Törkein ehdotus

mikä sinulle

on koskaan tehty?

63

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkein:

" voisitko jo vihdoikin alkaa katselemaan itsellesi töitä"

• olihan se törkeetä, mut suostuin silti.

• random_N

vuonna -97 muistaakseni:

Hesan jälkeen tuli vaunuun linnasta lomilla oleva mies. Jututti minua ja muita, tai häiriköi voisi olla tarkempi ilmaus.

Tampereella nappasi kassini ja tempaisi minua ranteesta. Lupasi että hmm lempii minua hotelli Ilveksessä jos maksan laskun.

Että sen verran tasokasta ollaan ettei ees linnakundit antais ilmaiseksi :)

• fdsb cxcv

että maksat luonnossa! Ois saanut linnakundi pitkän nenän.

• kysyi, otatko suihin.

Olin kovin kielteinen ehdotuksen suhteen, eli turhaan ehdotti.

• poika (ulkonäöstä päätellen) oli kävellyt ilmeisesti jo jonkin aikaa mun takana kauniina kesäpäivänä, kun olin menossa töihin. Olin silloin 28v. Hän kiiruhti rinnalleni ja alkoi kertoa mulle yksityiskohtaisesti, miten aikoisi ööh.. kauniisti sanottuna rakastella mun kanssa, jos antaisin mahdollisuuden. Olin ensin tyrmistynyt, sen verran oli roisit jutut,mutta sitten alkoi naurattaa tämä poju. Kerroin oman ikäni, mutta tämä pikku-casanova vain tokaisi, ettei ikä merkitse hänelle mitään:D En muista, miten pääsin hänestä eroon, mutta hänen fantasiansa jäivät sillä kertaa toteutumatta:P Tais olla poitsulla päiväkaljat hyvässä vaiheessa...

• hmh...

Saattaispa muuten jopa löytyä tältä palstalta (se sellainen), mutta. Joo.

Livessä miehet kohtelevat mua kunnioittavasti, useimmiten.

No, mitä niitä nyt olis... Tää nyt ei ole ehkä suoranainen ehdotus, mutta kerran eräs äijä tarjos mulle raflassa juoman. Kiitin siitä normaalisti. Onneksi ukko tajusi olla tarjoutumatta seuraani muuten... Unohdin koko hepun. Myöhemmin yöllä (samaisessa raflassa) ukkeli kuitenkin palasi motkottamaan mulle siitä ostamastaan juomasta. Oli ilmeisesti kuvitellut, että se juoman vastaanottaminen "velvoittaa" jonkinlaiseen fyysiseen vastapalvelukseenkin ihan.

Pari tyyppiä on aikoinaan uhanneet mulle tappaa itsensä, jollen suostu heidän seuraansa.

Etenkin nuorempana ja vähän enemmän hempukan vaatteissa jotkut limaiset äijät ehdotteli mulle rahaan perustuvaa seksuaalista kanssakäymistä.

Kadulla hörhöt saattaa joskus satunnaisesti heittää outojakin henkilökohtaisuuksia. Eivät välttämättä loukkaavia sellaisia, mutta muuten erikoisia.

• dsafefefe

Jos tuntemattomat naiset tarjoaisivat rahaa seksistä kanssani.

• vänkyrä-nainen

kanssa jotain 18v. ja vieraassa kaupungissa joskus, vailla mitään kunnollista yöpymispaikkaa ja yhet miehet koitti mua saada mukaansa lähtemään heille yöksi, niin et mun kaveri ois vaan jätetty sit yksinään johonkin sinne. Niin musta tuo oli, jossei nyt suoranaisesti törkeää, niin ainakin tosi mautonta käytöstä niiltä miehiltä, koska kaveriahan ei jätetä..(..öhm, paitsi tuttuun ja turvalliseen kotikaupunkiin, mut se onkin asia erikseen =D )

• tältä

palstalta joskus ehdottelevaa sähköpostia naiselta. Törkeää!

• ~Vanilla~

Olin 18 ja yhden kaverin poikaystävän työpaikan kesäpaikassa viettämässä juhannusta. Istuskelin yhden kaverini kanssa ja siihen tuli suunnilleen 25-35 -vuotias mies. Hän sanoi jotenkin, että on yrittänyt iskeä kaikkia naisia siellä ja on hirveässä puutteessa(ei ihan noin suoraan). Sitten että me tytöt varmaan ymmärretään, kun ollaan niin rumia ettei olla taatusti koskaan saatu ja kyllä mekin varmaan kaivataan seksiä. Ei hän kuulemma yksistään meitä panisi, mutta jos me molemmat tultaisiin hänen mukaansa ja otettaisiin yhdessä häneltä suihin, niin sitten! Ja hän ei edes ollut kovin kännissä ja käyttäytyi kuin tarjouksensa olisi ollut elämämme tilaisuus! Olin niin ällistynyt, etten osannut kuin tuijottaa!

Ja saanen korostaa, että tämä on ainoa kerta elämässäni, kun kukaan mies on minua lähestynyt missään mielessä!

• karu,

jos tuo viimeinen kappale oli totta :(

Vieläkö olet lähestyttävissä, vai joko kuori on liian vahva?

• vänkyrä-nainen

Osaan antaa arvoo nyt kyllä sille, etten oo ite joutunu mitään loukkaavia iskuyrityksiä kokemaan.

• ~Vanilla~
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

Osaan antaa arvoo nyt kyllä sille, etten oo ite joutunu mitään loukkaavia iskuyrityksiä kokemaan.

ennen edes käsittänyt, että joku voisi tulla sanomaan jotain sellaista suoraan päin naamaa. Tiesinhän minä toki, etten mikään MissMaailma ole, mutta... Ja se tyyppi tuntui ihan oikeasti säälivän meitä ja luuli tekevänsä jonkun palveluksen! Eikä hän itsekään ollut mikään PrinceCharming. Nyt naurattaa, mutta silloin en ottanut sitä kovin hyvin. :)

• ~Vanilla~
        karu, kirjoitti:

jos tuo viimeinen kappale oli totta :(

Vieläkö olet lähestyttävissä, vai joko kuori on liian vahva?

mä en ilmeisesti ole MarriageMaterial. :) En minä ole mitään kuorta kehittänyt, mutta kyllä tämä loppuelämäkin menee ihan omassa hyvässä seurassa. :) Mulla on kolmekymppiset sen verran lähellä, että viimeinen käyttöpäivä on jo ohitettu. :)

• "karu"
        ~Vanilla~ kirjoitti:

mä en ilmeisesti ole MarriageMaterial. :) En minä ole mitään kuorta kehittänyt, mutta kyllä tämä loppuelämäkin menee ihan omassa hyvässä seurassa. :) Mulla on kolmekymppiset sen verran lähellä, että viimeinen käyttöpäivä on jo ohitettu. :)

sitten siinä kolmessa kympissä se parasta ennen päiväys?

Mulla meni jo kolme vuotta sitten ohi :)

• ~Vanilla~
        "karu" kirjoitti:

sitten siinä kolmessa kympissä se parasta ennen päiväys?

Mulla meni jo kolme vuotta sitten ohi :)

ns. avaamattomissa pakkauksissa se on jo jossain 24-25 tienoilla. ;) Ja mun kohdalla se taisi mennä umpeen jo ennen tuota maagista elämäni ainoaa iskuyritystä! :D

Jos sinä olet mies, niin sulla on parhaat päivät vasta edessä, naiset kun arvostaa niin eri asioita kuin miehet. :)

• ....

...oletko itse koskaan yrittänyt iskeä miestä?
        ---
        Tai ollut koskaan ihastunut? Mitä silloin teit?

• "karu"
        ~Vanilla~ kirjoitti:

ns. avaamattomissa pakkauksissa se on jo jossain 24-25 tienoilla. ;) Ja mun kohdalla se taisi mennä umpeen jo ennen tuota maagista elämäni ainoaa iskuyritystä! :D

Jos sinä olet mies, niin sulla on parhaat päivät vasta edessä, naiset kun arvostaa niin eri asioita kuin miehet. :)

eipä teistä naisista ota selvää mitä kukanenkin arvostaa.

Eilenkin taisin suututtaa jonkun :)

• ~Vanilla~
        .... kirjoitti:

...oletko itse koskaan yrittänyt iskeä miestä?
        ---
        Tai ollut koskaan ihastunut? Mitä silloin teit?

Tiesin jo joskus silloin teininä, etten ole sitä tyyppiä, josta miehet(pojat) kiinnostuu. Ja myöhemmin en olisi muistakaan syistä yrittänyt iskeä.

Tietenkin olen ollut ihastunut, muutaman kerran. Mitä siinä on tehtävissä? Täytyy vain odotella, että se loppuu ja toivoa, ettei kohde huomaa.

• NevilleR
        ~Vanilla~ kirjoitti:

mutta pakko kysyä että miten toi kolmenkympin raja on sulle muodostunut noin merkittäväksi vedenjakajaksi? Taisiis, tunsin mäkin erään nuoren naisen joka oli sitä mieltä että kolmenkympin kriisi on pahinta mitä naiselle voi tapahtua. Kunnes se sai neljäkymppiä mittariin.
        /Nev

• ~Vanilla~
        "karu" kirjoitti:

eipä teistä naisista ota selvää mitä kukanenkin arvostaa.

Eilenkin taisin suututtaa jonkun :)

Miehet kai on sikäli helpompia, kun kaikki haluaa niitä samoja asioita. Mutta toisaalta juuri naisten erilaisten arvostusten ansiosta useammalla miehellä on mahdollisuus parisuhteeseen. Jos taas nainen ei ole juuri tietynlainen, niin ei ole mitään mahdollisuuksia. Mä olen jo aikoja sitten tajunnut, etten voisikaan olla monestakin syystä suhteessa, mutta mulla on kaltaisiani ystäviä, jotka edelleen toivovat ja heidän puolestaan on kurja olo.

• ~Vanilla~
        NevilleR kirjoitti:

mutta pakko kysyä että miten toi kolmenkympin raja on sulle muodostunut noin merkittäväksi vedenjakajaksi? Taisiis, tunsin mäkin erään nuoren naisen joka oli sitä mieltä että kolmenkympin kriisi on pahinta mitä naiselle voi tapahtua. Kunnes se sai neljäkymppiä mittariin.
        /Nev

silloin joskus lapsena 30 oli yhtä kuin kuolema ja ajatteli, että silloin olisi jo vanha ja valmis elämä ja haaveet olisivat toteutuneet.

Mutta joo, onhan nuo kaikki parisuhdejutut naiselle ohi jo paljon nuoremmalla iällä. Mutta kriiseilen niin kovasti lähestyvästä kolmestakympistä, että tulee käytettyä sitä esimerkkinä vähän kaikesta.

• "karu"
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Miehet kai on sikäli helpompia, kun kaikki haluaa niitä samoja asioita. Mutta toisaalta juuri naisten erilaisten arvostusten ansiosta useammalla miehellä on mahdollisuus parisuhteeseen. Jos taas nainen ei ole juuri tietynlainen, niin ei ole mitään mahdollisuuksia. Mä olen jo aikoja sitten tajunnut, etten voisikaan olla monestakin syystä suhteessa, mutta mulla on kaltaisiani ystäviä, jotka edelleen toivovat ja heidän puolestaan on kurja olo.

päätä pystyyn vaan.

Maata ei ole myyty ennen kuin se on myyty.

Mikäs sinua estää löytämästä elämäsi miestä? Äitini löysi isäni 36-vuotiaana ja minä synnyin esikoisena, kun äiti oli 37.

Vieläkin heissä henki pihisee ja ovat edelleen onnellisesti yhdessä. Puolet elämästään ollut jo suhteessa ja loppupelissä taitaa käydä niin, että suurimman osan tulee olemaan.

• NevilleR
        ~Vanilla~ kirjoitti:

silloin joskus lapsena 30 oli yhtä kuin kuolema ja ajatteli, että silloin olisi jo vanha ja valmis elämä ja haaveet olisivat toteutuneet.

Mutta joo, onhan nuo kaikki parisuhdejutut naiselle ohi jo paljon nuoremmalla iällä. Mutta kriiseilen niin kovasti lähestyvästä kolmestakympistä, että tulee käytettyä sitä esimerkkinä vähän kaikesta.

nostalgiakin parempaa kuin nykyään, -hkä?
        "kaikki parisuhdejutut naiselle ohi jo paljon nuoremmalla iällä"
        Kaikki? Parisuhdejutut? Mitkä kaikki parisuhdejutut? Mitenniin ohi? Eio. Been there, seen thät.
        /Nev

• ~Vanilla~
        "karu" kirjoitti:

päätä pystyyn vaan.

Maata ei ole myyty ennen kuin se on myyty.

Mikäs sinua estää löytämästä elämäsi miestä? Äitini löysi isäni 36-vuotiaana ja minä synnyin esikoisena, kun äiti oli 37.

Vieläkin heissä henki pihisee ja ovat edelleen onnellisesti yhdessä. Puolet elämästään ollut jo suhteessa ja loppupelissä taitaa käydä niin, että suurimman osan tulee olemaan.

Mä en ole sitä tyyppiä, josta miehet kiinnostuu muuta kuin kavereina, sille ei mahda mitään. Sitä paitsi koska mulla ei ole kokemusta, niin en pysty tarjoamaan samaa kuin muut ikäiseni naiset, joten sikälikin se on mahdotonta.

Ja vaikka noita syitä ei olisikaan, niin mä en ole sitä mitä miehet naisesta haluaa, mutta myöskään miehet eivät ole sellaisia kuin minä haluaisin heidän olevan. Tässä iässä kun ei enää ole niitä vaaleanpunaisia silmälaseja, niin elän mieluummin siellä oman pääni sisässä olevassa pikku haavemaailmassa kuin yritän epätoivoisesti antaa jollekulle sen kaiken mitä hän haluaa samalla kun hän ei pysty antamaan minulle mitä minä haluaisin.

• ~Vanilla~
        NevilleR kirjoitti:

nostalgiakin parempaa kuin nykyään, -hkä?
        "kaikki parisuhdejutut naiselle ohi jo paljon nuoremmalla iällä"
        Kaikki? Parisuhdejutut? Mitkä kaikki parisuhdejutut? Mitenniin ohi? Eio. Been there, seen thät.
        /Nev

että on myöhäistä aloittaa, olisi liikaa kiinniotettavaa. Jos on aloittanut nuorena, niin voi tietenkin siitä jatkaa.

Sitä paitsi minä olen joka tapauksessa näkymätön.

Maailma on erilainen miehille ja naisille.

• "karu"
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Mä en ole sitä tyyppiä, josta miehet kiinnostuu muuta kuin kavereina, sille ei mahda mitään. Sitä paitsi koska mulla ei ole kokemusta, niin en pysty tarjoamaan samaa kuin muut ikäiseni naiset, joten sikälikin se on mahdotonta.

Ja vaikka noita syitä ei olisikaan, niin mä en ole sitä mitä miehet naisesta haluaa, mutta myöskään miehet eivät ole sellaisia kuin minä haluaisin heidän olevan. Tässä iässä kun ei enää ole niitä vaaleanpunaisia silmälaseja, niin elän mieluummin siellä oman pääni sisässä olevassa pikku haavemaailmassa kuin yritän epätoivoisesti antaa jollekulle sen kaiken mitä hän haluaa samalla kun hän ei pysty antamaan minulle mitä minä haluaisin.

mitä ihmeen kokemusta?

Ihminen rakastuu sitten kun rakastuu, ei sille mitään voi. Ei siinä kokemuksia kysellä.

Ootko se sama, jonka kanssa joskus yöllä keskusteltiin talvitakin hankkimisesta?

Ei kukaan pysty antamaan kenellekään kaikkea, eikä sellaista täysjärkiset vaadi. Riittää että päästää oikean ihmisen oikeasti lähelleen.

• NevilleR
        ~Vanilla~ kirjoitti:

että on myöhäistä aloittaa, olisi liikaa kiinniotettavaa. Jos on aloittanut nuorena, niin voi tietenkin siitä jatkaa.

Sitä paitsi minä olen joka tapauksessa näkymätön.

Maailma on erilainen miehille ja naisille.

Maailma on erilainen kaikille. Jokainen on aloittanut nuorena ja suhteessa siihen kaikilla muilla on kiinniotettavaa. Jälkeen jää ainoastaan koomassa maaten. Mutta jumankauta, jos sä tosiaan olet näkymätön niin se mun on nähtävä 8-)
        /Nev

• ~Vanilla~
        "karu" kirjoitti:

mitä ihmeen kokemusta?

Ihminen rakastuu sitten kun rakastuu, ei sille mitään voi. Ei siinä kokemuksia kysellä.

Ootko se sama, jonka kanssa joskus yöllä keskusteltiin talvitakin hankkimisesta?

Ei kukaan pysty antamaan kenellekään kaikkea, eikä sellaista täysjärkiset vaadi. Riittää että päästää oikean ihmisen oikeasti lähelleen.

Ostitko villakangastakin?

Ei se mene ollenkaan noin, maailma on raadollisempi. Miehet valikoi naisia kuin työhaastattelussa ja multa puuttuu pätevyys, niinsanotusti. Naiset taas ihastuu/rakastuu ja se menetelmä menee täysin metsään. :/

(tarkoitin kokemusta sängyssä, sitä on myöhäistä hankkia enää tässä iässä) Kaikella tarkoitin niitä asioita, joita parisuhteesta yleensä miehet odottaa, en kaikkia maailman asioita.

Naiset ja miehet vain on liian erilaisia suhteisiin tai sitten minä olen liian erilainen kaikkiin muihin verrattuna. Sama lopputulos joka tapauksessa.

• ~Vanilla~
        NevilleR kirjoitti:

Maailma on erilainen kaikille. Jokainen on aloittanut nuorena ja suhteessa siihen kaikilla muilla on kiinniotettavaa. Jälkeen jää ainoastaan koomassa maaten. Mutta jumankauta, jos sä tosiaan olet näkymätön niin se mun on nähtävä 8-)
        /Nev

Mutta kun minä en ole aloittanut nuorena! :) Seksissä jää jälkeen, minun ikäinen ei enää voisi oppia tyydyttämään/miellyttämään miestä sängyssä.

Miten sinä tarkkaan ottaen luulisit näkeväsi minut, minähän olen näkymätön! :) Ehkä olet jo nähnytkin, mutta et tajunnut näkeväsi, kun et nähnyt...

• NevilleR
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Ei se mene ollenkaan noin, maailma on raadollisempi. Miehet valikoi naisia kuin työhaastattelussa ja multa puuttuu pätevyys, niinsanotusti. Naiset taas ihastuu/rakastuu ja se menetelmä menee täysin metsään. :/

(tarkoitin kokemusta sängyssä, sitä on myöhäistä hankkia enää tässä iässä) Kaikella tarkoitin niitä asioita, joita parisuhteesta yleensä miehet odottaa, en kaikkia maailman asioita.

Naiset ja miehet vain on liian erilaisia suhteisiin tai sitten minä olen liian erilainen kaikkiin muihin verrattuna. Sama lopputulos joka tapauksessa.

olla että jotkut miehet valikoi "kuten työhaastattelussa". Varmaan jotkut naisetkin. Mitä väliä, kun kaikki ei tee niin?

Mixi ihmeessä kolmenkympin ikä olisi sellainen raja jonka jälkeen sukellus seksin ihmeelliseen maailmaan olisi liian myöhäistä? Nyt sinä nuorison edustaja, perusteita kehiin, kts.

Lopputulos kun on aina eri.

/Nev

• NevilleR
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Mutta kun minä en ole aloittanut nuorena! :) Seksissä jää jälkeen, minun ikäinen ei enää voisi oppia tyydyttämään/miellyttämään miestä sängyssä.

Miten sinä tarkkaan ottaen luulisit näkeväsi minut, minähän olen näkymätön! :) Ehkä olet jo nähnytkin, mutta et tajunnut näkeväsi, kun et nähnyt...

miksi kuvittelet että seksissä jää jälkeen?

/Nev

P.S. Joskus on tärkeämpää se mitä ei sanota, joskus pitää keskittyä siihen mitä ei nää.

• "karu"
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Päädyin sittenkin tuollaiseen city-malliseen hupulliseen ja melko pitkään kuoritakkiin jonkinlaisella toppauksella. Tumma tietysti, niin kuin herrasmiehellä kuuluu olla.

Oli vähän liian virallisen oloisia ne pitkät villakangastakit.

Oletko koskaan miettinyt, että voisit törmätä johonkin tavalliseen mieheen, joka ei olisi itsekään niin kokenut ja arvostaisi naisessa ihan muita asioita kuin ulkonäkö tai sänkykokemus?

Mistä tiedät ettei miehissä olisi niitä erilaisia?

• ~Vanilla~
        NevilleR kirjoitti:

olla että jotkut miehet valikoi "kuten työhaastattelussa". Varmaan jotkut naisetkin. Mitä väliä, kun kaikki ei tee niin?

Mixi ihmeessä kolmenkympin ikä olisi sellainen raja jonka jälkeen sukellus seksin ihmeelliseen maailmaan olisi liian myöhäistä? Nyt sinä nuorison edustaja, perusteita kehiin, kts.

Lopputulos kun on aina eri.

/Nev

ole raja, vaan ehkä juuri 24-25. Tottakai seksissä jää jälkeen! Nuorena on tavallaan lupa olla kokematon, tehdä virheitä ja opetella, mutta tämän ikäisen odotetaan jo osaavan ja vielä olevan hyvä! Jos joku sokea, kuuro ja mielisairas miesparka joskus erehtyisi minun sänkyyni, niin jos olisin 16, hän antaisi aikaa ja tilaisuuden opetella, mutta tämän ikäinen vaihdettaisiin sellaiseen, joka osaa jo valmiiksi. Mitä järkeä olisi tuhlata aikaa sellaiseen, jolta ei saa hyvää seksiä, kun voi vaihtaa naiseen jolta saa?! Ei kukaan mies niin tekisi! Sitä paitsi mä en usko, että tämän ikäisenä voi enää oppia hyväksi, vaikka saisikin opetella, ihmisen oppimiskyky vähenee vuosi vuodelta ja seksi on sellainen asia jonka oppii joko alle 18-vuotiaana tai ei ollenkaan. Ja siinäkin tapauksessa, että löytyisi yksi edellä mainittu kuurosokea sekopää, niin se olisi väärin häntä kohtaan, kun hänellä olisi mahdollisuus parempaankin.

Kuka mies ei tee niin?! Tekeehän!

• ~Vanilla~
        "karu" kirjoitti:

Päädyin sittenkin tuollaiseen city-malliseen hupulliseen ja melko pitkään kuoritakkiin jonkinlaisella toppauksella. Tumma tietysti, niin kuin herrasmiehellä kuuluu olla.

Oli vähän liian virallisen oloisia ne pitkät villakangastakit.

Oletko koskaan miettinyt, että voisit törmätä johonkin tavalliseen mieheen, joka ei olisi itsekään niin kokenut ja arvostaisi naisessa ihan muita asioita kuin ulkonäkö tai sänkykokemus?

Mistä tiedät ettei miehissä olisi niitä erilaisia?

kirjoitella jollain vakituisemmalla nimimerkillä, tosin tämä ei oikein taida olla mulle sopiva palsta(ei sillä ettenkö olisi hyvin kiinnostunut kuinka usein relax saa, niin seksiä kuin voileipiäkin...).

Juuri virallisuuden takia ne niin hienoja ovatkin! Meidän laitoksella on yksi proffa joka on ihan sellainen perustavis, mutta kerran se aamulla tuli töihin puku ja villakangastakki päälle ja sellaiset parikymppiset fuksitkin loi pitkiä katseita... :) Minua nauratti kun sivusta seurasin... Vaatteet miehen tekee, kuulemma. Mutta sinunkin takki kuulostaa oikein hyvältä. :)

"Oletko koskaan miettinyt..." Rehellisesti? En. Miehet on miehiä ja naiset on naisia, niin hyvissä kuin huonoissa ominaisuuksissa. Miehille ulkonäkö ja sänkytaidot on tärkeitä, on se ihan ymmärrettävääkin.

"Mistä tiedät ettei miehissä olisi niitä erilaisia?" Ehkä onkin muutama, mutta jos 1/10000 on erilainen, niin ei se minua kauheasti lohduta, varsinkin, kun jos tapaisin sen, niin arvaa mitä se sanoisi? "Sä osaat olla hyvä kaveri, kun sä olet niin hyvä kuuntelemaan." (jos olisin saanut euron joka kerta kun olen elämäni aikana kuullut tuon lauseen... :))

• NevilleR
        ~Vanilla~ kirjoitti:

ole raja, vaan ehkä juuri 24-25. Tottakai seksissä jää jälkeen! Nuorena on tavallaan lupa olla kokematon, tehdä virheitä ja opetella, mutta tämän ikäisen odotetaan jo osaavan ja vielä olevan hyvä! Jos joku sokea, kuuro ja mielisairas miesparka joskus erehtyisi minun sänkyyni, niin jos olisin 16, hän antaisi aikaa ja tilaisuuden opetella, mutta tämän ikäinen vaihdettaisiin sellaiseen, joka osaa jo valmiiksi. Mitä järkeä olisi tuhlata aikaa sellaiseen, jolta ei saa hyvää seksiä, kun voi vaihtaa naiseen jolta saa?! Ei kukaan mies niin tekisi! Sitä paitsi mä en usko, että tämän ikäisenä voi enää oppia hyväksi, vaikka saisikin opetella, ihmisen oppimiskyky vähenee vuosi vuodelta ja seksi on sellainen asia jonka oppii joko alle 18-vuotiaana tai ei ollenkaan. Ja siinäkin tapauksessa, että löytyisi yksi edellä mainittu kuurosokea sekopää, niin se olisi väärin häntä kohtaan, kun hänellä olisi mahdollisuus parempaankin.

Kuka mies ei tee niin?! Tekeehän!

nauraa. Sori. Ei hyvä seksi ole vaikeaa, edes vanhemmiten. Sori, on todisteita tästä, ihan lähipiiristä. Seksissä treenaaminenkin on palkitsevaa, toisin kuin vaikkapa kitaran soitossa (ei sitä kyllä kukaan edes miellä harjoitteluksi, seksin puolella siis). Eli kyllä kukaan mies niin tekisi. Ja nainenkin tekisi, on nähty.
        Okei, kauanko kuvittelet että sulla menisi aikaa oppiaksesi "hyväksi"? Millä perusteella teit arviosi?
        /Nev

• ~Vanilla~
        NevilleR kirjoitti:

miksi kuvittelet että seksissä jää jälkeen?

/Nev

P.S. Joskus on tärkeämpää se mitä ei sanota, joskus pitää keskittyä siihen mitä ei nää.

sulle tuonne ylemmäs.

• fdsagrgr

kuiskailee törkeämpiä juttuja, muttenpä niistä ole suuttunut. Naiset tietenkin saavat sanoa asioita, mitkä mieheltä olisivat naisista törkeitä.

• NevilleR
        fdsagrgr kirjoitti:

kuiskailee törkeämpiä juttuja, muttenpä niistä ole suuttunut. Naiset tietenkin saavat sanoa asioita, mitkä mieheltä olisivat naisista törkeitä.

Eräissäkin kekkereissä muuan ennalta ei-tuntemani naisihminen käveli kohti, vilkaisi silmiin, nappasi kiinni housun etumukseen ja henkäisi "lähekkönä panee?". No en nyt just silloin lähtenyt.
        /Nev

• ~Vanilla~
        NevilleR kirjoitti:

nauraa. Sori. Ei hyvä seksi ole vaikeaa, edes vanhemmiten. Sori, on todisteita tästä, ihan lähipiiristä. Seksissä treenaaminenkin on palkitsevaa, toisin kuin vaikkapa kitaran soitossa (ei sitä kyllä kukaan edes miellä harjoitteluksi, seksin puolella siis). Eli kyllä kukaan mies niin tekisi. Ja nainenkin tekisi, on nähty.
        Okei, kauanko kuvittelet että sulla menisi aikaa oppiaksesi "hyväksi"? Millä perusteella teit arviosi?
        /Nev

olisi enää ollenkaan mahdollista. Miehet vaatii niin kauhean paljon ja sellaisia asioita, joihin en usko, että pystyisin vaikka kuinka yrittäisin. Eikä mulla olisi oikeuttakaan siihen, koska en pystyisi tuottamaan nautintoa sille miehelle ja se olisi väärin häntä kohtaan. Ja kun tosiaan on parempaakin tarjolla, niin... Kuka ostaa makaronilaatikkoa, jos samalla hinnalla saa juhla-aterian... ;)

• "karu"
        ~Vanilla~ kirjoitti:

kirjoitella jollain vakituisemmalla nimimerkillä, tosin tämä ei oikein taida olla mulle sopiva palsta(ei sillä ettenkö olisi hyvin kiinnostunut kuinka usein relax saa, niin seksiä kuin voileipiäkin...).

Juuri virallisuuden takia ne niin hienoja ovatkin! Meidän laitoksella on yksi proffa joka on ihan sellainen perustavis, mutta kerran se aamulla tuli töihin puku ja villakangastakki päälle ja sellaiset parikymppiset fuksitkin loi pitkiä katseita... :) Minua nauratti kun sivusta seurasin... Vaatteet miehen tekee, kuulemma. Mutta sinunkin takki kuulostaa oikein hyvältä. :)

"Oletko koskaan miettinyt..." Rehellisesti? En. Miehet on miehiä ja naiset on naisia, niin hyvissä kuin huonoissa ominaisuuksissa. Miehille ulkonäkö ja sänkytaidot on tärkeitä, on se ihan ymmärrettävääkin.

"Mistä tiedät ettei miehissä olisi niitä erilaisia?" Ehkä onkin muutama, mutta jos 1/10000 on erilainen, niin ei se minua kauheasti lohduta, varsinkin, kun jos tapaisin sen, niin arvaa mitä se sanoisi? "Sä osaat olla hyvä kaveri, kun sä olet niin hyvä kuuntelemaan." (jos olisin saanut euron joka kerta kun olen elämäni aikana kuullut tuon lauseen... :))

kokeilemaan mitä minä sanoisin?

Ootko kaukana Tampereelta?

• fdsagrgr
        NevilleR kirjoitti:

Eräissäkin kekkereissä muuan ennalta ei-tuntemani naisihminen käveli kohti, vilkaisi silmiin, nappasi kiinni housun etumukseen ja henkäisi "lähekkönä panee?". No en nyt just silloin lähtenyt.
        /Nev

mullekin. Tosin mä lähdin silloin... Aamulla kertoi poikaystävästään sitten, oli kuulema riita ollut.

• NevilleR
        ~Vanilla~ kirjoitti:

olisi enää ollenkaan mahdollista. Miehet vaatii niin kauhean paljon ja sellaisia asioita, joihin en usko, että pystyisin vaikka kuinka yrittäisin. Eikä mulla olisi oikeuttakaan siihen, koska en pystyisi tuottamaan nautintoa sille miehelle ja se olisi väärin häntä kohtaan. Ja kun tosiaan on parempaakin tarjolla, niin... Kuka ostaa makaronilaatikkoa, jos samalla hinnalla saa juhla-aterian... ;)

jo tässä huomattu ettet usko, mutta jostain selittämättömästä syystä mua kiinnostaa että mixet. Eli mitä tuolla uskon taustalla oikein on? Kun olen nähnyt senkin ihmeen että 30-40v välillä voi ihmisillä olla huomattavan vähän kokemusta tuolta petiosastolta, eikä se ole mikään ongelma.

/Nev

• ~Vanilla~
        "karu" kirjoitti:

kokeilemaan mitä minä sanoisin?

Ootko kaukana Tampereelta?

kaukana. Enkä sitä paitsi pystyisi siihen enkä uskaltaisi, liikaa paineita ja olen tottunut aivan liian hyvin näkymättömyyteeni. Ja usko pois, en minä ole sen arvoinen. :)

• "karu"
        ~Vanilla~ kirjoitti:

kaukana. Enkä sitä paitsi pystyisi siihen enkä uskaltaisi, liikaa paineita ja olen tottunut aivan liian hyvin näkymättömyyteeni. Ja usko pois, en minä ole sen arvoinen. :)

kaikki hyvät naiset on aina kaukana :(

Koskaan ei voi tietää, ennen kuin koettaa :)

Jyväskylä?

• ~Vanilla~
        NevilleR kirjoitti:

jo tässä huomattu ettet usko, mutta jostain selittämättömästä syystä mua kiinnostaa että mixet. Eli mitä tuolla uskon taustalla oikein on? Kun olen nähnyt senkin ihmeen että 30-40v välillä voi ihmisillä olla huomattavan vähän kokemusta tuolta petiosastolta, eikä se ole mikään ongelma.

/Nev

olekaan ongelma, koska nainen haluaa parisuhteesta niin monia asioita ja kaikille naisille ei seksi edes ole niin tärkeää. Mutta miehelle seksi on oleellisinta naisissa ja mies myös arvottaa naiset sänkytaitojen perusteella. Sitä paitsi kokemattoman miehen pitää oppia vain ne perusjutut, mutta naisen täytyy olla aloitteellinen ja keksiä kaikkea uutta ja kokeilla kaikkea uutta plus sitten vielä viehättää ulkoisesti. Ja kun kilpailu on kovaa, niin tiedän jo etukäteen, etten edes saisi toista yritystä ja sen ensimmäisen voin kuvitella olevan aika onneton. :( Kyllähän miehet vaihtaa naisen myös nuorempaan, jos vain voivat ja omien sanojensa mukaan juuri paremman seksin takia. Nykypäivän nuorethan osaavat paljon enemmän kuin minun ikäiset aikanaan, enkä minä pärjäisi edes niille oman ikäisille. Mun mielestä nämä on vain niitä asioita, jotka pitää oppia nuorena, vanhempana on myöhäistä.

• ~Vanilla~
        "karu" kirjoitti:

kaikki hyvät naiset on aina kaukana :(

Koskaan ei voi tietää, ennen kuin koettaa :)

Jyväskylä?

mä en kuulu niihin hyviin naisiin. (Sä et tainnut kauhean tarkasti lukea mitä olen tässä kertonut itsestäni? :) Mm. että miehet näkee minut vain kaverina tai ei ollenkaan ja olisin surkea sängyssä.)

"Koskaan ei voi tietää, ennen kuin koettaa :)" Voipas, jotkut asiat vain tietää. :)

Etelämpänä.

• NevilleR
        ~Vanilla~ kirjoitti:

olekaan ongelma, koska nainen haluaa parisuhteesta niin monia asioita ja kaikille naisille ei seksi edes ole niin tärkeää. Mutta miehelle seksi on oleellisinta naisissa ja mies myös arvottaa naiset sänkytaitojen perusteella. Sitä paitsi kokemattoman miehen pitää oppia vain ne perusjutut, mutta naisen täytyy olla aloitteellinen ja keksiä kaikkea uutta ja kokeilla kaikkea uutta plus sitten vielä viehättää ulkoisesti. Ja kun kilpailu on kovaa, niin tiedän jo etukäteen, etten edes saisi toista yritystä ja sen ensimmäisen voin kuvitella olevan aika onneton. :( Kyllähän miehet vaihtaa naisen myös nuorempaan, jos vain voivat ja omien sanojensa mukaan juuri paremman seksin takia. Nykypäivän nuorethan osaavat paljon enemmän kuin minun ikäiset aikanaan, enkä minä pärjäisi edes niille oman ikäisille. Mun mielestä nämä on vain niitä asioita, jotka pitää oppia nuorena, vanhempana on myöhäistä.

on pakko sanoa että meikäläisen vinkkelistä olet aikalailla kategorisesti väärässä enkä oikein tunnista itseäni tuoksi sukupuoleksi josta käytät nimitystä "mies". Ja vain veikkaamalla voit voittaa... ennivei, nyt mä menen nukkumaan.
        /Nev
        P.S. se nyt on kuiteskin nähty ettei nykypäivän nuoret osaa just suunnilleen sitäkään vähää mitä itte paljon pienempänä.HTH.

• ~Vanilla~
        ~Vanilla~ kirjoitti:

mä en kuulu niihin hyviin naisiin. (Sä et tainnut kauhean tarkasti lukea mitä olen tässä kertonut itsestäni? :) Mm. että miehet näkee minut vain kaverina tai ei ollenkaan ja olisin surkea sängyssä.)

"Koskaan ei voi tietää, ennen kuin koettaa :)" Voipas, jotkut asiat vain tietää. :)

Etelämpänä.

voin antaa jos haluat, mutta muuhun minusta ei ihan oikeasti ole. Enkä tiedä olenko kovin hyvä kirjoittamaan, mulla aina iskee itsesensuuri...

• "karu"
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Etelämpänä.

hyvinkin tarkasti.

Toki aina kirjoitella voi. Niin, jos sen osoitteen saa?

• ~Vanilla~
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Tiedän olevani oikeassa. :( Mutta hyvää yötä, mun kanssa on pakko mennä nukkumaan tai en pääse aamulla sängystä ylös! :)

• ~Vanilla~
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Etelämpänä.

[email protected]

Nyt on pakko mennä nukkumaan... Öitä! :)

• "karu"
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Etelämpänä.

palataan asiaan :)

• dgggghhjhj
        ~Vanilla~ kirjoitti:

"Mutta miehelle seksi on oleellisinta naisissa"

Ei ole.

"ja mies myös arvottaa naiset sänkytaitojen perusteella."

Ei arvota. Jotkut tosin haikailevat neitsyiden perään...

"Sitä paitsi kokemattoman miehen pitää oppia vain ne perusjutut,"

No niitä "perusjuttuja" on sitten aika paljon.

"mutta naisen täytyy olla aloitteellinen ja keksiä kaikkea uutta ja kokeilla kaikkea uutta"

Oishan se kivaa, mutta useimmat vaan makaa ja odottaa hiljaa, että mies tekee työt.

Kirjoitat aika paljon siitä, mitä miehet ajattelevat ja haluavat seksiltä, vbaikkei sinulla omien sanojesi mukaan ole seksistä tai miehistä juuri minkäänlaista kokemusta. Ja arvata saattaa, että pieleenhän se menee... oikeasti kirjoitat vain omista harhaluuloistasi, mutta hyökkäävään sävyyn, ikäänkuin ne olisivat miesten syytä. Sori, ei toimi.

• ~Vanilla~
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Etelämpänä.

Ei mitään 7:kaa tuonne väliin, siis [email protected]! Vastaa jos huomasit vielä tämän!

• "karu"
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Etelämpänä.

ei paniikkia, huomasin kyllä :)

• ~Vanilla~
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Etelämpänä.

kirjoitin yhtä koulujuttua tuossa samalla ja kirjoitin vähän mitä sattuu... :)

• "karu"
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Etelämpänä.

että käväs sittenkin pupu pöksyssä, mutta hyvä näin :)

• ~Vanilla~
        ~Vanilla~ kirjoitti:

pidätte kyllä aika paljon melua tyhjästä... Mun käsitykset perustuu mielipiteisiin, joita olen miehiltä kuullut ja myös lukenut. Jos olen väärässä, niin itse olette tuon kuvan antaneet.

En minä syytä miehiä siitä, ettei minulla ole riittävästi annettavaa.

Mutta nyt on oikeasta ihan pakko mennä nukkumaan.

• dgggghhjhj
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Sä olet koko ajan miesten kanssa napit vastakkain ja syytät heitä, vaikka kai lähes kaikki ovat eri mieltä kanssasi. Jos olet joskus netistä lukenut "miehen" sanovan jotain, et voi tietää, onko kirjoittaja ollut 15-vuotias moniongelmainen isotteleva teini vai toinen elämäänsä katkeroitunut nainen, joka esiintyy miehenä. Mitäs jos hankkisit kokemuksia ihan reaalielämästä ja tulisit vaikka sitten takaisin kertomaan miehille, mistä, mitä ja miten me ajattelemme, sillä sitä et ainakaan vielä osaa. Ei, ei se ole miesten vika, se on sinun vikasi. Ja tutustu useampiin, ihmiset ovat yksilöitä.

• NevilleR

kun aikanaan 80-luvulla yksi ylivääpeli ehdotteli että kun kerran olen niin äärimmäisen särmä sotilas niin enkös menis RUKkiin. No en todellakaan menny.
      /Nev

• vili

sellainen tilanne, kun yksi naispuolinen hyvä ystäväni tokaisi yhtenä päivänä, että han on rakastunut ja haluaisi seurustella.
      se tuntu vittumaiselta, että ämmä käytti ystävyyttä hyväkseen ja halusi pilata sen jollain järjettömällä ja hetkellisellä. laitoin välit poikki

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      278
      6205
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3248
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2981
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2407
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1827
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1582
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      196
      1539
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1491
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe