Olemmeko me vain jonkun hullun tiedemiehen tekemät aivot maljassa. Onko ylipäätään elämää olemassa.
Olemmeko............
5
298
Vastaukset
- -p-
tämähän nyt on aihe jolla voi leikitellä loputtomiin, kirjaimellisesti. Aikansa ajateltuaan päätyy kuitenkin aina alkupisteeseen ja toteaa että pitäisi varmaan tehdä jotain hyödyllisempää. Jos ei tajua olla ajattelematta kannattaa soittaa apua.
- j g
Elämää on olemassa, tai siis ainakin minä olen olemassa, kiistaton todiste tästä on Douglas Adamssin 5 osaisessa trilogiassa Linnunradan käsikirja liftareille.
Jotenki näin se meni..
Kuinka lähelle toisiaan kaikki universumin elävät olennot keskimäärin sijoittuvat mailmankaikkeudessa?
Lasketaan ensiksi kaikkien mailmankaikkeuden elävien olioitten määrä. Tämä summa jaetaan mailmankaikkeuden pinta-alalla,
joka on hyvin lähellä ääretöntä.
Laskun tulos on niin lähellä nollaa että sen voi huoletta pyöristää nollaksi. Eli kaikki ihmiset jotka näen, ovat vain oman mielikuvitukseni tuotetta.
..ehhehhee...
Aika hauska juttu oli seki ku jokku "tiedemiehet/fyysikot"(tai vastaavat) olivat käyneet kattomassa Matrixin, ja alkaneet sen jälkeen ihmettelemään "Miten tämä maailma voi toimia näin matemaattisesti? Johtopäätös! Tämä maailma on koneen kehittämä, PAKKO OLLA!"- P.H.
Tämä maailma on vain minun päässäni, minun ajatusteni aikaansaannosta..olen mitä ajattelen ja niin olet sinäkin mitä ajattelen
- hudum
P.H. kirjoitti:
Tämä maailma on vain minun päässäni, minun ajatusteni aikaansaannosta..olen mitä ajattelen ja niin olet sinäkin mitä ajattelen
erinäisillä pillerikuureilla on myös paljon kavereita, jotka ovat oman päänsä sisällä Napoleoneita ja Jeesuksia ja he ovat omassa todellisuudessaan varmasti hyvinkin todellisia :)
- Stardust
P.H. kirjoitti:
...ettet pysty ollenkaan vaikuttamaan siihen, mihin suuntaan ajatuksesi kehittyvät. Muuten kyllä olisikin aika lokoisaa, eikö vain?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634