Kuinkahan suuri osa "kameratolppien" kuvista epäonnistuu? Entä kuinka suuri osa katsotaan läpi sormien...
94 km / h kasikympin alueella (maksimissaan, tarkistettu GPS:stä) tänään klo 5:30, siis sunnuntaina. Ei muuta liikennettä. Kuiva tie. Työtapaturma =(
onnistuvatko kameratolpan
10
543
Vastaukset
- kuvat aina?
Niin, ja tuolla alueella on kesällä satasen rajoitus.
Silti varmaan 85 tai 0,1 k€ ? - ei satu...
työtapaturmia. Satasella selviät.
- Fotoshoppailua
onnistuu, mutta kuvasta ei aina pysty tunnistamaan kuljettajaa, niin silloin ei sakkoa voida lähettää, vaikka rekkari näkyisikin.
Näin väittää Leppävirran kuvien selaajat. - kun ajan
Fotoshoppailua kirjoitti:
onnistuu, mutta kuvasta ei aina pysty tunnistamaan kuljettajaa, niin silloin ei sakkoa voida lähettää, vaikka rekkari näkyisikin.
Näin väittää Leppävirran kuvien selaajat.terroristihuppu päässä josta näkyy vain silmät, en saakaan sakkoa?
- sakot sitten määrätään?
Fotoshoppailua kirjoitti:
Näin väittää Leppävirran kuvien selaajat.naamaa ei näy = kerroin nolla, sakko nolla
nuori kuski = kerroin 15x
nainen, blondi = kerroin 10x
mies, parta rehottaa tai muuten epäsiisti = kerroin 10x
keski-ikäinen = kerroin 10x
jne.
jos kuski täyttää useamman määritelmän, niin lasketaan kaikkien määritelmien tulokset yhteen
menikö oikein?
:D
- kaksoiskuva...
Ne on tehty toimimaan vesi- ja lumisateella, lumipölyssä ja kuraroiskeessa. Ammattilaitteita siis.
Tolppakameralla ei ole mitään tekemistä perinteisen digijärjestelmäkameran kanssa, vaan tolppakamera ottaa ns. kaksoiskuvia X kpl.
Jos kilpi tai lumi tai vesi heijastaa, tunnus näkyy ainakin jossakin kaksoiskuvassa.
Jos rekisteritunnus on osittain epäselvä, käytetään auton merkkiä, mallia ja väriä hyväksi omistajan selvittämiseksi. Varmasti jokainen tunnustaa, kun näkee oman kuvansa, päivämäärän ja kellonajan paperilla.- aina onnistu
tiedän tapauksia. Sakko on kirjoitettu sitten vähemmän tienaavan nimiin jos autossa on ollut kaksi henkilöä.
- arvota
aina onnistu kirjoitti:
tiedän tapauksia. Sakko on kirjoitettu sitten vähemmän tienaavan nimiin jos autossa on ollut kaksi henkilöä.
Älä kuuntele Esson baarin juttuja.
Auton omistaja juoksee kuulustelussa kuljettajan selvittämiseksi. Itse vai kuka ?
Selvitystyö vaan kestää kauemmin. Annetaanhan lukuisille moottoripyöräilijöillekin tolppasakkoja, vaikka niillä ei ole kilpiä edessä ja kypärä päässä. arvota kirjoitti:
Älä kuuntele Esson baarin juttuja.
Auton omistaja juoksee kuulustelussa kuljettajan selvittämiseksi. Itse vai kuka ?
Selvitystyö vaan kestää kauemmin. Annetaanhan lukuisille moottoripyöräilijöillekin tolppasakkoja, vaikka niillä ei ole kilpiä edessä ja kypärä päässä.En ole koskaan kuullutkaan moottoripyöräijlijälle määrätystä kamerasakosta. Miten se pyörän omistaja edes selvitetään ilman rekisterinumeroa? Ja kuljettaja ilman kasvokuvaa?
Taidat itse olla Esson baarin vakiokalustoa..
- kuvat aina?
Todettu nopeus oli vaan 92 km/h. Sakkoa (rike-) 70 e. Joo - sellainenkin maksuluokka on olemassa. Laitokselle ei tarvitse mennä, vaan tilisiirto tuli postista.
Eräällä tutulla on oikein kaksi kertaa välähtänyt, eikä sakkoa tahi kammarille kutsua ole kummallakaan kerralla tullut. Ylinopeutta suunnilleen saman verran kuin minulla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282611- 1272283
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1141983- 1281946
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121683Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471228Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu271112Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891061Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361009