Jenkkakahvat naisella?

cookos

Häiritseekö naisen jenkkakahvat miehiä..?Aika monella, jopa nuoremmilla, ne löytyy? Ja vois niistä päästä eroon, jos haluis ;S..ite aattelen ainakin nii...

27

2436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenkkakahvat????

• cookos

jos on riittävän isot...

• cookos kirjoitti:

jos on riittävän isot...

tekemisissä ilmeisesti

• cookos
        monte24 kirjoitti:

tekemisissä ilmeisesti

valikoinut naiset. Ei kaikilla tunnetusti oo..

• Saahan naisessa rasvakudosta olla, mutta on karmean näköistä, kun se rasva sullotaan liian pieniin housuihin. Sillähän ne jenkkakahvat saa silmille hyppäämään.

Ja kyllä, niistä voi päästä eroon, mutta sehän vaatii työtä ja se tuskin on vaivansa väärtiä. ;-)

• cookos

ennenmuuta. Sellanen tasainen sulava rasvakerros, uuman mukasesti etenevä vois olla mullekin ihanteellinen ;D..mut ärsyttävää, jos mies tarttuu kiinni rasvasta, kun halaa..on siis tosi kiukuttavaa! Ihan kuin haluis muistuttaa, että hei, sulla on täällä tällästä...

• cookos kirjoitti:

ennenmuuta. Sellanen tasainen sulava rasvakerros, uuman mukasesti etenevä vois olla mullekin ihanteellinen ;D..mut ärsyttävää, jos mies tarttuu kiinni rasvasta, kun halaa..on siis tosi kiukuttavaa! Ihan kuin haluis muistuttaa, että hei, sulla on täällä tällästä...

Ei kannattaisi lyödä hynttyitä yhteen ihmisen kanssa, jonka ulkonäöstä ei malta olla piruilematta. Ai mutta ne kahvat ilmaantuvatkin ylensä ajan myötä siinä kuin miesten kaljamahatkin. Onpas kimuranttia... ;-)

• cookos kirjoitti:

naiset tekee tuota samaa :(

• MichikoXX

vaatteiden merkitystä ei voi aliarvioida. Alkuvuodesta ilmaisin järkytykseni siitä, että näin Kreikassa naisen sulloneen tissinsä ihan liian pieniin liiveihin. Kunnnioitusta rinnoillenne naiset, ja hankkikaa ne sopivan kokoiset rintaliivit! Sama koskee muitakin vaatteita: normaalipainoinenkin nainen saattaa pursuta vaatteista ulos, jos valitsee liian pienet housut.

Henk. koht. pidän kauniimpana naisia, joiden painoindeksi on lähelle 25 kuin hoikempia.

• cookos
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei kannattaisi lyödä hynttyitä yhteen ihmisen kanssa, jonka ulkonäöstä ei malta olla piruilematta. Ai mutta ne kahvat ilmaantuvatkin ylensä ajan myötä siinä kuin miesten kaljamahatkin. Onpas kimuranttia... ;-)

on niin ikävä tilanne, että tulee tasainen rasvakerros, joka iljettää joka puolella. Mut onneks se on palavaa materiaa ... :D

• cookos
        monte24 kirjoitti:

naiset tekee tuota samaa :(

se käsi vaan sattuu siihen miehen pyöreeseen vatsaan ensimmäisenä. Ja mies siihen toteaa, että on hieman tullut kiloja..

• Va-Nil-La
        MichikoXX kirjoitti:

vaatteiden merkitystä ei voi aliarvioida. Alkuvuodesta ilmaisin järkytykseni siitä, että näin Kreikassa naisen sulloneen tissinsä ihan liian pieniin liiveihin. Kunnnioitusta rinnoillenne naiset, ja hankkikaa ne sopivan kokoiset rintaliivit! Sama koskee muitakin vaatteita: normaalipainoinenkin nainen saattaa pursuta vaatteista ulos, jos valitsee liian pienet housut.

Henk. koht. pidän kauniimpana naisia, joiden painoindeksi on lähelle 25 kuin hoikempia.

kuin minä. :) Minäkin tykkään, että nainen ns. näyttää naiselta, enkä pidä suoranaista laihuutta viehättävänä. Mutta asian ydin on kai siinä, että miten se rasva on jakautunut. Jos se on koko kropassa tasaisesti, niin se näyttää nätiltä, mutta jos se on kasautunut vatsalla tai perseelle ja reisille, niin se onkin ruman näköistä.

• mutta naisena mua häiritsee kaksikymppisten tyttöjen jenkkakahvojen esittely. Se ei vaan miellytä mun esteettistä silmää. Yks sukulaistyttö tulee mieleen. Hänellä on nykykakskymppisten tapaan muuten hoikahkossa vartalossa aika pullea maha. Tykkää pitää vatsan talvellakin paljaana niin, että vatsa roikkuu housun kauluksen yli.

Kyllä on ajat vaan muuttunut. Sillon kun itse oli ton ikäinen tai nuorempi, oli tosi kriittinen siinä mitä paikkoja paljaana esitteli. Jos olis ollut vatsamakkarat, niin tosi pitkä paita olis päällä ollut...

• yllätyksenä toi, ettet ole mies! ;) En mä usko, että ajat on muuttuneet. Se on vaan eri ihminen, joka ei niin mittaa itseään jenkkakahvojen perusteella, kuin sinä. ;)

• dazu kirjoitti:

yllätyksenä toi, ettet ole mies! ;) En mä usko, että ajat on muuttuneet. Se on vaan eri ihminen, joka ei niin mittaa itseään jenkkakahvojen perusteella, kuin sinä. ;)

mä en todellakaan mittaa itseäni jenkkakahvojen perusteella:I Mutta se ei vaan musta näytä hyvältä. En ymmärrä miksi esitellä rumempaa kohtaa itsestään, jos voi esitellä kauniimpia? Tosin voihan olla, että hänestä vain vatsamakkarat näyttää hyvältä. Itseasiassa ilmeisesti aika monen mielestä näyttää, kun katukuvaa katsoo.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

mä en todellakaan mittaa itseäni jenkkakahvojen perusteella:I Mutta se ei vaan musta näytä hyvältä. En ymmärrä miksi esitellä rumempaa kohtaa itsestään, jos voi esitellä kauniimpia? Tosin voihan olla, että hänestä vain vatsamakkarat näyttää hyvältä. Itseasiassa ilmeisesti aika monen mielestä näyttää, kun katukuvaa katsoo.

Tuskin kukaan niitä kauniina pitää. Se voi olla jotain itsehyväksyntääkin, että "jee, mussa on rumuutta, mutta antaa olla".
        Mutta parempi, jos olet itsekriittinen. Ei sinulle, mutta muille, koska itsekriittisyys on suunnilleen sama asia, kuin mukavuus.

• Ihminen olet, oli niitä, tai ei.

• cookos

olenhan ihminen toki, mut haluun en tulisi jenkkakahvojen vuoksi arvostelluksi. Noo...ei se mua hirveesti kyllä häiritse, mut hyvältä haluun näyttää. Varsinkin miehen silmissä.

ja eroon niistä pääsee, jos ne ei miellytä.

• cookos kirjoitti:

olenhan ihminen toki, mut haluun en tulisi jenkkakahvojen vuoksi arvostelluksi. Noo...ei se mua hirveesti kyllä häiritse, mut hyvältä haluun näyttää. Varsinkin miehen silmissä.

ja eroon niistä pääsee, jos ne ei miellytä.

Ei ne jenkkakahvat sinun arvoa ratkaise. Jos joku arvostelee sun jenkkakahvoja, niin se on hänen mielipide, eikä pitäisi sun elämään vaikuttaa millään tavalla.

• Elkotekki

Ei häiritse. On se jännä kun niistä puhutaan ikävään sävyyn (lähinnä ehkä naiset) mutta kyllä vaan pömppömahaisille ja jenkkakahvaisille silti vientiä löytyy. Ajat ovat muuttuneet joo sikäli että koskaan ei aikaisemmin kauneusihanne ja todellisuus ollut niin kaukana toisistaan kuin nyt. Tällä sitten tarkoitan vielä sitä että se kauneusihanne mitä meille lehdissä ja telkassa tarjotaan ei ole monenkaan miehen todellinen kauneusihanne. Vatsamakkarat kunniaan! Jolla ei vatsamakkaroita, sillä luiset polvet!

• MichikoXX

Joskus mietin, että jos naisella on sekä jenkkakahvat että polkkatukka, kumpaa pitäisi tanssia? Muuten sanon, että tietyissä seksiasennoissa jenkkakahvoista on hyvä pitää kiinni ;-) eivätkä ole häirinneet parempaa puoliskoani.

• cookos

positiivisesti..niin myös jenkkakahvoista. Eihän ne oo kun rasvaa ;D

• almasty

Eikä minulla kaljamahoineni olis varaa niistä kellekkään huomautellakkaan.

• jotpot

Kilot kertyy vähän eri paikkoihin eri ihmisillä. Minulla on aina ollut kahvat, välillä tuhdimmat, välillä pienemmät. Mutta masu, persus ja reidet ihan normaalit. Toisilla kilot tulee masuun, toisilla reisiin. Vaatetus tosiaan ratkaisee paljoan, kannattaa korostaa hyviä puolia. Matalavyötäröiset farkut eivät ole olleet koskaan mun juttu, vaikka painoindeksi on ollut välillä alle 20...nyt vähän suurempi.

• .. kauneusvirhe, jos korvien väli riittää sen kompensoimiseen.

• Uros mies

On ne aika kamalaa katseltavaa, varsinkin pariteltaessa ja alasti.

• ja sit on

Jenkkakahvojen Jenkkakahvoja. Mitäs luulisit? Eroottisia?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6784
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4562
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3748
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3057
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1636
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1177
    Aihe