Terve taas!

Justiina

Olen ollut nyt melkoisen kauan poissa näiltä nurkilta...onko tapahtunut mitään mullistavaa edistystä keskustelun suunnassa? Vieläkö hakataan päitä samoihin puihin vai ollaanko joissain asioissa yhtä mieltä?

11

2614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • disillusioned

Pikemminkin keskustelu on degeneroitunut vielä heikkotasoisemmaksi kuin keväällä. Yhteisymmärrystä saavutetaan tuskin koskaan. Jotkut ketjut ovat suoranaista pikkulasten kinastelua, mistä voi kääntää syyttävän sormen kumpaankin suuntaan. Vaikka jotkut eivät suostuisikaan keskustelemaan asiallisesti, ei se tarkoita että tarvisi lähteä haukkumissotaan mukaan! (Anteeksi että vuodatan tämän sinulle, toivon vain että syylliset lukisivat tämän ja tuntisivat piston sydämessään, vaikka pahoin pelkään sen olevan turha toivo.)

• kertaa palstalla

eilen.
      Se minulle on selvinnyt, ettei jääkaappini toimi ilman "jumalaista" vaikutusta. Se kun rikkoisi termodynamiikan toista pääsääntöä.
      Tosin maapallo saa energiaa auringosta, mutta se on jonkinlaista "kuollutta" tai ainakin tappavaa energiaa, joten se ei tee evoluutiosta mahdollista.
      Ilman yliluonnollisen väliintuloa ei paikallistakaan järjestystä voi tulla.....eikä jääkaappi voi toimia.

Taidan poistua vasemmalle. Palsta ravistelee liikaa maailmankuvani perusteita. Minä esimerkiksi olen pitänyt vakaumuksellisia uskovaisia keskimääräistä rehellisempinä ihmisinä.
      Taidan kuitenkin olla Korkeamman suojeluksessa, koska jääkaappini pelaa vieläkin.

• ...on turhaa

"Tosin maapallo saa energiaa auringosta, mutta se on jonkinlaista "kuollutta" tai ainakin tappavaa energiaa, joten se ei tee evoluutiosta mahdollista."

Se on räjähtävää energiaa, koska aurinko on jatkuvassa räjähdystilassa. Tai jotenkin noin. Siksi auringon energia räjäyttää lian pois, mutta ei kelpaa esim. kemiallisten sidosten tekoon.

Ja kaaosteoria sanoo että kaikki menee sekaisin. Oletettavasti suhteellisuusteoria sanoo että kaikki on suhteellista.

"Minä esimerkiksi olen pitänyt vakaumuksellisia uskovaisia keskimääräistä rehellisempinä ihmisinä."

Hyvä että tämä väärinkäsitys tuli kuitenkin korjattua, eikös vaan. :)

• Mr.K.A.T.

Yksi sitkeähenkinen katolista kirkkoa inhoava maakeskisti-kreationisti (reformaatikko ?) on ollut täällä pitkään, koko kesän, ja turhaan koitettu osoittaa maan liikkuvan, tämä sama henkilö on evankelioinut myös tähtitiede ryhmässä ja jopa Youtubessa..

Osoittaakohan se tason laskua ? Toisaalta vuosia sitten täälläpäin oli joku lättymaasta jankkaava..

• Mitä muutosta nyt olisi voinut tapahtua? Onko kreationistit saneet ensimmäisen todistusvoimaisen todisteen väitteileen?

• Apo-Calypso

"...Onko kreationistit saneet ensimmäisen todistusvoimaisen todisteen väitteileen?"

Älä nyt sentään hulluja höpise! :D :D

• r4t5yr6tfy

Monta todistetta on esitetty. Mutta se ei ole vain kelvannut. Evoluutiota puolestaan ei voi todistaa, koska sitä on mahdotonta todentaa. Kuka on elänyt satoja miljoonia vuosia niin, että olisi itse todennut evoluution kehityksen?

• IlkimyksenVanhinEsi-isä
        r4t5yr6tfy kirjoitti:

Monta todistetta on esitetty. Mutta se ei ole vain kelvannut. Evoluutiota puolestaan ei voi todistaa, koska sitä on mahdotonta todentaa. Kuka on elänyt satoja miljoonia vuosia niin, että olisi itse todennut evoluution kehityksen?

Minä olen. Istuin takarivissä toisena oikealta kun maailma luotiin, en vain kyennyt dokumentoimaan koska kirjoitustaitoa ei ollut vielä keksitty valokuvauksesta puhumattakaan. Sekös minua ja muinaisia jumalia harmitti.

Et sitten yhtään vanhempaa juttua löytänyt räävittäväksi? (Otsikon perusteella arvelin, että Jyrpä on pysynyt kaksi tuntia poissa ja palannut vereksin voimin.)

• ”Terve taas!”

Kaksi sanaa, joita jyrpä tai Mark5 eivät pääse koskaan sanomaan.

• heh-heh-heh-heh-heh-heh

Ei ole oikeastaan tapahtunut muuta mullistavaa poissaollessasi, muutakuin se, että joidenkin kretujen älykkäänä pitämä suunnittelu on osoittautunut aivan älyttömäksi raamatunkirjoittajien sairaan mielikuvituksen tuotteeksi ja naiviksi satuiluksi.

Eihän kuudessä yhdessä päivässä luoda ja suunnitella mitään laadukasta, eihän?

• Edelleen hakkaavat kreationistit päitään Nooan arkin lautoihin.
      Mitään uutta ei ole palstala ilmenyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2531
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe