Hei!
Ongelmani on etten saa vähän yli 1 vuoden ikäistä poikaani juomaan maitoa mukista, vettä kyllä joisi vaikka kuinka paljon mutta maito ei vaan maistu. Olen alkanut totuttelemaan kaupan maitoon jo vähä ennen 1 vuoden ikää, mutta poika ei vaan maidosta tunnu pitävän... :( Tämän takia olen joutunut antamaan viiliä/jugurttia aika paljon että saisi kalsiumia edes jostain. Imetys loppui kokonaan 1 vuoden iässä, poika itse lopetti pikkuhiljaa. Kertokaa onko jollain samanlaisia ongelmia, en ainakaan itse tiedä miten toimisin? Niin ja mainittakoon vielä sen että ku teen puuron maitoon aina ja käytin siihen ihan tavallista kevyt maitoa niin pojallemme rupesi tulemaan tosi paljon näppyjä, ja kokeilin sitten vaihtaa maidon/viilin/jugurtin laktoosittomaan/hylaan niin näpyt häipyi heti. Meinaan kyllä vielä kokeilla että johtuiko näpyt kevyt maidosta vai jostain muusta... Kiitos vatsanneille :)
miten
saan???
1
651
Vastaukset
- 2v vesselin äiti
Imetin lastani melkein 2-vuotiaaksi ja hän kai tottui rintamaidon makuun niin ettei lehmänmaito mukista maistu. Kalsiumit menee sitten eri muodossa: juustona, raejuustona, jogurttina, viilinä, murot ja maito, puuro ja maito, maitopuurot, pannukakku...
Allergiseen reaktioon en osaa sanoa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000