Pitääkö miehen sheivata rintakarvat? Sheivaatko sinä, mies?
Ovatko rintakarvat seksikkäät? Pitääkö sheivata muutakin kuin rintakarvat?
RINTAKARVAT
13
439
Vastaukset
- scale
rintakarvoja, joten eipä niitä sitten ajella. Partaa voin ajella, mutta en sitäkään kokonaan.
- täyspiru
mä kuulin susta huhun
- scale
täyspiru kirjoitti:
mä kuulin susta huhun
voin heti sanoo, että siinä ei ole mitään perää.
että ei pidä. Mulla alkaa heti tulla levottomia ajatuksia, jos näen jostain paidan kauluksesta pursuavia rintakarvoja:P
Ei myöskään haittaa, jos niitä ei ole. Jos on vaikka kaksi, niin voihan ne halutessaan ajaa, ei sitä kukaan estä:)
Ei tarvi ajella mitään, jos ei haittaa itseä.- rintakarvojani,
eikä kiinnosta pätkääkään ovatko ne seksikkäät vaiko eivät jonkun sellaisen mielestä, joka ei kiinnosta minua pätkääkään
- KoppavaHoro
ilman, mutta ei se ryijy mikään kynnyskysymys ole.
Tykkäisin kyllä enemmän sheivatusta rinnasta. - persona-non-grata
kainalokarvojakaan:)... ja kyllä rintakarvat ovat minun mielestä seksikkäät.
...tulee joskus sheivattua, kun alkaa ärsyttään.
Jos mulla kasvais kunnon ryijy niin varmaan antaisin sen rehotta, mutta noi 2 karvaa on jotenkin niiiiinnn säälittäviä, että ei niitä viitti kattoa.Niin sitä vaan vuosi vuodelta miehistyy. Nykyään noit nännikarvoja on varmaan viistoista... Jokohan pitäsi ylänappeja alkaa aukaseen?
- moro
jooh ei tässä tarvii mittää ajella kun autoa
Pitääkö miehen sheivata rintakarvat? - Oma asiansa mitä haluaa karvoillaan tehdä. Ei ole mun asiani vaikuttaa siihen.
Ovatko rintakarvat seksikkäät? - Runsas rintakarvoituis ei viehätä. Mutta kaikki asiat joista viehätyn riippuu ihan miehestä. Jos tykkään miehestä voi tykätä hänen kohdallaan asioista, joista muiden kohdalla en tykkäis.
Pitääkö sheivata muutakin kuin rintakarvat? - Oma asiansa sekin.Mulla tykkääminen on lähes aina yksilökohtaista eikä jonkun asian suosimista tai suosimatta jättämistä, kuten rintakarvat. Eli ulkokuoren suhteen voi joustaa paljonkin, mutta luonteen ominaisuuksien suhteen aika paljon vähemmän.
Kaikista tärkeintä on se mitä tykkään miehen luonteesta, jos siitä tykkään kaikki muu lopulta kääntyy enemmän plussaksi pinnallakin. Pintaa tulee enemmän kritisoitua ja arvioitua kun ihminen on vieras. Tuttuna kun tuntee ihmisen, sen pintakin tuntuu tutummalle ja vähemmän kritisoitavalle. Pinta jää aina luonteen jalkoihin loppu viimeksi, mu ajatusmaailmassani ja arvoissani.
Ennen inhosin rintakarvoja, koska mieleen tuli David Hasselhoff. Hyi helvata, mikä limanen ukko ja rumakin. Vannoin, etten ikinä ota miestä, kenellä on rintakarvat.
Aloin myöhemmin seurustella juuri sellaisen kanssa. Että se siitä. Eipä tossa mitään, joillekin sopii, joillekin ei..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172374Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2432076Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071802Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021461Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491376Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu561303Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1811190- 941120
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.151995Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14941