laskiaispulla maistuu paremmalta hilonn kanssa
maistuuko laskiaispulla paremmalta hillon vai kermavaahdon kanssa
7
341
Vastaukset
- mantelia
Tykkään sellaisesta pullasta, jossa on mantelimassaa ja kermavaahtoa, joskus jopa hilloa välissä. Silloin se on kyllä aika makea. :D Mutta mantelimassa ja kermavaahto on paras yhdistelmä. :)
- koko...
...ikäni syönyt laskiaispullat kermavaahdon ja hillon kanssa, mikä on taivaallinen yhdistelmä. Mutta mutta... Ruotsissa ensimmäistä kertaa maistoin poikaystäväni tekemää laskiaispullaa mantelimassalla ja kermavaahdolla ja sekin on taivaallista eli kummatkin ovat hyviä.
Kaipa kumminkin valitsisin pullani hillolla kun siihen olen tottunut. Kumpikin koulukuntahan on ilmiselvästi täysin väärässä: oikea vastaus on molemmat!
Tuo on hieman samanlainen kysymys kuin "Maistuuko pizza paremmalta tomaattikastikkeen vai juuston kanssa?" Molemmat ovat täysin erottamattomia osia, joita ilman pizza/laskiaispulla ei maistu miltään. Hillo, vadelmasellainen parhaimmillaan, tuo sopivasti makeutta, ja marsipaani saa aikaan oman pikantin, hieman hillon ylimakeaa ja kirpeää makua leikkaavan aromin.- valoholisti
onko mantelimassa sama kuin kermavaahto?
pullia mitä minä syön,niissä on yleensä hilloa ja kermavaahtoa eikä mitään mantelimassaa.. - CrystalCinnamon
Kyllä laskiaispullissa on kaikkein paras täyte kermavaahto ja hillo! Mitään mantelitäytettä esimerkiksi en siedä, voi sitä syödä paremman puutteessa, mutta muutoin aina hilloa ja kermavaahtoa!
- heijjjj
MOLEMMAT!!
ehdottomasti molemmat tietenkin:) - Auttavaine
Kun laittaa kumpaakin, silloin se on aivan taivaallista. Vähän hilloa ja sitte kermavaahto, NAM!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750