Terve taas!

Justiina

Olen ollut nyt melkoisen kauan poissa näiltä nurkilta...onko tapahtunut mitään mullistavaa edistystä keskustelun suunnassa? Vieläkö hakataan päitä samoihin puihin vai ollaanko joissain asioissa yhtä mieltä?

11

2608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • disillusioned

Pikemminkin keskustelu on degeneroitunut vielä heikkotasoisemmaksi kuin keväällä. Yhteisymmärrystä saavutetaan tuskin koskaan. Jotkut ketjut ovat suoranaista pikkulasten kinastelua, mistä voi kääntää syyttävän sormen kumpaankin suuntaan. Vaikka jotkut eivät suostuisikaan keskustelemaan asiallisesti, ei se tarkoita että tarvisi lähteä haukkumissotaan mukaan! (Anteeksi että vuodatan tämän sinulle, toivon vain että syylliset lukisivat tämän ja tuntisivat piston sydämessään, vaikka pahoin pelkään sen olevan turha toivo.)

• kertaa palstalla

eilen.
      Se minulle on selvinnyt, ettei jääkaappini toimi ilman "jumalaista" vaikutusta. Se kun rikkoisi termodynamiikan toista pääsääntöä.
      Tosin maapallo saa energiaa auringosta, mutta se on jonkinlaista "kuollutta" tai ainakin tappavaa energiaa, joten se ei tee evoluutiosta mahdollista.
      Ilman yliluonnollisen väliintuloa ei paikallistakaan järjestystä voi tulla.....eikä jääkaappi voi toimia.

Taidan poistua vasemmalle. Palsta ravistelee liikaa maailmankuvani perusteita. Minä esimerkiksi olen pitänyt vakaumuksellisia uskovaisia keskimääräistä rehellisempinä ihmisinä.
      Taidan kuitenkin olla Korkeamman suojeluksessa, koska jääkaappini pelaa vieläkin.

• ...on turhaa

"Tosin maapallo saa energiaa auringosta, mutta se on jonkinlaista "kuollutta" tai ainakin tappavaa energiaa, joten se ei tee evoluutiosta mahdollista."

Se on räjähtävää energiaa, koska aurinko on jatkuvassa räjähdystilassa. Tai jotenkin noin. Siksi auringon energia räjäyttää lian pois, mutta ei kelpaa esim. kemiallisten sidosten tekoon.

Ja kaaosteoria sanoo että kaikki menee sekaisin. Oletettavasti suhteellisuusteoria sanoo että kaikki on suhteellista.

"Minä esimerkiksi olen pitänyt vakaumuksellisia uskovaisia keskimääräistä rehellisempinä ihmisinä."

Hyvä että tämä väärinkäsitys tuli kuitenkin korjattua, eikös vaan. :)

• Mr.K.A.T.

Yksi sitkeähenkinen katolista kirkkoa inhoava maakeskisti-kreationisti (reformaatikko ?) on ollut täällä pitkään, koko kesän, ja turhaan koitettu osoittaa maan liikkuvan, tämä sama henkilö on evankelioinut myös tähtitiede ryhmässä ja jopa Youtubessa..

Osoittaakohan se tason laskua ? Toisaalta vuosia sitten täälläpäin oli joku lättymaasta jankkaava..

• Mitä muutosta nyt olisi voinut tapahtua? Onko kreationistit saneet ensimmäisen todistusvoimaisen todisteen väitteileen?

• Apo-Calypso

"...Onko kreationistit saneet ensimmäisen todistusvoimaisen todisteen väitteileen?"

Älä nyt sentään hulluja höpise! :D :D

• r4t5yr6tfy

Monta todistetta on esitetty. Mutta se ei ole vain kelvannut. Evoluutiota puolestaan ei voi todistaa, koska sitä on mahdotonta todentaa. Kuka on elänyt satoja miljoonia vuosia niin, että olisi itse todennut evoluution kehityksen?

• IlkimyksenVanhinEsi-isä
        r4t5yr6tfy kirjoitti:

Monta todistetta on esitetty. Mutta se ei ole vain kelvannut. Evoluutiota puolestaan ei voi todistaa, koska sitä on mahdotonta todentaa. Kuka on elänyt satoja miljoonia vuosia niin, että olisi itse todennut evoluution kehityksen?

Minä olen. Istuin takarivissä toisena oikealta kun maailma luotiin, en vain kyennyt dokumentoimaan koska kirjoitustaitoa ei ollut vielä keksitty valokuvauksesta puhumattakaan. Sekös minua ja muinaisia jumalia harmitti.

Et sitten yhtään vanhempaa juttua löytänyt räävittäväksi? (Otsikon perusteella arvelin, että Jyrpä on pysynyt kaksi tuntia poissa ja palannut vereksin voimin.)

• ”Terve taas!”

Kaksi sanaa, joita jyrpä tai Mark5 eivät pääse koskaan sanomaan.

• heh-heh-heh-heh-heh-heh

Ei ole oikeastaan tapahtunut muuta mullistavaa poissaollessasi, muutakuin se, että joidenkin kretujen älykkäänä pitämä suunnittelu on osoittautunut aivan älyttömäksi raamatunkirjoittajien sairaan mielikuvituksen tuotteeksi ja naiviksi satuiluksi.

Eihän kuudessä yhdessä päivässä luoda ja suunnitella mitään laadukasta, eihän?

• Edelleen hakkaavat kreationistit päitään Nooan arkin lautoihin.
      Mitään uutta ei ole palstala ilmenyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4010
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3638
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3165
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2538
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2387
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      46
      2105
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      1985
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1758
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36