monte24
jazuli
richartti
iivar-runoilija
frederico
michiko-xx
suminagashi
koppavahoro
rapiskarpalo
relaxed-eyes
ratikkakuski
papeete1
scale
timanttia
zisel
Serpico
yksinkertainen blondi
gek-ko
uk-ko
marttyyri-mallari
vili
cookos
teme.
cat-on-fire
sininen sitruuna
genio.mente
dazu
emanuela
va-nil-la
ex-wastaaja
einsten1
rusalkaa
vänkyrä-nainen
persona-non-grata
runontaja
anzzy
yrmio
zombbari
Miltä nämä palstalaiset näyttävät?
41
1326
Vastaukset
- KoppavaHoro
on ihan kuvakin näkyvissä...
- -Gallup-
Te ette siis tunne toisianne eikä teillä ole edes mielikuvitusta.
- persona-non-grata
riittänee, niin kertoisitko vaikka, miltä minä voisin näyttää omien mielikuviesi perusteella, jotka kenties kirjoituksistani muodostanut?:) ... keroon sitten täsmääkö yhtään todellisuuden kanssa:).
Toki voit kertoa joistakin muistakin kuvauksesi.
- -vastauksia-
En jaksa vastata kaikkiin kohtiin. Niistä palstalaisista, joiden kuvan olen nähnyt kaunein on Emanuela ja komein on Teme. Kaikki muutkin kuvansa näyttäneet ovat olleet viehättävän näköisiä.
- Va-Nil-La
monte24 -kuva
jazuli -kuva
richartti -luulen, että hän on ns. liiankin hyvännäköinen mun makuun ja sitä kautta leuhkan näköinen, vaalea.
iivar-runoilija -kuva
frederico -kuva
michiko-xx -pikkuisen pyöreä(sanoi joskus painonsa ja pituutensa), tumma, gootti
suminagashi -kuva
koppavahoro -kuva
rapiskarpalo -eos
relaxed-eyes -kuva
ratikkakuski -ristiverinen, pitkä, pikkuisen pönäkkä.
papeete1 -kuva
scale -ristiverinen, harmaat silmät, laiha
timanttia -nätti, vaalea
zisel -kuva
Serpico -kuva
yksinkertainen blondi -kuva
gek-ko -vihreä ja nelijalkainen.
uk-ko -tummahko ristiverinen, ohuet hiukset, hieman pyöreä
marttyyri-mallari -viisikymppinen, ylipainoinen, viikset
vili -lyhyt ja laiha, ristiverinen, siilitukka
cookos -tumma, nätihkö, vihreät silmät
teme. -kuva
cat-on-fire -punertaviksi värjätyt hiukset, pitkä ja hoikka
sininen sitruuna -vähän vanhempi
genio.mente -kuva
dazu -nuori, keskipitkä, ristiverinen, söpöllä tavalla tavis
emanuela -kuva
va-nil-la - ---
ex-wastaaja -tumma, lyhyt, pyöreä
einsten1 -pitkä ja laiha, huono iho
rusalkaa -kuva?
vänkyrä-nainen -vaalea, lyhyt, oudon väriset vedenharmaat silmät
persona-non-grata -ristiverinen, nätti, sopusuhtainen
runontaja -kuva
anzzy -kuva
yrmio -kuva
zombbari -eos- vänkyrä-nainen
vielä enemmän mitä Jazulilla, heh:D
- Va-Nil-La
vänkyrä-nainen kirjoitti:
vielä enemmän mitä Jazulilla, heh:D
Koska mulla on jostain syystä ihan kauhean selkeä kuva sun silmistä... En tiedä miksi... :)
- vänkyrä-nainen
Va-Nil-La kirjoitti:
Koska mulla on jostain syystä ihan kauhean selkeä kuva sun silmistä... En tiedä miksi... :)
meni nekin...
- vänkyrä-nainen
meni nekin...
tummat silmät, tummanvihreänruskeat.:)
- Va-Nil-La
tummat silmät, tummanvihreänruskeat.:)
Jännä juttu millaisia mielikuvia syntyy pelkän tekstin perusteella...
- Va-Nil-La
Einsten1 kirjoitti:
mate.
Mutta mulla on susta sellainen tietokonenörttimielikuva ja koska tietokonenörtit altistuu auringonvalolle keskimäärin kerran vuodessa, niin... :D
- vänkyrä-nainen
Va-Nil-La kirjoitti:
Jännä juttu millaisia mielikuvia syntyy pelkän tekstin perusteella...
luuli mua blondiksi kirjoitusteni perusteella, joten et oo ainoo :D
Va-Nil-La kirjoitti:
Mutta mulla on susta sellainen tietokonenörttimielikuva ja koska tietokonenörtit altistuu auringonvalolle keskimäärin kerran vuodessa, niin... :D
tosta tosi nettipahamieli. Kiva ku yrittää olla täällä ihan muina miehinä, ni heti ollaan kutsumassa finninaamaseks honkkeliks.
- Va-Nil-La
luuli mua blondiksi kirjoitusteni perusteella, joten et oo ainoo :D
on sellainen, että kun Suomessa ollaan niin on todennäköisempää, että on blondi. Mutta nimenomaan sun silmistä mulla oli kauhean selkeä mielikuva ja siitä, että käytät usein lippistä... :)
Myös minua aina näissä epäillään blondiksi, ilmeisesti nikin perusteella, vaikka käytän sitä samassa merkityksessä kuin jenkit käyttää. - vänkyrä-nainen
Va-Nil-La kirjoitti:
on sellainen, että kun Suomessa ollaan niin on todennäköisempää, että on blondi. Mutta nimenomaan sun silmistä mulla oli kauhean selkeä mielikuva ja siitä, että käytät usein lippistä... :)
Myös minua aina näissä epäillään blondiksi, ilmeisesti nikin perusteella, vaikka käytän sitä samassa merkityksessä kuin jenkit käyttää.Voi apua:D En oo koskaan ees omistanut lippistä, saati et kuvittelisin laittavani sellasen päähäni..
- Va-Nil-La
Einsten1 kirjoitti:
tosta tosi nettipahamieli. Kiva ku yrittää olla täällä ihan muina miehinä, ni heti ollaan kutsumassa finninaamaseks honkkeliks.
En mä niinkään ajatellut, että sulla olisi finnejä, vaan sellainen harmahtavanvaalea iho... :D Ei ollut tarkoitus nettipahoittaa sun mieltä! :) Mutta sähän voit kostoksi laatia musta vaikka minkälaisen mielikuvan ja sitten ajatella, että olen mä ainakin paremman näköinen kuin tuo Va-Nil-La!
- Va-Nil-La
Voi apua:D En oo koskaan ees omistanut lippistä, saati et kuvittelisin laittavani sellasen päähäni..
Jostain syystä vain näen sut sellaisena... :) Mä yritän muokata mun mielikuvaa. :)
- cat_on_fire
Juu tuo punainen tukka kävis varmaan nimimerkin perusteella, mut on tummanruskeat hiukset:)
Enkä kovin pitkä ja hoikkakaan oo, mut toisaalta aika lähelle arvasit=D Va-Nil-La kirjoitti:
En mä niinkään ajatellut, että sulla olisi finnejä, vaan sellainen harmahtavanvaalea iho... :D Ei ollut tarkoitus nettipahoittaa sun mieltä! :) Mutta sähän voit kostoksi laatia musta vaikka minkälaisen mielikuvan ja sitten ajatella, että olen mä ainakin paremman näköinen kuin tuo Va-Nil-La!
mul meni fiilikset ihan kokonaan. Ei huvita edes haukkuu ketään. Mä taidan lähteä kotiin ja päästää siellä pari krokotiilinkyyneltä.
- vänkyrä-nainen
Einsten1 kirjoitti:
mul meni fiilikset ihan kokonaan. Ei huvita edes haukkuu ketään. Mä taidan lähteä kotiin ja päästää siellä pari krokotiilinkyyneltä.
et oot yks palstan komeimmista miehistä, susta lähtee sellasia viboja..Toivottavasti lohdutti ees hiukan:)
- MichikoXX
En ole koskaan omistanut vaakaa. Vanhoihin 90-65-90-mittoihin en enää mahdu, vartalo kuitenkin suhteiltaan tiimalasi. Painoa en siis ole maininnut, rintojen koon joskus. Kuntosalitreeniä pitäisi lisätä muun liikunnan joukkoon ihan terveydellisistä syistä (selkävaivojen välttämiseksi jne).
- Va-Nil-La
Einsten1 kirjoitti:
Se on jo tosi paha tilanne, jos ei edes huvita haukkua ketään! Toivottavasti et menettänyt haukkumisenhalua pysyvästi, se olisi jo ihan kauheaa... Musta sulla on kuitenkin hauskoja kirjoituksia, jos yhtään lohduttaa... :)
- MichikoXX
Va-Nil-La kirjoitti:
Rusketus on yliarvostettua.
et oot yks palstan komeimmista miehistä, susta lähtee sellasia viboja..Toivottavasti lohdutti ees hiukan:)
vaik emmä haluu leijuu tai mitään, koska mä olen sellanen jalat maassa tyyppiä oleva kaveri, mut sä et vissiin muistanut mainita mun hyvin korkeasta älykkyydestä (ehkä palstan korkein) mitään? Tavallaan ku ynnätään noi kaks tekijää yhteen niin saadaan tulos, et meizi on palstan komein ja älykkäin. Siis silleen mitään leijumatta.
- Va-Nil-La
MichikoXX kirjoitti:
En ole koskaan omistanut vaakaa. Vanhoihin 90-65-90-mittoihin en enää mahdu, vartalo kuitenkin suhteiltaan tiimalasi. Painoa en siis ole maininnut, rintojen koon joskus. Kuntosalitreeniä pitäisi lisätä muun liikunnan joukkoon ihan terveydellisistä syistä (selkävaivojen välttämiseksi jne).
sanoit olevasi 155/55, mutta ehkä se oli sitten joku muu... Pahoittelut. :)
- vänkyrä-nainen
Einsten1 kirjoitti:
vaik emmä haluu leijuu tai mitään, koska mä olen sellanen jalat maassa tyyppiä oleva kaveri, mut sä et vissiin muistanut mainita mun hyvin korkeasta älykkyydestä (ehkä palstan korkein) mitään? Tavallaan ku ynnätään noi kaks tekijää yhteen niin saadaan tulos, et meizi on palstan komein ja älykkäin. Siis silleen mitään leijumatta.
Ihan selkee alfauros, alfojen alfa siis:)
- MichikoXX
Va-Nil-La kirjoitti:
sanoit olevasi 155/55, mutta ehkä se oli sitten joku muu... Pahoittelut. :)
Pituus on tuon 155, eli olen vertikaalisesti rajoittunut :-)
- hyvä poju
Va-Nil-La kirjoitti:
Jostain syystä vain näen sut sellaisena... :) Mä yritän muokata mun mielikuvaa. :)
Sano suoraan vaan, että olet kiinnostunut vänksystä.
monte24-Komea:)
jazuli--mukavan ja kivan näköinen
richartti-hyvät vatsalihakset
iivar-runoilija-miehekäs
frederico-söpö
michiko-xx-dramaattisella tavalla kaunis
suminagashi-miellyttävä komea
koppavahoro-persoonallinen, kaunis söpö
rapiskarpalo-lihaksikas ja hyvännäköinen
relaxed-eyes-rento
ratikkakuski-asiallisen symppis
papeete1-karismaattisen kaunis
scale-raamikas suomalaisen miehen tapaan
timanttia-tyylikkään kaunis
zisel-viehkeä
Serpico-seksikäs
yksinkertainen blondi-
gek-ko-ärhäkkäällä tavalla puoleensavetävä kaunis
uk-ko-charmikas
marttyyri-mallari-siisti
vili-raamikas ja hyvävartaloinen
cookos-muodokas ja puoleensavetävä
teme.-vetoava
cat-on-fire-söpö
sininen sitruuna-klassinen söpö
genio.mente-g.M, sun pitäis..;) joo, renttumaisella tavalla hyvännäköinen
dazu-poikamaisen komea
emanuela-sensuelli
va-nil-la-naisellinen
ex-wastaaja-siro ja kaunispiirteinen
einsten1-intelligentin näköinen
rusalkaa- maanläheistä lämpöä ja sensuaalisuutta
vänkyrä-nainen- suloinen ja söpö
persona-non-grata- tyylikäs
runontaja- karismaattinen
anzzy- häkellyttävä
yrmio-brutaalia vetovoimaa
zombbari- temperamenttista karismaa
Tyytyväinen?
- vänkyrä-nainen
aika oikein :)
aika oikein :)
Veikkaan että muutkin on oikein:) Ainakin mun mielestä.
- MichikoXX
on hyvä kuvaus, kauneus ehkä ei...Viime kesänä miehelleni heitettiin terassilla kommentti "Mistäs sinä olet tuon seireenin iskenyt?" ja erään tapaamani taiteilijan spontaani kommentti oli "Hyvänen aika, miten suuret silmät!". Melkein kuin iso paha susi ;-)
- g.m ei rek.
Olla vähemmän renttumainen?
- avaruus-pete
MichikoXX kirjoitti:
on hyvä kuvaus, kauneus ehkä ei...Viime kesänä miehelleni heitettiin terassilla kommentti "Mistäs sinä olet tuon seireenin iskenyt?" ja erään tapaamani taiteilijan spontaani kommentti oli "Hyvänen aika, miten suuret silmät!". Melkein kuin iso paha susi ;-)
kuvasi näkyviin, jos uskallat...
Hähä! xD - g.m ei rek.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
se tuoreempi kuva, pöhkö:)
Taida enää käyttää galleriaa täällä kovin paljon. Se karkkikauppa on enemmän mun mesta. Täällä voi käydä ohimennen jutustelemassa niitä näitä...
Ja hyvä. Se vähemmän renttumainen ei varmaan onnistuiskaan.
- puskaväijy
Siis Katso Vitun Googlesta:D
- ja sillä perusteella
mm. sanoinkin:)
- 20+4
Kaikki ne näyttää sinulta.........Niinkuin ovatkin sun nikkejäsi.
Eikä siinä vielä kaikki............niitähän sulla riittää palstapelle kun olet !!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172374Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2432076Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071802Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021461Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491376Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu561303Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1811190- 941120
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.151995Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14941