Sain aamulla lempeän herätyksen, kun havahduin siihen, että kissa istui vieressä ja tuijotti minua. Kun käänsin kylkeä ja yritin nukahtaa uudelleen, niin se siirtyi nuolemaan minun päänahkaani. Ylöshän siitä oli noustava.
Tulin äsken paseerulta ja ulkona on vallan hieno ilma. Muutama sana naapureitten kanssa ja jätskit kaupasta. Kissa sai osansa ja minä söin loput. Miten voikin elämä tuntua nyt niin mukavalta.
Onko kellään muulla samanlaisia oireita taudista, joka ilmenee selittämättömällä onnentunteella?
Onko hyvä päivä tänään?
10
255
Vastaukset
- Braun.
Kissasi nuoli anustasi, et vain tunnusta.
Kysy kissaltasi onko se hihhuli vai ateisti?- Kössönöm
kissa ei usko jumalolentoihin.
- e.k.v_
Kyllä vaan. Tänään on ollut aivan mahtavan upea päivä.
Oikein mukavasti on sunnuntai mennyt. Kahvia ja hyvää seuraa on ollut. Aurinko on tänään suosinut!
- Kössönöm
Meillä on keittiön ikkunan alla vanhoja lehtipuita (en tiedä mitä ne ovat) ja nyt ne hehkuvat upeissa väreissä.
Kyllä tämäkin käsittämätön onnentunne tästä haihtuu, kun alkaa räntää roiskimaan. Mutta se on sitten sen ajan murhe. Kössönöm kirjoitti:
Meillä on keittiön ikkunan alla vanhoja lehtipuita (en tiedä mitä ne ovat) ja nyt ne hehkuvat upeissa väreissä.
Kyllä tämäkin käsittämätön onnentunne tästä haihtuu, kun alkaa räntää roiskimaan. Mutta se on sitten sen ajan murhe...sitten on mukava olla kotona ja odotella kevättä!
Näillä leveysasteilla on niin lauhat talvet, aivan kuin olisi vain pidennetty syksy.
On kyllä ollu jees päivä. Täällä on koko päivän paistanu aurinko. Ja yllättäen sain vaimon mukaan juoksulenkille( hän pyöräili,mutta kuitenkin) oli mukava lenkkeillä ja jutella upeassa ilimassa.
Sen jälkeen vaimo pyöräytti spagettia herkullisella kastikkeella.
Ja päälle kunnon päikkärit, kyl kelepaa :)- tintsu.re
hyvä päivä tänään, tosin minulla
lähes joka päivä on hyvä:)
Onko sitä vaikea uskoa?
Paitsi eilen oli vähän surullinen olo,
sillä oli lapseni kuoleman vuosipäivä.- Kössönöm
Ja haikeutta myös.
Kyllä minä uskon, että sinulla on lähes joka päivä hyvä. Niin se yleensä on valoisalla ihmisellä.
- Hanna
Tänä syksynä on ollut mahdollista liikkua paljon luonnossa. Olen uskovaisen ystäväni kanssa marjastanut, sienestänyt ja valokuvannut - meillä on ollut todella hauskaa ja sielun, hengen harmonia viettäessä aikaa yhdessä. Keskustelemme paljon elämästä ja meitä yhdistää usko Jumalaan. Miten turvallista on elää ja kokea asioiden järjestyvän ihmeellisesti.
Tulimme päivällä Jumalanpalveluksesta ja kävimme eräällä harjulla. Ruska-aikakin alkaa olla parhaillaan ja on kaunista. Elämä on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j322771Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411321Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945