Poikaystäväni kuuli keskustelun, jota hänen ei olisi koskaan pitänyt kuulla. En kuullut hänen tulevan sisään ja hän kuuli minun sanovan parhaalle ystävälleni, etten ole koskaan halunnut ketään miestä seksuaalisesti, että minua ei yhtään haittaisi, vaikka emme enää koskaan harrastaisi seksiä ja että mun mielestä seksi yksin on paljon parempaa kuin seksi miehen kanssa. Nyt on sitten pidetty mykkäkoulua pari päivää. Olen ihan hirveän pahoillani, mutta en oikein saa sanojani takaisinkaan. Mitä voisin sanoa hänelle? Mikä auttaisi? Tarvitsen todella apua, koska en halua menettää häntä!
Apua!
14
589
Vastaukset
Mitä jos yrittäisitte yhdessä korjata asian niin, että se olisi yhdessä mukavampaa.
- liian suuri suu
Mulle seksi on aina ollut vain jotain, johon on pakko suostua, jos aikoo olla parisuhteessa. Miehet vain on niin erilaisia kuin naiset, etten saa siitä mitään. Kun vain pääsisin ajassa taaksepäin, niin pitäisin suuni kiinni. :(
Sanoit ystävällesi totuuden ja poikaystäväsi kuuli sen?
Nyt haluat valhein korjata tilanteen?
"Anteeksi, että kuulit totuuden seksuaalisuudestani!" ?- liian suuri suu
ei tätä oikein totuudellakaan voi korjata. Sehän on ihan selvä, että jollen saa selitettyä tätä parhain päin, niin mies lähtee. Ja meillä on mun mielestä todella hyvä juttu tässä meneillään...
liian suuri suu kirjoitti:
ei tätä oikein totuudellakaan voi korjata. Sehän on ihan selvä, että jollen saa selitettyä tätä parhain päin, niin mies lähtee. Ja meillä on mun mielestä todella hyvä juttu tässä meneillään...
mitenkään voi enää korjata.
Sanottu mitä sanottu ja kuulijan mieleen on nuo sanat jääneet.
Joten, asia tulee aina kummittelemaan hänen mielessään, halusi hän sitä tai ei.
Yksi suunta voisi auttaa:
http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/ssarkisto.shtml
Tai parisuhdeneuvoja
- vänkyrä-nainen
mutta ainakin varmasti opit ettei parisuhteen sisäisistä seksiasioista tai muista henk.koht. jutuista kannata puhua suhteen ulkopuolisille. Jos ite olisin sun poikaystäväsi niin kokisin ainakin itseni nolatuksi tossa tilanteessa.
Koittakaa nyt puhua, jos se jotain auttaa...
Vaikeaa varmaan poikaystäväsi on tulevaisuudessa haluta seksiä sun kanssa, koska muistaa kuitenkin aina tuon, ettet halua häntä. Se laskee itsetuntoa paljon. Voi laskea seksuaalista kyvykkyyttäkin.- liian suuri suu
vain itsestäni, enkä suhteestamme. Ja parhaalle ystävälleni puhun aivan kaikesta.
JA suoraan miehen miehuuteen. Mitäpä siinä enää sit paikkailemaan...
SIun pitää puhua miehes kaa. Ja oikeestaan nimenomaan siun pitää sanoa, ja miehen kuunnella.
Kerrot ainaki nämä asiat.
-Sinulle seksi ei ole elämän keskipiste
-Sinä rakastat miestäsi etkä halua menettää häntä.
Kysymys kuuluuki, miten mies voi nauttia seksistä jos tietää että toinen ei nauti siitä? Onko naisen velvollisuus antautua sillon ku toinen haluaa. Pystytkö sinä kompromisseihin, opettelemaan nauttimaan miehestäsi, pystyykö mies kampeutumaan asian yli. Älä yritä paikkailla, myönnä että seksi ei kiehdo sinua, mutta rakastat häntä ja toivot miellyttäväsi ja kykenevän tyydyttämään miehesi.
Niin monia kysymyksiä ilman yksioikoisia vastauksia. Mut oikeestaan ne selviää läheisyydellä ja rauhallisella keskustelulla. SIllon ku teidän etäisyys on alle 10cm.- liian suuri suu
Kysymys kuuluuki, miten mies voi nauttia seksistä jos tietää että toinen ei nauti siitä?
Mies on viides mies, jonka kanssa olen ollut, eikä heistä yhtäkään ole haitannut, etten esimerkiksi saa orgasmia. En ole koskaan kenellekään teeskennellyt, en tällekään miehelle. Yksikään ei ole koskaan tarjoutunut tekemään mitään muuta tai kysynyt mitä haluaisin tai edes sanonut asiasta mitään. En usko, että kovinkaan montaa miestä kiinnostaa, nauttiiko nainen.
Onko naisen velvollisuus antautua sillon ku toinen haluaa?
Ei kai velvollisuus, mutta jos haluaa pitää suhteen, niin pakkohan se on.
Pystytkö sinä kompromisseihin, opettelemaan nauttimaan miehestäsi?
Mulle juuri se on kompromissi, että ylipäätään harrastan seksiä.
Hankalia kysymyksiä tosiaan, mutta ehkä nyt opin pitämään suuni kiinni. - ,,,,,
Kysymys kuuluuki, miten mies voi nauttia seksistä jos tietää että toinen ei nauti siitä?
Mies on viides mies, jonka kanssa olen ollut, eikä heistä yhtäkään ole haitannut, etten esimerkiksi saa orgasmia. En ole koskaan kenellekään teeskennellyt, en tällekään miehelle. Yksikään ei ole koskaan tarjoutunut tekemään mitään muuta tai kysynyt mitä haluaisin tai edes sanonut asiasta mitään. En usko, että kovinkaan montaa miestä kiinnostaa, nauttiiko nainen.
Onko naisen velvollisuus antautua sillon ku toinen haluaa?
Ei kai velvollisuus, mutta jos haluaa pitää suhteen, niin pakkohan se on.
Pystytkö sinä kompromisseihin, opettelemaan nauttimaan miehestäsi?
Mulle juuri se on kompromissi, että ylipäätään harrastan seksiä.
Hankalia kysymyksiä tosiaan, mutta ehkä nyt opin pitämään suuni kiinni.tiedät, ettei edellisiä miehiäsi ole tilanne haitannut? Kyllä minua ainakin haittaisi ja todella paljon, jos huomaisin ettei nainen nauti yhtään. Yksi missä totuus ikävästi näkyy (ilman että sen tarvitsee paljastua sanoilla) on, että mies joutuu olemaan seksissä aina aloitteellinen osapuoli.
Kommentoin tuonne alempaan: ystäväsi siis jo tiesi että olet lähes aseksuaali, joten miksi sitä täytyi vieläkin vakuutella? Jos kaikki oli omalta puoleltasi hyvin, miksi asia piti nostaa puheenaiheeksi?
- FiliaFerusFabulosus
Itse nautin seksistä, vaikka se ei todellakaan ole kaikki kaikessa. Haluan myös läheisyyttä, mikä ei aina johda seksiin.
Itselleni ei tulis mieleenkään nolata miestäni kenellekkään ystävälleni, eli en joudu vastaavaan tilanteeseen. Herää kysymys; Oletko näytellyt orgasmia?
Voi miesparkaasi. Mitä tämä tekeekään hänen itsetunnolleen. Ja vielä se, että kerrot asian ystävällesi, mutta hänen kanssaan et ole ottanut asiaa puheeksi. Hirveää. Miltä miehestäsi mahtaakaan nyt tuntua. Tunnen empatiaa miestäsi kohtaan.
Toimit karsealla tavalla. Sorry, mutta muuta en voi vastata.- liian suuri suu
kenellekään, puhuin vain itsestäni ja ystäväni tiesi jo ennestään, että olen ainakin lähes aseksuaali. Miehelle en tietenkään ole voinut kertoa, koska eihän kukaan mies sellaiseen suhteeseen lähtisi.
En ole näytellyt orgasmia, eikä siitä olla koskaan edes puhuttu, vaikka mies varmaankin tietää, joten tuskin hän itseään miksikään vuoden rakastajaksi kuvitteli. - FiliaFerusFabulosus
kenellekään, puhuin vain itsestäni ja ystäväni tiesi jo ennestään, että olen ainakin lähes aseksuaali. Miehelle en tietenkään ole voinut kertoa, koska eihän kukaan mies sellaiseen suhteeseen lähtisi.
En ole näytellyt orgasmia, eikä siitä olla koskaan edes puhuttu, vaikka mies varmaankin tietää, joten tuskin hän itseään miksikään vuoden rakastajaksi kuvitteli.teit väärin siinä, että keskustelet asiasta ystäväsi kanssa joka pitäisi olla ainoastaan sinun ja miehesi välinen asia ja kuulua vain teille, sinulle ja miehellesi.
Olisko sinusta kiva olla miehesi asemassa?
Olisko sinusta kiva kuulla, jos miehesi kertoisi kaverilleen että ei nauti kanssasi seksistä?
Minusta kahdenkeskiset intiimit asiat kuuluvat vain parisuhteen sisäisiin keskusteluihin, eikä kenellekkään muille, ei edes sille parhaalle tyttökaverille. Sinun olisi pitänyt ottaa asia esille miehesi kanssa. Nyt miehen luottamus sinuun on särkynyt.
Posliiniesineenkin voi liimata kun se menee rikki, mutta uuden veroista siitä ei tule koskaan. Samoin on luottamus suhteessa. - FiliaFerusFabulosus
En ole näytellyt orgasmia, eikä siitä olla koskaan edes puhuttu, vaikka mies varmaankin tietää, joten tuskin hän itseään miksikään vuoden rakastajaksi kuvitteli.Tuo oli jo pahemman luokan nolaus.
Et nolannut tarkoituksella, mutta mies kuuli ja sai kärsiä kuulemastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5711972- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki3785Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553