Miestä joka käyttää maksullisia naisia, vaikka olis komein mies maan päällä, en ikinä huolisi.
Enemmän merkitsee
28
1097
Vastaukset
- käyttää
maksullisia ei luultavasti käytä hyväuskoisia hyväkseen. Asioissa on aina kaksi puolta. Eikä ostaminen aina tarkoita alistamista.
- scale
että mies joka käyttää maksullisia, ei sitä nyt käytä kuitenkaan iskurepliikkinä tyyliin "moi mä oon Pena ja käyn välillä maksullisissa, mutta saisko sulta ilmatteeksi?", joten voi olla, että olet jo huolinut.
- Papeete1
Pystyn hyvin kuvitteleen kuinka ilmeeni muuttuu järkyttyneenhämmästyneeksi. Sitten lyö aivoissa vähän aikaa tyhjää ja sitten alkaa verenpaine nousta.. suoraan tappiin. Sitten ikäänkuin refleksinomaisesti polvi heilahtaa äijän nivusiin ja käsilaukku jakaukseen. Vittu mikä SIKA1!1!
:D - Papeete1
Papeete1 kirjoitti:
Pystyn hyvin kuvitteleen kuinka ilmeeni muuttuu järkyttyneenhämmästyneeksi. Sitten lyö aivoissa vähän aikaa tyhjää ja sitten alkaa verenpaine nousta.. suoraan tappiin. Sitten ikäänkuin refleksinomaisesti polvi heilahtaa äijän nivusiin ja käsilaukku jakaukseen. Vittu mikä SIKA1!1!
:DIskurepliikkinä sitä tuskin kannattaa käyttää. Ainakaan mun kohdalla :D
- scale
Papeete1 kirjoitti:
Iskurepliikkinä sitä tuskin kannattaa käyttää. Ainakaan mun kohdalla :D
kannatakkaan, heh vaikka voisihan sitä sitten edes kehua retostella kavereille, että oli muuten niin ärtsy pakkaus, että vieläkin on vehkeet hellänä :D
- Papeete1
scale kirjoitti:
kannatakkaan, heh vaikka voisihan sitä sitten edes kehua retostella kavereille, että oli muuten niin ärtsy pakkaus, että vieläkin on vehkeet hellänä :D
Joo, kyyti oli niin kuumaa että tähtiä näky :)
Niin ja voi kertoa tehneensä niin suuren vaikutuksen, että toinen muistaa lopun ikäänsä :D
- miehenä....
ymmärrä sitä, miten jotakuta voi panettaa niin paljon että tarvitsee merkityksettömän pillun ja vielä maksaa siitä.
...mitä kaikkea se armoton panetus maailmassa teettääkään. Kyllä tää maailma ois vaan mukava paikka, jos kenenkään ei tarvitsisi kärsiä panetuksesta.
- Papeete1
En huolisi edes sitä komeinta miestä :)
- Papeete1
Richartti kirjoitti:
Nyt sä kyllä valehtelet ittelles.
Komeat ovat itteensä täynnä olevia sitoutumiskyvyttömiä pelimiehiä ja pissapäitä. En ole tainnut ikinä huolia yleisellä mittapuulla mitattuna komeita miehiä. Niinja.. melkein tuppaan oleen aina eri mieltä siitä komeudestakin.
Enivei. En taatusti ottaisi maailman komeinta. Se nyt ei ole edes mahdollista muutenkaan mutta sellainen olisi niin hirvittävä kumppani kaikki se kaksi viikkoa jonka se viitsisi yhden ämmän kanssa olla, että jätän suosiolla väliin :D Papeete1 kirjoitti:
Komeat ovat itteensä täynnä olevia sitoutumiskyvyttömiä pelimiehiä ja pissapäitä. En ole tainnut ikinä huolia yleisellä mittapuulla mitattuna komeita miehiä. Niinja.. melkein tuppaan oleen aina eri mieltä siitä komeudestakin.
Enivei. En taatusti ottaisi maailman komeinta. Se nyt ei ole edes mahdollista muutenkaan mutta sellainen olisi niin hirvittävä kumppani kaikki se kaksi viikkoa jonka se viitsisi yhden ämmän kanssa olla, että jätän suosiolla väliin :DEi me kaikki olla tuommosia. :)
Papeete1 kirjoitti:
Enivei. En taatusti ottaisi maailman komeinta. Se nyt ei ole edes mahdollista muutenkaan mutta sellainen olisi niin hirvittävä kumppani kaikki se kaksi viikkoa jonka se viitsisi yhden ämmän kanssa olla, että jätän suosiolla väliin :Dkääntää tarkoittamaan, että et kiinnostu omasta mielestään komeisiin miehiin, vaan kriteerinä on sinun näkemä komeus, mikä ei välttämättä näkemyksenä korreloi ollenkaan itsensä "komeaksi" näkevän miehen kanssa.
Onhan se totta, että jos joku julistautuu maailman komeimmaksi mieheksi, niin jossakin täytyy heittää ja pahasti :)- Papeete1
Richartti kirjoitti:
Ei me kaikki olla tuommosia. :)
Oottehan :)
Mä haluan oikeasti samanlaisen/tasoisen kuin itsekkin olen, niin ei tule sitten mitään "en riitä" "olen huonompi" "toi häipyy varmaan heti kun vonkaajia on nurkat täynnä" yms juttuja. Papeete1 kirjoitti:
Oottehan :)
Mä haluan oikeasti samanlaisen/tasoisen kuin itsekkin olen, niin ei tule sitten mitään "en riitä" "olen huonompi" "toi häipyy varmaan heti kun vonkaajia on nurkat täynnä" yms juttuja.,eli ei ku etsimään vaan tosi komeaa miestä ;D
- Papeete1
suminagashi kirjoitti:
kääntää tarkoittamaan, että et kiinnostu omasta mielestään komeisiin miehiin, vaan kriteerinä on sinun näkemä komeus, mikä ei välttämättä näkemyksenä korreloi ollenkaan itsensä "komeaksi" näkevän miehen kanssa.
Onhan se totta, että jos joku julistautuu maailman komeimmaksi mieheksi, niin jossakin täytyy heittää ja pahasti :)Kyllä ihan totta.
"Onhan se totta, että jos joku julistautuu maailman komeimmaksi mieheksi, niin jossakin täytyy heittää ja pahasti :)"
-Kokemusta itserakkaista on sen verran, että skippaan hyvin hätäseen itseään kohtuuttomasti kehuvat. Yäk :D
"että et kiinnostu omasta mielestään komeisiin miehiin,"
-Juuen
"vaan kriteerinä on sinun näkemä komeus, mikä ei välttämättä näkemyksenä korreloi ollenkaan itsensä "komeaksi" näkevän miehen kanssa."
-Juu aivan. Enkä tosiaan haluaisi edes omasta mielestäni maailman komeinta. Liikaa vaivaa :D - Papeete1
suminagashi kirjoitti:
,eli ei ku etsimään vaan tosi komeaa miestä ;D
Eikun mä olen ATN ja sieltä pitää löytää kumppani. Onneksi mä en ole etsimässäkään, joten ei ole tän vuoden ongelma.
Mulla on nyt pahempiakin ongelmia. Joudun muuttaan pienempään asuntoon ja itkettää nyt jo :)
Yksin saan kahta isoa kämppää siivota, pakata ja muuttaa kamoja eikä kantoapuja juurikaan ole.
Pesukoneita yms en tietenkään saa kannettua joten nyt on ihan pakko raskia tilata pari äijää kantaan pesukoneen ja sohvat ja mun sängyn. Mutta kaikkia niille ei voi jättää kun se maksaa hunajaa joten itse joudun kantaa kaikki mitkä vaan pystyn :)
Tästä tulee tuskanen kuukausi, ja miesongelmia ei tarvi pohtia tässäkään kuussa :DD Papeete1 kirjoitti:
Eikun mä olen ATN ja sieltä pitää löytää kumppani. Onneksi mä en ole etsimässäkään, joten ei ole tän vuoden ongelma.
Mulla on nyt pahempiakin ongelmia. Joudun muuttaan pienempään asuntoon ja itkettää nyt jo :)
Yksin saan kahta isoa kämppää siivota, pakata ja muuttaa kamoja eikä kantoapuja juurikaan ole.
Pesukoneita yms en tietenkään saa kannettua joten nyt on ihan pakko raskia tilata pari äijää kantaan pesukoneen ja sohvat ja mun sängyn. Mutta kaikkia niille ei voi jättää kun se maksaa hunajaa joten itse joudun kantaa kaikki mitkä vaan pystyn :)
Tästä tulee tuskanen kuukausi, ja miesongelmia ei tarvi pohtia tässäkään kuussa :DDniin monta selitystä, etten oikein tiedä, mitä tarkoitat ;D
Eli siihen todelliseen ongelmaan, joka liittyy muuttamiseen. Ihan vinkkinä, kokeileppa vinkata NMKY:n pojille, että onko mitenkään mahdollista pikkusen auttaa, koska...(pätevä kaikenkattava selitys ;D) Ei, en sillä, että tuo yhdistys liittyy kristillisyyteen, vaan siellä vois olettaa olevan lähimmäisen rakkautta ja auttamistahtoa yllin kyllin.
Ei niitä miesongelmia kannata pohtia, eiväthän miehetkään pohdi ongelmia :D- Papeete1
suminagashi kirjoitti:
niin monta selitystä, etten oikein tiedä, mitä tarkoitat ;D
Eli siihen todelliseen ongelmaan, joka liittyy muuttamiseen. Ihan vinkkinä, kokeileppa vinkata NMKY:n pojille, että onko mitenkään mahdollista pikkusen auttaa, koska...(pätevä kaikenkattava selitys ;D) Ei, en sillä, että tuo yhdistys liittyy kristillisyyteen, vaan siellä vois olettaa olevan lähimmäisen rakkautta ja auttamistahtoa yllin kyllin.
Ei niitä miesongelmia kannata pohtia, eiväthän miehetkään pohdi ongelmia :DSellainen alemman tason tavis nainen :)
En mä oikeasti tunne ketään sellaista jolta kehtaisin pyytää apua. Veli olisi kyllä yksi mutta se ei ole maisemissa. Eikä varmaan tulekkaan ennenkuin muutto on tehty :) Eivaiska.. ei se pääse. Ja mitä apua siitä on, mä joutusin oleen toisessa päässä eikä sekään hyvä ole.
Katselin että aika halvalla tulis paku ja kaksi äijää, kun kyse on vaan muutaman tavaran siirrosta 300 metriä. Että en edes ala lisään ongelmiani kyselemällä :D
Sitten pitää varmaan soittaa aviomiespalveluun jos pesukone alkaa ryppyileen asennusvaiheessa. MÄ VIHAAN muuttamista :D Papeete1 kirjoitti:
Sellainen alemman tason tavis nainen :)
En mä oikeasti tunne ketään sellaista jolta kehtaisin pyytää apua. Veli olisi kyllä yksi mutta se ei ole maisemissa. Eikä varmaan tulekkaan ennenkuin muutto on tehty :) Eivaiska.. ei se pääse. Ja mitä apua siitä on, mä joutusin oleen toisessa päässä eikä sekään hyvä ole.
Katselin että aika halvalla tulis paku ja kaksi äijää, kun kyse on vaan muutaman tavaran siirrosta 300 metriä. Että en edes ala lisään ongelmiani kyselemällä :D
Sitten pitää varmaan soittaa aviomiespalveluun jos pesukone alkaa ryppyileen asennusvaiheessa. MÄ VIHAAN muuttamista :DJos kaipaat pesukoneille asennusneuvoja, niin kysy vain (jos olisin vieressä niin kävisin asentamassa).
(ja nyt takaisin hommiin eli pikapyrähdys täällä)- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Jos kaipaat pesukoneille asennusneuvoja, niin kysy vain (jos olisin vieressä niin kävisin asentamassa).
(ja nyt takaisin hommiin eli pikapyrähdys täällä)Kyllä mä sitten apua huudan ja lujaa, jos se alkaa ryppyileen mulle.
Onneksi ei nyt mitään sen ihmeempää sitten olekkaan, lamput ja muut saankin jo itse.
Päivänjatkoja :)
- ymmärrettävää
Samalla tavalla minulle ei kelpaisi nainen joka on panettanut itseään usealla miehellä tai käynyt välimeren lomalla tyttöjen kanssa. On aivan luonollista että me normaalit ihmiset etsimme normaalia kumppania.
- ihan varma
omasta maksuttomuudesta?
- en ole
drinkkiä tarjonnut enkä taxia yksin maksanut, jos siis sitä tarkoitit.
- ...
...
- Panija
Pistä yhteystietosi niin tulemme panemaan sua.
- ehdotuksinesi
Olen ap ja iteäni kunnioittava nainen. Kaltaisesi miehet ovat ällöttäviä.
- NAINEN !
Noinko vähän sinulle syntymän hetkellä annettiin???????
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731