Kun he eivät millään tajua sitä että täällä kuuluisi keskustella miesten logiikasta.
Miettikkääs sitä...
http://www.youtube.com/watch?v=1LmRtA8Crd4
"Itse en uhraa ajatustakaan sellaisen asian pohtimiseen joka on itsestäänselvyys"
MarttyyriMallari-TTt
Ovatko palstan naiset-tai ainakin osa heistä-idiootteja
6
395
Vastaukset
- tuolla
hevosella oli semikanki? Tykkääköhän se tyhmistä naisista?
- naisen logiikkaan.
Noh, tytteli otti mieluummin paskaa niskaansa kuin melaa poskeensa. Ei mitenkään ennenkuulumatonta.
sinä sen sanoit, en minä.
"Onkohan tämänkaltaisten mielipiteiden julkituominen nykyään poliittisesti epäkorrektia"
MarttyyriMallari-TTt- et sinä.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sinä sen sanoit, en minä.
"Onkohan tämänkaltaisten mielipiteiden julkituominen nykyään poliittisesti epäkorrektia"
MarttyyriMallari-TTtNoh, kipeistäkin asioista pitää kuitenkin pystyä keskustelemaan. Emme elä missään Pohjois-Koreassa.
et sinä. kirjoitti:
Noh, kipeistäkin asioista pitää kuitenkin pystyä keskustelemaan. Emme elä missään Pohjois-Koreassa.
ja kunhan tämäkin viesti ymmärrettäisiin ystävälliseksi naljailuksi, niin hyvä olisi.
"Huomaan että kukaan meistä ei ole ammattikirjoittaja"
MarttyyriMallari-TTt
- .-.-.-.-.-.-
...mites nuo mustikat ja puolukat sitten liittyy miesten logiikkaan??? Tällä palstalla on eniten elämää, siksi kai täällä nainenkin viihtyy. Sitä paitsi miesten jutut on mielenkiintoisia. Täällähän oppii vaikka mitä. Vaikka onhan tuota oppinut miehistä jo lapsesta saakka kun on vaan veljiä ja ainut tyttö olen siis. Vaikka olenkin vaan täällä puskissa lähinnä tarkkailemassa, niin hauskaa on :D Heh heh! Paras palsta tämä on, kai täällä naistenkin läsnäolo sallitaan?!?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2619368IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3176544Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?691534Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921185- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72993Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin42841Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23736MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718