Uudet argeologiset löydöt vahvistavat Raamatunhistoriaa...
8
862
Vastaukset
- koko jutussa
Mutta sekametelisoppaan oli kyllä se luu haudattuna 8D
Googkäännös: "Koska virheellinen uskomus, jonka mukaan "tiede on osoittanut", että fossiilisten kerrosten (ja niiden todistajanlausuntoa kuolemia, sairauksia ja kärsimystä) edustavat miljoonia vuosia, jopa monien teologien nyt kiinni siitä, että ei koskaan olisi voinut olla todellinen, kun paha tuli aidosti hyvä maailma-asiat ovat olleet verenvuoto ja kuolee miljoonia vuosia, he ajattelevat".
-evvk-- ja minkä
arkeologian mukaan osoitat, että fossiilit ovat miljoonia vuosia vanhoja? Anna tulla.
- käyttö
ja minkä kirjoitti:
arkeologian mukaan osoitat, että fossiilit ovat miljoonia vuosia vanhoja? Anna tulla.
sallittua ja erinomaisen suotavaa. Kiellätkö historiasi, jos näin on, sinua ei ole olemassa. Näin ollen vastaaminen olemattomalle on turha toimenpide.
-evvk-
- Argle-bargleologi
Ilmeisesti tämä argeologia on vähän samantapainen juttu kuin homeopatia - eli vertautuvat arkeologiaan ja farmasiaan.
Helpot ovat lapsen huvit. Linkissä mainitaan, että kaivauksissa on löydetty kivisinetti, jossa lukee nimi Temech. Tämä sitten yhdistetään Raamatun jakeeseen, joka vanhan Raamatunkäännöksen mukaan kuuluu
"Barkoksen jälkeläiset, Siiseran jälkeläiset, Taamahin jälkeläiset"
Uuden käännöksen mukaan
"Barkosin, Siseran, Temahin, [suvut]"
Niin?- hullunhauskaa++
Uusia löytöjä...
Tanskasta on hiljattain löydetty maailman vanhimmaksi ajoitettu papukaijan fossiili. On paratiisi luultavasti ennen sijainnut tanskassa... tai ei sittenkään! - saatananperkeleen lapsi
apinoista.
tode3lla vakuuttavaa. uskontiede etenee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368