Mies käänsi päänsä pois

Hämmästynyt666

Tapailin erään sinkkumiehen kanssa viime vuoden kesällä jonkin aikaa. Näin hänet nyt baarissa vuoden päästä teidemme eroamisesta ja olen hämmästynyt hänen käyttäytymisestään. Aina kun hän näki minut, niin käänsi päänsä pois. Ihmettelen hänen käytöstään, vaikka lopetimme tapailun sulassa sovussa ja hyvällä fiiliksellä. Mielestäni tämä oli huonoa käytöstä, koska olisi ollut fiksua edes tervehtiä. No, ehkä hän ei halunnut siihen alentua ja olin hänelle ikävä muisto?

12

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dayum

Täysin tyypillistä käytöstä, niin miehet kuin naisetkin tekevät tuota. Olipahan jonkinlaisia virityksiä ollut olemassa tahi ei. Sitä en tiedä mitkä kaikki syyt ajaa moiseen käytökseen, ykköskerrathan nyt vielä menee mutta pitkäaikainen dissaaminen on jo vähän hassua. Kun se kuitenkin on niin läpinäkyvääkin vielä.

• vänkyrä-nainen

miehille, miksei naisillekin tuo on varmaan ihan normaalia. Noita nyt vaan on aina jotain pässejä, jotka unohtaa kohteliaat käytöstavat. Häpeää kenties jotain?

Tai itse olen ainakin huomannut et vanhempina kaikki on paljon kohteliaampia ja ainakin moikkaa iloisesti jossei muuta. Jopa vanhat työkaverit, joihin ei oikeesti koskaan edes tutustunut.

• Hän olisikin halunnut jatkaa.

• Hämmästynyt666

Juttelimme yhteistuumin onko järkeä jatkaa tapailua vai ei ja kun itse en osannut sanoa oikein mitään, niin hän päätti että ei tapailla. Ja hänellä on ikääkin lähemmäs neljäkymmentä.

• Hämmästynyt666 kirjoitti:

Juttelimme yhteistuumin onko järkeä jatkaa tapailua vai ei ja kun itse en osannut sanoa oikein mitään, niin hän päätti että ei tapailla. Ja hänellä on ikääkin lähemmäs neljäkymmentä.

Oletko varma ettei hän yrittänyt täyttää tuossa sinun odotustasi?

• dayum
        Hämmästynyt666 kirjoitti:

sitten loppui siihen hänen päätökseensä, niinkö? Entäs jos tilanne ja sun mahdollinen jahkailu tympäisi, ja hän vihelsi pelin poikki kaikkein yksinkertaisimmalla tavalla. Entäs jos hänellä onkin / olikin jotain haluja jatkaa, mutta sä et ole ottanut yhtään mitään yhteyttä häneen koko aikana, eli sulla ei selvästikään ole, miehen mielestä, niitä haluja häntä kohtaan.

Katsos kun tuollainen tilanne voi ehkä olla sellainen, siis missä punnitaan suhteen jatkumista, että molempienhan on haluttava sitä jatkumista. Eikö? Ja kun mahdollisesti jatkamista haluava puoli panttaa omaa mielipidettään ja tiedustelee asiaa toiselta, ja toinen vaan jää ihmettelemään eikä todellakaan osaa sanoa yhtään mitään, niin kyllä se kertoo aika selvästi missä mennään. Eli on sama tehdä peli selväksi ja sanoa, jotta eipä sitten tapailla. Kiusallista jos toinen ei yksinkertaisesti / aidosti saa sanaa suustaan tuollaisessa tilanteessa, mutta ei se vastausta odotteleva osapuolikaan ole yhtään millään tavalla velvollinen jäämään odottelemaan vastausta. Tuli vaan mieleen.

• Hämmästynyt666
        dayum kirjoitti:

sitten loppui siihen hänen päätökseensä, niinkö? Entäs jos tilanne ja sun mahdollinen jahkailu tympäisi, ja hän vihelsi pelin poikki kaikkein yksinkertaisimmalla tavalla. Entäs jos hänellä onkin / olikin jotain haluja jatkaa, mutta sä et ole ottanut yhtään mitään yhteyttä häneen koko aikana, eli sulla ei selvästikään ole, miehen mielestä, niitä haluja häntä kohtaan.

Katsos kun tuollainen tilanne voi ehkä olla sellainen, siis missä punnitaan suhteen jatkumista, että molempienhan on haluttava sitä jatkumista. Eikö? Ja kun mahdollisesti jatkamista haluava puoli panttaa omaa mielipidettään ja tiedustelee asiaa toiselta, ja toinen vaan jää ihmettelemään eikä todellakaan osaa sanoa yhtään mitään, niin kyllä se kertoo aika selvästi missä mennään. Eli on sama tehdä peli selväksi ja sanoa, jotta eipä sitten tapailla. Kiusallista jos toinen ei yksinkertaisesti / aidosti saa sanaa suustaan tuollaisessa tilanteessa, mutta ei se vastausta odotteleva osapuolikaan ole yhtään millään tavalla velvollinen jäämään odottelemaan vastausta. Tuli vaan mieleen.

Sen jälkeen kun hän oli sanonut että ei jatketa enää, niin mulle tuli hätä ja sanoin että jos vielä kokeiltais. Häneltä rupes tulemaan tekstiä että ei kipinöi ym. En sitten siihen enää mitään vastalausetta esittänyt vaan tuumasin että niinkai se sitten on jne. No, taitaa olla ihan tyhmää edes tuota tervehtimistä pohtia, kun juttu kerta on aikanaan loppunut ja se siitä. Uskon aina siihen, että jos mies olisi vieläkin ollut kiinnostunut niin kyllä olisi sanonut edes hei.

• dayum
        Hämmästynyt666 kirjoitti:

Sen jälkeen kun hän oli sanonut että ei jatketa enää, niin mulle tuli hätä ja sanoin että jos vielä kokeiltais. Häneltä rupes tulemaan tekstiä että ei kipinöi ym. En sitten siihen enää mitään vastalausetta esittänyt vaan tuumasin että niinkai se sitten on jne. No, taitaa olla ihan tyhmää edes tuota tervehtimistä pohtia, kun juttu kerta on aikanaan loppunut ja se siitä. Uskon aina siihen, että jos mies olisi vieläkin ollut kiinnostunut niin kyllä olisi sanonut edes hei.

Voi olla ettei miestä sen kummemmin kiinnosta, tai voi olla että häntä kiinnostaa ainakin jollakin tasolla, mutta ylpeys tms. estää tekemästä aloitetta. Oletko miettinyt sitä miksi et sanonut mitään ennen kuin mies sanoi, että lopetetaan? Jospa hän tulkitsi sinun puheryöpyn ns. hätäiseksi yritykseksi... Kun ilmeisesti vielä helposti luovutit, eli et sanonut mitään vaan "annoit mennä".

Sun tunteet miestä kohtaan lienee nyt ne tärkeimmät, jos niitä ei ole, niin voi kai sen päänkääntelyn jättää helpohkosti omaan arvoonsa, mutta jos niitä on, pohdit ainakin tilannetta vaikka eihän pohtiminen tarkoita välttämättä mitään, niin ylpeyskö se estäisi sinua ottamasta mieheen yhteyttä? Vaiko se, ettet arvele miestä kiinnostavan?

• -ukko-

se kaipaa sua salaa ja sen on vaikea katsoa sua kun sitä sattuu sydämeen?

• tapahtuu

oikeassa elämässä tosi usein! :D Voi taivas... :D :D :D kaikkea sä keksitkin! :D

Sillä oli joku toinen kiikarissa, eikä halunnut ap:n sotkevan mitään.

• -ukko-
        tapahtuu kirjoitti:

oikeassa elämässä tosi usein! :D Voi taivas... :D :D :D kaikkea sä keksitkin! :D

Sillä oli joku toinen kiikarissa, eikä halunnut ap:n sotkevan mitään.

vaan omakohtainen muisto jostain nuoruuden ajoilta. Olin tosi rakastunut ja sitten oli tilanteita, joissa oli vaan helpompi katsoella jotain muuta kuin sitä mitä sydän halusi.

• Teijozza

Jos mies ei olisi ollut omahyväinen sittisontiainen, niin kyllä hän olisi vaikka nyökännyt. Kuulostaa niin raukkamaiselta touhulta ja miehelle tais olla kova pala kun nainen ei tullutkaan häntä tervehtimään ja koukuttamaan olkapäästä. Kyllä täytyy vain ihmetellä että mitä miesten päässä liikkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe