asiaan

joopa joo

Eikö tämän palstan sheriffi voi mitään, että yli puolet Jehovan Todistajuudesta keskustelevista ei ole kiinnostunut koko aiheesta vaan kirjoittelevat mitä sattuu ja linkittelevät viestejään asiaankuulumattomille sivuille. Eikö mitenkään voida sopia jotta näillä Jehvovan Todistajat sivuilla puhuttaisiin aiheesta ja asiallisesti. Erimielisyys on hyväksi ei tyhjänpäiväinen ja asiaankuulumaton herjanheitto.

31

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitoni

täällä on millon mitäkin seksihurjastelijoita,hihhuleita ja ny tietosuuden rakentajia,ateisteja,onhan heille omat lenkit.

• Markku_Meilo

>>täällä on millon mitäkin seksihurjastelijoita,hihhuleita ja ny tietosuuden rakentajia,ateisteja,onhan heille omat lenkit.

Kerro syy, jonka perusteella katsot, että esimerkiksi ateisti ei saisi kirjoitella jehovantodistajuudesta?

• neitoni
        Markku_Meilo kirjoitti:

>>täällä on millon mitäkin seksihurjastelijoita,hihhuleita ja ny tietosuuden rakentajia,ateisteja,onhan heille omat lenkit.

Kerro syy, jonka perusteella katsot, että esimerkiksi ateisti ei saisi kirjoitella jehovantodistajuudesta?

se meni vain noin ohes täs väsyksis.Ja kaikkihan saa kysyä,mut jos on tietty usko,he menkööt sinne julistamaan jeesusta ta muhameddia

• tuursteen
        neitoni kirjoitti:

se meni vain noin ohes täs väsyksis.Ja kaikkihan saa kysyä,mut jos on tietty usko,he menkööt sinne julistamaan jeesusta ta muhameddia

Joo kyllä mää oon ton neitoni kans samaa mieltä turha tänne on Jeesuksesta tulla puhumaan. Pysyköön uskovat omilla jutuillaan pois.Antasivat meirän pysyä rauhas.Sitä mieltä minä olen Torsti

• neitoni

pois ny ku ei kuulu uskontoon,mut tuntu niin tutulta tuo "Jotta" :)

• salaisuus?

Palsta on keskusrelua jehovan todistajuudesta...siis ei ole jehovan todistajien palsta..voit siis vapaasti edelleen osallistua
        >Jewhovan todistajilla on oma sivunsa, mutta eihän siellä voi keskustella.

• neitoni
        salaisuus? kirjoitti:

Palsta on keskusrelua jehovan todistajuudesta...siis ei ole jehovan todistajien palsta..voit siis vapaasti edelleen osallistua
        >Jewhovan todistajilla on oma sivunsa, mutta eihän siellä voi keskustella.

tajunnu,se oli vitsi ku puhuin murteesta:)

• joopa joo

eipäs heivata ketään ulos jos pysyy aiheessa. Mielipiteensä voi ilmaista, mutta kuka jaksaa katsella tai lukea noita keskenkasvuisten (tai täysin asiasta kiinnostumattomien) tyhjänpäiväisiä viestejä ja linkkejä. Odotan mielipiteitä tälle Jehovan Todistajat palstalle, en mitään ala-arvoista herjanheittoa. "Jotta" viitsisi avata uuden viestiketjun lukeakseen, pitäisi olla joku varmuus, että sieltä löytyy ajatuksia eikä "olen jostain kuullut, että joku oli sanonut, että jehovat ovat jne",

• neitoni
        joopa joo kirjoitti:

eipäs heivata ketään ulos jos pysyy aiheessa. Mielipiteensä voi ilmaista, mutta kuka jaksaa katsella tai lukea noita keskenkasvuisten (tai täysin asiasta kiinnostumattomien) tyhjänpäiväisiä viestejä ja linkkejä. Odotan mielipiteitä tälle Jehovan Todistajat palstalle, en mitään ala-arvoista herjanheittoa. "Jotta" viitsisi avata uuden viestiketjun lukeakseen, pitäisi olla joku varmuus, että sieltä löytyy ajatuksia eikä "olen jostain kuullut, että joku oli sanonut, että jehovat ovat jne",

mitä haluat tietää,het sanon jos tiiän ja aikaste paljo tiiän

• Markku_Meilo
        neitoni kirjoitti:

mitä haluat tietää,het sanon jos tiiän ja aikaste paljo tiiän

>>aikaste paljo tiiän

Vähiin ovat vastaukset jääneet asiakysymyksiin, niin ehkä pihtaat tietojasi toistaiseksi.

• neitoni
        Markku_Meilo kirjoitti:

>>aikaste paljo tiiän

Vähiin ovat vastaukset jääneet asiakysymyksiin, niin ehkä pihtaat tietojasi toistaiseksi.

ehdotin tapaamista,mut sun juna ei uskaltanu tätä tytteliä tavata,noo,ei se mittään joku toinen kerta.
        Voit korjata vahingon ja viet mut syömään ja kokoat porukkas

• Markku_Meilo
        neitoni kirjoitti:

ehdotin tapaamista,mut sun juna ei uskaltanu tätä tytteliä tavata,noo,ei se mittään joku toinen kerta.
        Voit korjata vahingon ja viet mut syömään ja kokoat porukkas

>>ehdotin tapaamista,

Sehän ei ole kiellettyä.

>>mut sun juna ei uskaltanu tätä tytteliä tavata,

Mulla on emo, en lähde vieraan naisen "junaan".

>>noo,ei se mittään joku toinen kerta.

Älä nyt kuitenkaan pidätä hengitystäsi.

>>Voit korjata vahingon ja viet mut syömään...

Mitä sä taas räpätät? Jos et kykene täällä alkuunkaan vastaamaan huutoosi, niin mitä keskusteltavaa meillä olisi - ei yhtään mitään. En hetikään keksi miksi minun pitäisi vielä maksaa tilanteesta johon en tunne pienintäkään vetoa.

Vastaamatta on edelleen se, miksi pantaa tietosi aarrearkkua ja väität valehteluksi Vt-tekstin lainaamista? Älä nyt kuitenkaan ajattele, että olisin valmis käyttämään aikaani ja maksamaan vastauksesta.

Ja bonuskysmys:

>>ja kokoat porukkas

Ja se porukka on mikä?

• neitoni
        Markku_Meilo kirjoitti:

>>ehdotin tapaamista,

Sehän ei ole kiellettyä.

>>mut sun juna ei uskaltanu tätä tytteliä tavata,

Mulla on emo, en lähde vieraan naisen "junaan".

>>noo,ei se mittään joku toinen kerta.

Älä nyt kuitenkaan pidätä hengitystäsi.

>>Voit korjata vahingon ja viet mut syömään...

Mitä sä taas räpätät? Jos et kykene täällä alkuunkaan vastaamaan huutoosi, niin mitä keskusteltavaa meillä olisi - ei yhtään mitään. En hetikään keksi miksi minun pitäisi vielä maksaa tilanteesta johon en tunne pienintäkään vetoa.

Vastaamatta on edelleen se, miksi pantaa tietosi aarrearkkua ja väität valehteluksi Vt-tekstin lainaamista? Älä nyt kuitenkaan ajattele, että olisin valmis käyttämään aikaani ja maksamaan vastauksesta.

Ja bonuskysmys:

>>ja kokoat porukkas

Ja se porukka on mikä?

oo huumorintajua,sen ny taas näki,ei pilkettä missään kulmas :)
        Oo rauhas emos kans.
        Kerran Sörssin kans aikaa sit oli puhetta,hän toivo et tavattas Hesas,mutten päässy.Oli sakkia ollu,et sillai.Soiteltiin.Miellyttävä iäkäs mies

• Markku_Meilo
        neitoni kirjoitti:

oo huumorintajua,sen ny taas näki,ei pilkettä missään kulmas :)
        Oo rauhas emos kans.
        Kerran Sörssin kans aikaa sit oli puhetta,hän toivo et tavattas Hesas,mutten päässy.Oli sakkia ollu,et sillai.Soiteltiin.Miellyttävä iäkäs mies

>>oo huumorintajua,sen ny taas näki,ei pilkettä missään kulmas :)

Totta viserrät, tarkoituksellista kusettamista en ota huumorilla. Sinäkin selität vakavissasi jos jotakin vuodesta 1914, mutta kun tarkennuskysymykset kaikuvat sun kuuroille korville.

Toisaalta minua ei vähimmässäkään määrin kiinnosta millä lihaksilla oletat tuntevasi huumorintajuni, oletan ettemme ole koskaan vaihtaneet sanaakaan nokakkain.

>>Kerran Sörssin kans aikaa sit oli puhetta,hän toivo et tavattas Hesas,mutten päässy.

Tuollainen naiivi ajattelu näyttäytyy minulle tyypillisenä jehofiili(naise)n tapana niputtaa harhaisesti kaikki entiset jehovantodistajat yhtenäiseksi massaksi. Massaksi, joka hurraten ja huutaen lähtee liikkeelle kunhan olisi edes teoreettinen mahdollisuus "junaan".

• salaisuus?
        neitoni kirjoitti:

tajunnu,se oli vitsi ku puhuin murteesta:)

kosintaa...alkaa olla jo niin intiimiä, että yläkerrassa aletaan vaatia vähintään kihloja..

• neitoni
        salaisuus? kirjoitti:

kosintaa...alkaa olla jo niin intiimiä, että yläkerrassa aletaan vaatia vähintään kihloja..

ku ny on menny tänä iltana aika tuon pöljän kans joka väitti kaikkee mitä iskä tehny kotona,hyvä ettei sarjamurhaaja mutta eikö täs aamu valkene :)

• neitoni
        Markku_Meilo kirjoitti:

Totta viserrät, tarkoituksellista kusettamista en ota huumorilla. Sinäkin selität vakavissasi jos jotakin vuodesta 1914, mutta kun tarkennuskysymykset kaikuvat sun kuuroille korville.

Toisaalta minua ei vähimmässäkään määrin kiinnosta millä lihaksilla oletat tuntevasi huumorintajuni, oletan ettemme ole koskaan vaihtaneet sanaakaan nokakkain.

>>Kerran Sörssin kans aikaa sit oli puhetta,hän toivo et tavattas Hesas,mutten päässy.

Tuollainen naiivi ajattelu näyttäytyy minulle tyypillisenä jehofiili(naise)n tapana niputtaa harhaisesti kaikki entiset jehovantodistajat yhtenäiseksi massaksi. Massaksi, joka hurraten ja huutaen lähtee liikkeelle kunhan olisi edes teoreettinen mahdollisuus "junaan".

en tiiä,mut Sörssi soitti monesti ja vaik oltiin jostain eri mieltä,oli fiksu ja halus mut tavata.Oli lämminsydäminen,puhuttiin kaikesta elämäs,ja sovittiin et ne on meiän välisiä,niitä ei kirjotella täällä

• neitoni
        Markku_Meilo kirjoitti:

naviivista ajattelusta puhut ?Hän pyysi minua tulemaan ja sano et tulee porukkaa.Ei meiän keskustelu pyöriny tiukasti uskonnon ympärillä,niinku sanoin naurettiin ja muistan sen sen ku hän sano ettei sulla voi olla noin kaunis ja miellyttävä ääni, ku joskus kirjotat niin tiukasti.Ja sitäkin naurettiin.Mut mittään hänen elämästään en kerro ,se on kunnia asia jos lupaa jotain,se on piettävä

• Markku_Meilo
        neitoni kirjoitti:

en tiiä,mut Sörssi soitti monesti ja vaik oltiin jostain eri mieltä,oli fiksu ja halus mut tavata.Oli lämminsydäminen,puhuttiin kaikesta elämäs,ja sovittiin et ne on meiän välisiä,niitä ei kirjotella täällä

>>en tiiä,mut Sörssi soitti monesti

En tiiä miekää.

• Markku_Meilo
        neitoni kirjoitti:

naviivista ajattelusta puhut ?Hän pyysi minua tulemaan ja sano et tulee porukkaa.Ei meiän keskustelu pyöriny tiukasti uskonnon ympärillä,niinku sanoin naurettiin ja muistan sen sen ku hän sano ettei sulla voi olla noin kaunis ja miellyttävä ääni, ku joskus kirjotat niin tiukasti.Ja sitäkin naurettiin.Mut mittään hänen elämästään en kerro ,se on kunnia asia jos lupaa jotain,se on piettävä

>>naviivista ajattelusta puhut ?

Taitaa olla turhaa yrittää selittää.

>>Mut mittään hänen elämästään en kerro

Se kuule on vaan niin, että teoreettisen kertomisen suhteen homma olisi täysin päin vastoin, tunnen miehen vuosien takaa ja monin verroin paremmin kuin pelkkien puhelinkeskustelujen verran.

• salaisuus?
        neitoni kirjoitti:

ku ny on menny tänä iltana aika tuon pöljän kans joka väitti kaikkee mitä iskä tehny kotona,hyvä ettei sarjamurhaaja mutta eikö täs aamu valkene :)

tästäkin asiasta...Noilla taidoilla kantsis hakeutua tuomarin tehtäviin..jos saisit muut vakuuttuneeks tietämyksestäsi, niin kohta olis oikeuslaitos turhaa...

• salaisuus?

viestisi menee "perille"...

• neitoni

mun pittää valvoo vielä tunti about.
        Koitan olla hereillä

• salaisuus?
        neitoni kirjoitti:

mun pittää valvoo vielä tunti about.
        Koitan olla hereillä

nim.merkki "joopa joo"

• perustellen raamatulla

-UM raamattu on huolellisesti vaaristelty haureutta suosivaan nmuotoon, niin etta taitavakin eksyy!

vain pari esimerkkeja;
      1 kor 7,14
      1 kor 9,5
      1 kor 11,10
      room 7,1-4 ymm.ynm.

-Saatana nauvonantajana ei ole taattu onko han Jumalan asialla, vaikka lieneekin taman maailman valtias.

Valaistunut

• >>Eikö tämän palstan sheriffi voi mitään, että yli puolet Jehovan Todistajuudesta keskustelevista ei ole kiinnostunut koko aiheesta vaan kirjoittelevat mitä sattuu ja linkittelevät viestejään asiaankuulumattomille sivuille.

Ei voi, koska mitään sheriffiä ei ole olemassa. Mutta käyhän tämä tietyllä tavalla esimerkkinä, kuinka käy kun jättää asiat ja ongelmat jonkun olemattoman asian tai henkilöitymän harteille.

>>Eikö mitenkään voida sopia jotta näillä Jehvovan Todistajat sivuilla puhuttaisiin aiheesta ja asiallisesti.

Mielestäni palstalle olisi hyvä saada sheriffi valvomaan pelle-avauksia. Niin kauan kuin sellaista ei ole, on tehtävä itse jotain, eli ilmoitettava ylläpidolle asiattomista viesteistä ja odoteltava se 24-48 h ennenkuin asiattomuuden _ehkä_ poistetaan. Olen ilmoittanut jo toissapäivänä kaikista etusivulla olevista asiattomuuksista, mutta siinäpä ne edelleenkin ovat. Mikäli historiaan on luottamista, ainakin osa niistä poistetaan nyt aamupäivästä.

• 99%

henkilöistä ei tiedä yhtään mitään Jehovan Todistajista. Nämä sitten suoltavatn mitä sylki suuhun tuo. Mielestäni pitäisi olla sen verran älyä että pysyisivät pois keskustelufoorumilta ja lopettaivisivat lapselliset kannanotot puolesta tai
        vastaan..

• kaalimaan vartia
        99% kirjoitti:

henkilöistä ei tiedä yhtään mitään Jehovan Todistajista. Nämä sitten suoltavatn mitä sylki suuhun tuo. Mielestäni pitäisi olla sen verran älyä että pysyisivät pois keskustelufoorumilta ja lopettaivisivat lapselliset kannanotot puolesta tai
        vastaan..

Juttuhan on näin ,Jehovan todistajat eivät tiedä(luulevat tietävänsä) itsekkään juuri mitään.Brooklynin rahastajat vievät orja luokkaa kuin PÄSSIÄ narusta.

• MIKÄ?

*Eikö tämän palstan sheriffi*

MIKÄ?

• ö ö ö

ovat huuhaa kansaa kuin kaikki muutkin uskovaiset. naurettavia ootte!

• joopa joo

Eiköhän kaikki edellä olevat jo selvennä mitä ensimmäinen kirjoittaja tarkoitti.
        Hyvästelen palstan. Ja siirryn jonnekin missä ihmiset edes yrittävät keskustella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      74
      1380
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      937
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      872
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      89
      789
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      684
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      654
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      45
      595
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      594
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      588
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      45
      547
    Aihe