Voi ajaa autoa minimissään kytkin ylhäällä?
Millä nopeudella
29
1300
Vastaukset
- Automatic transmission
Tän on pakko olla joku kompa.
- onko kyse
valokytkimestä tjms..?
- automatic lights
onko kyse kirjoitti:
valokytkimestä tjms..?
uusimmissa ei ole tarvetta.
- <sdf
riippuu vaihdelaatikon välityksistä.
- 3km/h
Otsikko.
- mittasit
Ajoitko 3km tunnissa?
- Rottatouille
Voi ajaa autoa mini, missä on kytkin ylhäällä?
Näin sen kysymyksen piti olla.- zklfdgksfdg
Mikä on kytkin ?
- tarkennusta?
Ylä- vai alamäkeä?
Riippuu välityksestä ja tyhjäkäyntinopeudesta.
- tässä
Sopivalla.
- The Rat
8 vatausta, joista yksi asillinen, eli 3km/h.
- vastata tähän
Ainakin minä vastasin asiallisesti kysymykseen, johon ei ole vain yhtä oikeaa vastausta.
Kaasutinkoneissa tyhjäkäyntinopeutta voi säätää, ja silloin auto menee jo eri nopeutta tyhjäkäynnillä. Ja ruskukoneethan katkaisevat polttoaineensyötön moottorijarrutuksessa.
Millainen tieteellinen merkitys kysymykselläsi on?
Voihan autoa vaikka työntää 0,1 km/h.vastata tähän kirjoitti:
- minua sorretaan
M1978 kirjoitti:
Ainakin minä vastasin asiallisesti kysymykseen, johon ei ole vain yhtä oikeaa vastausta.
Kaasutinkoneissa tyhjäkäyntinopeutta voi säätää, ja silloin auto menee jo eri nopeutta tyhjäkäynnillä. Ja ruskukoneethan katkaisevat polttoaineensyötön moottorijarrutuksessa.
Millainen tieteellinen merkitys kysymykselläsi on?
Voihan autoa vaikka työntää 0,1 km/h.jos autoni on niin karvalakkimalli ettei siinä ole tämmöistä "kytkintä"..?
kirjoitti:
Ai minkä?
- K.Ä.
Nykyautoilla ainakin tyhjäkäyntinopeudella, mutta monella voi jopa jarrulla vielä vähän vaimentaa menoa.
- Adolf Manson
kävelyvauhtia kytkin ylhäällä ruuhkassa. Ruuhka-ajo muuten Kehä I:llä oli taas hakusessa monilla. Liittymästä tulijat halusivat vaihtaa kaistaa ensimmäisellä mahdollisella metrillä, sen sijaan että olisivat ajaneet päättyvän kaistan loppuun. Taas pahennettiin ruuhkaa taaempana.
- Adolf Manson
Siis piti sanoa että kaasua painamatta ykkösvaihteella.
- The Rat
Hmm... Jotenkin en muista tätä kysymystä...
Minimiajonopeus on 0 km/h. Kytkimen asento ei vaikuta asiaan.
Tästä on oikeuden päätös. Liikkumattomassa autossa istuminen toi miehelle rattijuopumustuomion - ja sitähän ei voi saada, jos ei autolla aja.- taas kerran
Ihme että pitää olla jatkuvasti pätemässä täällä ja taas kerran vajailla tiedoilla.
Rattijuopumustuomio voi tulla todella monella tavalla. Se ei edellytä ajamista tai istumista kuljettajan paikalla. Tuomio tulee moottorikäyttöisen ajoneuvon kanssa aiheutetun vahingon aiheuttamisesta tai sellaisen vaaran aiheuttamisesta myös. Esimerkki: humalainen kyytiläinen keksi vetää vesiselvän kuskin ajaman auton käsijarrun päälle täydessä vauhdissa. Ojasta rusinana löydentyn auton kuljettaja ei saanut edes huomautusta mutta kyytiläinen tuomittiin rattijuopumuksesta ja liikenteen vaarantamisesta.
Niin ja tietysti miniminopeus on nolla. Eihän ollut mitään puhetta siitä että moottorin pitäisi olla käynnissä. Siitä, onko se ajamista, voidaan olla monta mieltä. - The Rat
taas kerran kirjoitti:
Ihme että pitää olla jatkuvasti pätemässä täällä ja taas kerran vajailla tiedoilla.
Rattijuopumustuomio voi tulla todella monella tavalla. Se ei edellytä ajamista tai istumista kuljettajan paikalla. Tuomio tulee moottorikäyttöisen ajoneuvon kanssa aiheutetun vahingon aiheuttamisesta tai sellaisen vaaran aiheuttamisesta myös. Esimerkki: humalainen kyytiläinen keksi vetää vesiselvän kuskin ajaman auton käsijarrun päälle täydessä vauhdissa. Ojasta rusinana löydentyn auton kuljettaja ei saanut edes huomautusta mutta kyytiläinen tuomittiin rattijuopumuksesta ja liikenteen vaarantamisesta.
Niin ja tietysti miniminopeus on nolla. Eihän ollut mitään puhetta siitä että moottorin pitäisi olla käynnissä. Siitä, onko se ajamista, voidaan olla monta mieltä.Jos vetäisee pelkääjän paikalta käsijarrun pohjaan, tulkitaan se kylläkin ajamiseksi. Ei sillä ole niin väliä, istuuko kuskinpenkillä vai ei.
Kyseisessä jutussa känninen kuski istui käyvän auton ratin takana. Väitti olevansa vain lämmittelemässä, mutta ajamiseksi tuo laskettiin.
Onko muuten liikennevaloissa seisominen sinusta ajamista? Minusta on, siinä pitää kuitenkin suorittaa suurin osa normaalista ajamiseen liittyvästä toiminnallisuudesta, eli seurata ympäristöä ja valmistautua toimimaan... - jos?
The Rat kirjoitti:
Jos vetäisee pelkääjän paikalta käsijarrun pohjaan, tulkitaan se kylläkin ajamiseksi. Ei sillä ole niin väliä, istuuko kuskinpenkillä vai ei.
Kyseisessä jutussa känninen kuski istui käyvän auton ratin takana. Väitti olevansa vain lämmittelemässä, mutta ajamiseksi tuo laskettiin.
Onko muuten liikennevaloissa seisominen sinusta ajamista? Minusta on, siinä pitää kuitenkin suorittaa suurin osa normaalista ajamiseen liittyvästä toiminnallisuudesta, eli seurata ympäristöä ja valmistautua toimimaan...Jos kuljettaja istuukin yksin autossa ja aivan "vesi" selvä, niin saako ajella autoa matkustajan jakkaralta?
- jos katsotaan että
on ratissa ja on juovuksissa, on rattijuoppo. sakot tulee
- Seppo Susi
The Rat kirjoitti:
Jos vetäisee pelkääjän paikalta käsijarrun pohjaan, tulkitaan se kylläkin ajamiseksi. Ei sillä ole niin väliä, istuuko kuskinpenkillä vai ei.
Kyseisessä jutussa känninen kuski istui käyvän auton ratin takana. Väitti olevansa vain lämmittelemässä, mutta ajamiseksi tuo laskettiin.
Onko muuten liikennevaloissa seisominen sinusta ajamista? Minusta on, siinä pitää kuitenkin suorittaa suurin osa normaalista ajamiseen liittyvästä toiminnallisuudesta, eli seurata ympäristöä ja valmistautua toimimaan...Kloppina nukuin joskus humalat pois autossa pikkupakkasella. Varmuudeksi otin lukua hantin penkillä. Toki itse starttasin auton. Pulunnussijan tuurilla olisi voinut kortti mennä. Mutta niuhot poliisit mielessäni pidin ainakin huolta, etten koskenutkaan kuskin penkkiin tai hallintalaitteisiin.
Seppo Susi kirjoitti:
Kloppina nukuin joskus humalat pois autossa pikkupakkasella. Varmuudeksi otin lukua hantin penkillä. Toki itse starttasin auton. Pulunnussijan tuurilla olisi voinut kortti mennä. Mutta niuhot poliisit mielessäni pidin ainakin huolta, etten koskenutkaan kuskin penkkiin tai hallintalaitteisiin.
Oli tuulilasi-lehdessä juttu siitä, kun joku oli saanut rattijuopumustuomion, työntäessään autoaan vasten kiellettyä ajosuuntaa. Oli tarkoituksenna käynnistää auto ja jäädä sinne nukkumaan. Eli rattijuoppo voi olla auton ulkopuolellakin...
- minimimerkki
Jos vaihde on vapaalla ja kytkin ylhäällä ja auto ylämäessä, ja se lähtee siitä lipumaan takaperin alaspäin...
- tietenkin
Eli siis nopeudella, joka on hitaampi kuin paikallaan oleminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683