Todiste: VALINTAA

Selvä todiste

Tämä viesti TODISTAA että kaiken täytyy olla VALINTAA. Ainakin se on ERITTÄIN TODENNÄKÖISTÄ.

Monet tiedemiehet ja tähtitieteilijät ovat sitä mieltä, että koko maailmankaikkeus on kehittynyt yksittäisestä häiriötekijästä (värähtelystä) - yksittäisessä ei missään!! Häiriötekijästä, joka myöhemmin kehittyi jonkinlaiseksi älyksi - Älyksi joka kehitti Itseään (Luoja - elektro-fotoninen tietoisuus).

Koko jutun pointtina on kysyä että millä todennäköisyydellä Elämä, täsmällisesti toimiva ihmiskeho sekä kaikki erilaiset eläimet sekä koko Universumi syntyy

A) tietoisen kuvittelun ja suunnittelun (elektro-fotonisessa tietoisuudessa) sekä rakentamisen (alkuräjähdyksessä) tuloksena

vai

B) ne kaikki syntyvät sattumalta?


Toimiva ja kaunis talokaan ei synny sattumalta. Vai syntyykö?

Tapaus A)
Talo kuvitellaan ja suunnitellaan (tietoisuudessa) ja vasta sitten fyysisesti rakennetaan (luodaan)

Tapaus B)
Laitetaan hirsiä, sähköjohtoja, pistorasioita, pattereita, vesiputkia, hanoja, kattopeltejä, betonia, hiekkaa ja vettä isoon kasaan, ja ODOTETAAN, odotetaan ÄÄRIMMÄISEN KAUAN.

Tapaus C)
Laitetaan hirsiä, sähköjohtoja, pistorasioita, pattereita, vesiputkia, hanoja, kattopeltejä, betonia, hiekkaa ja vettä isoon myllyyn, pyöritetään tarpeeksi kauan, kenties hieman ravistellaankin, ja pyöritetään taas.

Missä tapauksessa on KAIKISTA todennäköisimpää että syntyy TOIMIVA, tarkoituksenmukainen ja kaunis talo, jossa on sähköasennukset, vesihanat ja kaikki muut olennaiset asiat sekä sisustus mitä toimivassa ja kauniissa talossa on?

KUINKA paljon todennäköisempää se on verrattuna muihin vaihtoehtoihin?

JA KUKA LUO TALON OSAT ??? TOIMIVA TIETOISUUS (Ihmisen tietoisuus) yhdessä fyysisen kehon kanssa.

KUKA LUO MATERIAALISEN UNIVERSUMIN OSAT (ATOMIT sekä AALLOT, PARTIKKELIT ym kvanttiosat) - TOIMIVA TIETOISUUS (elektro-fotoninen Luojan tietoisuus)

Luomisessa ja evoluutiossa ei ole ristiriitaa. Evoluutio tapahtuu tietoisuudessa.

"Jumala ei heitä noppaa" - totesi Albert Einstein

12

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkimuksia

      Tutkimuksia elektro-fotonisesta tiedon tallentamisesta ja purkamisesta:

      Ahn,J., Weinacht,T.C., and Bucksbaum,P.H., Quantum information storage and retrieval in Rydberg wave packets. Science, 287, 463 (2000)

      Meyer,D.A., Kwiat,P.G, Hughes,R.J., Bucksbaum,P.H., Ahn,J., Weinacht,T.C., Does Rydberg State Manipulation Equal Quantum Computation?. Science, 289, 1431 (2000).

    • Outsider____!

      eivät ne evouskovia vakuuta. Kaiken muun joutuu joku tekemään mutta universumi ja elämä siellä on syntynyt itsekseen.

      Katsos, jos tunnustaa että ei ole syntynyt itsekseen niin, ahaa, kuka siis on tehnyt. Silloin joutuisi tunnustamaan Jumalan olemassaolon ja sehän pitää kiistää. Se on naturalistisen luonnontieteen ydin.

      • tuo sinun lanseeraama evo-oppi, kun se käsittelee talon rakentamisia, ja kaikenmaailman hiirenloukku selityksiä ja muuta hassua, jonka ilmeisesti pitäisi kumota evoluutioteoria, mutta aikaansaat itsesi naurunalaiseksi.


      • heh heh
        ravenlored kirjoitti:

        tuo sinun lanseeraama evo-oppi, kun se käsittelee talon rakentamisia, ja kaikenmaailman hiirenloukku selityksiä ja muuta hassua, jonka ilmeisesti pitäisi kumota evoluutioteoria, mutta aikaansaat itsesi naurunalaiseksi.

        Typerää kiistellä evo-opista ja luomisesta biologiselta ja uskonnolliselta kannalta, KUN LÄHES AINA KESKUSTELUISSA ON SIVUUTETTU KVANTTIFYSIIKKA!

        Kvanttifysiikassa on vastaukset! Lukekaa ihmiset uusinta tiedettä!

        Elektroneihin voidaan tallentaa valtavat määrät informaatiota.

        TIETEELLISIÄ TUTKIMUKSIA:

        Ahn,J., Weinacht,T.C., and Bucksbaum,P.H., Quantum information storage and retrieval in Rydberg wave packets. Science, 287, 463 (2000)

        Meyer,D.A., Kwiat,P.G, Hughes,R.J., Bucksbaum,P.H., Ahn,J., Weinacht,T.C., Does Rydberg State Manipulation Equal Quantum Computation?. Science, 289, 1431 (2000).


      • Justiina
        heh heh kirjoitti:

        Typerää kiistellä evo-opista ja luomisesta biologiselta ja uskonnolliselta kannalta, KUN LÄHES AINA KESKUSTELUISSA ON SIVUUTETTU KVANTTIFYSIIKKA!

        Kvanttifysiikassa on vastaukset! Lukekaa ihmiset uusinta tiedettä!

        Elektroneihin voidaan tallentaa valtavat määrät informaatiota.

        TIETEELLISIÄ TUTKIMUKSIA:

        Ahn,J., Weinacht,T.C., and Bucksbaum,P.H., Quantum information storage and retrieval in Rydberg wave packets. Science, 287, 463 (2000)

        Meyer,D.A., Kwiat,P.G, Hughes,R.J., Bucksbaum,P.H., Ahn,J., Weinacht,T.C., Does Rydberg State Manipulation Equal Quantum Computation?. Science, 289, 1431 (2000).

        ...kun sitten niiden pitää joutua selittämään miten moinen ominaisuus on vahingossa syntynyt.


      • Salccari
        heh heh kirjoitti:

        Typerää kiistellä evo-opista ja luomisesta biologiselta ja uskonnolliselta kannalta, KUN LÄHES AINA KESKUSTELUISSA ON SIVUUTETTU KVANTTIFYSIIKKA!

        Kvanttifysiikassa on vastaukset! Lukekaa ihmiset uusinta tiedettä!

        Elektroneihin voidaan tallentaa valtavat määrät informaatiota.

        TIETEELLISIÄ TUTKIMUKSIA:

        Ahn,J., Weinacht,T.C., and Bucksbaum,P.H., Quantum information storage and retrieval in Rydberg wave packets. Science, 287, 463 (2000)

        Meyer,D.A., Kwiat,P.G, Hughes,R.J., Bucksbaum,P.H., Ahn,J., Weinacht,T.C., Does Rydberg State Manipulation Equal Quantum Computation?. Science, 289, 1431 (2000).

        Evo-opista kiistely on kieltämättä typerää.

        Entäs evoluutioteoria? Kuinka kvanttifysiikka liittyy eliöiden kehittymiseen ja monimuotoistumiseen?


      • valinnalla
        Salccari kirjoitti:

        Evo-opista kiistely on kieltämättä typerää.

        Entäs evoluutioteoria? Kuinka kvanttifysiikka liittyy eliöiden kehittymiseen ja monimuotoistumiseen?

        Kvanttifysiikka liittyy materiaalisen, atomeista koostuvan, universumin syntyyn. Materiaalinen universumi kattaa myös ihmiset ja eläimet, koska ne koostuvat atomeista.

        Mikä on se järjestys ohjaa noita atomeita muodostamaan eläviä organismeja eli eläviä olentoja?

        Joku järjestys eli valinta sen täytyy olla.


      • Salccari
        valinnalla kirjoitti:

        Kvanttifysiikka liittyy materiaalisen, atomeista koostuvan, universumin syntyyn. Materiaalinen universumi kattaa myös ihmiset ja eläimet, koska ne koostuvat atomeista.

        Mikä on se järjestys ohjaa noita atomeita muodostamaan eläviä organismeja eli eläviä olentoja?

        Joku järjestys eli valinta sen täytyy olla.

        Universumin syntyyn en ota nyt kantaa. Evoluutioteoriakaan ei ota. Nykyään ihmisten ja eläinten atomit järjestyvät kemiallisten reaktioiden mukaan.


      • voidaanko?
        Salccari kirjoitti:

        Universumin syntyyn en ota nyt kantaa. Evoluutioteoriakaan ei ota. Nykyään ihmisten ja eläinten atomit järjestyvät kemiallisten reaktioiden mukaan.

        Voidaanko nykyään kemiallisilla reaktioilla luoda elottomista kemiallisista alkuaineista Elämää eli Tietoisuutta?


      • Salccari
        voidaanko? kirjoitti:

        Voidaanko nykyään kemiallisilla reaktioilla luoda elottomista kemiallisista alkuaineista Elämää eli Tietoisuutta?

        Suosittelen lukemaan vaikka wikipediasta artikkelin abiogenesis.


      • hheheeh
        Salccari kirjoitti:

        Suosittelen lukemaan vaikka wikipediasta artikkelin abiogenesis.

        No voihan sitä tutkia kuinka talo onnistuu rakentamaan itse itsensä, kun odottaa 4.4 miljardia vuotta ja niin että fotosynteesi aikaansaa talon osissa eloa.

        "In the natural sciences, abiogenesis, or origin of life, is the study of how life on Earth emerged from inanimate organic and inorganic molecules.
        Scientific research theorizes that abiogenesis occurred sometime between 4.4 billion years ago, when water vapor first liquefied,[2] and 2.7 billion years ago, when the ratio of stable isotopes of carbon (12C and 13C), iron (56Fe, 57Fe, and 58Fe) and sulfur (32S, 33S, 34S, and 36S) points to a biogenic origin of minerals and sediments[3][4] and molecular biomarkers indicate photosynthesis.[5][6]"


      • Salccari
        hheheeh kirjoitti:

        No voihan sitä tutkia kuinka talo onnistuu rakentamaan itse itsensä, kun odottaa 4.4 miljardia vuotta ja niin että fotosynteesi aikaansaa talon osissa eloa.

        "In the natural sciences, abiogenesis, or origin of life, is the study of how life on Earth emerged from inanimate organic and inorganic molecules.
        Scientific research theorizes that abiogenesis occurred sometime between 4.4 billion years ago, when water vapor first liquefied,[2] and 2.7 billion years ago, when the ratio of stable isotopes of carbon (12C and 13C), iron (56Fe, 57Fe, and 58Fe) and sulfur (32S, 33S, 34S, and 36S) points to a biogenic origin of minerals and sediments[3][4] and molecular biomarkers indicate photosynthesis.[5][6]"

        En tajua yhteyttä linkittämäsi tekstin ja talon spontaanin rakentumisen välillä tai miten se liittyy abiogeneesiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe