ettei jaksa edes kirjotella.
On niin kuuma,
18
422
Vastaukset
Täällä oli eilen vielä 26 astetta, mutta tänään enää 16. Meinasi tulla kylmä pelkkä t-paita päällä.
varjos on varmaan jotai 15 astetta, mut mä istun takapihalla grillin vieressä suorassa auringonpaisteessa, jotta täs on varmaan jotai 50 astetta.
Ilman paitaa ja shortsit jalas ja silti hiki virtaa. Onneksi on olut keksitty.
oliko tämä yksi niistä hyvistä aiheista joita sinulla on jemmassa.
"Millaisia ne huonot sitten ovat..."
MarttyyriMallari-TTtmul mitään jemmassa ole, mä teen alotuksen sit ku tuntuu siltä.
Sitä paitsi. Mun mielestä me ollaan ihan samalla tasolla siinä mitä alotusten laadukkuuteen tulee.- ...
relaxed_eyes kirjoitti:
mul mitään jemmassa ole, mä teen alotuksen sit ku tuntuu siltä.
Sitä paitsi. Mun mielestä me ollaan ihan samalla tasolla siinä mitä alotusten laadukkuuteen tulee.siis valehtelit....
... kirjoitti:
siis valehtelit....
mä vaan visioin tilanteen, et jos palstal ei oo ketään..pelkästään siitäki saa jo monta hyvää alotusta.
- la.ra
Voi onnekasta. Mun partsilla on 21 varjossa ja 39,8 auringossa eli heti kun menee pilveen niin pitää vetää peittoa päälle. Ja mä kun luulin, että tänään saisi ottaa aurinkoa.
Eilen oli ihanan lämmintä, mutta Kauppatorilla sai vetää takin niskaan kun oli se inhoittava merituuli.Pieni tuulenvire tekis terää. Ja joo, vaikka käpyjä keräisin, ni onnekas oon päättäny olla.
- Ei tuule?
relaxed_eyes kirjoitti:
Pieni tuulenvire tekis terää. Ja joo, vaikka käpyjä keräisin, ni onnekas oon päättäny olla.
Miten käy niille 18000:lle työpaikalle tuulivoimaloiden katveessa?!
Ei tuule? kirjoitti:
Miten käy niille 18000:lle työpaikalle tuulivoimaloiden katveessa?!
aina ku on tyyntä.
- la.ra
relaxed_eyes kirjoitti:
Pieni tuulenvire tekis terää. Ja joo, vaikka käpyjä keräisin, ni onnekas oon päättäny olla.
Herraisä, jos täällä tuulisi vielä! Saisi laittaa toppatakin päälle, luulen.
- *huoh*
la.ra kirjoitti:
meidän vihreät tuulivoimalahaikailijat nyt kauhistelee....
- la.ra
*huoh* kirjoitti:
meidän vihreät tuulivoimalahaikailijat nyt kauhistelee....
parvekkeelleni ole koskaan ollut tuulivoimalaa rakentamassa. Tuolla ulkona sen sijaan tuulee niin vitusti, että jotenkin se kannattaisi hyödyntää. Muuten se tuuli vaan vituttaa.
- *huoh*
la.ra kirjoitti:
parvekkeelleni ole koskaan ollut tuulivoimalaa rakentamassa. Tuolla ulkona sen sijaan tuulee niin vitusti, että jotenkin se kannattaisi hyödyntää. Muuten se tuuli vaan vituttaa.
minustakin ne tuulivoimalat sopii parhaiten aakeille laakeille..
Siellä on peltoa mihin rakentaa. - la.ra
*huoh* kirjoitti:
minustakin ne tuulivoimalat sopii parhaiten aakeille laakeille..
Siellä on peltoa mihin rakentaa.missä tuulee.
- *huoh*
la.ra kirjoitti:
missä tuulee.
ne eivät sovellu, joten tasanen aakee on ainoa vaihtoehto.
la.ra kirjoitti:
heti ku vähä kiros, ni menihän se aurinko piiloon ja tuli mustat pilvet tilalle. Aika vilponen nyt.
tänään huomattavasti viileämpää mitä eilen.
Piti laittaa pitkähihainen, jotta pihalla ei olisi tullut vilu.
Nyt ulkona alle 11
ja sisällä hieman alle 24
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813357BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62375Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2522155- 682039
- 711704
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421332MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241108- 651059
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166983