Voisiko GEENIS lakata sähläämästä.

Greenis

Himoateisti "Geenis" kovasti haluaa nyt esiintyä G*R*eeniksenä.

-----

Näköjään jo muutkin alkavat kyllästyä. Sinänsä vanhojen pitkien (hyvin PITKIEN) nettilorujen tänne kopsiminen (copy/paste) onkin kyllästyttävää, mutta tavallaan on "hyvä asia".

Kaikki alkavat kyllästyä noihin jo moneen kertaan väärennetyiksi osoittautuneisiin loruihin lopullisesti.

-----

Tätähän tämä on.

Kun on ateisti ja kun ei ole mitään aitoa esitettävää, niin sitten täytyy alkaa KOULUKIUSAAJAKSI.

4

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan sama mitä mieltä sinä olet?
      Ketä voisi oikeasti kiinostaa hihhulin mietteet?

• geenis

Ja miksi väität minun olevan himoateisti?
      ja mikä on himoateisti??? :)

kyllä täällä kaikki tietävät Greeniksen ja Geeniksen erot!!!!

et näköjään ole varma itsestäsi kun pitää tuollalailla hermostua ja tuoda asiasi oikein esille!

en ole yrittäny olla sinä millään tavalla sillä tekstini ei ole missään vaiheessa ollut ähelläkään sinun plörinöitäsi!

onko selvä?

ja miten asiani on väärennetty? historiaahan se on! lähteet olivat tekstin alaosassa!
      vai haluatko tarkentaa?

ja miten liität koulukiusaamisen tähän? häh?
      sinun käymisesi minun kimpuun on kiusamista!

olitko sinä koulukiusaaja? taisit olla tuon sinun agressiivisen käyttäytymisen pohjalta!

lisäksi väitit olevasi aikuinen aikaisemmin mutta et kyllä kirjoittele sen mukaisesti!

• -DW-

pojat kiusii!

Mikset tee niin kuin Elijah, eli rukoilla jahvee että tämä lähettäisi karhuja riepomaan lapsia jotka haukkuivat häntä kaljupääksi. (Kuninkaiden kirja 2:23-34)

Mutta ethän sinä niin tee kun kuitenkin sisälläsi tiedät ettei rukous toimi.

• nimi erkki

Minä olin aikoinaan koulukiusattu ja kaikki ne minun kiusaajani olivat Jumalaan uskovia kristittyjä. Eivät minua ateistit koskaan kiusanneet.

Ja voisitko sinä vastenmielinen ääliö joskus, siis edes kerran kirjoittaa tänne jotain järkevää ja fiksua? Jos kirjoitat aina vain idioottimaista sontaa, niin ei pitäisi ihmetellä että saat tasan sitä samaa vastauksissakin.
      Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      138
      6032
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3704
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2673
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      467
      2647
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1968
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1469
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1274
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe