Savonlinnasta! Katsoin ja kuuntelin kolme oopperaa. Torstaina Aida, perjantaina lentävä Hollantilainen ja lauantaina Rigoletto. Upeita esityksiä, loistavia solisteja, tunnelma hieno.
Upeaa
4
318
Vastaukset
- Uupperafani
Itse olin katsomassa Rigolettoa. Pääroolin esitti 67-vuotias!! Jorma Hynninen. Äänellisesti vielä terässä ja käsittämättömän koskettava ja vaikuttava näytteleminen sai yleisön liikuttuneiksi. Moni haeskeli nenäliinojaan useasti. Minulla on ollut monen vuoden tauko jolloin en ole käynyt Savonlinnassa, mutta ensi vuonna menemme taatusti.
Eihän Savonlinnan oopperajuhlat tietenkään Kapakanmäen keikan rinnalla ole mitään, mutta sentään jotain!- ZaiZai
Kun vielä saisi niistä sanoistakin selvää mitä ne pellepukuihin sonnustautuneet diivat siellä näyttämöllä kiekuu, niin voisipa sitä oopperaankin joskus pakon edessä sortua menemään.
- terveisiä
Hynninen oli kyllä upea. Mielestäni ääni oli hieman käheä, mutta en usko kenenkään pystyvän niin koskettavaan näyttelemiseen kuin hän. Kaikki tuska, kärsimys, epätoivo välittyi Hynnisen äänessä kuin ilmeissä ja olemuksessa.
Moni pyyhki kyyneleitään oopperan jälkeen.
Tämä oli vaikuttavin roolitulkinta mitä olen nähnyt.Eihän sen Hynnisen tarvi mitään näytellä, kun sillä on AINA semmonen epätoivonen ilme, kun laulaa ( en ole nähnyt sen koskaan vielä hymyilevän)...liekö jäänyt Rigoletosta sitten rooli päälle....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215784- 601947
- 251379
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531067Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661039Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501012
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58975