Minulla on taulukko, jonka haluaisin keskittymään sivulle vaakatasossa ruudun leveydestä riippumatta, mutta kaikki kokeilemani väkerrykset ovat menneet penkin alle, sillä ne toimivat vain Firefoxilla, eivätkä esim Explorerilla. Tietääkö kukaan auttaa tyhmää?
Taulukon sijainti CSS:llä
5
493
Vastaukset
- Poro1
niin laita
table {margin: auto;}
pitäisi keskittää taulukon...
:)
Jos ei niin toivottavasti viisaammat kertoo oikean tavan...- kfdkd
width: leveys esim pikseleinä;
margin-left: auto;
margin-right: auto; - Se Tyhmempi
kfdkd kirjoitti:
width: leveys esim pikseleinä;
margin-left: auto;
margin-right: auto;Ainakin minun koneellani tuo toimii vain firefoxilla, eikä ollenkan IE:llä :(
Se Tyhmempi kirjoitti:
Ainakin minun koneellani tuo toimii vain firefoxilla, eikä ollenkan IE:llä :(
Syynä on varmaankin se, että sivusi heittää IE:n Quirks-tilaan. Lisää tietoja saisit, jos kertoisit lisää tietoja eli sivusi URLin.
Saattaa toimia Internet Explorerissakin jos laitat näin:
body { text-align: center; }
table { margin: 0 auto; text-align: left; }
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554