väittävät että naisten hajuaisti on parempi kuin miesten,en muista koskaan nähneeni naisen kakoneen vaippaa vaihtaessa.
http://www.riemurasia.net/jylppy/13400/Vaipan_vaihtoa
säälittävää touhua ;)
vaipan vaihto ei ole helppoa
13
542
Vastaukset
On tutkittu, etteivät naiset reagoi noihin hajuihin yhtä helposti kuin miehet. Evoluution paine on juuri tuossa jutussa poikkeuksellisen vahva.
- pieru ei haise
Mutta kuten kirjoitin tuolla alempana, niin kaikkeen tottuu. Myös paskan hajuun.
- en kerro
...En muuten itse (naisihmisenä) ole kakonut omien lasten hajuja, mutta kun olen työn puolesta "joutunut" toisten lasten eritteitä korjaamaan, niin on joskus yököttänyt ja aikas paljon. Ehkä luonto on hoitanut asian niin, että äidin on kestettävä ne oman lapsen hajut...
- hajuunkin tottuu
ja jos olisin ilkeä, sanoisin, että siihen naiset tottuu jo miehen kanssa eläessään.
Mutta..
Mitä siitäkin tulisi, jos nyt vaikka vanhusten hoitajat ryhtyisi aina kakomaan vaippoja vaihtaessa?
Tai jotain muuta kuvottavaa, mitä kaikkea ihmiseritteiden kanssa joutuvatkaan tekemään? Vauvat tuskin mitään välittävät? vaan mistä sitä tietää, mitä traumoja noillekin ipanoille on kehittynyt.. ehkä niistä tulee murhanörttejä.
Myös kaatopaikkojen läheisyydessä asuvat ihmiset tuskin kakovat päivät pitkät..
Ja vielä yksi asia tuli mieleen.. miehet pyörtyilee synnytyksissäkin.
Elääkö miehet pumpulissa? - cookos
mutta kun sen tietää, että se ei kestä kuin hetken sen kestää. Mun lapsilla käytin ihan alussa vielä harsovaippoja, jotka piti pestä..aika homma.
Ja se vaippavuori miä tuli vuosien ainana. Sittenhän se kakka alkaa vasta haista, kun lapsi syö kiinnteetä ruokaa. - Papeete1
Nyt mä muistan minkä takia mä hoisin aina tuon puuhan. Ei sitä miehen yritystä kyennyt edes katseleen, onneksi se ei montaa kertaa edes kokeillut ku luovutti ihan suosiolla :D
- monte1
tälläisiä vaipanvaihto pisteitä,kuten huoltoasemiakin.
http://www.riemurasia.net/jylppy/22404/Vaipan_vaihto
niin kävi sutjakkaasti että. - muailmalla
sujuu näemmä myös lapsittakin ;)
http://adultbabysource.com/- osa aikuisista
ei ole vaipoissa omasta tahdostaan..
Jotkut miehet vissiin tykkää katella aikuisia naisia vaipoissa.. parempi sekin kuin lapsia.. vai mistä tossa sitten olikaan kyse..
- sirpamaikkarilta
aikaa näin hyvin naurattanukkaa miesten typeryys. Ei ihme ettei miehiä paljoakaan sairaaloissa kun ei edes vauvojen vaippoja pysty vaihtamaan. Mä voisin kertoa niin paljon kauhutarinoita.
no tulipa taas naurettua :D Kiitos!
- dayum
Ei myöskään näytä aiheuttavan hymynkareitakaan.
- maailmassa
naisille kuuluu paskasimmat työt. Miehet on nirppanokkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454