Kuinka paljon kilo oikeastaan on?

hande

Kuinka paljon maan kilossa on sokeria auringossa?
Sanokaas viisaat se.
Miksi sokeri "lisääntyy" auringossa?

13

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sokerikilon

      vietyä aurinkoon? Taitaisi sulaa jo pikkasen ennen auringon pintaa. Oletpa typerä kun et tiedä että aurinko on kuuma.

    • et ole kuullut saatanallisesta keksinnöstä nimeltä fotosynteesi! Sillä tunnetusti termodynamiikan toinen pääsääntö pätee luonnossa, eli sen ehdot täyttyvät.

      Eikun hetkinen......

    • onbi

      tasan yhtä paljon määrällisesti sokeria auringossa. Olettaen että sen sinne jollain ilveellä saisi, mutta ei tarvi, määrä pysyy samana. Miksi ihmeessä sokeri lisääntyisi auringossa ? Sanos viisas ite.

      • miksi?

        Miksi kuussa 120 kiloinen terve mies panaa vain 20 kiloa?


      • Apo-Calypso
        miksi? kirjoitti:

        Miksi kuussa 120 kiloinen terve mies panaa vain 20 kiloa?

        Paljonko kuussa painaisi 120 kiloinen sairas mies?


      • annettiin
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Paljonko kuussa painaisi 120 kiloinen sairas mies?

        Täällä annetaan huutia evolutionistien viittaukselle painovoiman vakiosta.
        Myös maassa painovoima voidaan mitata eri suuruisena eri kohdissa maapalloa.


      • Apo-Calypso
        annettiin kirjoitti:

        Täällä annetaan huutia evolutionistien viittaukselle painovoiman vakiosta.
        Myös maassa painovoima voidaan mitata eri suuruisena eri kohdissa maapalloa.

        Huutia? Missä? En ole vielä nähnyt muuta kuin aivotonta roskaa kreationistien puolelta.


      • huamannu
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Huutia? Missä? En ole vielä nähnyt muuta kuin aivotonta roskaa kreationistien puolelta.

        Evolutionistit esmerkiks käyttävät miljardeja vuosia perusteena evoluutioteoriasssaan vaikka maailmankaikkeudessa vain maassa on havaittu eloa.
        Yhtä hyvin miljardeja vuosia on ollut kuussa aikaa, eikä se sielläkään päde elämän selitykseksi.
        BTW. Mistä evolutionistit hankkivat puusilmänsä?


      • Apo-Calypso
        huamannu kirjoitti:

        Evolutionistit esmerkiks käyttävät miljardeja vuosia perusteena evoluutioteoriasssaan vaikka maailmankaikkeudessa vain maassa on havaittu eloa.
        Yhtä hyvin miljardeja vuosia on ollut kuussa aikaa, eikä se sielläkään päde elämän selitykseksi.
        BTW. Mistä evolutionistit hankkivat puusilmänsä?

        Voisitko kirjoittaa saman suomeksi? En ymmärrä oikein hyvin sekopääkieltä.


      • käsitteisiin
        miksi? kirjoitti:

        Miksi kuussa 120 kiloinen terve mies panaa vain 20 kiloa?

        kysyit aluksi "Kuinka paljon maan kilossa on sokeria auringossa?"

        Ja vastasin. Maan kilon verran sokeria on myös auringossa tismalleen sama määrä. Se ei takuulla lisäänny.

        Painon suhteellinen muuttuminen on taas aivan eri asia kuin mitä kysyit, vastaan nyt kumminkin.
        Auringon pinnalla putoamiskiihtyvyys on 273,95 m/s2 (eli 27,9g) kun se maassa on 9,8 m/s2

        Jos kyselyikä vaivaa kysy tarkemmin.

        sama


      • itseilmaisussa
        huamannu kirjoitti:

        Evolutionistit esmerkiks käyttävät miljardeja vuosia perusteena evoluutioteoriasssaan vaikka maailmankaikkeudessa vain maassa on havaittu eloa.
        Yhtä hyvin miljardeja vuosia on ollut kuussa aikaa, eikä se sielläkään päde elämän selitykseksi.
        BTW. Mistä evolutionistit hankkivat puusilmänsä?

        huomautettavaa ?

        Kyllä noilla asenteilla saa mitä tilaa, vaikka kebabin lisukkeilla.

        nam ;=)


    • mistänäitäsikiää?

      Et sitten näemmä tiedä, mitä eroa on painolla ja massalla. Älä sure, kyllä se sinulle sitten yläasteen fysiikan tunneilla selitetään.

      • Apo-Calypso

        Kuvitteletko, että hänellä on asiaa yläasteelle?

        No, ei syytä huoleen, kyllä Hesburgerista ja Mäkkäristäkin voi hänelle löytyä tulevaisuus...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe