Olemmeko me vain jonkun hullun tiedemiehen tekemät aivot maljassa. Onko ylipäätään elämää olemassa.
Olemmeko............
5
481
Vastaukset
- -p-
tämähän nyt on aihe jolla voi leikitellä loputtomiin, kirjaimellisesti. Aikansa ajateltuaan päätyy kuitenkin aina alkupisteeseen ja toteaa että pitäisi varmaan tehdä jotain hyödyllisempää. Jos ei tajua olla ajattelematta kannattaa soittaa apua.
- j g
Elämää on olemassa, tai siis ainakin minä olen olemassa, kiistaton todiste tästä on Douglas Adamssin 5 osaisessa trilogiassa Linnunradan käsikirja liftareille.
Jotenki näin se meni..
Kuinka lähelle toisiaan kaikki universumin elävät olennot keskimäärin sijoittuvat mailmankaikkeudessa?
Lasketaan ensiksi kaikkien mailmankaikkeuden elävien olioitten määrä. Tämä summa jaetaan mailmankaikkeuden pinta-alalla,
joka on hyvin lähellä ääretöntä.
Laskun tulos on niin lähellä nollaa että sen voi huoletta pyöristää nollaksi. Eli kaikki ihmiset jotka näen, ovat vain oman mielikuvitukseni tuotetta.
..ehhehhee...
Aika hauska juttu oli seki ku jokku "tiedemiehet/fyysikot"(tai vastaavat) olivat käyneet kattomassa Matrixin, ja alkaneet sen jälkeen ihmettelemään "Miten tämä maailma voi toimia näin matemaattisesti? Johtopäätös! Tämä maailma on koneen kehittämä, PAKKO OLLA!"- P.H.
Tämä maailma on vain minun päässäni, minun ajatusteni aikaansaannosta..olen mitä ajattelen ja niin olet sinäkin mitä ajattelen
- hudum
P.H. kirjoitti:
Tämä maailma on vain minun päässäni, minun ajatusteni aikaansaannosta..olen mitä ajattelen ja niin olet sinäkin mitä ajattelen
erinäisillä pillerikuureilla on myös paljon kavereita, jotka ovat oman päänsä sisällä Napoleoneita ja Jeesuksia ja he ovat omassa todellisuudessaan varmasti hyvinkin todellisia :)
- Stardust
P.H. kirjoitti:
...ettet pysty ollenkaan vaikuttamaan siihen, mihin suuntaan ajatuksesi kehittyvät. Muuten kyllä olisikin aika lokoisaa, eikö vain?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453383
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683173Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302925Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592728- 252209
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛112089Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141648Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231497Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31347- 151316