Kuinka paljon maan kilossa on sokeria auringossa?
Sanokaas viisaat se.
Miksi sokeri "lisääntyy" auringossa?
Kuinka paljon kilo oikeastaan on?
13
454
Vastaukset
- sokerikilon
vietyä aurinkoon? Taitaisi sulaa jo pikkasen ennen auringon pintaa. Oletpa typerä kun et tiedä että aurinko on kuuma.
et ole kuullut saatanallisesta keksinnöstä nimeltä fotosynteesi! Sillä tunnetusti termodynamiikan toinen pääsääntö pätee luonnossa, eli sen ehdot täyttyvät.
Eikun hetkinen......- onbi
tasan yhtä paljon määrällisesti sokeria auringossa. Olettaen että sen sinne jollain ilveellä saisi, mutta ei tarvi, määrä pysyy samana. Miksi ihmeessä sokeri lisääntyisi auringossa ? Sanos viisas ite.
- miksi?
Miksi kuussa 120 kiloinen terve mies panaa vain 20 kiloa?
- Apo-Calypso
miksi? kirjoitti:
Miksi kuussa 120 kiloinen terve mies panaa vain 20 kiloa?
Paljonko kuussa painaisi 120 kiloinen sairas mies?
- annettiin
Apo-Calypso kirjoitti:
Paljonko kuussa painaisi 120 kiloinen sairas mies?
Täällä annetaan huutia evolutionistien viittaukselle painovoiman vakiosta.
Myös maassa painovoima voidaan mitata eri suuruisena eri kohdissa maapalloa. - Apo-Calypso
annettiin kirjoitti:
Täällä annetaan huutia evolutionistien viittaukselle painovoiman vakiosta.
Myös maassa painovoima voidaan mitata eri suuruisena eri kohdissa maapalloa.Huutia? Missä? En ole vielä nähnyt muuta kuin aivotonta roskaa kreationistien puolelta.
- huamannu
Apo-Calypso kirjoitti:
Huutia? Missä? En ole vielä nähnyt muuta kuin aivotonta roskaa kreationistien puolelta.
Evolutionistit esmerkiks käyttävät miljardeja vuosia perusteena evoluutioteoriasssaan vaikka maailmankaikkeudessa vain maassa on havaittu eloa.
Yhtä hyvin miljardeja vuosia on ollut kuussa aikaa, eikä se sielläkään päde elämän selitykseksi.
BTW. Mistä evolutionistit hankkivat puusilmänsä? - Apo-Calypso
huamannu kirjoitti:
Evolutionistit esmerkiks käyttävät miljardeja vuosia perusteena evoluutioteoriasssaan vaikka maailmankaikkeudessa vain maassa on havaittu eloa.
Yhtä hyvin miljardeja vuosia on ollut kuussa aikaa, eikä se sielläkään päde elämän selitykseksi.
BTW. Mistä evolutionistit hankkivat puusilmänsä?Voisitko kirjoittaa saman suomeksi? En ymmärrä oikein hyvin sekopääkieltä.
- käsitteisiin
miksi? kirjoitti:
Miksi kuussa 120 kiloinen terve mies panaa vain 20 kiloa?
kysyit aluksi "Kuinka paljon maan kilossa on sokeria auringossa?"
Ja vastasin. Maan kilon verran sokeria on myös auringossa tismalleen sama määrä. Se ei takuulla lisäänny.
Painon suhteellinen muuttuminen on taas aivan eri asia kuin mitä kysyit, vastaan nyt kumminkin.
Auringon pinnalla putoamiskiihtyvyys on 273,95 m/s2 (eli 27,9g) kun se maassa on 9,8 m/s2
Jos kyselyikä vaivaa kysy tarkemmin.
sama - itseilmaisussa
huamannu kirjoitti:
Evolutionistit esmerkiks käyttävät miljardeja vuosia perusteena evoluutioteoriasssaan vaikka maailmankaikkeudessa vain maassa on havaittu eloa.
Yhtä hyvin miljardeja vuosia on ollut kuussa aikaa, eikä se sielläkään päde elämän selitykseksi.
BTW. Mistä evolutionistit hankkivat puusilmänsä?huomautettavaa ?
Kyllä noilla asenteilla saa mitä tilaa, vaikka kebabin lisukkeilla.
nam ;=)
- mistänäitäsikiää?
Et sitten näemmä tiedä, mitä eroa on painolla ja massalla. Älä sure, kyllä se sinulle sitten yläasteen fysiikan tunneilla selitetään.
- Apo-Calypso
Kuvitteletko, että hänellä on asiaa yläasteelle?
No, ei syytä huoleen, kyllä Hesburgerista ja Mäkkäristäkin voi hänelle löytyä tulevaisuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412