Pohjoiskoreassa on miljoonia jotka uskoo Kim Il-sungin jumalallisiin kykyihin.
Jos miljoonat ihmiset uskoo tähän niin kyllä siinä silloin jotain perää täytyy olla. HEH HEH HEH ...
Miksi te kristityt uskikset ette usko tähän vaikka miljoonat PohjoisKorealaiset uskoo?
Uskooko uskis?
13
374
Vastaukset
- ????
Vaikka olisin viimeinen kristitty Jeesuksen uskovainen, silti olisin Taivaskelpoinen. Sitä paitsi Saatana on voimallinen vastustaja ja miljoonat vastustvat ja miljoonat kannattavatja toteuttavat Hänen Sanaansa. Lukekaa Raamattua, ettette kompastu !
- ja pahasti
raamattuunne:-)
- : ????
Ihmismielen, sekä tekee pahaksi kielen!
t: : ????
>>>>Uskooko uskis? Pohjoiskoreassa on miljoonia jotka uskoo Kim Il-sungin jumalallisiin kykyihi
>>>Jos miljoonat ihmiset uskoo tähän niin kyllä siinä silloin jotain perää täytyy olla. HEH HEH HEH ...
Miksi te kristityt uskikset ette usko tähän vaikka miljoonat PohjoisKorealaiset uskoo?- Retrohetero
jeesus ollut sitten ihminen? Teki pari taikatemppua
(siihen pystyy ihminen, ei tarvi olla mikään
jumala), ristiinnaulittiin (ei laittanut super-
voimillaan vastaan, niitä ei tainnut olla) ja
katosi haudastaan (tyhjä hauta ei tarkoita
jumalallista väliintuloa vaan haudanryöstöä).
Sinä siis uskot aivan selvästi muinaiseen
ihmiseen.
Ja uskot myös moneen ihmiseen jotka ovat sinulle
raamattua tulkanneet, esim. vanhempasi. Eli
taas kerran, uskot ihmiseen. Katsos kun kaikki
eri jeesus-suuntaukset eivät voi olla tosia,
sinä roikut ihmisen tulkinnan varassa.
Joten kynnys uskoa Kim Il-Sungiin on aivan yhtä
matala/korkea kuin jeesukseen... Retrohetero kirjoitti:
jeesus ollut sitten ihminen? Teki pari taikatemppua
(siihen pystyy ihminen, ei tarvi olla mikään
jumala), ristiinnaulittiin (ei laittanut super-
voimillaan vastaan, niitä ei tainnut olla) ja
katosi haudastaan (tyhjä hauta ei tarkoita
jumalallista väliintuloa vaan haudanryöstöä).
Sinä siis uskot aivan selvästi muinaiseen
ihmiseen.
Ja uskot myös moneen ihmiseen jotka ovat sinulle
raamattua tulkanneet, esim. vanhempasi. Eli
taas kerran, uskot ihmiseen. Katsos kun kaikki
eri jeesus-suuntaukset eivät voi olla tosia,
sinä roikut ihmisen tulkinnan varassa.
Joten kynnys uskoa Kim Il-Sungiin on aivan yhtä
matala/korkea kuin jeesukseen...>>>Eikös jeesus ollut sitten ihminen? Teki pari taikatemppua
(siihen pystyy ihminen, ei tarvi olla mikään
jumala), ristiinnaulittiin (ei laittanut super-
voimillaan vastaan, niitä ei tainnut olla) ja
katosi haudastaan (tyhjä hauta ei tarkoita
jumalallista väliintuloa vaan haudanryöstöä).
Sinä siis uskot aivan selvästi muinaiseen
ihmiseen.Ja uskot myös moneen ihmiseen jotka ovat sinulle
raamattua tulkanneet, esim. vanhempasi. Eli
taas kerran, uskot ihmiseen. Katsos kun kaikki
eri jeesus-suuntaukset eivät voi olla tosia,
sinä roikut ihmisen tulkinnan varassa.Joten kynnys uskoa Kim Il-Sungiin on aivan yhtä
matala/korkea kuin jeesukseen...- Retrohetero
Jumalanhullu kirjoitti:
>>>Eikös jeesus ollut sitten ihminen? Teki pari taikatemppua
(siihen pystyy ihminen, ei tarvi olla mikään
jumala), ristiinnaulittiin (ei laittanut super-
voimillaan vastaan, niitä ei tainnut olla) ja
katosi haudastaan (tyhjä hauta ei tarkoita
jumalallista väliintuloa vaan haudanryöstöä).
Sinä siis uskot aivan selvästi muinaiseen
ihmiseen.Ja uskot myös moneen ihmiseen jotka ovat sinulle
raamattua tulkanneet, esim. vanhempasi. Eli
taas kerran, uskot ihmiseen. Katsos kun kaikki
eri jeesus-suuntaukset eivät voi olla tosia,
sinä roikut ihmisen tulkinnan varassa.Joten kynnys uskoa Kim Il-Sungiin on aivan yhtä
matala/korkea kuin jeesukseen..."-Jeesus oli lihaan tullut Jumalan Sana, Jumala.
Jeesus esitteli maailmalle Jumalan omassa
Persoonassaan, muutoin ihmiset eivät olisi päässeet
Jumalan tuntemiseen."
Perustuu mihin? Todisteet on missä?
"-erehdyt, esim vanhempani eivät ole yhtään kertaa Raamattua minulle esittäneet, vailla uskoa kun olivat."
Joku muu sitten. Tuskin asuit aikuisikään
kellarissa ja yhtäkkiä keksit jeesuksen.
Joku siis kertoi sinulle jeesuksesta ja
kristinuskosta, joku jolla oli oma
mielipide aiheesta. Se ei ollut takuulla lainkaan
samanlainen kuin alkukristyillä.
"-jos ihmisten tulkintojen varassa olisin, sekamelskaa olisi, koska on niin momenlaista "opea". Kyllä Jumalan Sana Pyhässä Hengessä avautuneena johtaa totuuteen ilman ns. opettajiakin."
Ihminenhän on tulkintojen varassa. Lestaadiolaiset
ovat Lars Leevin tulkinnan varassa, samoin hellarit,
luterilaiset, baptistit... Miten on mahdollista
näin monta eri tulkintaa, jos siihen ei vaikuta
ihmisen mielipide, vaan pelkästään "jumalan sana"?
Joten äläpä sinä paskaa jauha... Retrohetero kirjoitti:
"-Jeesus oli lihaan tullut Jumalan Sana, Jumala.
Jeesus esitteli maailmalle Jumalan omassa
Persoonassaan, muutoin ihmiset eivät olisi päässeet
Jumalan tuntemiseen."
Perustuu mihin? Todisteet on missä?
"-erehdyt, esim vanhempani eivät ole yhtään kertaa Raamattua minulle esittäneet, vailla uskoa kun olivat."
Joku muu sitten. Tuskin asuit aikuisikään
kellarissa ja yhtäkkiä keksit jeesuksen.
Joku siis kertoi sinulle jeesuksesta ja
kristinuskosta, joku jolla oli oma
mielipide aiheesta. Se ei ollut takuulla lainkaan
samanlainen kuin alkukristyillä.
"-jos ihmisten tulkintojen varassa olisin, sekamelskaa olisi, koska on niin momenlaista "opea". Kyllä Jumalan Sana Pyhässä Hengessä avautuneena johtaa totuuteen ilman ns. opettajiakin."
Ihminenhän on tulkintojen varassa. Lestaadiolaiset
ovat Lars Leevin tulkinnan varassa, samoin hellarit,
luterilaiset, baptistit... Miten on mahdollista
näin monta eri tulkintaa, jos siihen ei vaikuta
ihmisen mielipide, vaan pelkästään "jumalan sana"?
Joten äläpä sinä paskaa jauha...>>>
Ihminenhän on tulkintojen varassa. Lestaadiolaiset
ovat Lars Leevin tulkinnan varassa, samoin hellarit,
luterilaiset, baptistit... Miten on mahdollista
näin monta eri tulkintaa, jos siihen ei vaikuta
ihmisen mielipide, vaan pelkästään "jumalan sana"?
Joten äläpä sinä paskaa jauha...
- Uskis.
Minä en taas usko muuhun kuin Mirkan kirjoitusvirheisiin ja sivistymättömyyteen.
- vastaus epäuskoinen
www.todistajat.net
www.uskojaurheilu.fi
www.tv7.fi
www.kan.fi
www.sisälahetys.fi No me Kristityt uskikset uskotaan tietenki niinku Raamattu opettaa eli siihen Raamatun Jumalaan.
Eipä ole uutta tuokaan "ihmispalvonta", jo Rooman aikaan keisareita piti kunnioittaa ja palavua "jumalina".- sepeteusX
Ihmettelen miten ja millä perusteella Juhani pitää Jahvea voimallisempana jumalana, kuin edesmeitä Rooman valtakunnan keisareita?
En muista kuulleeni yhdenkään jumalaksi muuttuneen keisarin olleen niin julma ja kostonhaluinen kuin tämä paimentolaiskansan Jahve?
Kuuleppas Juhani - kerroppas meille, jos Jumalasi on olemassa, niin miksi hitossa siihen pitää uskoa ja siitä mekkaloida taukoamatta?
Tässä uskomisessa logiikka nilkuttaa oikein pahasti! sepeteusX kirjoitti:
Ihmettelen miten ja millä perusteella Juhani pitää Jahvea voimallisempana jumalana, kuin edesmeitä Rooman valtakunnan keisareita?
En muista kuulleeni yhdenkään jumalaksi muuttuneen keisarin olleen niin julma ja kostonhaluinen kuin tämä paimentolaiskansan Jahve?
Kuuleppas Juhani - kerroppas meille, jos Jumalasi on olemassa, niin miksi hitossa siihen pitää uskoa ja siitä mekkaloida taukoamatta?
Tässä uskomisessa logiikka nilkuttaa oikein pahasti!No, Rooman valtakunnan keisarit olivat vain ihmisiä, mutta Jumala on Jumala.
Kyllähän keisaritkin olivat julmia, Nero esimerkiksi poltti Kristittyjä valosoihtuina iltajuhlissaan. Ja jos lukee Raamattua kokonaisvaltaisesti huomaa että Jumala on kyllä oikeudenmukainen ja armahtavainen ihmisiä kohtaan.
Niin, en minäkää tuosta mekkalointi puolesta perusta, mutta Jeesus on antanut seuraajilleen lähetyskäskyn ja sitä jokainen Kristitty voi toteuttaa tavallaan.
Ja miksi pitäisi uskoa, niin uskon että Raamatun Jumalassa meillä on pelastus ja turva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429