Himoateisti "Geenis" kovasti haluaa nyt esiintyä G*R*eeniksenä.
-----
Näköjään jo muutkin alkavat kyllästyä. Sinänsä vanhojen pitkien (hyvin PITKIEN) nettilorujen tänne kopsiminen (copy/paste) onkin kyllästyttävää, mutta tavallaan on "hyvä asia".
Kaikki alkavat kyllästyä noihin jo moneen kertaan väärennetyiksi osoittautuneisiin loruihin lopullisesti.
-----
Tätähän tämä on.
Kun on ateisti ja kun ei ole mitään aitoa esitettävää, niin sitten täytyy alkaa KOULUKIUSAAJAKSI.
Voisiko GEENIS lakata sähläämästä.
4
194
Vastaukset
ihan sama mitä mieltä sinä olet?
Ketä voisi oikeasti kiinostaa hihhulin mietteet?- geenis
Ja miksi väität minun olevan himoateisti?
ja mikä on himoateisti??? :)
kyllä täällä kaikki tietävät Greeniksen ja Geeniksen erot!!!!
et näköjään ole varma itsestäsi kun pitää tuollalailla hermostua ja tuoda asiasi oikein esille!
en ole yrittäny olla sinä millään tavalla sillä tekstini ei ole missään vaiheessa ollut ähelläkään sinun plörinöitäsi!
onko selvä?
ja miten asiani on väärennetty? historiaahan se on! lähteet olivat tekstin alaosassa!
vai haluatko tarkentaa?
ja miten liität koulukiusaamisen tähän? häh?
sinun käymisesi minun kimpuun on kiusamista!
olitko sinä koulukiusaaja? taisit olla tuon sinun agressiivisen käyttäytymisen pohjalta!
lisäksi väitit olevasi aikuinen aikaisemmin mutta et kyllä kirjoittele sen mukaisesti! - -DW-
pojat kiusii!
Mikset tee niin kuin Elijah, eli rukoilla jahvee että tämä lähettäisi karhuja riepomaan lapsia jotka haukkuivat häntä kaljupääksi. (Kuninkaiden kirja 2:23-34)
Mutta ethän sinä niin tee kun kuitenkin sisälläsi tiedät ettei rukous toimi. - nimi erkki
Minä olin aikoinaan koulukiusattu ja kaikki ne minun kiusaajani olivat Jumalaan uskovia kristittyjä. Eivät minua ateistit koskaan kiusanneet.
Ja voisitko sinä vastenmielinen ääliö joskus, siis edes kerran kirjoittaa tänne jotain järkevää ja fiksua? Jos kirjoitat aina vain idioottimaista sontaa, niin ei pitäisi ihmetellä että saat tasan sitä samaa vastauksissakin.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1787255Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2344055Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi703362Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut812924Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi132221Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42085100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es31872Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351541Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik461456Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun471391