syöpöttelykohtauksiin..
Miten korvaatte makeanhimon vai annatteko olla?
Ja miten teette syöpöttelykohtauksen tullessa, syöttekö vaiko taistelette?
Mun ongelma on just nää kaksi. Kahvin sain vaihettuu viikko pari sitten vihreeseen teehen.
syön paaljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Kalaa syön myös paljon ja vettä. Mut makeanhimo on kauhein himo.
apuuu
4
666
Vastaukset
- ei auta
kuin siirtyminen vähähiilihydraattiseen ruokavalioon. Kaikki huiilihydraatit muuttuvat sokeriksi ja olet ikuisessa kierteessä kun syöt hiilihydraatteja. Pois viljat, perunat, riisit ja pastat niin pääset alkuun.
- auttaa...
Makeanhimo lähtee kuin itsestään kun siirryt vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle (Atkins, Heikkilä tms.). Samalla siirryt syömään entistä terveellisemmin...
- hölkkääjä
...makeanhimo on pahin himo... olen saanut hoikistettua itseni ihanteellisiin mittoihin syömällä terveellisesti ja 5 kertaa päivässä ja liikkumalla paljon. eräs liikunnan ammattilainen sanoi jopa että voin huoletta syödä suklaalevyn silloin tällöin! täytyy olla tarkkana ettei paino pääse putoamaan liikaa. itse syön hedelmän tai juon light limsaa jos makeanhimo yllättää mutta parhaiten toimii ajatus siitä että lauantaina saan syödä mitä huvittaa! olen valinnut lauantain päiväksi jolloin saan syödä mitä vaan ja miten paljon tahansa ja täytyy myöntää että silloin syönkin paljon ja kaikkea: pullaa, karkkia, keksejä, joskus pitsaa.. viikottainen ahmimispäiväni ei ole näkynyt painossani mitenkään mutta voiko sillä olla pitkällä tähtäimellä vaikutusta? kun elän 6 päivää viikossa tiukkaa ruokavaliota noudattaen, tarvitsen yhden mässäilypäivän. onko se ihan ok?
- diu diu
on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1344602- 1603807
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1083542Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421175