Tuoksutko vai haisetko?

Naiselle on kuulemma kaikkein vaikeinta tottua niihin kaikenmailman hajuihin mitä miehestä lähtee. Ku miehet kuulemma haisee pahalle. Itte en oo tällästä huomannu ollenkaan, kun mun mielestä en itse haise, eikä kaveritkaan sen kummemmin haise. Mut kuuleman mukaan miehet haisee paskalle, hielle, röökille, henkikin haisee, napanöyhtälle, korvavaikulle, öljylle, bensalle, mökälle jne.

Niin, että koska se mies muka oikein hyvälle tuoksuu? Koska mies laitat/käytät niitä tuoksuja?

25

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heteromiehet eivät käytä hajusteita.


      "Ainoastaan peseytyvät kunnolla"


      MarttyyriMallari-TTt

      • cookos

        puhtaalle tuoksuva mies on ihana, ja kun olen muutenkin hajusteille allerginen. ja silti itse käytän hajustettua dödöä.
        Kaikkein paras mies on miehen hajuinen!


    • Serpico

      vaikken metroksi alakaan. Ostinpa silti taannoin partavettä (eli tuoksua). Ostin sen pienestä liikkeestä, jossa oli myyjänä kyseenalainen mies. Se mikstuura tuoksuu tupakalle, ratapihalle, tervalle, asfaltille kivihiilelle ja freonille. Tosi on. Ehkä myös vähän öljylle. Tosi on, sellaista on olemassa. Naiset ovat kommentoineet sen haisevan kuvottavalle. Minulle tulee taas hyvä mieli kun sitä on sipaissut poskille rauhoittamaan höylän ärsyttämää nahkaa. Oikein hymyilyttää.

      • Ne vaan sanoo, että haisee kuvottavalle, mut jalkoväli niil on silti kosteena.


      • Serpico
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ne vaan sanoo, että haisee kuvottavalle, mut jalkoväli niil on silti kosteena.

        Noinhan se monesti menee. Mä oonkin van nauranu ja sanonu että "Ymmärrän"


      • Yksinkertainen blondi

        kyseenalainen mies tiesi:) Miehenhän kuuluu haista just tolle. Tosin tosta puuttuu petroli, vai mikä se mitä käytetään vanhoissa veneissä polttoaineena (esim. meriläisissä). Tuosta sekoituksesta en tosin tiedä, miltä se tuoksuu, onko se yhdistelmä jotenkin...liikaa? Mun mielestä miehen pitää tosin tuoksua myös metsälle. Se antaa mulle kai jotain turvallisuuden tunnetta, maalla kun olen kasvanut ja metsissä majoja rakennellut...


    • -k32v-

      joo onha noit tullu kaikelaisist hajuist kommenttei joskus.

      olisko noil mimmeil sitte noi hajureseptorit jotenki viritetty erityisesti reagoimaa just paskan, hien, röökin, napanöyhtän, korvatoffeen, varvasvälie, öljyn, bensan jne. hajuihi?

      ku ei noi toiset äijät tosiaa siit valittais, et ne olis mimmit ketä kommentois, jos kommentois ;)

      • -k32v-

        siis oikeesti, jos joutuis oleen ihmiste kans tekemisis, nii kyl siin joutuis ottaan huomioon niitte toistenki nenii.

        sit jos olis keskenää himas ni sit ei olis iha niin tarkkaa -


      • monte1
        -k32v- kirjoitti:

        siis oikeesti, jos joutuis oleen ihmiste kans tekemisis, nii kyl siin joutuis ottaan huomioon niitte toistenki nenii.

        sit jos olis keskenää himas ni sit ei olis iha niin tarkkaa -

        et napanöyhnä vois haissa,pitää tutkia omakohtaisesti tämäkin.


    • Hossi & köysi

      eipä tuu paljon hajusteltua, mutta eipä tuu paljon kyseltyäkään. Kelpaa tahi ei.

    • ei tuoksua...

      Opetettiinhan se jo siivottomassa jutussakin... ja hommaa käpy itelles huulipuna=)

    • caput.mortuum

      En omista hajuistani tiedä, mutta rakas mies tuoksuu aina hyvältä kunhan ei peitä ominaistuoksuaan hajusteilla.

      • miehille myydään tuoksuja, vaikka haistaan jo omastakin takaa paremmalta?

        Valehdellaanko meille? Ja kuka valehtelee?


      • caput.mortuum
        relaxed_eyes kirjoitti:

        miehille myydään tuoksuja, vaikka haistaan jo omastakin takaa paremmalta?

        Valehdellaanko meille? Ja kuka valehtelee?

        Myydä voi mitä vaan. Tyhmä se on joka ostaa.


      • caput.mortuum kirjoitti:

        Myydä voi mitä vaan. Tyhmä se on joka ostaa.

        Ollaan vaan niin tyhmiä.


      • caput.mortuum
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ollaan vaan niin tyhmiä.

        ...liioittele.


      • caput.mortuum kirjoitti:

        ...liioittele.

        liiottelu laittaa aina vähä ajattelemaan, jotta jospa joku sit vaik sais sen ajattelun tuloksena naista. Kesken ajattelun ei saa, se on varma.


    • eikä mikään

      jos ei vähän paskalta haise.

    • vänkyrä-nainen

      kai mä tuoksun tilanteiden mukaan hiukan erilaiselta, mut suurinpiirtein nyt varmaan ihan hyvältä. Isona musta tulee sit vasta se pullantuoksuinen kotiäiti :)

    • vai haisetko

      pa*kalle?

    • ...

      ...suurin osa miehistä haisee kamalalta.

      Ainoastaan yksi mies elämässäni on tuoksunut, hän tuoksui nahalta(nahkatakki), tuoreelta puulta(työnsä takia) ja eukalyptus kurkkupastilleilta. Ihana tuoksu!

    • niin on, että jos mä haisen hielle, niin se ei ole omaa eritettäni ja puhdas hiki ei muuten haise paljon millekään.

      Tuoksun siis aina hyvälle, tai ainakin puhtaalle :)

    • scale

      jos joka aamu käy suihkussa ja sen jälkeen laittaa dödöö, ei kai sitä nyt voi paskalle haista.

      Tietysti jos nainen ite käyttää hajuvettä niin, että lemuaa turkkilaiselle bordellille sata metriä vastatuuleen, saattaa olla, että se ei edes haista mitään.

    • Yleensä (kuulemma) haisen hielle ja tupakalle.
      Antiperspiranttia tulee laitettua suihkun jälkeen, se on aika hajutonta. En pidä partavesien yms. hajusta. Partavettä ja hieman tuoksuvampaa dödöö käytän vain puvun kanssa.


      Voimakkaat hajusteet miehen käyttämänä on vähän samaa sarjaa geelillä taakse vedettyjen hiusten ja valkaistujen hampaiden kanssa....

    • tuoksuu hyvältä silloin kun hän osaa huolehtia hygieniastaan oikein. Valtaosa mun tapaamista miehistä ilmeisestikin osaa kun harvemmin oon törmännyt mieheen, joka oikeasti lemuais.

      Mä en laske mitään urheiluhieltä, öljyltä tms haisemisia pahaks, koska ne on vaan merkkejä että on tullut tehtyä jotain ja niistä pääsee suihkulla ja puhtailla vaatteilla eroon. Vanha viina ja huono hygienia yhdistettynä röökin hajuun on oksettava.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe