Sain aamulla lempeän herätyksen, kun havahduin siihen, että kissa istui vieressä ja tuijotti minua. Kun käänsin kylkeä ja yritin nukahtaa uudelleen, niin se siirtyi nuolemaan minun päänahkaani. Ylöshän siitä oli noustava.
Tulin äsken paseerulta ja ulkona on vallan hieno ilma. Muutama sana naapureitten kanssa ja jätskit kaupasta. Kissa sai osansa ja minä söin loput. Miten voikin elämä tuntua nyt niin mukavalta.
Onko kellään muulla samanlaisia oireita taudista, joka ilmenee selittämättömällä onnentunteella?
Onko hyvä päivä tänään?
10
273
Vastaukset
- Braun.
Kissasi nuoli anustasi, et vain tunnusta.
Kysy kissaltasi onko se hihhuli vai ateisti?- Kössönöm
kissa ei usko jumalolentoihin.
- e.k.v_
Kyllä vaan. Tänään on ollut aivan mahtavan upea päivä.
Oikein mukavasti on sunnuntai mennyt. Kahvia ja hyvää seuraa on ollut. Aurinko on tänään suosinut!
- Kössönöm
Meillä on keittiön ikkunan alla vanhoja lehtipuita (en tiedä mitä ne ovat) ja nyt ne hehkuvat upeissa väreissä.
Kyllä tämäkin käsittämätön onnentunne tästä haihtuu, kun alkaa räntää roiskimaan. Mutta se on sitten sen ajan murhe. Kössönöm kirjoitti:
Meillä on keittiön ikkunan alla vanhoja lehtipuita (en tiedä mitä ne ovat) ja nyt ne hehkuvat upeissa väreissä.
Kyllä tämäkin käsittämätön onnentunne tästä haihtuu, kun alkaa räntää roiskimaan. Mutta se on sitten sen ajan murhe...sitten on mukava olla kotona ja odotella kevättä!
Näillä leveysasteilla on niin lauhat talvet, aivan kuin olisi vain pidennetty syksy.
On kyllä ollu jees päivä. Täällä on koko päivän paistanu aurinko. Ja yllättäen sain vaimon mukaan juoksulenkille( hän pyöräili,mutta kuitenkin) oli mukava lenkkeillä ja jutella upeassa ilimassa.
Sen jälkeen vaimo pyöräytti spagettia herkullisella kastikkeella.
Ja päälle kunnon päikkärit, kyl kelepaa :)- tintsu.re
hyvä päivä tänään, tosin minulla
lähes joka päivä on hyvä:)
Onko sitä vaikea uskoa?
Paitsi eilen oli vähän surullinen olo,
sillä oli lapseni kuoleman vuosipäivä.- Kössönöm
Ja haikeutta myös.
Kyllä minä uskon, että sinulla on lähes joka päivä hyvä. Niin se yleensä on valoisalla ihmisellä.
- Hanna
Tänä syksynä on ollut mahdollista liikkua paljon luonnossa. Olen uskovaisen ystäväni kanssa marjastanut, sienestänyt ja valokuvannut - meillä on ollut todella hauskaa ja sielun, hengen harmonia viettäessä aikaa yhdessä. Keskustelemme paljon elämästä ja meitä yhdistää usko Jumalaan. Miten turvallista on elää ja kokea asioiden järjestyvän ihmeellisesti.
Tulimme päivällä Jumalanpalveluksesta ja kävimme eräällä harjulla. Ruska-aikakin alkaa olla parhaillaan ja on kaunista. Elämä on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399