Seurakunta ei pelasta.

Timoriepu

Mikään seurakunta ei pelasta. Seurakunta on koti ja uskovien yhteys, Jeesuksen ruumis. Seurakunta olemme me, jotka kuulumme Jeesukselle Kristukselle ja olemme hänen verensä kautta pelastukseen tulleet, Jeesuksen sovitustyön ansiosta.
Pelastus saadaan vain ja ainoastaan Jeesuksen Kristuksen kautta. Hän on tie, totuus ja elämä.

Ilm. 12:11
"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti".

19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,
21 ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;
23 pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen;
24 ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;
25 Älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän. Heb.10

41

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta yksikään kaltaisesi väärämielinen ei pysty epäuskoisten seuraa
      Saatanan pelosta jättämään, vaikka itsekin olet ilmoittanut,
      että aina koet seurakunnassa pettymystä.

Jumalan paaduttamana et enää tähän pysty:

"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
      keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
      ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
      Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?

Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
      olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
      - Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
      Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
      Siksi Herra sanoo

- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
      koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
      olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
      Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
      meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
      ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."

"Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
      pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.

Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
      kansan omalla verellään

Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
      kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
      ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
      kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
      hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
      vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
      hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
      synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
      syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
      pahoja tekojaan."

• Timoriepu

Sinä olet todellinen vääristelijä ja valehtelija. Tuosta valheesta minä saan vahvistusta lisää monien muiden sinun päästämien valheiden lisäksi siihen, että sinä olet aikamoinen valehtelija.
        Sinulla on taito vääntää puolesta sanastakin mieleisesi vale.
        Näinä parina vuonna, jotka olen ollut palstalla, olen vakuuttunut sinun valheellisuudestasi. Tee siis parannus.

• Timoriepu kirjoitti:

Sinä olet todellinen vääristelijä ja valehtelija. Tuosta valheesta minä saan vahvistusta lisää monien muiden sinun päästämien valheiden lisäksi siihen, että sinä olet aikamoinen valehtelija.
        Näinä parina vuonna, jotka olen ollut palstalla, olen vakuuttunut sinun valheellisuudestasi. Tee siis parannus.

Siksi, koska helluntailaisuuteen kastettuna Saatana on tehnyt
        sinulle Jumalasta Saatanan, jota pelkäät, vaikka Jumalaa pitäisi pelätä:

Yöllinen vierailu...
        Kirjoittanut: Timoriepu 27.4.2006 klo 20.53

Noin kymmenisen vuotta sitten koin seuraavanlaisen kokemuksen.
        Nukuimme kaikki. Heräsin hyvin voimakkaaseen, ahdistavaan ja painostavan olotilaan. Siis toistan, heräsin ja olen aivan valveilla, en nukkunut enää. Koin äärettömän, jotenkin sanoin kuvaamattoman pahan persoonallisen henkiolennon läsnäolon. Se sai minut tuntemaan itseni hyvin avuttomaksi, kykenemättömäksi, surkean puolustuskyvyttömäksi ja heikoksi tämän olennon läheisyydessä. En voinut tehdä mitään sen voiman edessä. Sitä on hyvin vaikea kuvata sanoin, miten ahdistava olotila minulla tuolloin oli.
        Olento ei puhunut ns. normaaleilla sanoilla, mutta voin silti ymmärtää, mitä se yritti minulle sanoa.
        Siis, se, mitä tämän henkiolento "sanoi" tai kehotti minua tekemään oli: "Tapa puolisosi!" Ahdistuin tietysti entistä enemmän ja koin hyvin suurta avuttomuutta vastustaa tämän yliluonnollisen olennon tahtoa. Tämä olento halusi, että teen tekoni heti ja sen jälkeen menen ja hirttäydyn itse heti perään.
        En voinut muuta ensin kuin voihkia ja huokailla tuskaisesti, sillä mitään apua en koe mistään. Olin aivan yksin tätä murskaavan suurta ja voimakasta henkistä olentoa vastaan. En osaa sanoa, kuinka kauan tätä kesti, ajantaju ei toiminut, vain valtava tuska oli päällä.
        Sitten, vaikka tunsin olevani kykenemätön edes rukoilemaan, sillä tämä vihollinen sai minut aivan lamaantumaan, jostain sain hiukan voimaa alkaa toistamaan Jeesuksen nimeä. Aloin hokea: Auta Jeesus, auta Jeesus! Rukoilin näin ajatuksissani, sillä puhekykynikin oli lamassa. Vähitellen sain vähän voimia ja sain herätetyksi puolisoni ja pyysin häntä rukoilemaan kanssani Jeesusta avuksi. Koin pikkuhiljaa, kuinka pahan voima ja vaikutus väistyi ja olotilani palasi normaaliksi. Taistelu oli voitettu!

Minulle on jäänyt salaisuudeksi se, miksi tämä olento vaivautui tulemaan minua ahdistamaan. Olenhan vain tavallinen uskova. Tämä kokemus vakuutti kuitenkin minulle, että tällaiset henkiolennot ovat totista totta. Olento, vaikka olikin näkymätön ja hengellinen, oli erittäin konkreettinen, hyvin selvästi havaittava. Minulla ei ollut pientäkään epäilystä, etteikö kyse ollut pahan voimasta. Lisäksi toistan vielä kerran: olin erittäin valveilla, en unessa.
        Toinen asia, joka voidaan tästä kokemuksestani todeta, on se, että sen, vaikka olikin minuun nähden murskaavan ylivoimainen, pahan piti väistyä, kun vain suuressa hädässä kutsuin Jeesusta avuksi. En kamppaillut millään omalla voimalla sitä vastaan, sillä en mitenkään voinut pärjätä sille. Sain vain ilmoille vaivaisia ahdistuksensekaisia hiljaisia "huutoja": Jeesus auta, Jeesus, Jeesus! Tämän vihollisolennon piti väistyä Jeesus nimen vuoksi!
        Minulla ei ole muita vastaavanlaisia kokemuksia ollut muita. Tämä vain, joten en ole mielestäni altis kokemaan tällaisia yhtenään.
        Halusin kertoa tämän sinulle siksi, että pahan henkiolennot ovat todellisia ja että Jeesus-nimi on niille liian kova vastus. Ajattele, pelkkä Jeesuksen avuksi kutsuminen riitti ja vihollisen piti lähteä pois.
        Toivon, että et pidä tätä jonain halpana yrityksenä, sillä kaikki, mitä kerroin, on totista totta. Minkään tavallisen nimen avuksihuutaminen ei olisi voinut auttaa, mutta tämä vihollisolento tiesi paremmin kuin minä tulen koskaan täällä maan päällä ymmärtämäänkään, että sen on väistyttävä Majesteetin ja Kuningasten Kuninkaan nimen edessä!

Vielä haluan huomauttaa, etten ole ollut missään vaiheessa okkultistisissa tms. tilaisuuksissa mukana.

• Muistathan, että
        Timoriepu kirjoitti:

saatana käy ympäri kuin kiljuva jalopeura, etsien, kenet saisi niellä.

Tuo selittää Teuvon vimman riistää uskovilta luot-
        tamus Jeesukseen.

Lisäksi saatana on syyttäjä!
        Sopii Teuvoon, kuin nakutettu.

Älä anna tuon valhehengen viedä itseltäsi uskoa
        Jeesukseen Kristukseen, mutta muista:
        "Meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan,
        vaan pimeydessä olevia pahoja henkiä vastaan."

Rukoillaan Teuvon puolesta, että hän vapautuisi
        noista saatanan kahleista!

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Siksi, koska helluntailaisuuteen kastettuna Saatana on tehnyt
        sinulle Jumalasta Saatanan, jota pelkäät, vaikka Jumalaa pitäisi pelätä:

Yöllinen vierailu...
        Kirjoittanut: Timoriepu 27.4.2006 klo 20.53

Noin kymmenisen vuotta sitten koin seuraavanlaisen kokemuksen.
        Nukuimme kaikki. Heräsin hyvin voimakkaaseen, ahdistavaan ja painostavan olotilaan. Siis toistan, heräsin ja olen aivan valveilla, en nukkunut enää. Koin äärettömän, jotenkin sanoin kuvaamattoman pahan persoonallisen henkiolennon läsnäolon. Se sai minut tuntemaan itseni hyvin avuttomaksi, kykenemättömäksi, surkean puolustuskyvyttömäksi ja heikoksi tämän olennon läheisyydessä. En voinut tehdä mitään sen voiman edessä. Sitä on hyvin vaikea kuvata sanoin, miten ahdistava olotila minulla tuolloin oli.
        Olento ei puhunut ns. normaaleilla sanoilla, mutta voin silti ymmärtää, mitä se yritti minulle sanoa.
        Siis, se, mitä tämän henkiolento "sanoi" tai kehotti minua tekemään oli: "Tapa puolisosi!" Ahdistuin tietysti entistä enemmän ja koin hyvin suurta avuttomuutta vastustaa tämän yliluonnollisen olennon tahtoa. Tämä olento halusi, että teen tekoni heti ja sen jälkeen menen ja hirttäydyn itse heti perään.
        En voinut muuta ensin kuin voihkia ja huokailla tuskaisesti, sillä mitään apua en koe mistään. Olin aivan yksin tätä murskaavan suurta ja voimakasta henkistä olentoa vastaan. En osaa sanoa, kuinka kauan tätä kesti, ajantaju ei toiminut, vain valtava tuska oli päällä.
        Sitten, vaikka tunsin olevani kykenemätön edes rukoilemaan, sillä tämä vihollinen sai minut aivan lamaantumaan, jostain sain hiukan voimaa alkaa toistamaan Jeesuksen nimeä. Aloin hokea: Auta Jeesus, auta Jeesus! Rukoilin näin ajatuksissani, sillä puhekykynikin oli lamassa. Vähitellen sain vähän voimia ja sain herätetyksi puolisoni ja pyysin häntä rukoilemaan kanssani Jeesusta avuksi. Koin pikkuhiljaa, kuinka pahan voima ja vaikutus väistyi ja olotilani palasi normaaliksi. Taistelu oli voitettu!

Minulle on jäänyt salaisuudeksi se, miksi tämä olento vaivautui tulemaan minua ahdistamaan. Olenhan vain tavallinen uskova. Tämä kokemus vakuutti kuitenkin minulle, että tällaiset henkiolennot ovat totista totta. Olento, vaikka olikin näkymätön ja hengellinen, oli erittäin konkreettinen, hyvin selvästi havaittava. Minulla ei ollut pientäkään epäilystä, etteikö kyse ollut pahan voimasta. Lisäksi toistan vielä kerran: olin erittäin valveilla, en unessa.
        Toinen asia, joka voidaan tästä kokemuksestani todeta, on se, että sen, vaikka olikin minuun nähden murskaavan ylivoimainen, pahan piti väistyä, kun vain suuressa hädässä kutsuin Jeesusta avuksi. En kamppaillut millään omalla voimalla sitä vastaan, sillä en mitenkään voinut pärjätä sille. Sain vain ilmoille vaivaisia ahdistuksensekaisia hiljaisia "huutoja": Jeesus auta, Jeesus, Jeesus! Tämän vihollisolennon piti väistyä Jeesus nimen vuoksi!
        Minulla ei ole muita vastaavanlaisia kokemuksia ollut muita. Tämä vain, joten en ole mielestäni altis kokemaan tällaisia yhtenään.
        Halusin kertoa tämän sinulle siksi, että pahan henkiolennot ovat todellisia ja että Jeesus-nimi on niille liian kova vastus. Ajattele, pelkkä Jeesuksen avuksi kutsuminen riitti ja vihollisen piti lähteä pois.
        Toivon, että et pidä tätä jonain halpana yrityksenä, sillä kaikki, mitä kerroin, on totista totta. Minkään tavallisen nimen avuksihuutaminen ei olisi voinut auttaa, mutta tämä vihollisolento tiesi paremmin kuin minä tulen koskaan täällä maan päällä ymmärtämäänkään, että sen on väistyttävä Majesteetin ja Kuningasten Kuninkaan nimen edessä!

Vielä haluan huomauttaa, etten ole ollut missään vaiheessa okkultistisissa tms. tilaisuuksissa mukana.

Hienoa, että sinä sen tähän toit, sillä se on minulle aina riemastuttava ja muistamisen arvoinen kokemus, joka on suurenmoisella tavalla vakuuttanut, ettei perkeleellä ole mitään mahdollisuutta, koska Jeesus, joka minua rakastaa ja jota minä rakastan, on suurempi kuin mikään vihollisen voima!

37 Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
        38 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
        39 ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

Sinun sotasi kristittyjä vastaan kertoo murheellista kieltään siitä, kuinka sinä olet liittoutunut pahan kanssa ja vainoat Jeesuksen omia. Kunpa sinulle voisi käydä yhtä hyvin kuin Saulille muinoin, kun Jeesus hänet hevosen selästä pudotti ja kysyi häneltä: Miksi vainoat minua, kun Saul seurakuntaa herkeämättä vainosi.

• Timoriepu
        Muistathan, että kirjoitti:

saatana käy ympäri kuin kiljuva jalopeura, etsien, kenet saisi niellä.

Tuo selittää Teuvon vimman riistää uskovilta luot-
        tamus Jeesukseen.

Lisäksi saatana on syyttäjä!
        Sopii Teuvoon, kuin nakutettu.

Älä anna tuon valhehengen viedä itseltäsi uskoa
        Jeesukseen Kristukseen, mutta muista:
        "Meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan,
        vaan pimeydessä olevia pahoja henkiä vastaan."

Rukoillaan Teuvon puolesta, että hän vapautuisi
        noista saatanan kahleista!

Ymmärrän sen, että henkivallat ne Teuvoa sitovat ja vihaa hänessä vaikuttavat. Olen kyllä koittanut Teuvon puolesta rukoilla, mutta jotenkin se on vaikeaa, ihan kuin Pyhä Henki ei siihen kehottaisi. Hienoa on kuitenkin, jos jotkut ovat sen tehtäväkseen saaneet.

• Timoriepu

Olet polttanut siltasi takanasi muihin kristittyihin, toki heidän joukossaan on muotojumalisiakin ollut, joihin sitten olet pettynyt. Miksi sinä olet valinnut vihan tien?
        Miksi katsot niin paljon ihmisiin ja rakenteisiin? Miksi et katso vain ja ainoastaan Jeesukseen?

• Timo.
        Timoriepu kirjoitti:

Olet polttanut siltasi takanasi muihin kristittyihin, toki heidän joukossaan on muotojumalisiakin ollut, joihin sitten olet pettynyt. Miksi sinä olet valinnut vihan tien?
        Miksi katsot niin paljon ihmisiin ja rakenteisiin? Miksi et katso vain ja ainoastaan Jeesukseen?

Millaisessa muodossa arvioisit Jumalan koston sunia kohtaavan?

• Timoriepu kirjoitti:

helluntailaisten jeesuksen, jolla eri ole mitään tekemistä
        Pyhän Hengen antavan Jeesuksen Kristuksen kanssa.

• Timoriepu kirjoitti:

Hienoa, että sinä sen tähän toit, sillä se on minulle aina riemastuttava ja muistamisen arvoinen kokemus, joka on suurenmoisella tavalla vakuuttanut, ettei perkeleellä ole mitään mahdollisuutta, koska Jeesus, joka minua rakastaa ja jota minä rakastan, on suurempi kuin mikään vihollisen voima!

37 Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
        38 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
        39 ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

Sinun sotasi kristittyjä vastaan kertoo murheellista kieltään siitä, kuinka sinä olet liittoutunut pahan kanssa ja vainoat Jeesuksen omia. Kunpa sinulle voisi käydä yhtä hyvin kuin Saulille muinoin, kun Jeesus hänet hevosen selästä pudotti ja kysyi häneltä: Miksi vainoat minua, kun Saul seurakuntaa herkeämättä vainosi.

koska Saatanan ilmestyminen sinulle takasi sen, ettet enää pysty
        sen pelossa helluntailaisuudesta pois lähtemään, vaikka joka
        kerta seuroista pettyneenä kotiisi lähdet.

• on tuolla saatanalla
        TeuvoSuni kirjoitti:

myös huumorintajua!

• jeesuksen, joka osaa
        TeuvoSuni kirjoitti:

ainoastaan rienata toisia ja kiroilla saatanan nimeen!

• Timoriepu
        Timo. kirjoitti:

Millaisessa muodossa arvioisit Jumalan koston sunia kohtaavan?

En toivo Sunille mitään kostoa, vaan Pyhän Hengen vaikuttamaa todellista murtumista ja silmien avautumista, aivan niin kuin Saulillekin tapahtui. Jumala on äärettömän pitkämielinen.

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

En ole koskaan noin sanonut, kuin sinä väität minun sanoneen, vaan sinun runsas mielikuvituksesi sinua pyörittelee.
        Olen ollut monissa, monissa erittäin siunaavissa ja rakentavissa kokouksissa ja sitten ollut joskus vähemmän siunaavissa. Paljon on kiinni siitä, meneekö kokoukseen rukouksen hengessä ja oikealla asenteella.
        Mitä luulet, löydätkö ketään raamatun henkilöä, johon kannattaisi turvata ja toivoansa laittaa? Minä en ole löytänyt. Siksi VAIN Jeesukseen kannattaa luottaa ja uskoa. Ihmisiin ei.

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jumalan ainosyntinen Poika, jonka kautta kaikki on luotu ja joka kärsi ristillä sinun ja minun syntiemme tähden ja sovitti näin ne kertakaikkisesti. Hän on kuningasten Kuningas ja herrojen Herra ja tulee pian noutamaan omansa kotiin kirkkauteen taivaan kotiin. Hallelujaa!
        Haluatko olla siinä joukossa, jonka Jeesus hakee?

• Timoriepu kirjoitti:

En ole koskaan noin sanonut, kuin sinä väität minun sanoneen, vaan sinun runsas mielikuvituksesi sinua pyörittelee.
        Olen ollut monissa, monissa erittäin siunaavissa ja rakentavissa kokouksissa ja sitten ollut joskus vähemmän siunaavissa. Paljon on kiinni siitä, meneekö kokoukseen rukouksen hengessä ja oikealla asenteella.
        Mitä luulet, löydätkö ketään raamatun henkilöä, johon kannattaisi turvata ja toivoansa laittaa? Minä en ole löytänyt. Siksi VAIN Jeesukseen kannattaa luottaa ja uskoa. Ihmisiin ei.

jonka kerran tänne toit, jos jokin kohdan muistan väärin:

Näin ilmoitit:

"Kun katson itseeni, masennun.

Kun katson seurakuntaan, petyn.

Kun katson Jeesuksen, ilostun."

Etkö ole koskaan miettinyt sitä, miksi Jumala antoi minulle
        Poikansa ilmestyä, ja sinulle Saatanan ilmestyä?

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

jonka kerran tänne toit, jos jokin kohdan muistan väärin:

Näin ilmoitit:

"Kun katson itseeni, masennun.

Kun katson seurakuntaan, petyn.

Kun katson Jeesuksen, ilostun."

Etkö ole koskaan miettinyt sitä, miksi Jumala antoi minulle
        Poikansa ilmestyä, ja sinulle Saatanan ilmestyä?

Koko uskonelämän ydin on se, että uskon kohde on Jeesus Kristus, eikä ihminen. Tätä sinun on äärettömän vaikeaa ymmärtää. Joillakin sen ymmärtämiseen toki voi mennä kauan, mutta sinä tunnut olevan jo jatkoajalla asian suhteen. No, ollaan toiveikkaita.
        Toinen asia, jota sinä et ilmeisesti haluakaan ymmärtää on se, että vaikka saatana hyökkäsikin kimppuuni, sen Jumala itse salli ja mikä tärkeintä, Jeesus Kristus itse ilmestyi Pyhän Henkensä kautta ja ajoi saatanan tiehensä. Sinulla on näköjään asenne pielessä, sillä en oikein usko, että sinä noin yksinkertainen voit olla.

• Timoriepu kirjoitti:

Koko uskonelämän ydin on se, että uskon kohde on Jeesus Kristus, eikä ihminen. Tätä sinun on äärettömän vaikeaa ymmärtää. Joillakin sen ymmärtämiseen toki voi mennä kauan, mutta sinä tunnut olevan jo jatkoajalla asian suhteen. No, ollaan toiveikkaita.
        Toinen asia, jota sinä et ilmeisesti haluakaan ymmärtää on se, että vaikka saatana hyökkäsikin kimppuuni, sen Jumala itse salli ja mikä tärkeintä, Jeesus Kristus itse ilmestyi Pyhän Henkensä kautta ja ajoi saatanan tiehensä. Sinulla on näköjään asenne pielessä, sillä en oikein usko, että sinä noin yksinkertainen voit olla.

on juuri ruollainen ulkoistettu Jeesus, jota katsellaan
        ja mieluimmin vielä ristillä vertavuotavana, jotta verimantraajat
        saisivat joka päivä oman veriannoksensa.

Valituille Jeesus on heidän sydämessään, eikä yksin Jeesus
        vaan Pyhän Hengen kautta myöskin Isä:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani.
        Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen
        ja jäämme asumaan hänen luokseen."

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jeesus asuu uskon kautta minun sydämessäni ja elää ja vaikuttaa sieltä käsin hyviä asioita, kuten tämäkin tapaukseni osoittaa.
        Ikävä asia todella, että sinä olet valinnut kirouksen ja herjan tien.

• kohtalotoveri?
        Timoriepu kirjoitti:

Hämmästyin lukiessani tuota yöllistä kokemustasi, sillä minulla oli vuosia sitten samantapainen ja se pitkään hämmensi minua. Uskallan nyt kertoa siitä sinun kokemuksesi rohkaisemana:

Oli myöhä ilta, kello jotain 22.30 ja muu perhe nukkumassa, mieheni saattoi olla vielä töissä, en muista tarkasti. Olin itsekin menossa nukkumaan, olin lueskellut ja laittanut tekstiviestiä ystävälleni, tulin hammaspesulta huolettomin mielin, ajattelematta mitään sen kummempia. Ojensin käteni ottamaan kännykkää kirjahyllyltä, kun äkkiä tunsin, että selkäni takana seisoo joku tai jokin. Käsi jäi ojoon ja hengitys melkein salpautui. Ainoa, mitä tunsin, oli että tuo joku selkäni takana vihaamalla vihaa minua, vihaa koko olemuksensa voimalla. En kuullut sanoja, en nähnyt mitään, mutta se tunne välittyi voimakkaasti minulle. En pitkään aikaan uskaltanut liikahtaakaan, lopulta äkkiä käännähdin ja syöksyin sohvalle pitkälleni, kasvot sohvaa vasten. Sopertelin mielessäni "Jeesus, auta" mutta sanoja ei tullut suusta, lopulta sain sanottua ääneen : "Jeesus!" Silloin tunsin, että se jokin paha hellittää, se väistyy, lopulta se on poissa. Kykenin nousemaan sohvalta ja siirtymään omaan sänkyyni nukkumaan. Olin aivan ymmälläni kokemastani enkä uskaltanut puhua siitä kenellekään. Minäkään en ole ollut tekemisissä minkäänlaisen okkultismin kanssa. Jonkin aikaa pelkäsin, että tilanne toistuu. Se toistuikin myöhemmin, sinä iltana mieheni oli kotona mutta mennyt jo nukkumaan (minulla oli tapana lukea myöhään, lasten nukahdettua, en pelkää pimeää enkä yksin oloa). Tosin tunne pahan läsnäolosta ei ollut yhtä vahva, mutta silti pelottava, ja nyt tiesin jo, miten toimia. Huusin miehenikin paikalle ja pyysin häntä rukoilemaan puolestani, hän ei kokenut tilanteessa mitään erikoista mutta näki kyllä hätäni. Kerran vielä paha yritti lähestyä minua samalla tavalla, mutta silloin sanoin päättäväisesti heti alussa ääneen: "Herra Jeesus Kristus on suurempi kaikkia voimia ja valtoja, Hän on kuningasten Kuningas ja herrojen Herra. Minun ei tarvitse ottaa tätä vastaan." Siihen nuo "vierailut" loppuivat mutta en toivo samantapaista kenellekään. Painotan, että nyt en enää pelkää niiden uusiutumista, olen jotenkin vakuuttunut, ettei niin tapahdu enää. En tiedä, miten nämä kokemukseni on tulkittavissa hengellisesti, en ole niitä todellakaan etsinyt enkä halunnut. Mutta se, mitä ne minulle opettivat, on että JEESUS ON KORKEIN NIMI TÄSSÄ MAAILMASSA JA NÄKYMÄTTÖMÄSSÄKIN, SEN NIMEN EDESSÄ ON KAIKKIEN KUMARRUTTAVA JA POLVISTUTTAVA, SEN EDESSÄ ON PAHAN VÄISTYTTÄVÄ. Ja Raamattu todistaa samaa.

• Timoriepu
        kohtalotoveri? kirjoitti:

Hämmästyin lukiessani tuota yöllistä kokemustasi, sillä minulla oli vuosia sitten samantapainen ja se pitkään hämmensi minua. Uskallan nyt kertoa siitä sinun kokemuksesi rohkaisemana:

Oli myöhä ilta, kello jotain 22.30 ja muu perhe nukkumassa, mieheni saattoi olla vielä töissä, en muista tarkasti. Olin itsekin menossa nukkumaan, olin lueskellut ja laittanut tekstiviestiä ystävälleni, tulin hammaspesulta huolettomin mielin, ajattelematta mitään sen kummempia. Ojensin käteni ottamaan kännykkää kirjahyllyltä, kun äkkiä tunsin, että selkäni takana seisoo joku tai jokin. Käsi jäi ojoon ja hengitys melkein salpautui. Ainoa, mitä tunsin, oli että tuo joku selkäni takana vihaamalla vihaa minua, vihaa koko olemuksensa voimalla. En kuullut sanoja, en nähnyt mitään, mutta se tunne välittyi voimakkaasti minulle. En pitkään aikaan uskaltanut liikahtaakaan, lopulta äkkiä käännähdin ja syöksyin sohvalle pitkälleni, kasvot sohvaa vasten. Sopertelin mielessäni "Jeesus, auta" mutta sanoja ei tullut suusta, lopulta sain sanottua ääneen : "Jeesus!" Silloin tunsin, että se jokin paha hellittää, se väistyy, lopulta se on poissa. Kykenin nousemaan sohvalta ja siirtymään omaan sänkyyni nukkumaan. Olin aivan ymmälläni kokemastani enkä uskaltanut puhua siitä kenellekään. Minäkään en ole ollut tekemisissä minkäänlaisen okkultismin kanssa. Jonkin aikaa pelkäsin, että tilanne toistuu. Se toistuikin myöhemmin, sinä iltana mieheni oli kotona mutta mennyt jo nukkumaan (minulla oli tapana lukea myöhään, lasten nukahdettua, en pelkää pimeää enkä yksin oloa). Tosin tunne pahan läsnäolosta ei ollut yhtä vahva, mutta silti pelottava, ja nyt tiesin jo, miten toimia. Huusin miehenikin paikalle ja pyysin häntä rukoilemaan puolestani, hän ei kokenut tilanteessa mitään erikoista mutta näki kyllä hätäni. Kerran vielä paha yritti lähestyä minua samalla tavalla, mutta silloin sanoin päättäväisesti heti alussa ääneen: "Herra Jeesus Kristus on suurempi kaikkia voimia ja valtoja, Hän on kuningasten Kuningas ja herrojen Herra. Minun ei tarvitse ottaa tätä vastaan." Siihen nuo "vierailut" loppuivat mutta en toivo samantapaista kenellekään. Painotan, että nyt en enää pelkää niiden uusiutumista, olen jotenkin vakuuttunut, ettei niin tapahdu enää. En tiedä, miten nämä kokemukseni on tulkittavissa hengellisesti, en ole niitä todellakaan etsinyt enkä halunnut. Mutta se, mitä ne minulle opettivat, on että JEESUS ON KORKEIN NIMI TÄSSÄ MAAILMASSA JA NÄKYMÄTTÖMÄSSÄKIN, SEN NIMEN EDESSÄ ON KAIKKIEN KUMARRUTTAVA JA POLVISTUTTAVA, SEN EDESSÄ ON PAHAN VÄISTYTTÄVÄ. Ja Raamattu todistaa samaa.

Kyllä henkivallat ovat todellisia. Raamattu kertoo niistä hyvin selväsanaisesti.
        Olisimme todella heikoilla, jos ei meillä Jeesusta olisi, sillä itsessämme emme kykenisi vastustamaan pahan valtoja. Jeesuksen Kristuksen kanssa saamme kuitenkin aina voiton kiljuvasta jalopeurasta, joka ympärillä riehuu.
        Voimme päätellä, että pahalla on epätoivoinen kiire. Mutta me voitamme, sillä Jeesus on meissä ja meidän kanssamme joka päivä maailman loppuun asti ja ikuisuuksista ikuisuuksiin. Jeesuksen siunausta sinulle. Voit kiittää ystäväämme Teuvoa, sillä hänhän tuon kokemukseni tänne kopioi.

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tähän et vastannut.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000037949174

• Timoriepu kirjoitti:

Tähän et vastannut.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000037949174

itse sen tien, jonka halut omia haluja parhaiten tyydyttävät.
        Ja sinä olet valinnut helluntailaisuuden.

Oikeamieliselle Jumala itse näyttää sen tien ja tehtävän,
        jonka jo ennen syntymää on heille valinnut. Ja minulle se on tällainen:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo
        mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän, ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun
        puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä
        heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman
        minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Ja nyt olen kohta kolme vuotta ollut täällä nauttimassa
        niistä ihanista luontaiseduista, joita Jeesuksen omille
        kaikki väärämieliset auliisti lahjoittavat:

"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan.
        Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä
        omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

Ei tämä tämän ihmeellisempää ole, vaan täysin tavanomaista
        lopun ajan rajun eksytykseen kuuluvaa Jumalan paaduttamien
        väärämielisten hyökkäystä kaikkea sitä vastaan, mitä Pyhä Henki sanoo.

Samanlaiset Pyhästä Hengestä osattomat porttopapit ne uusiokasteella
        mitätöivät pelkästä armosta annetun kasteen, ja kastavat ihmisiä suoraan
        Saatanan omiksi. Siksi heidän käsien alta ensimmäisen kasteen
        saaneistakaan ei tähän päivään saakka ole kukaan myöhemmin päässyt
        ahtaasta portista sisälle ja saanut kokea Kristuksen puhdistusta ja
        saanut sydämeensä hänen Pyhää eli Totuuden Henkeään.

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

itse sen tien, jonka halut omia haluja parhaiten tyydyttävät.
        Ja sinä olet valinnut helluntailaisuuden.

Oikeamieliselle Jumala itse näyttää sen tien ja tehtävän,
        jonka jo ennen syntymää on heille valinnut. Ja minulle se on tällainen:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo
        mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän, ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun
        puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä
        heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman
        minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Ja nyt olen kohta kolme vuotta ollut täällä nauttimassa
        niistä ihanista luontaiseduista, joita Jeesuksen omille
        kaikki väärämieliset auliisti lahjoittavat:

"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan.
        Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä
        omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

Ei tämä tämän ihmeellisempää ole, vaan täysin tavanomaista
        lopun ajan rajun eksytykseen kuuluvaa Jumalan paaduttamien
        väärämielisten hyökkäystä kaikkea sitä vastaan, mitä Pyhä Henki sanoo.

Samanlaiset Pyhästä Hengestä osattomat porttopapit ne uusiokasteella
        mitätöivät pelkästä armosta annetun kasteen, ja kastavat ihmisiä suoraan
        Saatanan omiksi. Siksi heidän käsien alta ensimmäisen kasteen
        saaneistakaan ei tähän päivään saakka ole kukaan myöhemmin päässyt
        ahtaasta portista sisälle ja saanut kokea Kristuksen puhdistusta ja
        saanut sydämeensä hänen Pyhää eli Totuuden Henkeään.

Sinun ei pidä ihmetellä, miksi jotkut ( minä en ) sinua vihaavat. Olet valinnut vihan ja katkeruuden kylvövakkaseesi ja saat myös niittää samaa lajiketta. Luonnon laki näet.

• Timoriepu kirjoitti:

Sinun ei pidä ihmetellä, miksi jotkut ( minä en ) sinua vihaavat. Olet valinnut vihan ja katkeruuden kylvövakkaseesi ja saat myös niittää samaa lajiketta. Luonnon laki näet.

Vaikka Jumalan paaduttamana et pysty tätäkään todeksi uskomaan:

"Minä, Herra, olen antanut käskyn sotureille, jotka ovat
        minulle pyhitetyt, vihani aseiksi olen kutsunut omat sankarini.
        Minun mahtini on heidän ylpeytenään."

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Vaikka Jumalan paaduttamana et pysty tätäkään todeksi uskomaan:

"Minä, Herra, olen antanut käskyn sotureille, jotka ovat
        minulle pyhitetyt, vihani aseiksi olen kutsunut omat sankarini.
        Minun mahtini on heidän ylpeytenään."

Kun olet vihastasi tointunut, voit alkaa miettiä, mitä Jeesus omilleen sanoi ja mitä kehotti "vihamiehillekin" tekemään.
        Olen tosin aika pessimistinen suhteesi...

• Timoriepu kirjoitti:

Kun olet vihastasi tointunut, voit alkaa miettiä, mitä Jeesus omilleen sanoi ja mitä kehotti "vihamiehillekin" tekemään.
        Olen tosin aika pessimistinen suhteesi...

kertoa vihamiehillekin hänen totuutensa. Jota sinä et Jumalan paaduttamana
        enää kykene vastaanottamaan. Ja jos alkaisin sinulle sellaista
        sanomaa julistaa, kuin millä helluntailaiset sinut omakseen saivat,
        en enää sen jälkeen olisi Kristuksen palvelija.

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Viha ja katkeruus, joita kylvövakkasessasi on ja joita viskelet ympäriinsä eivät tuota hyvää hedelmää.
        Käänny armollisen Jeesuksen puoleen. Hänellä on runsaasti anteeksiantamusta.
        PS. Olen Jeesuksen oma, en helluntailaisten.

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

16 "Mutta pysy erilläsi epäpyhistä ja tyhjistä puheista, sillä niiden puhujat menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa,
        17 ja heidän puheensa jäytää ympäristöään niinkuin syöpä. Niitä ovat Hymeneus ja Filetus,
        18 jotka ovat totuudesta eksyneet, kun sanovat, että ylösnousemus jo on tapahtunut, ja he turmelevat useiden uskon.
        19 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
        20 Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta-ja hopea-astioita, vaan myös puu-ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
        21 Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.
        22 Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.
        23 Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja.
        24 Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
        25 hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
        26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään". 2. Tim.2: 16-26

Oletko koskaan pysähtynyt tuon kohdalle?

• Timoriepu kirjoitti:

Viha ja katkeruus, joita kylvövakkasessasi on ja joita viskelet ympäriinsä eivät tuota hyvää hedelmää.
        Käänny armollisen Jeesuksen puoleen. Hänellä on runsaasti anteeksiantamusta.
        PS. Olen Jeesuksen oma, en helluntailaisten.

kuvittelet helluntailaisten tietä elämäntieksi vaikka se on kuoleman tie.

• Timoriepu kirjoitti:

16 "Mutta pysy erilläsi epäpyhistä ja tyhjistä puheista, sillä niiden puhujat menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa,
        17 ja heidän puheensa jäytää ympäristöään niinkuin syöpä. Niitä ovat Hymeneus ja Filetus,
        18 jotka ovat totuudesta eksyneet, kun sanovat, että ylösnousemus jo on tapahtunut, ja he turmelevat useiden uskon.
        19 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
        20 Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta-ja hopea-astioita, vaan myös puu-ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
        21 Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.
        22 Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.
        23 Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja.
        24 Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
        25 hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
        26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään". 2. Tim.2: 16-26

Oletko koskaan pysähtynyt tuon kohdalle?

voi enää sävyisästi opettaa, eikä ole tarpeenkaan, koska
        Jumala on jo työnsä päätökseen saattanut, kun totuus on tullut torjutuksi.

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sitä mieltä minäkin olen sinusta ollut, että paatumuksesi on jo liian syvä.

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Oletko tehnyt parannusta, kun et enää karkeasti herjaa minua, kuten ennen teit?

• Timoriepu

Jatketaan tätä keskustelua myöhemmin, jos Jumala suo.
      Jeesuksen armo olkoon jokaisen kanssa, joka Jeesukseen turvaa.

• 10:25   älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.

• Timoriepu

Tuon jakeen otinkin aloituksessani mukaan.
        Mitenkähän nämä eräät menettelevät, joille ei mikään seurakunta ole tarpeeksi hyvä?

• hirvas
        Timoriepu kirjoitti:

Tuon jakeen otinkin aloituksessani mukaan.
        Mitenkähän nämä eräät menettelevät, joille ei mikään seurakunta ole tarpeeksi hyvä?

nuo sanat lausuttiin kun oli vain alkuseurakunta. Nyt erinimisiä "seurakuntia" on maailmassa kymmeniätuhansia, ja kaikki opettavat eri tavalla, mutta kaikki ilmoittavat olevansa oikeassa.

Mutta kun on vain yksi totuus Jeesus Kristus, niin ne jotka tekevät taivaallisen Isän tahdon, heistä muodostuu se pelastettujen joukko, joka on se todellinen Jeesuksen seurakunta.

• tarkoittaa nykyihmiselle,
        hirvas kirjoitti:

nuo sanat lausuttiin kun oli vain alkuseurakunta. Nyt erinimisiä "seurakuntia" on maailmassa kymmeniätuhansia, ja kaikki opettavat eri tavalla, mutta kaikki ilmoittavat olevansa oikeassa.

Mutta kun on vain yksi totuus Jeesus Kristus, niin ne jotka tekevät taivaallisen Isän tahdon, heistä muodostuu se pelastettujen joukko, joka on se todellinen Jeesuksen seurakunta.

että"älkää jättäkö seurakuntanne kokousta!" Siis seurakunTANNE, eikä pelkästään seurakunnan. Siis OMAN seurakuntanne kokousta. Kaikki ne seurakunnat ovat Jumalan seurakuntia, joissa uskotaan Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikana ja lunastajana. Jeesus on HERRA, vai kuis on?

• LUNASTAJANAAN
        tarkoittaa nykyihmiselle, kirjoitti:

että"älkää jättäkö seurakuntanne kokousta!" Siis seurakunTANNE, eikä pelkästään seurakunnan. Siis OMAN seurakuntanne kokousta. Kaikki ne seurakunnat ovat Jumalan seurakuntia, joissa uskotaan Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikana ja lunastajana. Jeesus on HERRA, vai kuis on?

uskovista ihmisistä. Niistä, jotka panevat TOIVONSA Kristukseen USKOEN todeksi Raamatun ilmoituksen siitä, että VAIN HÄNESSÄ ON PELASTUS!

• hirvas

jehovien valtakunnansalille, mormoonikirkon seurakuntaan, adventtikirkon seurakuntaan, vanhoollislestadiolaiseen seurakuntaan, hellareihin, evl-seurakuntaan ym ym...
        Nehän ovat sinun ajatuksen mukaan kaikki Jumalan seurakuntia.

Ne kaikki ilmoittavat uskovansa Jeesukseen, mutta kaikilla on omat vääristellyt ihmisopit. Kyse on siis siitä mitä sinulle opetetaan ja mitä sinä uskot?

Uskotko että, Jeesus on tullut ja alkanut hallita näkymättömänä valtakuntaansa 1. lokakuuta 1914? Se on erään em. "seurakunnan" opetus. Onko kyseessä siis Jumalan seurakunta?

• pohdit

Ei sinulle kuulu raamatun tekstien nykyaikaistaminen. Tekstit on kirjoitettu niille ihmisille, jotka silloin elivät "tämän sukupolven aikana" siis jeesuksen ajan ihmiset. KAIKKI on jo tapahtunut, mitä sinä vielä odotat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2297
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1413
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1208
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      889
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      831
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      822
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      202
      799
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      17
      792
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      765
    Aihe