Millaisia ajatuksia esim. presidentin puoliso Pentti Arajärvi aiheuttaa palstan miehissä?
Onko henkisesti vahvat naiset teistä(kin) turnoff?
Kysyn tätä miehenä teiltä siksi että minusta kiinnostuvat yleensä sellaiset itsenäiset, henkisesti vahvat ja määrätietoiset, hyvin ulospäin suuntautuneet, reippaat naiset.
Ymmärrän kyllä nykyään jo miksi: olen turvallinen, ihan miehekäs & ok-näköinen ja varsin keskustelutaitoinen, varmaan joskus vielä hyvä roolimalli yhteisten lasten isäksikin, mutta tällaiset vahvat naiset mä skippaan kyllä aina.
Hyvin määrätietoinen nainen ei ole minusta puoleensavetävä, saati sitten että olisi seksikäs...
Miehet ja vahvat
13
1158
Vastaukset
- mitä se kertoo
sinusta, että tarvitset heikon naisen? Oletko muutenkin kauhean epävarma?
Mulle sitten taas ei kelpaisi heikko nainen. Aluksi se kyllä saa olon tuntumaan miehekkääksi, mutta lopulta alkaa ärsyttämään. Ja tiedän muutenkin olevani mies, en tarvitse ulkopuolista pönkitystä.puolestani häiritsee se että Halonen määritellään vahvaksi. Mielestäni ikävä poliitikko olisi sattuvampi määritelmä.
- toiveeni
Meinasinkin sanoa, että vain vahva mies kestää - pystyy kohtaamaan - vahvan naisen.
Vahva nainen haluaa tietenkin vahvan miehen. Mä kiduttaisin vahingossa (tahattomasti)nössykän hengiltä. Valitettavasti. Enkä edes itse nauttisi, vaan kärsisin ohella.
Ja vahvuudella ei ole mitään tekemistä sovinismin tai feminismin kanssa. - >>Mies
toiveeni kirjoitti:
Meinasinkin sanoa, että vain vahva mies kestää - pystyy kohtaamaan - vahvan naisen.
Vahva nainen haluaa tietenkin vahvan miehen. Mä kiduttaisin vahingossa (tahattomasti)nössykän hengiltä. Valitettavasti. Enkä edes itse nauttisi, vaan kärsisin ohella.
Ja vahvuudella ei ole mitään tekemistä sovinismin tai feminismin kanssa."Vahva nainen haluaa tietenkin vahvan miehen. Mä kiduttaisin vahingossa (tahattomasti)nössykän hengiltä. Valitettavasti"
Osaatko sä yhtään arvioida miksi ketjun aloittajan ympärillä saattaa ihan oikeasti pyöriä sellaisia vahvoja naisia? - mutta yritetään :))
>>Mies kirjoitti:
"Vahva nainen haluaa tietenkin vahvan miehen. Mä kiduttaisin vahingossa (tahattomasti)nössykän hengiltä. Valitettavasti"
Osaatko sä yhtään arvioida miksi ketjun aloittajan ympärillä saattaa ihan oikeasti pyöriä sellaisia vahvoja naisia?No mitä ilmeisemmin hän on ns. vahva mies - kuten itsekin arvelee. Mutta ehkä kasvatukseltaan ns. perinteinen eli ns. sovinismiin taipuvainen, sanoisi nainen, - eli näkee naisen alamaisena. Kyllähän sekä naisissa että miehissä on heitä, jotka haluaa olla niitä päällepäsmäreitä. Eihän vahvuus tai henkisesti vahvakaan ole 1 kategoria tai taso - jokainen on hieman eri lailla vahva, ja jokaisella on myös heikkoutensa ja heikot kohdat (luonteenpiirteet). Ei vahva ihminen välttämättä ole jalo, tai viisas, tai tasa-arvoa kannattava - kyllähän tietysti on myös ne negatiiviset luonteenpiirteet ja arvot.
Joskushan vahvuudesta voi tulla myös heikkous. Tai yleisesti se ymmärretään väärin. Eli sovinismi tai tiukka feminismi mielletään synonyymeiksi.
Tai usein koko mielletään vahvuudeksi. Eihän isokokoinen nainen välttämättä (tai mies yhtähyvin) ole henkisesti vahva. Joku "amatsoni" saattaa luonteeltaan olla hyvinkin pehmeä ja alistuvainen, toivoisi toisen johtajuutta; mut ei tietysti välttämättä.
Kyllähän Hitlerkin oli joissain mielissä vahva ihminen - ei hänellä muuten olisi ollut kanttia ja keinoja tulla johtajaksi. Vaikka hän olikin tai kehittyi aika kieroksi - tai sitten sairastui valtaansa. Siksi kai sen vastapuolenkin pitäisi pystyä antamaan vastus, todellinen vastus.
Ihmisen luonne kuitenkin on heikkokin, tarvii sitä maan pinnalle palautusta.
- Filia F.
sinua viehättää heikon itsetunnon omaavat blondit, jotka kirkuvat hiiren nähdessään kuin se olisi esim. alligaattori.
Miksi et pysty tasavertaiseen ihmissuhteeseen, jossa kumpikaan ei ole dominoivassa tai alistetussa asemassa? Viekö se sinulta miehisyyttä? Tulee vaimon olla nyrkin ja hellan välissä?
Annat vaikutelman, että itse olet heikon itsetunnon omaava (anna anteeksi jos loukkaan, mutta näin minä asian koen), koska et hyväksy toista ihmistä vahvana. Pelkäät oman asemasi puolesta ja siitä, mitä kenties naapurisi tai ystäväsi sinusta selän takana puhuvat.
Kirjoitit:
"Ymmärrän kyllä nykyään jo miksi: olen turvallinen, ihan miehekäs & ok-näköinen ja varsin keskustelutaitoinen, varmaan joskus vielä hyvä roolimalli yhteisten lasten isäksikin, mutta tällaiset vahvat naiset mä skippaan kyllä aina. "
Mistä tiedät olevasi turvallinen? Varsinkin jos naisesi esiintyvät vahvoina, koska he todellisuudessa saattavat olla epävarmoja sinun seurassasi ja epävarmoja turvallisuudestasi? Nainen voi myös helposti näytellä vahvaa, vaikkei sitä todellisuudessa ole. Vaikka haluaisi olla oma itsensä - kaikkea muuta kuin vahva. Mitä on miehisyys? Ei ainakaan sitä, että etsii itseään heikompia. OK-näköinen? Kauneus on katsojan omissa silmissä. Keskustelutaitoinen? Osaatko kuunnella toista sekä ottaa toisen mielipiteet huomioon, kieltämättä niitä jyrkästi ja pysytellen vain omissa näkökulmissasi?
Itse etsin tasavertaista kumppania, jossa saa olla oma itsensä, sattui sitten olemaan juuri sillä hetkellä heikko (itkuinen, jonkin asian vuoksi tai muuten epävarma) tai vahva (eri mielipiteen omaava ja kannassaan pysyvä, tai kompromissiin suostuva, muttei yksipuolisesti alistuva). - vili
olisihan se kiva joskus tavata henkisesti vahva nainen.
- scale
on muodostunut kuva (johtuisko itsevaltiaista) sellaisesta hiukan hajamielisestä tossukasta. Todennäköisesti kuva on täysin väärä.
Henkisesti vahva nainen ei ole mulle mikään turn off, mutta se edellyttää, että se vahvuus ei tarkoita päsmäröintiä. - -ukko-
naisiin hyvinkin positiivisesti. Henkistä vahvuutta ja määrätietoisuutta on kuitenkin monenlaista, myös sellaista rauhallisempaa. Mulle sopii sellainen vahvuus oikein hyvin.
Se johtunee siitä, että olen itsekin rauhallista sorttia, ja semmoinen temperamenttinen vahvuus naisessa aiheuttaisi mun mielestä epätasapainoa suhteessa. - ei ole
erityisen viehättävä. Totta puhut.
- itse asiassa
Ja livenä Tarja on hyvin karismaattinen ja miellyttävä. Paljon viehättävämpikin kuin kuvissaan.
Henkisestä puolesta en tiedä - keskustelutaito, siviililuonne ym. - mutta jos ne ovat (ja kuvittelisin olevan) fiksuja, niin upea nainen.
Toki esim. Karpelalla on kauniinpi pärstä ja piukempi peppu ja tissit - mutta mutta mutta... nekö vain määrää naisen arvon?
ei herätä oikeastaan yhtään mitään muuta ajatusta, kuin Presidentin kumppani. Mä en vaan käsittänyt, että miten Pentti liittyy tähän aiheeseen?
Minä olen sitä mieltä, että henkisesti vahva ja määrätietoinen nainen on aikas riippumaton ympäristöstään joka on mielestäni positiivinen ominaisuus.
Todettakoon, että henkinen vahvuus ja määrätietoisuus ei ole synonyymeja sanoille päsmäri, oman tahtonsa läpirunnoja, itsekäs tai omahyväinen jne...
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731