkoitetaan tai ainakin se on hänen makuunsa. Jos asiasta ei mainita, niin yleensä se on siten että sillä ei ole väliä tai se ei miellytä. Tosin kaikkea ei välttämättä "tajua" kehua.

• Ihan oikein sinulle

Olet ollut pelimiehen uhri. Pitäis taas alata harrastamaan itsekin enemmän, lähdempä kohta baariin kehumaan jotain tyhmää eukkoa.

• poju--91

Itse en ainakaan kehu naista turhaan... Jos sanon jotain, tarkoitan myös sitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1968
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1407
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      201
      1224
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1152
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1092
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1037
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      947
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      893
    10. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      94
      858
    Aihe