Pitkin Seinen siltaa
ilman hintaa
vaellamme hiljaa.
Bonjour Madame,
merci kuiskii
ihminen vierellä.
Neito ilahtuu
katutaiteilijan työstä.
Pariisin sydän sykkii.
Pariisin sydän
8
229
Vastaukset
- TöllinLiisa
Kohtaamisen paikat
monilla kielillä....wauuu
"Pariisin sydän sykkii"
Ne rakkauden tiet
kesäistä tuoksuavaa sunnuntaita..Liisa- hil-la
Hei vaan! Ihanaa oli Pariisissa käydä viime viikolla. Siellä syntyi tämä runo. Se on oikeasti tekstiviesti ystävälle.
- lindalinda1
tämän runon myötä voi sukeltaa Pariisin sydämeen
lukijakin - kiitos.- hil-la
Pariisi on kiehtova kaupunki.
Vespan hienoinen pörinä
Autojen tööttäily
Risteyksien liikenteen suma
Jalankulkijan pikainen
tien ylitys
Poliisi ajaa moottoripyörällä
ja pysähtyy risteykseen
viittoen kädellä
Sinä voit mennä
-suomalainen
Sanotaan lyhyestä virsi kaunis,
sillä sanontaan runosi
sopii mainiosti.
Tämän jopa haluaisi
itse kokea oikeasti
itse henk.koht.
Pointseja nyt ropisee
kirjoittajalle kuin
runollekkin.
Selvää pässin lihaa,
mutta - runona -
vain Parempi.
Pidin!- Yölintu**
lumoavan kaunista~~
kaunis kiitos
ja hymynorvokkeja sinnekkin~~- hil-la
hymyorvokeista, pidän niistä, erityisesti sinisistä.
- bateau-mouche
Vanha patongin purijakin ilahtui!
Mieleen hiipii nuo lukuisat sillat, Pont-de Neuf jne
Pariisilaiset snobipusut (vain kaksi), mutta Pariisi on aina Pariisi. Midissä pusuja saa neljä, ja lisäksi laventeli tuoksuu...ja Mistral vilvoittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441579Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709