Aika moni palstalle kirjoittava uskoo, että miehellä ei ole tunteita ja että mies toimii tarpeidensa pohjalta. Kuinka moni mies on samaa mieltä? Kokemuksesta tiedän, että täysin tunteettomia ihmisiä on paljon, mutta kuinka suuri prosenttiosuus miehistä? Onko sinusta miehen tunteet laimeampia kuin naisen? Mitkä on suurimmat erot miesten ja naisten tunteissa?
Miehen tunteista...
5
411
Vastaukset
Minä en usko, että täysin tunteettomia psykopaatteja on kovinkaan paljoa tosin kuin sinä väität. Niillä sinunkin tunteettomiksi väittämilläsi miehillä on kännissä nakkikiskajonossa elämää suurempia tunteita kun joku vähän soittaa suutaan.
Ero on korkeintaan siinä, millaisia tunteita eri sukupuolilla on ja missä niitä ilmaistaan.- tunteita ja
ne tunteet, jotka miehillä on, on paljon vahvempia mitä naisilla. Viha on yksi esimerkki, ja katkeruus toinen. Muita tunteita on itsesääli ja itserakkaus. Ehkä 1% miehistä on sellaisia, jotka kykenevät tuntemaan empatiaa ja rakkautta.
Testosteroni saa aikaan tunteiden jähmeytymisen, jolloin ne naisten kokemat nousut ja laskut ovat miehillä vaimeampia. Varianssin pieneneminen ei silti tarkoita tunteiden vähyyttä, vaan sitä että ne ovat pysyvämpiä ja vakaampia.
Sukupuolten väliset erot tunteiden määrässä ovat pienempiä kuin yksilöiden väliset erot. Kuitenkin sukupuolilla voi havaita eroa siinä miten tunteita esitetään ja käsitellään.- dayum
Mies haluaa naiselta vaan suuseksiä, hyvää sellaista, pillua ja persettä. Lisäksi mies haluaa kouria naisen persettä ja tissejä. Myös ruokaa pitää tulla pöytää ja pyykin on oltava puhdasta. Mihinkään muuhun mies ei kykene kuin vain tyydyttämään yksinkertaiset tarpeensa naiseen. Nainen taas ei kelpaa yhtään mihinkään muuhun kuin vain näiden miehisten tarpeiden tyydyttämisvälineeksi ja vahinkolasten kasvattajaksi.
"Aika moni palstalle kirjoittava uskoo, että miehellä ei ole tunteita ja että mies toimii tarpeidensa pohjalta."
Aika moni? AIKA moni? Kuinka monta on "aika moni"? Kuinka moni ei kirjoita noin? Häh? Joko sinä olet se "yksi ja sama kirjoittaja" jonka kanssa ollaan väännetty aiemminkin ja vaihdoit vain lähestymistyyliä, tai sitten vaihtoehtoisesti luulet että "aika moni" samaa teemaa ilman tunnistettavaa nimimerkkiä toistavista kirjoittajista olisi kaikki eri kirjoittajia. Mutta hyvä on, mä tunnustan: olen täysin tunteeton paska. Tai en ihan, tunnen kyllä vitutusta. Otetaanko se? - Ygg
puhua kun omasta puolestani, mutta kyllä tunnen ja ovat ne aitoja. Toisaalta niin on ne tarpeetkin. Ihmisestä ei voi erottaa psykologista ja fyysistä puolta, koska molemmat ovat riippuvaisia toisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454