http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1566489
1989 Opel Kadett. Ei turvavarusteita. Kapea mutkainen huonokuntoinen tie. Rikkinäinen perhe. Suuri tragedia. Turhaan. Valtion ahneuden takia.
Autovero tappoi taas
5
522
Vastaukset
Tällä kertaa taas vaihteeksi tämän palstan provoilija on aktivoitunut....
Mitä muuten tarkoittaa "ei turvavarusteita"? Turvavyöt pakolliset olleet suomessa jo 1971 alkaen. Jos ei turvavöitä käytetä, ei se ole auton syy, eikä tien.
Mistä lähtien turvavyö ei enää ole ollut turvavaruste? Pitäisikö nykyään auton jo ajaa automaattisesti itse itseään, kun ei se ihmisen hyppysissä pysy?- provo,
vaan kun taitaa olla avosuruhoitopuserotapaus!
- "kolmas mies"
Kuten uutisessa lukee, epäillään autossa olleen kolmannenkin henkilön. Tuo apua hakenut mieshenkilö. Kolaripaikalta poistuminen viittaa vahvasti siihen, että hän on nauttinut muutakin kuin kansalaisluottamusta. Olisiko Koskenkorva ohittanut investointina turvallisemman auton. Auton iästä päätellen jo monta kertaa.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1566916
Eli se "autovero tappoi" tällä kertaa 28-vuotiaan miehen hahmossa....kenenkähän hahmon se autovero seuraavan kerran ottaa....
- mie mie
Ei autovero tai sen puute tapa ketään vastuu on ratin ja penkin välissä.Mitä tulee ajoneuvoveroon niin sen laskussa on ainakin yksi huono piirre ollut, ihmisten auto omaisuuden reali arvon putoaminen.Ja yksi asia mitä ei ole huomioitu on se että on ihmisiä jotka ajavat joka tapauksessa muutaman sadan euron autolla oli vero taso mikä tahansa koska ei ole varaa kallimpaan autoon tai auto ei ole statuus symboli eikä sen takia tarvitse parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1056913Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4835045Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1302989Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1772518Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t182226Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m361214En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721143Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu51090Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531060- 1071054