Otetaas esimerkki noista rekatuista ja kertokaa kuka heistä joutuu helpoiten toisten hampaisiin?
Ja perustelut kehiin, kiitos :)
-e.W
Kuka on alttein kiusaamiselle?
13
868
Vastaukset
- myytikki
esimerkiksi tämä kevätesikko-76 altistaa itsensä kiusaamiselle, koska kirjoittaa niin erikoisella tavalla.
Kumma muija! :D
Murrr! :D - alruna.
on sellanen tyyppi joka kerjää turpiinsa koko vitun ajan ja hän on oikein siirappinen tunne-ihminen.
On hyvin selvä että hän hakee säälipisteitä ja on hirveä primadonna muutenkin.niin pännii tunneihmisissä? Sekö, että he uskaltavat avata sanaista arkkuaan pikkusen syvemmin, kuin yhteiskunnassamme on keskimäärin totuttu?
- hehehehee
Anonyymit "kiusaajat".
Se että yleensäkään yrittää internetissä moista, anonyyminä kaiken lisäksi - kertoo jo ihan tarpeeksi siitä että tyypillä on ongelma ja se kenellä on tuontasoinen ongelma on täydellinen uhri jolle ei tarvi antaa minkäänlaista armoa eikä kokea lainkaan sääliä koska sitä saa mitä tilaa. Halukkaat voivat aina yrittää kiusata minua.
- tarvetta.
Teet sen itse paremmin kuin mahdolliset halukkaat.
tarvetta. kirjoitti:
Teet sen itse paremmin kuin mahdolliset halukkaat.
Tiedän että Galaktisena Sankarina olen hyvä kaikessa.
- *.*
väitti Emman kiusanneen häntä. En ole koskaan nähnyt rattista niin tuohtuneena kuin silloin..!
- ...
En ole rekattu, mutta vastaus on: Minä. Minä näemmä olen alttein sun kiusaamisellesi.
Voisitko edes tota signeeraustapaa muuttaa? Miks sun on pakko apinoida kaikki multa? Haluat TAHALLASI, että meidät sekoitetaan keskenään. Älä viitti...Sua kiinnostaa niin tyhmät kysymykset ja/tai muotoilet aloitukses niin tökerösti, että en halua mitenkään tulla rinnastetuksi suhun... Ja mä olen kirjoittanut tälle palstalle aika paljon juttuja.
Mä keksin alkaa käyttää e.W-nikkiä tällä palstalla. Anna mun nyt edes se nikki pitää...
-e.W- .........
................ NIIN!
- ei voi olla totta...
......... kirjoitti:
................ NIIN!
Asia on kylläkin sitten siten, että minä en saanut rekisteröitymättömänä kirjoittaa aikoinaan tuolla nimimerkillä ilman feikkarihäiriköitä kimpussani, joten siksi viime vuoden syksyllä luovuin kokonaan kyseisen nimimerkin käytöstä, enkä ole sitä sen jälkeen käyttänyt. Joku muu myös rekisteröi nimimerkilleen sitten myöhemmin itselleen. Minä en ole koskaan ollut rekisteröitynyt, koskaan omannut rekisteröityä nimimerkkiä.
Mulla ei sitäpaitsi ole osaa eikä arpaa (luultavastikaan) suurimpaan osaan nimimerkillä e.W kirjoitetuista kirjoituksista. Kopioitsijahäiriköt ja/tai erinäiset pelleilijät sillä nimimerkillä suurimmaksi osaksi ovat näkyneet loistavan.
Uskomatonta, että tuo ketju on nostettu esille. Olisitkohan arvon ketjuun kommentoinut niin-sanaa hokeva henkilö viettänyt koko päivän tietokoneesi äärellä? Mä vasta tulin ( ja tasan kohta häivyn, jos juttujen taso on tällaista, kuin näyttää). - ei voi olla totta...
ei voi olla totta... kirjoitti:
Asia on kylläkin sitten siten, että minä en saanut rekisteröitymättömänä kirjoittaa aikoinaan tuolla nimimerkillä ilman feikkarihäiriköitä kimpussani, joten siksi viime vuoden syksyllä luovuin kokonaan kyseisen nimimerkin käytöstä, enkä ole sitä sen jälkeen käyttänyt. Joku muu myös rekisteröi nimimerkilleen sitten myöhemmin itselleen. Minä en ole koskaan ollut rekisteröitynyt, koskaan omannut rekisteröityä nimimerkkiä.
Mulla ei sitäpaitsi ole osaa eikä arpaa (luultavastikaan) suurimpaan osaan nimimerkillä e.W kirjoitetuista kirjoituksista. Kopioitsijahäiriköt ja/tai erinäiset pelleilijät sillä nimimerkillä suurimmaksi osaksi ovat näkyneet loistavan.
Uskomatonta, että tuo ketju on nostettu esille. Olisitkohan arvon ketjuun kommentoinut niin-sanaa hokeva henkilö viettänyt koko päivän tietokoneesi äärellä? Mä vasta tulin ( ja tasan kohta häivyn, jos juttujen taso on tällaista, kuin näyttää).Korjaan edeltävästä kirjoitusvirheen:
"rekisteröi nimimerkilleen sitten myöhemmin itselleen."
Piti sanomani, että rekisteröi nimimerkin sitten myöhemmin itselleen, eikä "rekisteröi nimimerkilleen sitten myöhemmin itselleen", kuten edellä erheellisesti kirjoitin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731