Hihhulin jumalkompleksi

Retrohetero

Jos kukaan on huomannut, hihhuli on ottanut
jumalan paikan jo Mooseksen ajoista lähtien,
riippumatta uskontokunnasta- tai suuntauksesta.
Hihhuli tuomitsee homoseksuaalit, niukan
pukeutumisen tai videopelit, ihan kuin
jumala. Raamatun mukaan jumala on suurin,
eikä kukaan alkeellinen ihminen voi olla
jumalaa lähelläkään.

Jostain syystä hihhuli pystyy kuitenkin olemaan
jumala itselleen ja muille, johtuen ilmeisesti
vituiksi menneestä anaalivaiheesta. Parempi
selitys on, ettei jumalaa ole ja hihhuli
joutuu luomaan jumalansa omien tekojensa kautta.
Vai onko joku nähnyt tai kuullut aborttikliniikan
räjähtävän jumalan toimesta? Ei, mutta monen
hihhulin toimesta kyllä. Hihhulit perustelevat
tekonsa "jumalan käskynä", joten teoriani on
aikalailla vedenpitävä. Jumalaa ei näy missään,
mutta jumalkaltaisia hihhuleita kylläkin.

Hihhulit, pitäkää se turpanne kiinni. Te olette
jotain äpäräkakaroita hiekkalaatikolla;
tappelemassa kenen isi on paras isi, vaikkei
kukaan ole koskaan nähnytkään isiä, eikä tiedä
sen paremmuudesta sen enempää kuin kotilo
Ohmin laista. Ainoa argumentti oman isin
paremmuudesta on Plaston kuorma-auto, mikä
läsähtää vastapuolen päähän.

30

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta..

      uusi tv-sarja "kenen isi plöräyttää isoimmat tortut?". Just passeli sarja hihuillemme.

      Tuonkin ohjelman mainosta katsoessa on kyl tullut mieleen, voiko rimaa enää siitä mitenkään alittaa? TV7 kun ei minulla onnekseni edes näy:)

    • Valkoparta
      • Bubastis.tm

      • Valkoparta
        Bubastis.tm kirjoitti:

        Gangajilla on taas viesti sinulle. Ei tarvitse odottaa että joku messias putoaa taivaasta, vaikka putoiskin, niin so what?

        http://www.youtube.com/watch?v=1E50Cn77TgU

        Kuuntelin tuon jo eilen. Mukava nainen tuo Gangaji.

        Tulkitset väärin sen animation. Se "i'm separate" seinän takana oleva "messias" on se "true self", "silent awareness".


      • Bubastis.tm
        Valkoparta kirjoitti:

        Kuuntelin tuon jo eilen. Mukava nainen tuo Gangaji.

        Tulkitset väärin sen animation. Se "i'm separate" seinän takana oleva "messias" on se "true self", "silent awareness".

        en tarvitse tuollaista vertauskuvaa että olisin itse jeesus. En kuulu kohderyhmään taaskaan.
        Ymmärrät varmaan että minua kiinnostaa vain asiat joissa jeesustutista ja uskonnosta on jo päästetty irti.


      • Valkoparta
        Bubastis.tm kirjoitti:

        en tarvitse tuollaista vertauskuvaa että olisin itse jeesus. En kuulu kohderyhmään taaskaan.
        Ymmärrät varmaan että minua kiinnostaa vain asiat joissa jeesustutista ja uskonnosta on jo päästetty irti.

        Animaatiossa esiintyy seuraavat "käsitteet":

        se joka kumartelee jne = ego (katoaa lopuksi)
        "i'm separate" -seinä = ajatus, uskomus, luulo
        ajatuksen toisella puolella = todellinen minä
        mötikkä = kaikki on yhtä

        En näe eroa Gangajin opetukseen.


      • Nasse.

        "Asioiden vastustaminen vain vahvistaa vastustamisen kohdetta. "

        Siksi eräiden vajakkien manuaaliin on kirjoitettu että vastustaminen vai osoittaa heidän olevan oikeassa.


      • Bubastis.tm
        Valkoparta kirjoitti:

        Animaatiossa esiintyy seuraavat "käsitteet":

        se joka kumartelee jne = ego (katoaa lopuksi)
        "i'm separate" -seinä = ajatus, uskomus, luulo
        ajatuksen toisella puolella = todellinen minä
        mötikkä = kaikki on yhtä

        En näe eroa Gangajin opetukseen.

        häviä minnekään.


      • Lukemista kaikille
        Bubastis.tm kirjoitti:

        häviä minnekään.

        ***************

        Hyvää luettavaa: Eckhart Tolle: Läsnäolon voima
        tie henkiseen heräämiseen.
        Ajattelun ulottumattomissa on valtava määrä älykkyyttä. Ajatus on vain sen pienen pieni osanen. Oivallat, että kaikki todella merkitsevä –
        kauneus, rakkaus, luovuus, ilo, sisäinen rauha –
        nousee mielen tuolta puolen.
        Alat herätä. Lisäksi teos ”Uusi Maa - Elämän tarkoituksen oivaltaminen”
        Myös muita Tollen teoksia voi suositella,
        mutta ne eivät avaudu, ellei omaa egoa saada
        edes tilapäisesti hiljaiseksi.


      • Valkoparta
        Bubastis.tm kirjoitti:

        häviä minnekään.

        Takertuminen siihen katoaa. Ego pysyy kurissa. Ja voihan se takertuminen tulla takaisinkin. Siksi tällainen 'valaistuminen' koetaan NYT-hetkessä. Jos sanoo olevansa valaistunut, tarkoittaa, että se on pysyvä olotila. Se taas ei ole NYT-hetkeä, vaan tulevaisuutta.


      • Bubastis.tm
        Lukemista kaikille kirjoitti:

        ***************

        Hyvää luettavaa: Eckhart Tolle: Läsnäolon voima
        tie henkiseen heräämiseen.
        Ajattelun ulottumattomissa on valtava määrä älykkyyttä. Ajatus on vain sen pienen pieni osanen. Oivallat, että kaikki todella merkitsevä –
        kauneus, rakkaus, luovuus, ilo, sisäinen rauha –
        nousee mielen tuolta puolen.
        Alat herätä. Lisäksi teos ”Uusi Maa - Elämän tarkoituksen oivaltaminen”
        Myös muita Tollen teoksia voi suositella,
        mutta ne eivät avaudu, ellei omaa egoa saada
        edes tilapäisesti hiljaiseksi.

        90-luvulla tarpeeks monta kertaa että se heräämisen kaipuu on ohi mun osalta tältä erää.

        Undoing, nondoing on kanssa jo harrastettu loppuun.

        Ja ne kaikki uuuuudelleeeen syntymiset.

        Byron Bayssa kävi näitä luennoitsijoita ja kaiken maailman mestareita magic maneja koko ajan-se oli oikea hihuhumbugstarchild-mesta niille.

        Eräällä luennolla oli brasilialaisen landlordini kanssa, Jaiminin, jolla nousi veri päähän liiasta mateekahvinlisukkeesta. Taas kuunneltiin heräämisen tarvetta ja sen ihmeellisyyttä...Jaiminilla pullistui otsasuoni välittömästi ja hän huusi, "kuinka monta kertaa pitää herätä ja valaistua ennenkuin se riittää!"
        Luennoitsija ei osanut vastata.

        Mikrokuorintaa täytyy tietenkin tehdä säännöllisesti, senhän tietää kaikki kosmetologit.
        Näin pysyy kuosissa.

        Valaistumisen ja syntymisen sijaan minua kiinnostaa enemmän manifestointi ja voimavarojen kehittäminen. Myöskin laajemmat kokonaisuudet kuin pelkästään oma napa.

        Varmasti suosittelemasi kirja on hyvä siihen mihin se on tarkoitettu. En kuitenkaan kuulu kohderyhmään :D.


      • Bubastis.tm
        Valkoparta kirjoitti:

        Takertuminen siihen katoaa. Ego pysyy kurissa. Ja voihan se takertuminen tulla takaisinkin. Siksi tällainen 'valaistuminen' koetaan NYT-hetkessä. Jos sanoo olevansa valaistunut, tarkoittaa, että se on pysyvä olotila. Se taas ei ole NYT-hetkeä, vaan tulevaisuutta.

        tarkkailet. Se on paha juttu, kun se ei lopu koskaan, takertuminen menee vain hienojakoisemmaksi :D

        Toisaalta, onhan se hauskaakin. Hienojakoiset ovat niin hauskoja asioita. Kaikki näkyy läpi.

        Olen menossa varsinaiseen madonreikään, pidä hauskaa :D.


      • Valkoparta
        Bubastis.tm kirjoitti:

        tarkkailet. Se on paha juttu, kun se ei lopu koskaan, takertuminen menee vain hienojakoisemmaksi :D

        Toisaalta, onhan se hauskaakin. Hienojakoiset ovat niin hauskoja asioita. Kaikki näkyy läpi.

        Olen menossa varsinaiseen madonreikään, pidä hauskaa :D.

        Hyvä, että homma on hanskassa.


      • Valkoparta
        Bubastis.tm kirjoitti:

        90-luvulla tarpeeks monta kertaa että se heräämisen kaipuu on ohi mun osalta tältä erää.

        Undoing, nondoing on kanssa jo harrastettu loppuun.

        Ja ne kaikki uuuuudelleeeen syntymiset.

        Byron Bayssa kävi näitä luennoitsijoita ja kaiken maailman mestareita magic maneja koko ajan-se oli oikea hihuhumbugstarchild-mesta niille.

        Eräällä luennolla oli brasilialaisen landlordini kanssa, Jaiminin, jolla nousi veri päähän liiasta mateekahvinlisukkeesta. Taas kuunneltiin heräämisen tarvetta ja sen ihmeellisyyttä...Jaiminilla pullistui otsasuoni välittömästi ja hän huusi, "kuinka monta kertaa pitää herätä ja valaistua ennenkuin se riittää!"
        Luennoitsija ei osanut vastata.

        Mikrokuorintaa täytyy tietenkin tehdä säännöllisesti, senhän tietää kaikki kosmetologit.
        Näin pysyy kuosissa.

        Valaistumisen ja syntymisen sijaan minua kiinnostaa enemmän manifestointi ja voimavarojen kehittäminen. Myöskin laajemmat kokonaisuudet kuin pelkästään oma napa.

        Varmasti suosittelemasi kirja on hyvä siihen mihin se on tarkoitettu. En kuitenkaan kuulu kohderyhmään :D.

        Ihan vain mielenkiintoisena yksityikohtana.

        http://www.basambooks.fi/kirja.php?detail_id=151


      • Bubastis.tm
        Valkoparta kirjoitti:

        Ihan vain mielenkiintoisena yksityikohtana.

        http://www.basambooks.fi/kirja.php?detail_id=151

        niinkuin kaikki muutkin alalla olevat.

        En nyt vain ole hirveän kiinnostunut tästä aiheesta enää. Kiva katsoa pari videota, mutta siihen se jää, se mielenkiinto.


      • Retrohetero

        Minun pointti: hihhuli tekee itsestään jumalan,
        koska (olematon)jumala ei tee mitään.

        Sinun pointti: ?


    • puusilimä

      olen hihhuleilta yrittänyt kysyä, että mikä heidät oikeuttaa tuomitsemaan muita ja muiden tekoja(olivatpa teot mitä tahansa).
      tyypillistä raamattu copy/paskaa tuli joka ei edes kuulunut asiaan ja haukkuja. yhtään oikeaa syytä ei tullut.
      saa nähdä mikä on tämän päivän saldo.
      täytyy ilmeisesti todeta ettei heillä ole mitään syytä vaan hihut todellakin ovat "nostaneet" itsensä jumalaksi.

      toisaalta se voi olla juuri noin, koska pitäähän heillä "jumala" olla kun se originaalikaan ei vastaa eikä auta. niiden kuuppajumi on sit vähän pahentunut ja nyt kuvitellaan että jumala on, mutta ei tajuta että ne itse itsestään ovat kuuppajumijumalia kehittäneet, jotka palvovat oikeastaan vain itseään.
      narsismiksikin sitä voisi nimittää, höystettynä muutamalla harhalla jotka tietenkin vaihtelevat kuuppajumiyksilön mukaan.

      • Retrohetero

        Kuuppajumin informaation vastaanottokyky on
        tasan nolla. En ymmärrä edes miksi jaksan
        näille jumikuupille vittuilla, kun
        mikään ei mene perille. Onko tässä edes
        mitään mieltä?


    • haisee paskalle

      äläpä sie ruskea kieline natsihomo ruikuta nui pahasti koska tää maailma nyt vaan on tälläne heterogeeninen mesta jossa te äiteen pikkupojat jouutte itte puristelemaan finninne

      • mielikuvitusotus

        sinun pääsi sisään en kyllä jää. ajatuksesi ovat sen verran rajuja. poistuessani, pelkkää ilkeyttäni paljastan kaikille sinun olevan kaappihomo. moi moi.


      • tervesii
        mielikuvitusotus kirjoitti:

        sinun pääsi sisään en kyllä jää. ajatuksesi ovat sen verran rajuja. poistuessani, pelkkää ilkeyttäni paljastan kaikille sinun olevan kaappihomo. moi moi.

        nii siehä et ooo


      • käytät
        mielikuvitusotus kirjoitti:

        sinun pääsi sisään en kyllä jää. ajatuksesi ovat sen verran rajuja. poistuessani, pelkkää ilkeyttäni paljastan kaikille sinun olevan kaappihomo. moi moi.

        nyt uutta nicciä


      • mielikuvitusotus
        käytät kirjoitti:

        nyt uutta nicciä

        sie olet nyt erehtynyt
        ja ajattelusi paikalleen jämähtänyt
        pääsi sisällä minä huutelen
        ja ajatteluasi ohjailen
        koskaan et minulta rauhaa saa
        pakenitpa vaikka huitsin nevadaan.


      • Retrohetero

        natsien perseenreiät, olet väärällä palstalla.
        Ehkä joku "Letherhose Nazi Arschloht" dot com
        voisi auttaa fetissisi kanssa, minä en...


    • jumalan

      omaksi kuvakseen. Siksi jumalakin on niin epätäydellinen, epärationaalinen, itsekäs, väkivaltainen ja paha.

    • hörinää, niin naivia sisäpi...

      "Hihhuli tuomitsee homoseksuaalit, niukan
      pukeutumisen tai videopelit, ihan kuin
      jumala." ei pidä paikkaansa.

      "Hihhulit, pitäkää se turpanne kiinni. Te olette
      jotain äpäräkakaroita hiekkalaatikolla"

      -kuin hihhuleiden kokouksessa.

      • Retrohetero

        sinä hihhuli tumppuusi.


    • vastaaja x

      olevaisien ongelma tunnetussa materiaalisuudessa

      on lähinnä se, etteivät he ole tulleet "sinuiksi"

      ympäröivän olevaisuuden kanssa henkisesti. Ei

      sen kummempaa. Ainoastaan hullut elävät tunnetusta maailmassa "hullusti", et kai halua liittyä heidän joukkoon ? Jos niin ota itseäsi niskasta ja muistuttele itsellesi aina silloin tällöin olevaisuudessa olon tarkoitus.

      • Retrohetero

        vittuakaan mitä yrität sanoa. Jumalkompleksi
        on ja pysyy kuuppajumin ominaisuutena, selitit
        mitä tahansa.


    • Ohmin lain hyvä muistisääntö on P U I M U R I.
      Joskus hihullaki leikkaa ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe