Ja myös niille joilta puuttuu vakituinen kumppani.
Miksi sinulla ei ole sitä omaa kultaa?
Onko sinkkuus tehnyt sinusta itsekkäämmän tai kyynisemmän?
Kaipaatko ihmistä jakamaan arjen kanssasi?
Kysymyksiä kaikille palstan
23
868
Vastaukset
- kyselijälle
Olen sinkku omasta halustani.
Olen ollut aina itsekäs ja osittain sinkkuusvalinta on suoraa seurausta tästä, ei toisin päin. Laiskuus on se pääasiallisin luonteenpiirre, jonka vuoksi olen valinnut sinkkuuden.
En kaipaa. - Enrique_Lister
Ei ole oma kultaa, kun en hirveästi tapaa oikeassa elämässä uusia ihmisiä. Olen vähän ulkona piireistä. Jiukkasen ujo ja en muuteskaan ole naisten mies.
Sitäpaitsi meilläpäin kaikki kunnolliset tytöt tuntuu olevan varattuja.
Olen myös aika tarkka luonteesta. On vähän huonoja kokemuksia menevistä tytöistä.
Ei kait sinkkuus minua ole muuttanut. Olen kuitenkin suurimman osan elämästäni ollut sinkku.
Kaipaan ihmistä jakamaan arkeni ja miksei vapaapäivätkin.
Läheisyyden kaipuukin vaivaa ajoittain. - ..............................
Ai muks mulla ei oo omaa kultaa? Miks joku seurustelee? Toinen vaan on löytäny sen elämänsä rakkauden jonka vuoks tahtoo tehdä kompromisseja ja joka kykenee kompromisseihin.
en mie usko että se nyt on ainakaa kyynisempää tehny. Se mitä se itsekkyys sit käsittää, no joo tällä hetkellä on tilanteessa että jos ei miellytä niin voi yleensä lähtee kävelemään...
Ja sit en kaipaakaan. Olin tossa häissä jossa oli lähinnä vaan pariskuntia, eikä mua harmittanu oma tilanteeni lainkaan...- vänkyrä-nainen
jota mussa varmaan jonkin verran ilmenee ei johdu sinkkuudesta, vaan horoskooppimerkistä.:-) Niin ainakin uskon. Toisaalta mikä tahansa läheinen ihmisuhde saa mut aina pehmenemään ja epäitsekkäämmäksi.
Kyyninen en ole ollenkaan, koska olen ainakin toistaiseksi välttynyt pettymyksiltä vastakkaisen sukupuolen suhteen. Pettymykset kai ovat just niitä, jotka toistuessaan tekisivät ihmisen kyyniseksi.
Siihen, miksi omaa kultaa ei ole on monta pätevää syytä mutta ei niistä nyt enempää. Kaipaan kyllä usein ihmistä suhteeseen kanssani, mutta en ketä tahansa ihmistä enkä mihin tahansa suhteeseen. Eniten kaipaan läheisyyttä ja toisen ihmisen tuomaa turvallisuutta ja kumppanuutta, asioiden jakamista ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. En epäile, etteikö noita voisi saada ilman sitä perinteistä parisuhdettakin, mutta varmimmin ne kai toteutuu siinä.- kuka..
Kyllä ansaitsisit saada välillä pikkaisen rakkautta osaksesi.
Se unelmiesi mies ei kyllä luultavasti tule sua noutamaan ihan kotiovelta. Paitsi.. ehkäpä jos laitat nettideittien puolelle ilmoituksen..... Wink Wink :)
- Filia F.
Jaa-a. Tähän nyt on useampikin syy kuin yksi. Miksi siis ei ole? No, yksi syy on se että tykkään olla yksin ennemmin kuin huonossa seurassa. Toinen syy, että mielummin yksin, kun väärän henkilön kanssa. Kolmas on se, että usein kun alan kiinnostumaan jostain, haluan olla hänen lähellään, mutta samalla se on jotenkin niin vaikeaa, alussa. Haluaa olla lähellä, haluaa paeta ja on ihan sekaisin kun ei tiedä miten voisi olla, normaalisti. Mitä enemmän toisesta tykkää, sitä vaikeampaa se on. Ei halua paljastua, yrittää saada selville toisen tunteita, pelkää sitä ettei toisella ole niitä tunteita vaan ne ovat omassa pikku päässään.
Kaikki on niin vaikeeta.
Välillä on hetkellisesti sellaisia pikku hetkiä, jolloin huomaan että mies tekisi minulle oikein hyvää...
Kaipaan siinä tapauksessa että se ihminen on se OIKEA, joka kunnioittaa, huomioi hellyydellä ja on turvallinen. En kaipaa tunteiden väärinkäyttäjiä.
http://www.youtube.com/watch?v=xP5ftcSIUjc
http://www.youtube.com/watch?v=tOtH2SZ-S_A- vastaukset
Tuollaisia naisia pitäisi olla enemmän...
musalinkitkin tuli kuunneltua, jälkimmäisestä diggailen kuitenkin enemmän alkuperäisversiota... aitoa 70-luvun viihdeorkesteri-patetiaa :)
http://www.youtube.com/watch?v=2vf3ZE7CLg0&feature=related
- miesvastaus
1. Luulen että tunnistan huonosti tilanteet, joissa oikein toimimalla tuttavuudesta voisi kehittyä jotakin. Minusta naiset eivät näytä ikinä ymmärrettäviä kiinnostuksen merkkejä, eivät rumat eivätkä kauniit. En tiedä olenko sitten niin epäkiinnostava tapaus. Sokkonakaan ei tule oikein yritettyä. Kaipa kovempi libido ajaisi yrittämään enemmän tai ainakin hakemaan irtoseksiä, jonka metsästys on jäänyt vähiin, mikä taas saattaa olla osaasyy huonoon iskemissilmään.
2. En usko että olen ainakaan keskimääräistä itsekkäämpi tai kyynisempi. Päinvastaista on väitetty.
3. Ajoittain, kuten nyt loma-aikaan. Arjen rutiineissa ajatus painuu taka-alalle. - Juzberg
"Miksi sinulla ei ole sitä omaa kultaa?"
Juuri nyt ei ole tarvetta. Ens viikonloppuna hankin sellaisen.
"Onko sinkkuus tehnyt sinusta itsekkäämmän tai kyynisemmän?"
Ei ole. Miksi näin negatiivinen kysymys?
"Kaipaatko ihmistä jakamaan arjen kanssasi?"
Työkaverit ja ystävät riittävät mainiosti jakamaan arkea. En ole niin sosiaalinen, että pitäisi olla enemmän ihmisiä ympärillä. Kaipaan omaakin rauhaa. - A*****
"Miksi sinulla ei ole sitä omaa kultaa?"
-koska on joitain asioita, joita haluaisin siitä parisuhteesta, mutta niitä ei voi saada mieheltä. Lisäksi en halua esimerkiksi seksin saralla tehdä tiettyjä asioita, joten siksikin suhde on mahdoton. Näen, että parisuhde tekisi elämäni huonommaksi, joten eihän siinä ole järkeä.
"Onko sinkkuus tehnyt sinusta itsekkäämmän tai kyynisemmän?"
-olen ollut sinkku jo todella pitkään. Mitä paremmin opin tuntemaan miehiä sitä kyynisempi ja miehiä inhoavampi minusta tulee. Itsekäs en ole koskaan ollut.
"Kaipaatko ihmistä jakamaan arjen kanssasi?"
-ihmistä kyllä, miestä en. Ystävät riittää ihan hyvin.- Utelias--
Millaisia asioita et haluat tehdä?
- A*****
Utelias-- kirjoitti:
Millaisia asioita et haluat tehdä?
olen sen verran epävarma ulkonäöstäni, etten halua olla mikään näyttelyesine seksissä. En pidä anaaliseksistä, joten siksikin seurustelu on mahdotonta. Lisäksi en halua sitä stressiä, että jatkuvasti pitäisi keksiä miehelle uusia juttuja ja vaihtelua ja siltikin se todennäköisesti pettäisi. Ja miehet aina arvostelee naisia ja löytää moittimista, vaikka kuinka yrittäisi. Ja suurin syy on se, etten pidä miesten asennoitumisesta seksiin. Minua inhottaa se, että miesten koko maailma pyörii seksin ympärillä ja nainen ei ole mitään muuta kuin pillu.
- Utelias--
A***** kirjoitti:
olen sen verran epävarma ulkonäöstäni, etten halua olla mikään näyttelyesine seksissä. En pidä anaaliseksistä, joten siksikin seurustelu on mahdotonta. Lisäksi en halua sitä stressiä, että jatkuvasti pitäisi keksiä miehelle uusia juttuja ja vaihtelua ja siltikin se todennäköisesti pettäisi. Ja miehet aina arvostelee naisia ja löytää moittimista, vaikka kuinka yrittäisi. Ja suurin syy on se, etten pidä miesten asennoitumisesta seksiin. Minua inhottaa se, että miesten koko maailma pyörii seksin ympärillä ja nainen ei ole mitään muuta kuin pillu.
Jatketaan joskus toiste (nyt on tosiaan pakko nukkua).
- A*****
Mun on täysin mahdoton erottaa näitä kommentteja oikeista ihmisistä, koska oikeat ihmisethän näitä kirjoittaa. Mutta tämä palsta on yllä vienyt multa viimeisetkin uskon rippeet miehiin ja saanut ajattelemaan, että onko naiset todella kaikille miehille niin arvottomia kuin miehet täällä sanoo. Ja kun tiedän, ettei niiden miesten naisilla ole aavistustakaan, miten heidän miehet oikeasti heistä ajattelee. Tulee todella kurja olo heidän puolestaan, enkä koskaan halua päätyä sellaiseen tilanteeseen. Kun ajatteleekin, että jollain relaxed_eyesin kaltaisella hirviölläkin on nainen, niin alkaa Dexter kuulostamaan loistavalta kumppanilta! Todella säälin hänen naisparkaansa.
Nyt on ihan pakko munkin mennä nukkumaan, kun kohta pitää jo herätäkin... :)
(hyvä kun poistit viestit :) ) A***** kirjoitti:
Mun on täysin mahdoton erottaa näitä kommentteja oikeista ihmisistä, koska oikeat ihmisethän näitä kirjoittaa. Mutta tämä palsta on yllä vienyt multa viimeisetkin uskon rippeet miehiin ja saanut ajattelemaan, että onko naiset todella kaikille miehille niin arvottomia kuin miehet täällä sanoo. Ja kun tiedän, ettei niiden miesten naisilla ole aavistustakaan, miten heidän miehet oikeasti heistä ajattelee. Tulee todella kurja olo heidän puolestaan, enkä koskaan halua päätyä sellaiseen tilanteeseen. Kun ajatteleekin, että jollain relaxed_eyesin kaltaisella hirviölläkin on nainen, niin alkaa Dexter kuulostamaan loistavalta kumppanilta! Todella säälin hänen naisparkaansa.
Nyt on ihan pakko munkin mennä nukkumaan, kun kohta pitää jo herätäkin... :)
(hyvä kun poistit viestit :) )Kuitenkin että nämä palstat ovat suurta teeskentelyä, eikä se todellinen ihminen taustalla välttämättä ole yhtään samanlainen kuin ne hänen kirjoituksensa täällä. Monilla on tarve yrittää olla jotain muuta kuin todellisuudessa ovat. Kompensointi voi siis helpottaa oloa oikeassa elämässä.
- mitä haluat ja mitä et halua
A***** kirjoitti:
seksin saralla tehdä. En minäkään aio olla pelkkä kolme reikää ja roskis miehen tarpeille. Anaalihommat on täysin out. Jos en sen vuoksi miehille kelpaa, olen sitten yksin.
- vaan taida
kelvata kenellekään ja kukaan ei kelpaa mulle. Olen tullut erittäin skeptiseksi sinkuksi joten se tuskin auttaa asiaan... Ihan kuin naimista neitsyyden säilyttämiseksi. En kaipaa ketään, välillä voisi seksiä ihan mielellään harrastaa mutta kaikki se tunnepuoli ei ole mua varten. Mulla on koira ja riittää jo pelkästään se, että joudun siitä huolehtimaan.
- rusalkaa
En ole tosissaan yrittänyt ketään moneen vuoteen...paitsi yhtä
Voi olla
Kyllä, siis aikuista ihmistä - vili
Miksi sinulla ei ole sitä omaa kultaa? oma valinta, joka perustuu järkeen ei tunteeseen.
Onko sinkkuus tehnyt sinusta itsekkäämmän tai kyynisemmän? samanlainen ole aina ollut.
en. esinnäkin mulla ei ole aikaa sellaiseen...toiseksi, kun sen on muutaman kerran tehny, niin se homma on nähty. - Papeete1
-En mä halua. Mulla on kokemusta pitkistäkin liitoista, joten tiedän mitä sekin on.
-Ei. Voisi sanoa että parisuhteet sen on tehnyt. Itsekkääksi en nyt niin äkkiä itseäni kuitenkaan sanoisi, koska olen koko aikuisikäni asettanut toisia edelleni (varsinkin lapset). Kyynisyys.. nojaa sanoisin ennemminkin että realistisuus on tullut kehiin myös tuossa asiassa.
-En kaipaa. Arki sujuu paremmin kun on vaan yksi kokki. - ilmeisesti
kun en osaa pitää suutani pienemmällä. Eli on tullut tavaksi sanoa heti alkuun etten kaipaa yhden illan juttuja enkä pelkkää seksisuhdetta. Eikä kukaan voi enempää heti luvata. Muutaman kerran on tullut huomattua että se mitä minä pidän seurusteluna on taapaamieni miesten mielestä jotain muuta.
- En halua
sellaista.
Itsekkäistä syistä olen sinkku. Kukaan ei ole oikein kestänyt itsekkyyttäni.
En kaipaa jakamaan arkeani kanssani. Arjen kuluista selvisi tosin helpommin kahdestaan.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731