Onku muut kokeneet vl-liikkeessä, että on joutunut juorujen kohteeksi.
Minä olen kokenut niin. Syy on minun, koska luotan liikaa ihmisiin.
Minulle kävi kerran jopa niin, kun luottamuksellisesti kerroin omasta sairaudesta serkulleni, niin hän kertoi siitä eteenpäin suvulleni.
Juorutaan ihmisistä
41
942
Vastaukset
- Ihmiset ovat
vajavaisia JOKA LIIKKEESSÄ, Vain Jeesus yksin oli täydellinen. Sen kun ymmärtäisimme jokainen.
>>>>Onku muut kokeneet vl-liikkeessä, että on joutunut juorujen kohteeksi.>>>
Job 4:
"12 Ja minulle tuli salaa sana, korvani kuuli kuiskauksen,
13 kun ajatukset liikkuivat öisissä näyissä, kun raskas uni oli vallannut ihmiset.
14 Pelko ja vavistus yllättivät minut, peljästyttivät kaikki minun luuni.
15 Tuulen henkäys hiveli kasvojani, ihoni karvat nousivat pystyyn.
16 Siinä seisoi-sen näköä en erottanut-haamu minun silmäini edessä; minä kuulin kuiskaavan äänen:
17 'Onko ihminen vanhurskas Jumalan edessä, onko mies Luojansa edessä puhdas?
18 Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja;
"
Room. 4:16
Sentähden se on uskosta, että se olisi armosta; että lupaus pysyisi lujana kaikelle siemenelle, ei ainoastaan sille, joka pitäytyy lakiin, vaan myös sille, jolla on Aabrahamin usko, hänen, joka on meidän kaikkien isä
Room. 11:6
Ef. 2:8
Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-
Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo. " - selvää
Häiriökäyttätyjä tyyppiä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000040440550
Juorujen tarkoitus että kiusattu kieltäisi uskon ja menisi maailmaan.
Tai että kiusattu tekisi itsemurhan.- musta lammas
" Häiriökäyttäytyjiä uskovaisissa
vanhoillislestadiolaisuudessa käyttäytymään miten tahansa ts. suojeleeko yhteisö kateuden katkeroittamaa naista hänen pyrkimyksissään ja toimissaan saastuttaa keskimillään valheellisilla ja perättömillä juoruilla ilmapiiriä kadehtimansa henkilön ympärillä. Asetelma on yleensä todella selvästi ulkonaisesti nähtävissä ja todettavissa. Onko tällainen "tasoittaminen" ts. vilpillinen pahentuminen uskonnon varjolla ikään kuin luvallista yhteisössä?
Häiriökäyttäytymisen suojeleminen on väärin! Ei ole oikein puolustaa ns. vähempiosaista eikä hänen kateudesta nousevaa syntielämää.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jotain on jäänyt puuttumaan aikuistumisessa
Kirjoittanut: kypsymättömyys aikuiseksi
tälläisten pitäisi mennä itseensä ja huomata omatila. Huomata mennä psykologille ennen kuin itselleen tapahtuu jotain odottamatonta. Häiriökäyttäyjä ei välttämättä itse huomaa tekevänsä väärin. Se on merkki jostain häiriöstä, yksinäisyys, ylipaino, kokee itsensä rumaksi, muut fyysiset ominaisuudet, henkinen kypsymättömyys, pahoinpitely ymm.. tälläiset asiat selviää kyllä ajankanssa terapiassa. " - musta lammas
musta lammas kirjoitti:
" Häiriökäyttäytyjiä uskovaisissa
vanhoillislestadiolaisuudessa käyttäytymään miten tahansa ts. suojeleeko yhteisö kateuden katkeroittamaa naista hänen pyrkimyksissään ja toimissaan saastuttaa keskimillään valheellisilla ja perättömillä juoruilla ilmapiiriä kadehtimansa henkilön ympärillä. Asetelma on yleensä todella selvästi ulkonaisesti nähtävissä ja todettavissa. Onko tällainen "tasoittaminen" ts. vilpillinen pahentuminen uskonnon varjolla ikään kuin luvallista yhteisössä?
Häiriökäyttäytymisen suojeleminen on väärin! Ei ole oikein puolustaa ns. vähempiosaista eikä hänen kateudesta nousevaa syntielämää.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jotain on jäänyt puuttumaan aikuistumisessa
Kirjoittanut: kypsymättömyys aikuiseksi
tälläisten pitäisi mennä itseensä ja huomata omatila. Huomata mennä psykologille ennen kuin itselleen tapahtuu jotain odottamatonta. Häiriökäyttäyjä ei välttämättä itse huomaa tekevänsä väärin. Se on merkki jostain häiriöstä, yksinäisyys, ylipaino, kokee itsensä rumaksi, muut fyysiset ominaisuudet, henkinen kypsymättömyys, pahoinpitely ymm.. tälläiset asiat selviää kyllä ajankanssa terapiassa. "Kopioin linkin siksi, koska minusta, toisten asioiden kertomisessa syy on psykologinen mutta ei aina johdu kateudesta.
- ja nillä on
lipevä kieli. Raamattuun on kirjoitettu nopsaan puhuvista ja lipevistä kielistä ja neuvoo välttämään tälläisia henkilöitä sillä heillä on taka-ajatus herjausta parjausta kieroilua sydämmessään.
- Petollinen "luonteen p...
Luonne on ihmisen kohtalo. (Herakleitos)
- Juorukone
...kokonaan aivot/kontrolli ts. he eivät kykene "salaamaan" asioita, vaan melkein kaikki puhujan aivoissa muodostuneet fiktioajatukset valuvat (puhujalle muodostuneina) faktoina ulos sellaisenaan eli samaa pas... valuu molemmista päistä. Pääsääntöisesti liukaskielinen on perättömien juorujen keksijä ja levittäjä.
- liukaskieliset
Juorukone kirjoitti:
...kokonaan aivot/kontrolli ts. he eivät kykene "salaamaan" asioita, vaan melkein kaikki puhujan aivoissa muodostuneet fiktioajatukset valuvat (puhujalle muodostuneina) faktoina ulos sellaisenaan eli samaa pas... valuu molemmista päistä. Pääsääntöisesti liukaskielinen on perättömien juorujen keksijä ja levittäjä.
hyvin monesti laittavat juttujensa lisukkeeksi "puolet petäjäistä", joitten jälkeen niistä ei erkkikään enää ota selvää :)
- E l l e n vaan
useimmiten pysyvä käyttäytymistapa, joka on luonteeltaan joustamaton, ulottuu moniin henkilökohtaisiin ja sosiaalisiin tilanteisiin ja täyttää oleellisilta osin myös persoonallisuushäiriön yleiset kriteerit. Potilaan käyttäytyminen voi vaikuttaa itsekeskeiseltä, joskin kyseessä on enemmänkin tietynlainen ymmärryksen puute kuin psykologisten puolustusmekanismien seuraus. Lapsuudessa seurauksena voi olla vetäytyminen sosiaalisista suhteista tai häiriökäyttäytyminen. Siirtyminen nuoruudesta aikuisikään on varsin ongelmallista, ja aikuisiässä ovat uhkana sosiaalinen eristäytyminen ja heikko suoriutuminen kotitöistä.
- lyyleri
tämä palsta ihan pahimpia juorupalstoja..?Täällä jopa puhutaan vl:istä ihan perätöntä.! Ja ihan nimillä !! Etkö pidä tätä sitten juorupalstana ??
- paha palsta
täällä nimitellään uskovaisia epäuskoisiksi! tiedötkö kuka sellaista harrastaa?
- nimittely
paha palsta kirjoitti:
täällä nimitellään uskovaisia epäuskoisiksi! tiedötkö kuka sellaista harrastaa?
on ittestään perkeleestä! Ketkä niin tekevät?
- uskovaisena?
Ja väität näinollen, että hänestä kerrottu on valetta.
Miten on?
Mistä tiedät, että se kaikki on perätöntä kun et ollut paikalla? - lyyleri
uskovaisena? kirjoitti:
Miten on?
Mistä tiedät, että se kaikki on perätöntä kun et ollut paikalla?tiedä tuommoisista. Mutta sinä tunnet hänet ja oot ollu siellä paikalla. Jos minä olisin sinä, niin ottaisin nyt heti häneen yhteyttä ja haluaisin puhua nämä pahat , vaivaavat asia pois ja selvitellä hänen kanssaan kahdenkesken. Ihan ehdottomasti tee näin sinä. Toivon, että pääsisit pahasta olosta ja hän voisi pyytää loukkaustaan anteeksi.
- Satunnainen lukija.
uskovaisena? kirjoitti:
Miten on?
Mistä tiedät, että se kaikki on perätöntä kun et ollut paikalla?mainitun henkilön ja tiedän hänet rehdiksi ja suoraselkäiseksi uskovaiseksi mieheksi. Hänestä pahaa takanapäin juoruavasta neidistä en tiedä mitään.
- täälläkin
lyyleri kirjoitti:
tiedä tuommoisista. Mutta sinä tunnet hänet ja oot ollu siellä paikalla. Jos minä olisin sinä, niin ottaisin nyt heti häneen yhteyttä ja haluaisin puhua nämä pahat , vaivaavat asia pois ja selvitellä hänen kanssaan kahdenkesken. Ihan ehdottomasti tee näin sinä. Toivon, että pääsisit pahasta olosta ja hän voisi pyytää loukkaustaan anteeksi.
jo vuosia.
Ja sinun on ihan turha väittää, että uhrit ovat vastuussa SRK:n hoitomiesten vääryyksistä! Tekijälle se synnintunto pitää tulla eikä uhrille.
Tuollaisen väittäjät ovat saatanan asialla! - SAATANA!"
Satunnainen lukija. kirjoitti:
mainitun henkilön ja tiedän hänet rehdiksi ja suoraselkäiseksi uskovaiseksi mieheksi. Hänestä pahaa takanapäin juoruavasta neidistä en tiedä mitään.
Näin huutaa "rehti ja suoraselkäinen uskovainen mies" 13 ja 14-vuotiaille pojille.
Taitaa sinulla olla nyt käsitteet ihan sekaisin. - *******
täälläkin kirjoitti:
jo vuosia.
Ja sinun on ihan turha väittää, että uhrit ovat vastuussa SRK:n hoitomiesten vääryyksistä! Tekijälle se synnintunto pitää tulla eikä uhrille.
Tuollaisen väittäjät ovat saatanan asialla!------->Tekijälle se synnintunto pitää tulla eikä uhrille.
hei! jos se tekijä ei tiedä, että hän on aiheuttanut muille pahaa ja ei tiedä sinun tietojasi ottaakseen yhteyttä sinuun. - Totuus esillä
Täällä kirjoitetaan todella vähän perätöntä tai ei ollenkaan. Minä tiedän uskovaisina itseään pitäviä, mutta tiedän myös varmasti, etteivät he sitä ole.
- vl-yhteisössä,
ja juoruaminen sekä muu selän takana pahan puhuminen uskonystävistä on erittäin yleistä.
Melkein kaikki huvitukset kun on turhuuden syntinä kielletty! Juoruilun avulla vl-yhteisö kontrolloi jäseniään, mitään ei pääse johtohenkilöiltä salaa tapahtumaan.
Juoruilu on olennainen osa SRK:n vallankäyttöä.
Hoitokokouksetkin olivat täysin juorujen ja juoruakkojen( Myös munallisten) toiminnan varassa.
Se ei hoitajia haitannut, oliko juoruissa mitään perää, se riitti tekosyyksi lynkkaukseen.- miksi näin?
Tämä palsta on pahimpia juorupalstoja mitä netti-yhteisössä on.
Oikein valehtelijoiden kerho. Olette niin vihanne sokaisemia ja mutu uskonnon uhreja että oikein pahaa tekee. Täällä ei kaihdeta edes julkistaa nimiä joista valehdellaan. - Vl-saarna imitaatio
miksi näin? kirjoitti:
Oikein valehtelijoiden kerho. Olette niin vihanne sokaisemia ja mutu uskonnon uhreja että oikein pahaa tekee. Täällä ei kaihdeta edes julkistaa nimiä joista valehdellaan.pelkästään valehtelevat, juopottelevat, naivat kaikki ristiin toisiaan ym. ym. ym.
Onneksi ME emme ole sellaisia. Se ei ole juoruamista, vaan Jumalan antama velvollisuus minulle.
Luukkaan evankeliumi:
8:17 Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.
12:2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.miksi näin? kirjoitti:
Oikein valehtelijoiden kerho. Olette niin vihanne sokaisemia ja mutu uskonnon uhreja että oikein pahaa tekee. Täällä ei kaihdeta edes julkistaa nimiä joista valehdellaan.Ei ole edes mitään tarvetta valehdella, koska tosiaineistokin on niin pöyristyttävää.
En ole vihainen. Miksi sinä olet?- ei.
Devoit kirjoitti:
Ei ole edes mitään tarvetta valehdella, koska tosiaineistokin on niin pöyristyttävää.
En ole vihainen. Miksi sinä olet?ajele täysillä valoilla...
- rat rat
Devoit kirjoitti:
Se ei ole juoruamista, vaan Jumalan antama velvollisuus minulle.
Luukkaan evankeliumi:
8:17 Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.
12:2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.Saattaa olla se totuuden paljastus valhetta, ja sinä paljastaja luulet tekeväsi hyvän työn herralle Jeesukselle.Putoat omaan kuiluusi.
- kauheeta!
aivan kauhiaa
- malttamaton.
olla analysoimatta kolme vakikirjoittajaa,mutta en viitsi laittaa nimiä;
ensimmäinen: hyvä kirjoitustaito,mutta logiikka uskonasioissa ihan hukassa
toinen: hyvä kirjoitustaito,mutta puhkuu vimmoissaan
kolmas: ei saa selvää vanha erkkikään,sellaista sotkua koko jutut.
Nämä kaikki on tunnistettavissa,vaikka välillä tulee nikittömänäkin jutut.
Huomio: Tämän saa poistaa jos on sopimatonta tekstiä. - Viisas vl
malttamaton. kirjoitti:
olla analysoimatta kolme vakikirjoittajaa,mutta en viitsi laittaa nimiä;
ensimmäinen: hyvä kirjoitustaito,mutta logiikka uskonasioissa ihan hukassa
toinen: hyvä kirjoitustaito,mutta puhkuu vimmoissaan
kolmas: ei saa selvää vanha erkkikään,sellaista sotkua koko jutut.
Nämä kaikki on tunnistettavissa,vaikka välillä tulee nikittömänäkin jutut.
Huomio: Tämän saa poistaa jos on sopimatonta tekstiä.1. lyyleri
2. lyyleri
3. lyyleri
- Traumoja jäänyt
Minusta on puhuttu pahaa valtavasti vanhoillislestadiolaisten keskuudessa, mikä lopulta johti siihen, että erosin koko liikkeestä.
Minusta keksittiin perättömiä valheita ja leviteltiin niitä tuntemattomille ihmisille. Kyseiset valheet liittyivät mm. miessuhteisiini, pukeutumiseeni, käytökseeni, puheisiini jne. jne.
Osan puheista sain kuulla "ystävältäni", jotka kuitenkin puolusteli pahanpuhujien käytöstä vetoamalla siihen, että "he ovat vain huolissaan sinusta". Niin varmaan.. Yleensä jos on huolissaan toisesta, tulee avoimesti keskustelemaan. Näin ei kuitenkaan koskaan tapahtunut kohdallani!!! Kun erosin, tämä "ystävä" tuli sanomaan, että "kyllähän se oli jo arvattavissa.." wtf? Jälkeenpäin kun olen nähnyt vl-piireistä ihmisiä entisiä tai nykyisiä, niin joku on saattanut sanoa, että "sinähän olet sellaista ""menevää"" tyyppiä.. Eli taas wtf?? Silloin kun elin veeälläpiireissä, en harrastanut juomista tai muutakaan vastaavaa, mutta silti minut leimattiin sellaiseksi!
Vielä veeällänä ollessani tuntemattomat ihmiset olivat sanoneet kaverilleni minut tavatessaan, että "olen kuullut hänestä kaikenlaista, mutta olikin tosi mukava".. Tiedättekö miltä tämä tuntuu? Lopulta pahan puhuminen aiheutti minussa niin suurta ahdistusta nähdä vanhoillislestadiolaisia, että välttelin heidän seuraansa. Vielä nykyäänkin minua ahdistaa nähdä vanhoillislestadiolaisia ihmisiä. Omat vanhemmat ja sisarukset vielä menevät, mutta muuten välttelen vanhoillislestadoilaisten seuraa ja jos kaupungilla tulevat vastaan, katselen muualle.
En luota vanhoillislestadiolaisiin tippaakaan: hymyilevät ja ovat muka mukavia, mutta todellisuudessa, kun heille kääntää selkänsä, saa puukkoja niskaan.
Nämä pahanpuhujat eivät ainoastaan olleet naisia, vaan myös esimerkiksi eräs katkeroitunut mies rupesi valehtelemaan minusta valtavasti, kun en halunnut hänen kanssaan ruveta seurustelemaan............ (esim. pyöritän montaa miestä kerralla jne, jne).. Luulen, että jotkut ihmiset ovat myös olleet minulle kateellisia (en kyllä ymmärrä, että miksi!!).. En ole keksinyt näihin p....puheisiin muuta selitystä.- Lissu....
Keksittyjä puhteita olivat mm.
- Olin ystäväni kanssa kaupungilla ja pelleitiin jotakin. Myöhemmin sain kuulla, että minut on nähty kännissä kaupungilla :D Olin kuulemma niin kännissä, että minua jouduttiin taluttamaan.
- Olen kuulemma uskovaisen perheenisän mielestä huora. Pukeutunut huoramaisesti (kesällä perus shortsit ja toppi)..
- Pyöritän kolmea miestä samanaikaisesti :DDDD Minulla on aina ollut paljon miespuolisia kavereita, joista jotkut ovat tehneet omia johtopäätöksiään.
- Olen puhunut pahaa ihmisistä. Tämä oli puhdas valhe, jonka eräs ihminen on keksinyt nostaakseen omaa kunniaa.
- Joku uskovainen oli nähny minut kaupungilla isot korvarenkaat korvissa.. Mitääh? Minulla ei vanhoillislestadiolaisaikana ole edes ollut korvareikiä :DDDD
- Olen pukeutunut liian paljastavasti: olin pukeutunut kesämekkoon, kun olin rannalla ja tämän jälkeen joku soitti ja pyysi minua/kaveria paikkaan, missä oli nuorisoa. Kysyin vielä kaveriltani, voinko lähteä tällä mekolla ja oli et joo voit lähteä ja kaiken lisäksi olin hänen kyydissään, niin en voinut lähteä vaihtamaan vaatteita. Tämän jälkeen sain kuulla syyttelyitä liian paljastavasta pukeutumisesta... Juu-u...
- Joku oli keksinyt, että minulla on tekokynnet, koska omat kynteni olivat niin pitkät :DDD
Lista jatkuu loputtomiin............
Tämän lisäksi minulle on sanottu suoraan, että sinulla on kaksoisleuka ja keltaiset silmämunat :DDDDDDDDDDDDDDDD Waaat?? - edellinen
Lissu.... kirjoitti:
- Olin ystäväni kanssa kaupungilla ja pelleitiin jotakin. Myöhemmin sain kuulla, että minut on nähty kännissä kaupungilla :D Olin kuulemma niin kännissä, että minua jouduttiin taluttamaan.
- Olen kuulemma uskovaisen perheenisän mielestä huora. Pukeutunut huoramaisesti (kesällä perus shortsit ja toppi)..
- Pyöritän kolmea miestä samanaikaisesti :DDDD Minulla on aina ollut paljon miespuolisia kavereita, joista jotkut ovat tehneet omia johtopäätöksiään.
- Olen puhunut pahaa ihmisistä. Tämä oli puhdas valhe, jonka eräs ihminen on keksinyt nostaakseen omaa kunniaa.
- Joku uskovainen oli nähny minut kaupungilla isot korvarenkaat korvissa.. Mitääh? Minulla ei vanhoillislestadiolaisaikana ole edes ollut korvareikiä :DDDD
- Olen pukeutunut liian paljastavasti: olin pukeutunut kesämekkoon, kun olin rannalla ja tämän jälkeen joku soitti ja pyysi minua/kaveria paikkaan, missä oli nuorisoa. Kysyin vielä kaveriltani, voinko lähteä tällä mekolla ja oli et joo voit lähteä ja kaiken lisäksi olin hänen kyydissään, niin en voinut lähteä vaihtamaan vaatteita. Tämän jälkeen sain kuulla syyttelyitä liian paljastavasta pukeutumisesta... Juu-u...
- Joku oli keksinyt, että minulla on tekokynnet, koska omat kynteni olivat niin pitkät :DDD
Tämän lisäksi minulle on sanottu suoraan, että sinulla on kaksoisleuka ja keltaiset silmämunat :DDDDDDDDDDDDDDDD Waaat??sensuroitu: h.u.o.r.a.
- Sairaat puhuttelijat
Pahanpuhujat eivät ole uskovaisia ennekuin ovat tehneet puheistaan parannuksen. Se vain on totta. Hoitoperkeleet pukevat ilkeytensä puheissaan rakkaudeksi, mikä loppujen lopuksi vahvistaa sen, että heillä on valtavia mielenterveysongelmia.
- Ba-Lanssi
Lissu.... kirjoitti:
Tämän lisäksi minulle on sanottu suoraan, että sinulla on kaksoisleuka ja keltaiset silmämunat :DDDDDDDDDDDDDDDD Waaat??Vl liikkeessä on hämmästyttäviä puolia.
- Exvl
Lissu.... kirjoitti:
Tämän lisäksi minulle on sanottu suoraan, että sinulla on kaksoisleuka ja keltaiset silmämunat :DDDDDDDDDDDDDDDD Waaat??Ilkeät juorut toisesta, pahan puhuminen, valehtelu toisesta, perättömien juttujen keksiminen, toisen ihmisen mustamaalaaminen. Nämä kaikki onnistuu tavalliselta vl:ltä, jopa puhujalta.
Näistä harvoin tehdään parannusta. - Vl 508
Exvl kirjoitti:
Ilkeät juorut toisesta, pahan puhuminen, valehtelu toisesta, perättömien juttujen keksiminen, toisen ihmisen mustamaalaaminen. Nämä kaikki onnistuu tavalliselta vl:ltä, jopa puhujalta.
Näistä harvoin tehdään parannusta.Kyllä niistä samala lailla tehdään parannusta kuin muistakin asioista. En usko että tuommoinen olisi ainakaan ihan tarkoituksellista hommaa tuommoinen kiusaaminen. Vaikuttaa kuin olisi jotenkin katkera sävy tuossa sinun puheenvuorossa. Eipä ole ainoa.
- Vielä kesken
Exvl kirjoitti:
Ilkeät juorut toisesta, pahan puhuminen, valehtelu toisesta, perättömien juttujen keksiminen, toisen ihmisen mustamaalaaminen. Nämä kaikki onnistuu tavalliselta vl:ltä, jopa puhujalta.
Näistä harvoin tehdään parannusta.Tämä on täysin totta. Sen voin sanoa kokemuksesta. Tämä nimenomainen asia on edelleen kesken. "Puhuja/juoruäijä" on syyllinen kiusaamiseen ja henkiseen väkivaltaan eikä puhutteluista huolimatta ole korjannut tekojaan.
- Ihan normaalia
Ei tämä yksin vl ihmisiä koske. Mikä lehti on Suomen myydyin? Se elää juoruista.
- Rahaa tulee
On muuten sama omistaja kuin tällä S24!
- Tyypillistä vl-tekoa
Viattoman ihmisen on täysin mahdotonta puolustautua kun mustamaalaus alkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3246339Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta734174Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413525Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole923445Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1123397Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2443370Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll742847Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022698Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2142409Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782123