Damon kiteyttää tilanteen

onnenpuiston.oraakkeli

8

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja Damonin kollega

      Ja hyvinhän Ronnie hoiteli homat kotiin...

    • Ristinkaataja

      "Because she's going to have the nuclear codes"

      :D

    • uskonnon ja

      tieteen yhdistämisen politiikkaan. Minun mielestä politiikkaan tulisi valita ensi sijaisesti sen vuoksi että henkilö muuttaisi maan oloja paremmiksi, eikä siis pelkästään sen vuoksi uskooko evoluutioon tai ei. Ne ovat sivuseikkoja ja jokaisen mielipidettä tulee kunnioittaa.

      • Eli siis ehdokkaiden perustiedot ja periaatteet eivät ole oleellisia asioita? Eli eikös se ole melkolailla hälyttävää jos ehdokas ei osa erotta mielikuvitusmaailmaa todellisesta maailmasta, ja vastustaa valtaosaa uudistuksista, sekä pitävät huolta öljyvaltioiden rauhasta. Mutta ompahan shiia ja sunnimuslimeila yksi yhdistävä tekiä; viha miehittäjää kohtaan...


      • Salccari
        ravenlored kirjoitti:

        Eli siis ehdokkaiden perustiedot ja periaatteet eivät ole oleellisia asioita? Eli eikös se ole melkolailla hälyttävää jos ehdokas ei osa erotta mielikuvitusmaailmaa todellisesta maailmasta, ja vastustaa valtaosaa uudistuksista, sekä pitävät huolta öljyvaltioiden rauhasta. Mutta ompahan shiia ja sunnimuslimeila yksi yhdistävä tekiä; viha miehittäjää kohtaan...

        Jos joku kreationistipoliitikko osaisi poistaa Suomesta työttömyyden/työvoimapulan ja nostaisi opintotukea, saattaisin häntä äänestääkin.


      • Anteeksi että ajattelen

        Olen aivan samaa mieltä siitä, että politiikkaa ja tiedettä ei pitäisi sekoittaa toisiinsa. Eikä tiedettä ja uskontoa. Uskonto ja politiikka on jo vaikeampi pitää erillään, mutta toki sekin olisi suotavaa. Politiikalla ja uskonnolla on kuitenkin se yhteinen piirre, että kummatkin pohjaavat kannattajakunnan / uskovien itselleen valitsemiin arvoihin.

        Amerikan kreationistit ovat juuri siksi niin vaarallinen liike, että he haluavat ottaa tieteen uskonnolliseen / poliittiseen kontrolliin aivan kuten tehtiin Neuvostoliitossa tai tehdään tämän päivän Iranissa.
        (Katso: http://en.wikipedia.org/wiki/Wedge_strategy )

        Tieteen tulokset eivät ole poliittinen eikä gallup-tutkimuksilla päätettävissä oleva asia. Kun biologian tulokset halutaan jaotella kiistattomiin ja kiistanalaisiin poliittis-uskonnollisin perustein, niin ollaan murentamassa länsimaisia perusvapauksia.

        Humanistiset perusvapaudet ovat kokonaisuus eikä tieteen vapautta ja itsenäisyyttä voi rajoittaa rajoittamatta viime kädessä mielipiteen ja sananvapautta. Jos tieteentekijä ei saa sanoa mikä on tieteellinen totuus jos se on ristiriidassa valtaa pitävän uskonnollis-poliittisen liikkeen "opinkappaleiden" kanssa, niin emme elä enään nykyisenlaisessa demokratiassa.

        Eikä kukaan kai ole huolissaan siitä, jos Palin olisi sitä mieltä, että sotiminen Irakissa on USA:n etu, mutta kun hän puhuu tuontiöljyn turvaamiseksi käynnistetystä sotilasoperaatiosta Jumalalta saatuna tehtävänä, niin kai jokainen rationaalisesti ajatteleva kokee jonkinasteista huolestumista. Mitäköhään Palin kokee Jumalan määräävän seuraavaksi?


    • Mr.K.A.T.

      Suomalaisen pojanpojan suu ei voi pysyä kiinni kun pöhkö on ehdolla.
      Hyvä Suomi !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe