laiseksi, mutta ei hyväksy että ehkäisyä ei saa käyttää.
eli toisinsanoen käy seuroissa, liitttyy jopa tuohon uskontoon tekee kaiken muun "oikein" mutta lapsia ei tule joka vuosi.
miten sitten menetellään yms?
mitä tapahtuu jos
3
253
Vastaukset
Se on tosiasia. Varmasti siitä ei tule nykyisin kynnyskysymystä.
Tiedän tapauksen, joka sai pitää jopa televisionsa liityttyään. Mutta onneksi hän tuli järkkinsä ja erosi, nähtyään mihin liittyi.- liitytään
lestadiolaiseksi? Olen lesta, mutta en tiedä.
- Voi liittyä.:-)
Ei lestadiolaisiin liitytä.
Sinulla on nyt vähän väärä ajatus.
Jos sinä uskot samalla tavalla,kuin lestadiolaiset ja uskot syntisi anteeksi, olet lestadiolainen.
Jo uskot erillä tavalla,et ole lestadiolainen.
Toki voit elää niin kuin lestat ja käydä seuroissa. Ei sinua kukaan tule pois potkimaan.
Kaikki ovat seuroihin tervetulleita,eikä keneltäkää kielletä anteeksiantoa.
Mutta oikea sydämen usko on eri asia.
Ei täällä lyödä ketään jäseniksi,eikä täällä saa mitään jäsenkortteja.
Meitä yhdistää vain yhteinen usko.
Siihen uskoon kuuluu myös se,että uskomme lapset Jumalan lahjaksi.
Emmekä me lestadiolaiset ole uskomassa tekojemme jälkeen. Eli,jos "teet" kaiken oikein, niin ei se tee sinusta uskovaista.
Toki se saattaa näyttää siltä toisten silmissä...mutta Jumala tutkii sydämet.
Kumpaa siis haluat?
Että olet uskomassa ihmisten silmissä? Vai Jumalan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935357
- 564161
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282128Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011