Miesystäväni heiluttaa moppia tottuneesti, laittaa hyvää ruokaa, huoltaa autot, hoitaa pihan, remontoi... saa mut sängyssä sellaisiin sfääreihin, ettei kukaan koskaan... mutta mitä mä teen? Kerran hän sanoi, että hmm, kukatkin on kyllä juuri kasteltu, että koitahan jotain keksiä, kun lähti töihinsä. Ei hän naista tarvitse, minua. Mitä voisin antaa?
Mitä mä teen?
9
197
Vastaukset
- gek-ko
tätä asuntoa ja jos saat vielä siivotuksi niin keitän kahvit.
- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Kuuluuko kummempia?
minun pitää maanantaina jonottaa kurssille pääsyä. Sinne on ruuhkaa, joten pitää olla jonossa ajoissa. Otan termarin ja jonkun täkin ja torkun laitoksen pihalla aamuvarhasella.
Ja sitte puhutaan tehokkaasta ajankäytöstä. gek-ko kirjoitti:
minun pitää maanantaina jonottaa kurssille pääsyä. Sinne on ruuhkaa, joten pitää olla jonossa ajoissa. Otan termarin ja jonkun täkin ja torkun laitoksen pihalla aamuvarhasella.
Ja sitte puhutaan tehokkaasta ajankäytöstä.Teilläkö ei ole nettivaraussysteemiä?
Ja edelleenkin pidän kummallisena sitä, että jossain on noissa tosiaan määräpaikat, kun kuitenkin huomattava osa käy vain näyttämässä naamaansa ja tenttii sitten aikanaan. Joku kielistudiojuttu tietysti poikkeuksena jos sinne ei oikeasti mahdu ja kaikki niillä käyvät.- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Teilläkö ei ole nettivaraussysteemiä?
Ja edelleenkin pidän kummallisena sitä, että jossain on noissa tosiaan määräpaikat, kun kuitenkin huomattava osa käy vain näyttämässä naamaansa ja tenttii sitten aikanaan. Joku kielistudiojuttu tietysti poikkeuksena jos sinne ei oikeasti mahdu ja kaikki niillä käyvät.ja kun se avattiin viime viikolla klo 12.oo ja avasin täytettävän lomakkeen klo 12.o4, niin ilmotettiin vaan että kurssi on jo täynnä.
Nyt jonotan b-ryhmään. gek-ko kirjoitti:
ja kun se avattiin viime viikolla klo 12.oo ja avasin täytettävän lomakkeen klo 12.o4, niin ilmotettiin vaan että kurssi on jo täynnä.
Nyt jonotan b-ryhmään.Ratkaisu: Menet edellisenä iltana ja laitat ilmoitustaululle lapun että ilmoittautuminen on siirretty seuraavaan päivään. Sitten vain nukut pitkään ja menet sisään ilman jonotusta.
- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Ratkaisu: Menet edellisenä iltana ja laitat ilmoitustaululle lapun että ilmoittautuminen on siirretty seuraavaan päivään. Sitten vain nukut pitkään ja menet sisään ilman jonotusta.
mutta varsin toimimaton.
En ollut tiennyt, että yliopistossa on käyttöä makuupussille.
- vinkkivinkki
Tee niin monta lasta miehelles ettei se enää selviä niistä. Voipi olla vuoden ISÄ titteli hakusessa jos todella hoitaa asiat noin hyvin ettei sinulle jää tekemistä.
Tai sitten toisaalta olet niin avuton ettei miehesi halua antaa sinun tehdä mitään kun et kuitenkaan selviäisi. Jotkut kun vaan keittää vedenkin pilalle. - miehelles
uusi moppi, päivän ruokatarjouskupungit, autovahaa, näppylähanskat ja nikkarinessu..
anna pa..rastas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571848Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18907- 85883
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2727- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74648- 65543