ei taida olla kovinkaan hyvää seuraa papeeten ja rosen kaltaisille naisille...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036972090
buddy-love
18
574
Vastaukset
Olet näköjään päättänyt kuulua niihin joita tarkoitin.
- huolestunut.
varmaankin uskovat höpötyksiisi..
- mielenkiintoista
nähdä ihminen josta kumpuaa kaikki tämä viha. Mistä se kaikki tulee?
No ethän sinä kerro, mutta minä tiedän kuitenkin. mielenkiintoista kirjoitti:
nähdä ihminen josta kumpuaa kaikki tämä viha. Mistä se kaikki tulee?
No ethän sinä kerro, mutta minä tiedän kuitenkin.Minähän pidän kaikista.
huolestunut. kirjoitti:
varmaankin uskovat höpötyksiisi..
Minä pidän kovasti sinisistä silmistä.
- etsii:
seuraa ihannenainen palstalta!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&posting=22000000036806490#22000000036806490 etsii: kirjoitti:
seuraa ihannenainen palstalta!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&posting=22000000036806490#22000000036806490Ja fiksuimmat lienevät huomanneet että minulla on huomattavasti enemmän tukkaa.
- tarvitsee:
huomiota jälleen.
- se:
buddy-love kirjoitti:
suoraan sanottuna ole kovin hyviä näkemään tekstin taakse. En siis tunne tyyppiä.
on kieltää, arvaa uskooko kukaan :D
- .,.,.,.,.
..gekkoakaan viime aikoina..
Nikillään viimeksi ollessaan ilmoitti saaneensa runsaasti ampiaisenpistoja, mutta olevansa kunnossa. Olisiko syytä kuitenkin olla hiukan huolissaan.
En siis ole Gekkokaan, enkä kukkomieskään.
Tiedän jälkimmäisestä hänen käyneen korjaamassa Gekon pyörän ja sen, että hänet on jostain syystä savustettu palstalta. Eli jos kuvittelette minua häneksi, niin näköjään todellisuudessa joko hän naamioituu hyvin tai on kokonaan poissa.- Savustettu??????
buddy-love kirjoitti:
Nikillään viimeksi ollessaan ilmoitti saaneensa runsaasti ampiaisenpistoja, mutta olevansa kunnossa. Olisiko syytä kuitenkin olla hiukan huolissaan.
En siis ole Gekkokaan, enkä kukkomieskään.
Tiedän jälkimmäisestä hänen käyneen korjaamassa Gekon pyörän ja sen, että hänet on jostain syystä savustettu palstalta. Eli jos kuvittelette minua häneksi, niin näköjään todellisuudessa joko hän naamioituu hyvin tai on kokonaan poissa.....kukkomieskään.
Tiedän jälkimmäisestä hänen käyneen korjaamassa Gekon pyörän ja sen, että hänet on jostain syystä >savustettu palstalta Savustettu?????? kirjoitti:
....kukkomieskään.
Tiedän jälkimmäisestä hänen käyneen korjaamassa Gekon pyörän ja sen, että hänet on jostain syystä >savustettu palstaltaEn ollut "savustus"-vaiheessa paikalla ja tuo on jäänyt mieleen jostain myöhemmästä ketjusta.
- vaikka..
buddy-love kirjoitti:
En ollut "savustus"-vaiheessa paikalla ja tuo on jäänyt mieleen jostain myöhemmästä ketjusta.
olen palstaa seurannut. Taisit kehitellä jutun omassa päässäsi?
vaikka.. kirjoitti:
tilannehan voi poiketa täysin käsityksestäni, mutta noin on kuitenkin jossakin ketjussa väitetty.
Tilanne kuitenkin vaikuttaa todelta, sillä nuo useammissa ketjuissa olevat arviot nikistäni näyttävä teoriaa tukevilta (ottaen huomioon että minut halutaan sotkea häneen).- esimerkki:
vaikka.. kirjoitti:
sellaisesta kirjoittajasta, joka imee itseensä kaiken kuulemansa totuutena ja vielä uskoo siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594