Sinä vain oot mun mielessäin aina, ikuisesti, kaikkisesti. Sua tuun aina rakastamaan, muistamaan, ihailemaan. Siks sua muistelen yöt, päivät, kaiken ajan. Jos et osaa jotain, kerro mulle aina, ikuisesti, ihan aina. Mä olen aina, ikuisesti, kaiken aikaa sun tukenasi.
Olen sit aloittelija..
Sinä vain
4
217
Vastaukset
- padme_amidala
Todella kauniita ajatuksia sinulla on rakkausrunoosi koottu. Pidin runostasi, sen tunteikkuudesta. Jos sallit, niin hiukan neuvoisin ulkoasussa. Jos jakaisit runoasi pienempiin kokonaisuuksiin, sitä olisi helpompi lukea, Jatka vain kirjoittamistasi, sinulla näyttää olevan lahjoja. Tässä esimerkki siitä, miten runosi olisi helppolukuisempi, muunlaistakin jakoa voi käyttää:
"
Sinä vain oot mun mielessäin aina,
ikuisesti, kaikkisesti.
Sua tuun aina rakastamaan,
muistamaan, ihailemaan.
Siks sua muistelen yöt,
päivät, kaiken ajan.
Jos et osaa jotain,
kerro mulle aina, ikuisesti,
ihan aina.
Mä olen aina, ikuisesti,
kaiken aikaa sun tukenasi. " - eikä haittaa, vaikka
yhteen vetoon laitoit, kyllä ne sieltä jakaantuvat ajan oloon.neuvojista on aina, joku helläkätinen paikalla, joka neuvoo.mutta älä
siitä välitä.jatka vaan.. Jos todella olet aloittelija,
niin: Toivotan Sinut Tervetulleeksi-joukkoomme.
Odotetaan uusia kirjoittajia
kuin runoja...- etenkin nuoria
Itse aloitin 16v.ei ollut näitä
nyky ajan hienouksia.
Dolan- let it be me
moi new-runoilija.kauniisti kirjoitit ja varmasti kauniisti rakastitkin ja yhä rakastat.päästä irti menneistä jos pystyt... anna uuden rakkauden tulla.
yst.terv.ihailijasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192552
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau561941Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221632- 1291508
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3521217Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711167- 891045
- 88929
- 127900