Satuilemalla se evousko etenee

Älä mene

11

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkana

      satuja uskoa, mutta tieteelliset tulokset pätevät riippumatta tutkijan uskonnosta ja ne kaikki osoittavat, että maailmamme on miljardeja vuosia vanha ja että biodiversiteetti on kehittynyt evoluution avulla.

    • minähän olen

      joutunut lukemaan koulukirjoista moista sontaa.

      • enhän minä

        lukiossa ole ollut. Mutta silti, ei se älykkyyttäni mihinkään pois ota, toisin kuin evoluutikot haluavat antaa olettaa. Evoluutikon voi kumota ihan normaalein perusteluin, kun Jumalan olemassaolokin on jo todistettu.


      • Turkana

        koulukirjoissa muka tuota Teemun sontaa esitetään?


      • käsittääkseni
        Turkana kirjoitti:

        koulukirjoissa muka tuota Teemun sontaa esitetään?

        Teemu ei ole Tieteen kuvalehden toimituksessa, olenko väärässä?
        "SHINICHI FUJIMURA VÄÄRENSI ARKEOLOGISIA LÖYTÖJÄ 159:LLÄ KAIVAUKSELLA. KAIKKIAAN HÄN OSALLISTUI 178:N KAIVAUKSEEN. JAPANILAINEN MAINICHI SHIMBUM - SANOMALEHTI JULKAISI KOLME SALAA OTETTUA KUVAA, JOSSA MIEKKONEN KÄTKEE KIVITYÖKALUJA MAAPERÄÄN. USEITA KOULUKIRJOJA JOUDUTTIIN JAPANISSA UUSIMAAN TAPAUSTEN PALJASTUTTUA.
        (*TIETEEN KUVALEHTI 8/ 2004)"

        Luon väärin tuon, eihän minun k-kirjoissani(kait) ole mitään vikaa ollut muuta kuin tietysti koko evoluutiohöynäytys ja joitain muuta flaweja joita sieltä silloin tällöin tulee esiin.


      • niinpätietystiniinpätietysti
        enhän minä kirjoitti:

        lukiossa ole ollut. Mutta silti, ei se älykkyyttäni mihinkään pois ota, toisin kuin evoluutikot haluavat antaa olettaa. Evoluutikon voi kumota ihan normaalein perusteluin, kun Jumalan olemassaolokin on jo todistettu.

        Vihdoinkin jumalan olemassaolo on todistettu.

        Missä voi tutustua tähän todistukseen?


      • vanha-kissa
        käsittääkseni kirjoitti:

        Teemu ei ole Tieteen kuvalehden toimituksessa, olenko väärässä?
        "SHINICHI FUJIMURA VÄÄRENSI ARKEOLOGISIA LÖYTÖJÄ 159:LLÄ KAIVAUKSELLA. KAIKKIAAN HÄN OSALLISTUI 178:N KAIVAUKSEEN. JAPANILAINEN MAINICHI SHIMBUM - SANOMALEHTI JULKAISI KOLME SALAA OTETTUA KUVAA, JOSSA MIEKKONEN KÄTKEE KIVITYÖKALUJA MAAPERÄÄN. USEITA KOULUKIRJOJA JOUDUTTIIN JAPANISSA UUSIMAAN TAPAUSTEN PALJASTUTTUA.
        (*TIETEEN KUVALEHTI 8/ 2004)"

        Luon väärin tuon, eihän minun k-kirjoissani(kait) ole mitään vikaa ollut muuta kuin tietysti koko evoluutiohöynäytys ja joitain muuta flaweja joita sieltä silloin tällöin tulee esiin.

        "Luon väärin tuon, eihän minun k-kirjoissani(kait) ole mitään vikaa ollut muuta kuin tietysti koko evoluutiohöynäytys ja joitain muuta flaweja joita sieltä silloin tällöin tulee esiin."

        1) tuo koski nimenomaan Japania ja Japanin historiaa
        2) kyse oli arkeologiasta, ei evoluutioteoriasta

        http://en.wikipedia.org/wiki/Shinichi_Fujimura

        Miksi sotket asioita keskenään?


      • vanha-kissa kirjoitti:

        "Luon väärin tuon, eihän minun k-kirjoissani(kait) ole mitään vikaa ollut muuta kuin tietysti koko evoluutiohöynäytys ja joitain muuta flaweja joita sieltä silloin tällöin tulee esiin."

        1) tuo koski nimenomaan Japania ja Japanin historiaa
        2) kyse oli arkeologiasta, ei evoluutioteoriasta

        http://en.wikipedia.org/wiki/Shinichi_Fujimura

        Miksi sotket asioita keskenään?

        kreationisteilla on, kuin asioiden sekoittaminen, valehtelu, vääristely ja huijaaminen?


      • juurihan
        vanha-kissa kirjoitti:

        "Luon väärin tuon, eihän minun k-kirjoissani(kait) ole mitään vikaa ollut muuta kuin tietysti koko evoluutiohöynäytys ja joitain muuta flaweja joita sieltä silloin tällöin tulee esiin."

        1) tuo koski nimenomaan Japania ja Japanin historiaa
        2) kyse oli arkeologiasta, ei evoluutioteoriasta

        http://en.wikipedia.org/wiki/Shinichi_Fujimura

        Miksi sotket asioita keskenään?

        mielestäni myönsin että kyse oli juuri Japanista kun sanoin ettei tuo ollut vaikuttanut minun koulukirjoihin? Arkeologia liittyy evoluutioteoriaan koska miljardeja vuosia pidetään evoluution todisteena. Ilman sitä evoluutiolta tippuu pohja ja evoluutio voitaisiin täysin kumota ilman iänmääritysmenetelmiä.


      • Turkana
        juurihan kirjoitti:

        mielestäni myönsin että kyse oli juuri Japanista kun sanoin ettei tuo ollut vaikuttanut minun koulukirjoihin? Arkeologia liittyy evoluutioteoriaan koska miljardeja vuosia pidetään evoluution todisteena. Ilman sitä evoluutiolta tippuu pohja ja evoluutio voitaisiin täysin kumota ilman iänmääritysmenetelmiä.

        ""Ilman sitä evoluutiolta tippuu pohja ja evoluutio voitaisiin täysin kumota ilman iänmääritysmenetelmiä.""

        Juu, tuollaista nuoren maan kreationistien hellimää superevoluutiota ei tosiaan luonnosta löydy, joten evoluutioteoria olisi vaikeuksissa, jos maailma todettaisiin vaikkapa muutaman kymmenen tuhannen vuoden ikäiseksi. Kuitenkin kaikki yli 40 erilaista ja toisistaan riippumatonta iänmääritysmenetelmää vahvistavat saman, maailma on ikivanha, samoin kuin maailmankaikkeus. Kreationisteilla ei ole nuoren maan uskomuksensa tueksi mitään tieteellistä tutkimusmenetelmää, ainoastaan Raamatun sukuluettelot.


      • apua, ahistaa
        juurihan kirjoitti:

        mielestäni myönsin että kyse oli juuri Japanista kun sanoin ettei tuo ollut vaikuttanut minun koulukirjoihin? Arkeologia liittyy evoluutioteoriaan koska miljardeja vuosia pidetään evoluution todisteena. Ilman sitä evoluutiolta tippuu pohja ja evoluutio voitaisiin täysin kumota ilman iänmääritysmenetelmiä.

        "Arkeologia liittyy evoluutioteoriaan koska miljardeja vuosia pidetään evoluution todisteena."

        Jos tämä tyyppi ei ole trolli tai ala-astelainen, hän on elävä todiste siitä, että Suomen koulujärjestelmä on täydellisesti epäonnistunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe