Kehäpäätemä nro 2

evoluutiokoilla

Tutkimme tässä aiheessa toista evoluutikoiden valheen esitelmää.

Fossiilit ajoitetaan siten mihin kerrostumiin ne on joutuneet(miljoonia miljoonia vuosia). Tämän jälkeen tehdään aihetta tukevia iänmääritysmenetelmiä, jotka eivät KOSKAAN MILLOINKAAN OLE VÄÄRÄSSÄ[1]!! Ei ainakaan, jos sen sanoo yleinen evoluutikko tai sen suurprofeettamies Richard Dawkins!

1: Richard Lawkeyn löytämä 1470-mies määriteltiin 2,6 miljoonan vuoden ikäiseksi. Iän määrittänyt professori E.T. Hall kertoi, että ensimmäisen kivinäytteen analyysi tuotti tulokseksi MAHDOTTOMAN 220 miljoonan vuoden iän. Joten koska evoluutioteoria ei voi olla väärässä, niin tutkittiin toinen näyte, joka antoi tulokseksi suotavan ja hovikelpoisen 2,6 miljoonan vuoden iän. Tämähän on täysin ymmärrettävää ja sallittavaa koska evoluutioteoriahan on luonnollisesti täysin tuettu ja aukoton ja paikkansapitävä Totuus™ jolloin sitä ei saa kyseenalaistaa, kuten, R. Dawkinsin, evoluutio teorian kannattaja esittää kreationisteja typeriksi, hulluiksi ja jopa ilkeiksikin! Niin! Se on todella niin koska R. Dawkins sanoo niin ei saa kyseenalaistaa. Linkki:
http://tinyurl.com/i-nm-ritysvalhetteluko

9

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olly

      on totuutta. Missä lienee noin ison aikaheiton syy, tuskin kukaan meistä tietää. Mistä sait tämän tiedon? Vaikuttaa pilkkuvirheeltä...

    • niinpätietystiniinpätietysti

      Kertoisitko ID tiedemiesten tekemistä ikämääritelmistä.

      Minkälaisia menetelmiä he käyttävät ja minkälaisia tuloksia ovat saaneet?

    • vanha-kissa

      Näyttää olevan osin kopsittu täältä:
      http://www.koti.phnet.fi/elohim/uskotkokehitysoppiin13.html

      Tuossa paikassa mainittiin lähteeksi :
      Sylvia Baker: Kehitysoppi ja Raamatun arvovalta, suomeksi toimittanut Pekka Reinikainen, s. 104,105

      Näin ensivaikutelmalta vaikuttaa taas tältä kreationistimambojambolta.

    • Turkana

      menneisyyden ajoittaminen on vaikeaa ja varsinkin tuollaisessa paikassa, jossa on ollut useita tulivuorenpurkauksia ja eroosiota, se on erinomaisen hankalaa. Tiedeyhteisö on kuitenkin päässyt yksimielisyyteen huolellisilla tutkimuksilla ja korjattuaan virhelähteet, että tuo fossiili on n. 1,9 miljoonaa vuotta vanha. Eikä tähän vaadittu mitään kehäpäätelmää, vaan vain tarkemmat tutkimukset.

      • tuloksena saatiin

        220 miljoonaa vuotta ja tämä ei ollut hovikelpoinen niin tyypillisesti kehitettiin sitten joku muu, joka sopisi paremmin heidän iänmääritysmenetelmiinsä ja ideologiaansa. Hallelujaa.


      • havainnollistava vertaus
        tuloksena saatiin kirjoitti:

        220 miljoonaa vuotta ja tämä ei ollut hovikelpoinen niin tyypillisesti kehitettiin sitten joku muu, joka sopisi paremmin heidän iänmääritysmenetelmiinsä ja ideologiaansa. Hallelujaa.

        ...ja saisit tulokseksi 43 astetta, vaikka lapsi on selkeästi edelleen elossa ja kädellä tunnustellen korkeintaan hieman normaalia lämpimämpi, olettaisitko että lapsi todella on 43:n asteen kuumeessa? Vai olettaisitko, että mittauksessa oli tapahtunut jotain virheellistä (lapsi ehkä laittoi mittarin lämpöpöpatterin päälle kun et katsonut) ja mittaisit uudestaan tällä kertaa varmistaen, ettei virhettä pääse tapahtumaan? Vai käyttäytyisitkö kuin aito kreationisti ja julistaisit, ettei lämpömittarilla voi saada luotettavaa tulosta ja päättäisit lapsen lämpötilan olevan 25 astetta, koska uskot sen olevan normaali lämpötila (sanoohan jo kokemus ja järkikin, että yli 25 asteen kuumuudessa on tukalaa.)


    • on saavuttanut millaisia tuloksia? Millaisilla menetelmilllä? Kertoisitko tarkemmin? pelle reinikainen co. hörhöilyjä ei lasketa...

    • Mr.K.A.T.

      Edelleen kreationistit eivät ole pystyneet selittämään miten tulva on voinut ulottua Kuuhun ja Marsiin asti muuttamaan iänmääritys-tuloksia ?

      • senkin koijari

        Kaikkihan tietävät ettei ihminen ole koskaan käynyt Kuussa ja Mars-laskeutujatkin ryömivät oikeasti Arizonassa. Mikään ihmisen tekemä ei ole koskaan koskettanut vieraan taivaankappaleen pintaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe