uskiksille: päihteet vaihtuvat

helposti uskontoihin,

siirrytään vain addiktista toiseen.

9

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melperi,.

      Mark. 2:17
         
      Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

    • melperi,.

      Kirjotat;"uskiksille: päihteet vaihtuvat".

      Haloo eihän nuo monet juopot olleet mitään uskiksia
      ennen uskoontuloaan vaan juoppoja tai knarkkareita.

      Parempi on siis pysyä totuudessa ja kirjottaa; monet
      juopot ja knarkkarit on kiitos Jumalalle, saaneet vapautuksen aineista Jeesukselta!

      • vaihtuvat uskontoihin,

        siirrytään vain pään sekoittavasta jutusta toiseen.


      • melperi,.
        vaihtuvat uskontoihin, kirjoitti:

        siirrytään vain pään sekoittavasta jutusta toiseen.

        Päin vastoin pää selviää, kysy vaikka monilta entisiltä juopoilta tai knarkkareilta.

        Kysy vaikka Kari KK Korhoselta josta on kirjotettu kirjakin miten hän sai jättää huumeet ja rikollisen elämän taakse ja on nyt kielikoulussa.


      • olla juoppo tai narkkari,
        melperi,. kirjoitti:

        Päin vastoin pää selviää, kysy vaikka monilta entisiltä juopoilta tai knarkkareilta.

        Kysy vaikka Kari KK Korhoselta josta on kirjotettu kirjakin miten hän sai jättää huumeet ja rikollisen elämän taakse ja on nyt kielikoulussa.

        Tarja Halosen elättäminen tulee 1000X kalliimmaksi kuin jonkun juopon tai narkkarin.

        Myöskin evlutkut tulevat kalliiksi kaikille suomalaisille, yritykset maksavat yhteisöveroa.


      • melperi,.
        olla juoppo tai narkkari, kirjoitti:

        Tarja Halosen elättäminen tulee 1000X kalliimmaksi kuin jonkun juopon tai narkkarin.

        Myöskin evlutkut tulevat kalliiksi kaikille suomalaisille, yritykset maksavat yhteisöveroa.

        vaan siitä hyvästä mitä Jeesus on tehnyt monelle entiselle juopolle, ja juoppous ei kosketa vain juoppoa itseään vaan lukuisia muita ihmisiä ja yhteiskuntaa.


      • aikaan:

      • Tarkastaja X

    • Itse tosin näkisin että uskoni ei vie vaan tuo.
      Kuten eräs viinamäen mies joka oli tullut uskoon ja kun kaverit kuulivat että maksoi vielä "kymmenyksetkin" niin ihmettelivät kovin.
      Mies tuumas että, no eihä tuo 10% ole mitään verratuna siihen kun entinen isäntä vei kaiken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe