"Jeesus tämän maailman HERRA"

Tämä on sellainen asia joka piti edelleen esille ottaa.

Te jotka sanotte Jeesus on tämän maailman Herra,
niin ettekö millään pysty ymmärtämään jos Jeesus saisi olla Herrana täällä maailmassa EIHÄN TÄÄLLÄ
TÄLLAISTA OLISI?

Jos heräisitte todellisuuteen niin
tässä on selvä sanoma kenen hallussa tämä maailma on kun perkele sanoi Jeesukselle:"Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat 6. ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon. 7. Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."

Kun Jeesus sanoo:"Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

Ja tämä kun Jeesus sanoo:"Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."

Eivät kumoa tuota tosiasiaa jonka perkele Jeesukselle sanoi. Maailma on pahan vallassa
se on TOSIASIA. Se, että JEESUS kärsimisellään ja kuolemallaan VOITTI pahan vallan Hänellä on kaikki valta. Mutta se, että HÄNELLÄ ON KAIKKI
valta taivaassa ja maanpäällä ei tarkoita maailma on nyt Jeesuksen hallinnassa EI VAN PAHAN HALLINNASSA ON MAAILMA niin kuin JOKAISEN pitäisi
nähdä ja ymmärtää( mutta sokeus estää näkemästä
todellisuutta)

Tuo voitto ja valta mikä Jeesuksella on SE ON TARJOLLA JOKAISELLE MUTTA KUKA TAHTOO VASTAAN OTTAA? KUKA TAHTOO KÄYDÄ SEN TIEN JOSSA TUO VOITTO JEESUKSESSA VOIDAAN TULLA OMALLA KOHDALLA
TODEKSI ELÄMÄÄN?

12

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänen valtaansa,

1. Korinttolaiskirje 15

24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. [Dan. 2:44, 7:14,27

25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36]
      26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. [Ilm. 20:14, 21:4]

27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]

28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea.

Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa,

silloin hän itse,

Poika,

alistuu sen valtaan,

joka on saattanut kaiken hänen valtaansa,

ja niin Jumala

hallitsee täydellisesti

kaikkea.

• aloituksen tosiasiaa, mutta sokeudessasi et voi nähdä.

Kyllä se pimeys on todella valtavaa"maailma Jeesuksen vallassa" ja Jeesus saisi aikaan kaikkea
        tätä pahaa mitä maailma on pullollaan ja yhä
        enenee.

Näin se vaan on ne jotka Jumalassa ovat näkevät
        koko maailma on pahan vallassa.

"Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa."

Jumalan yhteyteen sinunkin tulisi päästä että valheen vallasta Totuuteen pääsisit.

• hänen valtaansa,_
        ArmiK kirjoitti:

aloituksen tosiasiaa, mutta sokeudessasi et voi nähdä.

Kyllä se pimeys on todella valtavaa"maailma Jeesuksen vallassa" ja Jeesus saisi aikaan kaikkea
        tätä pahaa mitä maailma on pullollaan ja yhä
        enenee.

Näin se vaan on ne jotka Jumalassa ovat näkevät
        koko maailma on pahan vallassa.

"Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa."

Jumalan yhteyteen sinunkin tulisi päästä että valheen vallasta Totuuteen pääsisit.

Efesolaiskirje 6

7 Tehkää työnne auliisti, niin kuin palvelisitte Herraa ettekä ihmisiä.

8 Muistakaa, että jokainen, joka tekee hyvää, saa siitä palkan Herralta, olipa hän orja tai vapaa.

9 Ja te isännät, kohdelkaa samoin orjianne älkääkä uhkailko heitä. Tiedättehän, että teillä ja heillä on taivaassa sama isäntä, joka ei tee eroa ihmisten välillä.

• hänen valtaansa,_ kirjoitti:

Efesolaiskirje 6

7 Tehkää työnne auliisti, niin kuin palvelisitte Herraa ettekä ihmisiä.

8 Muistakaa, että jokainen, joka tekee hyvää, saa siitä palkan Herralta, olipa hän orja tai vapaa.

9 Ja te isännät, kohdelkaa samoin orjianne älkääkä uhkailko heitä. Tiedättehän, että teillä ja heillä on taivaassa sama isäntä, joka ei tee eroa ihmisten välillä.

päästä TODELLA Jumalan YHTEYTEEN. Ihmisen "hyvät" työt eivät Jumalalle kelpaa.

• lops.
        ArmiK kirjoitti:

joka tekee hyvää, saa siitä palkan Herralta, olipa hän orja tai vapaa.

• tavoin
        ArmiK kirjoitti:

Ap. t. 20:35

Kaikin tavoin olen teille osoittanut, että näin, työtä tehden, tulee huolehtia vähäosaisista muistaen Herran Jeesuksen omat sanat: 'Autuaampi on antaa kuin ottaa.'"

• tavoin kirjoitti:

Ap. t. 20:35

Kaikin tavoin olen teille osoittanut, että näin, työtä tehden, tulee huolehtia vähäosaisista muistaen Herran Jeesuksen omat sanat: 'Autuaampi on antaa kuin ottaa.'"

mutta kun sinä hyvillä töilläsi luulet taivaan perivän olet eksyksissä.

• Ihminen.
        ArmiK kirjoitti:

Luulis sinun tietävän vähän enempi,
        olet leuhkinut totuuden hengelläs,
        ja että olet jumalan oma,
        mutta sanon että olet saatanan oma ArmiK.

• Ihmin.
        ArmiK kirjoitti:

Hepr. 10:24

Pitäkäämme huolta toinen toisestamme ja kannustakaamme toisiamme rakkauteen ja hyviin tekoihin.

• lakkiluke

..mahtoi olla niin korkea vuori, että sieltä näkyi maailman kaikki valtakunnat? Siis pallon toinen puoli?

Myös tuohon aikaan oli valtakuntia toisillakin mantereilla, joten tuo lause edellä ei ole totta. Jos epäilet, niin piirrä kuva, jossa on niin korkea vuori, että pallon toinen puoli näkyy. Toisin sanoen: Ihan kaikkea, mitä vaikkapa Raamatussa lukee, ei kannata uskoa.

Sen sijaan kannattaisi vakavasti harkita noudattavansa Jeesuksen antamaa rakkauden kaksoiskäskyä. Se on hyvä ja sen tunsivat viisaat jo ennen UT:a, muun muassa Konfutse kirjoitti lähes samoin sanoin jo 500 v. aikaisemmin. Tuon tiesi Jeesuskin ja hyväksyi, koska painotti asiaa aikansa ihmisille. Sama viisaus pätee edelleenkin, vai mitä ajattelet?

• Itse ajattelisin että perkele näytti maailman valtakunnat ja loistot näkyinä.

• rubiini.

Kumpaa sinä uskot;

1.
      vai
      2.
      ???

1.
      >>>tässä on selvä sanoma kenen hallussa tämä maailma on kun perkele sanoi Jeesukselle:"Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat 6. ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon. 7. Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun." >Kun Jeesus sanoo:"Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

Ja tämä kun Jeesus sanoo:"Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5479
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3637
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1866
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe