Vastapainoksi kaikenmaailman panettelevia nikkivarkaita kohtaan, jotka jatkuvasti sinua pommittavat halventavilla aloituksillaan, täten luoden mielikuvaa siitä, että olet ylimielinen, kateellinen, jopa miehenkipee, haluan toivottaa sinulle mitä parhainta kesäsäätä ilman hyttysien häirintää minne sitten oletkin linjurilla menossa tänä-iltana.
Jk. Ethän vain ottanut kannettavaa mukaasi?
Rentouttavaa lomaa e.W:lle
7
419
Vastaukset
- e.W
En ottanut kannettavaa mukaani, sillä...olen kuin tuulessa värävä lehti, maassa makaava marakatti ja ainoa pelkoni on että joudun kestämään sen että jonkun ihmisen karvapepusta tulee hirmukaasut :(
e.W- eimikäänhienohelma
tää e.W ei kyl oo itekään mitekää syytön. Hän on aina mollaamas muita ja haastaa riitaa =)
eimikäänhienohelma kirjoitti:
tää e.W ei kyl oo itekään mitekää syytön. Hän on aina mollaamas muita ja haastaa riitaa =)
emme tiedä onko e.W joutunut herjausten kohteeksi. Jos häntä on pilkattu niin sittenhän hänen reagtionsa ovat ymmärrettävät.
"Kukaan meistä ei ole syytön"
MarttyyriMallari-TTt- Mr.Kalluppi
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
emme tiedä onko e.W joutunut herjausten kohteeksi. Jos häntä on pilkattu niin sittenhän hänen reagtionsa ovat ymmärrettävät.
"Kukaan meistä ei ole syytön"
MarttyyriMallari-TTtAikani kuluksi haeskelin tietoa e.W:stä viime syksyltä, jolloin häntä oli hänen omien sanojensa mukaan herjattu kovasti. Haku ei johtanut jäljille, liian tuoretta tietoa esiteltiin. Muutin hakusanaksi ex-Wastaaja. Vähän kauemmaksi pääsin. Muutin vielä Wastaajaksi, johan tiedot paikallistuivat. Koska olen erikoistunut lähinnä gallup-kyselyihin, tässä ja nyt, en viihtynyt pölyttyneissä arkistoissa. Olisin toki viihtynyt, jos olisin kokenut ahaa elämyksiä. Poistuin pettyneenä tutkimusprojektistani. Laiskahko kun olen luonteeltani, niin ajattelin ottaa helpomman keinon tehtävän ratkaisuun.
Kertokaa "vanhat" palstalaiset, mikä oli homman nimi, mistä kaikki juontaa alkunsa vai eikö mistään? Ellette tiedä tai halua tietää, niin miksi sitten minä, joka en ollut paikalla.
Jk. Täten pesen käteni sopasta syyttömänä ja poistun vähin äänin sinne takavasemmalle. Täsmennän poistuvani tästä ristiriitaisesta tragediasta. Mr.Kalluppi kirjoitti:
Aikani kuluksi haeskelin tietoa e.W:stä viime syksyltä, jolloin häntä oli hänen omien sanojensa mukaan herjattu kovasti. Haku ei johtanut jäljille, liian tuoretta tietoa esiteltiin. Muutin hakusanaksi ex-Wastaaja. Vähän kauemmaksi pääsin. Muutin vielä Wastaajaksi, johan tiedot paikallistuivat. Koska olen erikoistunut lähinnä gallup-kyselyihin, tässä ja nyt, en viihtynyt pölyttyneissä arkistoissa. Olisin toki viihtynyt, jos olisin kokenut ahaa elämyksiä. Poistuin pettyneenä tutkimusprojektistani. Laiskahko kun olen luonteeltani, niin ajattelin ottaa helpomman keinon tehtävän ratkaisuun.
Kertokaa "vanhat" palstalaiset, mikä oli homman nimi, mistä kaikki juontaa alkunsa vai eikö mistään? Ellette tiedä tai halua tietää, niin miksi sitten minä, joka en ollut paikalla.
Jk. Täten pesen käteni sopasta syyttömänä ja poistun vähin äänin sinne takavasemmalle. Täsmennän poistuvani tästä ristiriitaisesta tragediasta.en tunne itsekään e.W:n tarinaa ja mitä olen hänen kanssaan "keskustellut", niin olen huomannut ettei hän pyri ärsyttämään ketään-ainakaan tietoisesti.
Ehkä hän on itsetietoinen henkilö joka kertoo mielipitensä toisista kirjoittajista liian avoimesti ja mikäpä muu voisikaan suututaa näitä itsekeskeisiä
typeryksiä enemmän kuin totuus :)
"Älä erotu joukosta liiaksi"
MarttyyriMallari-TTt- Mr.Kalluppi
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
en tunne itsekään e.W:n tarinaa ja mitä olen hänen kanssaan "keskustellut", niin olen huomannut ettei hän pyri ärsyttämään ketään-ainakaan tietoisesti.
Ehkä hän on itsetietoinen henkilö joka kertoo mielipitensä toisista kirjoittajista liian avoimesti ja mikäpä muu voisikaan suututaa näitä itsekeskeisiä
typeryksiä enemmän kuin totuus :)
MarttyyriMallari-TTtJotenkin samoilla aaltopituuksilla ollaan, mitä e.W:en tulee. No minä pidän nyt luomani mielipiteen asiassa. Vastaan itse siltä osin kuin olen mukana kuvioissa.
Tuohon haluan sanoa. Pitää paikkansa, jos et kestä yksinäisyyttä, etkä siedä herjaamista. Etkä pysty pitämään "joukkoa" riittävän kaukana itsestäsi. - e.W
Mr.Kalluppi kirjoitti:
Jotenkin samoilla aaltopituuksilla ollaan, mitä e.W:en tulee. No minä pidän nyt luomani mielipiteen asiassa. Vastaan itse siltä osin kuin olen mukana kuvioissa.
Tuohon haluan sanoa. Pitää paikkansa, jos et kestä yksinäisyyttä, etkä siedä herjaamista. Etkä pysty pitämään "joukkoa" riittävän kaukana itsestäsi.Kiitos tuesta pojat! Ei minulla mitään hätää ole.
On minua ennekin ahdisteltu ja kun on synkkää niin korkaan uuden JÄTTIDILDON!!! :D
e.W
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242503
- 951556
- 1211334
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa341080Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24912- 52902
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil212871- 34805