-kaikinpuolin normaalin näköinen, joskaan ei mikään kaunotar
-165/58(muutama kilo pitäisi pudottaa, mutta realistisesti ajatellen aika epätodennäköistä...;( )
-siisti, osaan huolehtia itsestäni ja tehdä myös ns. miesten töitä omaksi tarpeeksi
- olen aika rauhallinen, kai myös vähän tylsä, joskin ystäväni pitävät minua hauskana
-en suutu helposti, mutta en myöskään lepy helposti
-pidän todella paljon eläimistä (josta syystä olen myös kasvissyöjä), mutta tällä hetkellä ei lemmikkejä
-pidän luonnossa liikkumisesta
-en viihdy baareissa ollenkaan
-en tupakoi, juon hyvin harvoin ja silloinkin kohtuudella
-pidän rauhallisista koti-illoista
-minulle hauska ilta tarkoittaa saunailtaa mökillä, hyvää ruokaa ja hyvää leffaa saunan ja uinnin jälkeen
-pidän kuitenkin matkustelusta ja olen asunutkin Suomen ulkopuolella
-harrastan uimista, enkä muuten pidä liikunnasta, paitsi rauhallisista kävelylenkeistä
-luen paljon
-en ole tällä hetkellä ansiotyössä, mutta enää gradu tekemättä
-köyhähkön yh-äidin ainoa lapsi
-en ole kauhean seksuaalinen, pari kertaa viikossa riittää
-en ole hyvä sängyssä, olen ujo ja hiukan estynyt, en välitä mistään extremestä tai erikoisuuksista, enkä kykene mihinkään sirkustemppuihin
-itsetunto ei ole paras mahdollinen, olen hyvä koulussa ja töissä ja mielestäni myös hyvä ystävä, mutta olen aina pitänyt itsestäänselvänä, etten voisi koskaan kelvata kenellekään miehelle
-edelliseen liittyen, olin ennen lihava, joten minulla on venymisarpia ja iho on liian löysä jostain kohdista
-en helposti luota ihmisiin, enkä täysin ehdottomasti keneenkään koskaan
-en kuitenkaan ole erityisen mustasukkainen
-tarvitsen omaakin aikaa
-haluan suhteen, jossa molemmat ovat uskollisia
-rehellisyys on äärimmäisen tärkeää, en antaisi anteeksi valehtelua jostain merkittävästä asiasta (esim uskottomuudesta)
-suhteessa haluan olevan fyysistä läheisyyttä ja hellyyttä muutenkin kuin seksin yhteydessä
Kelpaisiko kenellekään? ;)
Miltä kuulostaisi...
35
1500
Vastaukset
- k32v
kelpaa varmaan mut kepaaks sille ketään?
- oli???
Neidillä sitä ikää mittarissa?
- ...tälläinen nainen?
27 vuotta. Onko se jotenkin oleellista?
- kommenteeraan
että nämä kaksi edellistä naista eivät edes lukeneet tekstiä, he vain heittelivät omaa femupropagandaansa.
Ja jos olisin kumppania etsimässä, niin tuon tyyppinen lista voisi olla plussaa.
- dayum
tuossa mitään negatiivista sattunut silmään.
- monte1
on jo todella seksuaalinen nainen.
- siitä....
kuinka paljot annat toiselle tilaa olla omanlaisensa (esim. alkoholin suhteen). Niin, ja ehkä voisit unohtaa muualta syötetyn harhaluulon, ettet ole hyvä sängyssä. It takes two to tango.
- miehille:
>> Kyllä kelpaat varmaan monille miehille jopa ihan elämänkumppaniksi.
Mutta mutta: mistä olet itse ajatellut löytää sen ns. "paremman puoliskosi" :) jos et kerta viihdy baareissa? - ...
..tällainen nainen?
-älykäs, ja myös meriittejä
-erityisesti kasvoiltaan poikkeuksellisenkin kauniiksi kehuttu, mutta kroppa myös ok: 54/164, mut muutama kilo pitäis pudottaa, jos jaksais
-viihdyn myös baareissa ja poltan tupakkaa
-pidän rauhallisista koti-illoista
-inhoan keskustelupalstoilla aloituksia, joissa ei ole kirjoittajan itsensä ulkopuolista asiasisältöä ollenkaan
:)
-e.W- k32v
:) - illalla >>
Kerta noin allapäin!!! niin tässä sulle yks lohduttava biisi, ole e.W niin hyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=k20h4hZ4Roc
;) - --m
Pitäis olla mukava kans.
Miksi minulle tulee sinusta vaikutelma että olet tumma? Aika pitkät ja suorat hiukset.
Ihan kiva lista. Tupakointi vähentää pusuja.--m kirjoitti:
Pitäis olla mukava kans.
Mut sitä on kohdeltu huonosti aika kauan. Näkee tekstistä heti.
- monte1
buddy-love kirjoitti:
kehnosti,edes joskus
- ...
k32v kirjoitti:
:)"hmm2
k32v 26.7.2008 klo 23.31
:)"
Kieltämättä ongelma on aina enemmän tarjokkaissa, kuin mussa.:) Kyse on kuitenkin myös intresseistä: Mä tietenkään mitään "Keskinkertaista ratkaisua" halua nurkkiini luuhaamaan.
-e.W - k32v
... kirjoitti:
"hmm2
k32v 26.7.2008 klo 23.31
:)"
Kieltämättä ongelma on aina enemmän tarjokkaissa, kuin mussa.:) Kyse on kuitenkin myös intresseistä: Mä tietenkään mitään "Keskinkertaista ratkaisua" halua nurkkiini luuhaamaan.
-e.Wet niinku ratkaisu mihi?? ;D ;D heh
kaikkii naismaisii pulmatilanteisii? ;)
mut eiks se keskinkertainenki ratkaisu olis parempi ku ei minkäälaist ratkaisuu?
ja toi "nurkkiini luuhaamaan", hmph. eiks ne olis sit yhteiset nurkat ja yhteist luuhaust, vai mite se pitäis toi suhdepolitiikka niinku ymmärtää? - ...
illalla >> kirjoitti:
Kerta noin allapäin!!! niin tässä sulle yks lohduttava biisi, ole e.W niin hyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=k20h4hZ4Roc
;)Kiitän.Kaunis biisi oli.:)
-e.W - ...
k32v kirjoitti:
et niinku ratkaisu mihi?? ;D ;D heh
kaikkii naismaisii pulmatilanteisii? ;)
mut eiks se keskinkertainenki ratkaisu olis parempi ku ei minkäälaist ratkaisuu?
ja toi "nurkkiini luuhaamaan", hmph. eiks ne olis sit yhteiset nurkat ja yhteist luuhaust, vai mite se pitäis toi suhdepolitiikka niinku ymmärtää?..tässä:
"mut eiks se keskinkertainenki ratkaisu olis parempi ku ei minkäälaist ratkaisuu?"
Ihan totta. Juttuhan on usein juuri noin.:)
"ja toi "nurkkiini luuhaamaan", hmph. eiks ne olis sit yhteiset nurkat ja yhteist luuhaust, vai mite se pitäis toi suhdepolitiikka niinku ymmärtää?"
Noh. Hommahan siis on niin, että ainoastaan sitä "keskinkertaista ratkaisua" ajattelee mun nurkissa luuhaajana.;D Muussa tapauksessa luuhaillaan yhdessä.
-e.W - ...
--m kirjoitti:
Pitäis olla mukava kans.
valitettavan puutteellinen.:(
-e.W - ...
buddy-love kirjoitti:
..totuudenjyvääkin. Ehkä, ja tietynlaiselta kantilta.:)
Kiitos, ettet teilannut.
-e.W - ...
buddy-love kirjoitti:
Miksi minulle tulee sinusta vaikutelma että olet tumma? Aika pitkät ja suorat hiukset.
Ihan kiva lista. Tupakointi vähentää pusuja."Tota noin
buddy-love 26.7.2008 klo 23.38
Miksi minulle tulee sinusta vaikutelma että olet tumma? Aika pitkät ja suorat hiukset."
Oikeaan osunut veikkaus. Mulla on tällä hetkellä tummat hiukset. Ja joo: aika pitkät ja suorat kanssa.:)
"Ihan kiva lista. Tupakointi vähentää pusuja."
Tupakka onkin myrkkyä. En kiistä.
-e.W - Buddy reissusta
... kirjoitti:
"Tota noin
buddy-love 26.7.2008 klo 23.38
Miksi minulle tulee sinusta vaikutelma että olet tumma? Aika pitkät ja suorat hiukset."
Oikeaan osunut veikkaus. Mulla on tällä hetkellä tummat hiukset. Ja joo: aika pitkät ja suorat kanssa.:)
"Ihan kiva lista. Tupakointi vähentää pusuja."
Tupakka onkin myrkkyä. En kiistä.
-e.WMinulla onkin salattuja kykyjä.
Tunnukset kotona, eli pitää kirjoittaa puoliksi puskista.
Jos muuten tupakoinnista haluaa eroon, niin niillä on nykyään parempia aineita kuin ne nikotiinipurkat.
Muistaakseni (joo on se, eli tarkistin) nimeltään Zyban.
(kaukohali) - Buddy reissussa
... kirjoitti:
..totuudenjyvääkin. Ehkä, ja tietynlaiselta kantilta.:)
Kiitos, ettet teilannut.
-e.WEn minä teilaa kuin idiootit. Sinä et ole (päin vastoin).
- MMies
"-itsetunto ei ole paras mahdollinen,"
Mistä syystä aloituksesikin. Usko, pois: kelpaat mainiosti kelle tahansa, jolla ei kusta liikaa ole päässä. - Hüi
Et erotu mitenkään massasta. Kaltaisiasi on satoja tuhansia. Parempia naisia on paljon, joten mahdollisuutesi on olemattomat.
tällainen: 15 senttiä, suonikas, purppura päästään mutta kalpea juurestaan. Viihtyy baareissa ja ulkomailla tiettyyn pisteeseen asti, se piste on cock fight. Muuten todella leppoisa mutta inhoaa tiettyjä ihmisiä (typeriä kanoja) :-)
- ....
Voi kultaseni, otan osaa...
- 6-0
.... kirjoitti:
Yrmiölle. Sillä sentään on pokkaa tunnustaa olevansa average, toisin kuin sulla, joka leijut jossain naurettavissa ylemmyydentunteen luuloissas.
.... kirjoitti:
keskinkertaisuudestani :-( Silti sun reva kelpaa joten ota yhteyttä :-)
- rispektiä :
6-0 kirjoitti:
Yrmiölle. Sillä sentään on pokkaa tunnustaa olevansa average, toisin kuin sulla, joka leijut jossain naurettavissa ylemmyydentunteen luuloissas.
yrmis on rautaa
- markkinoilla
yrmio kirjoitti:
keskinkertaisuudestani :-( Silti sun reva kelpaa joten ota yhteyttä :-)
nyt, kun kerta seuraasi tarjoat?
- Enrique_Lister
Ihan hyvälle kuulostaa. Kelpais.
Mäkin just viimeyönä taas hoksasin, että baarit ei ole mun juttu. Tylsää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510